DoNotAge.org レビュー 

566
•
TrustScore 5段階評価の4

3.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Order #3000011680 Replying your review. Below is the email comment you sent me on 15th may Thank you for letting us know. As mentioned earlier, maintaining a consistent routine with your sup... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Great products and customer service. All products provided with clinical testing and analysis with certifications for purity, no fillers, no rubbish, no hassle. I am mid 40s and have been using nm... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Complete trust in DoNotAge and their products. The science behind all the products are published and as I age im trying to delay losing fitness for as long as I can. These products supplement my cycli... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Super schnelles und freundliches Kundenservice, sind auf alle meine Fragen prompt eingegangen. Ich fühle mich wirklich besser seit der Einnahme von revive, es ist leicht einzunehmen und ich tue was... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 製薬会社
  2. ・
  3. ビタミン・サプリメント専門店

当該企業による記述

The most trusted name in age reversing supplements, including the highest quality NMN and trans-resveratrol on the market.


連絡先

3.9

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

566件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 82%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.9

すべてのレビュー

(566)

過去12か月のレビュー数: 62件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Bay Area

I have purchased from DNA for several years. I think their products are excellent and their customer support has always been awesome.

2025年6月1日
自発的なレビュー
DoNotAge.org ロゴ

DoNotAge.org からの回答

Thank you Kelley, we really appreciate your review!

Kind Regards,

DoNotAge.org Support Team

5つ星のうち5の評価

I have my life back!

Before deciding to buy NMN from Do Not Age, I did a ton of research and read all the scientific papers I could get my hands on - not just their own research. Convinced by the evidence base, I put in my first order with an open mind.
Within 4 days I started noticing changes, like being able to walk up to bed without grunting in pain, and stepping out of bed in the morning with a spring in my step. Over the next four months, my life altered out of all recognition. I went from having chronic pain and energy deficits to being able to hold my own at festivals (dancing to whole sets rather than just one or two songs) even into the wee small hours! My mental health has improved massively, my physical stamina is massively better, my coordination is noticeably improved, I'm sleeping better, my libido has increased, I heal quicker from cuts and bumps, and I have hard physical evidence from my daily step count which has doubled since February, and blood tests that show my full blood count has normalised after over a year of boarderline results, and specifically a chronically low iron count has increased by 72%! All of this has given me back my former life and I feel 10 years younger.

2025年8月7日
自発的なレビュー
DoNotAge.org ロゴ

DoNotAge.org からの回答

Your review of our products is great Kate, we're really pleased to hear you're experiencing the maximum benefits!

Kind Regards,

DoNotAge.org Support Team

5つ星のうち5の評価

Do Not Age is a FANTASTIC company with…

Do Not Age is a FANTASTIC company with fabulous products!
I’ve used them for a few years now, and I’ve always been more than impressed. Their products are extremely clean & third part tested.
You can absolutely tell the difference (in yourself) when you’re using them.
They’re so pure, but strong.
Customer care is wonderful, and really go above & beyond to answer any questions you may ask.
There’re so many similar products about now, but, (very worrying) a huge amount has been found to not have the amount in (as suggested), and/or was found to be mixed with other ingredients.
You truly get what you pay for with DNA, and I certainly NEED a company that I trust (in their products), and them (as a company).
They’re continuously doing research & studies, and always looking for ways to improve.
I admire that, and I think my loyalty of use, proves that.

2025年8月6日
自発的なレビュー
DoNotAge.org ロゴ

DoNotAge.org からの回答

Thank you Phoenix, we're really pleased to hear your feedback!

Kind Regards,

DoNotAge.org Support Team

5つ星のうち5の評価

I love this company

I love the company
I love the professionalism and the brilliant customer care

2025年8月5日
自発的なレビュー
DoNotAge.org ロゴ

DoNotAge.org からの回答

Thank you Carmen for your great review!

Kind Regards,

DoNotAge.org Support Team

5つ星のうち5の評価

Finally a Professional Supplement Company

Finally a Professional Supplement Business that's Legit. Great Care and Concern for what They Do and their Products. Fast shipping and Outstanding Customer Support

2025年7月3日
自発的なレビュー
DoNotAge.org ロゴ

DoNotAge.org からの回答

Thank you for your great review!

Kind Regards,

DoNotAge.org Support Team

5つ星のうち3の評価

Reached out to them for the past 3 days…

Update

I received another email this morning from customer service providing a solution.
Thank you.

I've reached out twice. Customer service is super slow, and I have yet received a resolution.

Reached out to them for the past 3 days regarding my order that says delivered- just not to my house. Unable to get a response. Emailed them 3 times- nothing.

2025年7月27日
自発的なレビュー
DoNotAge.org ロゴ

DoNotAge.org からの回答

Thank you for your review, we're really sorry to hear this and value the chance to have this resolved for you!

We would appreciate your contact information so that our Support Team Manager can get in touch with you and ensure this is rectified.

Kind Regards,

DoNotAge.org Support Team

5つ星のうち5の評価

Complete trust in DoNotAge and their…

Complete trust in DoNotAge and their products. The science behind all the products are published and as I age im trying to delay losing fitness for as long as I can. These products supplement my cycling and in particular NMN,Resveratol and TMG which I've been taking for approx 3 years. I also use the Vit D,K2 and Magnesium product from October through to May to increase my immunity from colds and flu which has been very successful.

2025年7月31日
自発的なレビュー
DoNotAge.org ロゴ

DoNotAge.org からの回答

We're really pleased to hear your feedback Will!

Kind Regards,

DoNotAge.org Support Team

5つ星のうち3の評価

I ordered from this company for several…

I ordered from this company for several times; everything was good until it wasn’t . For my last order, that i received on the 24/07/25; i paid £151 for a month supply of creatine and 6 months supply of CoQ10. Instead of 366 capsules of CoQ10 i only received 60. I contacted them via email( there is no other way) and Paige called me on Friday, stating @ is a human mistake, send a photo with what you received and we will sort this”. I believed her; i did as asked and here i am, 6 days later with no response, no acknowledge nothing. I contacted my bank and i will follow the process. I will raise a formal complaint. Sad, I was gullible enough to believe they are real; now I doubt everything about this company. Update: on Friday, 01/08/25, Paige contacted me and apologised and told me that i will receive my correct order the next day, which i received together with a complimentary bottle of omega 3. I am thankful for that; did it make my bad experience disappear? My trust? I will give a 3 stars for sorting this in the end.

2025年7月25日
自発的なレビュー
DoNotAge.org ロゴ

DoNotAge.org からの回答

Thank you for your review Simona, we're really pleased to hear you have received your reshipped order along with the complimentary Omega 3.

Our Support Team are available should you require any further assistance!

Kind Regards,

DoNotAge.org Support Team

5つ星のうち2の評価

Bad shipment and product condition

Unfortunately, the product was in hot condition when I touched the bottle. I’m not sure if it save to take it or not.
I should have received on July 27. I got it on July 30.
Also, they charged me extra money for import duties which is not written in the receipt. Although I paid the amount of shipping and handling. They should have stated that they may be extra money for import duties.

2025年7月30日
自発的なレビュー
DoNotAge.org ロゴ

DoNotAge.org からの回答

Thank you for your review Taghreed.

We completely understand your concern about the heat your products experience during transit. Please rest assured, your products are designed to remain stable and effective even if exposed to warmer conditions during shipping.

Due to the location of your order, we cannot always guarantee this will be delivered by a particular date and we can see your shipment was held via customs which we cannot unfortunately control in those instances.

We can see that our Support Team did assist you had reached out to us via hello@donotage.org, please do not hesitate in contacting us if we can assist you further, we hope you may reconsider the review left for us.

Kind Regards,

DoNotAge.org Support Team

5つ星のうち5の評価

Service

Fantastic service and really fast problem solving

2025年7月28日
自発的なレビュー
DoNotAge.org ロゴ

DoNotAge.org からの回答

Thank you for your review Linneo!

Kind Regards,

DoNotAge.org Support Team

5つ星のうち5の評価

Great Company

Do Not Age is great. Not great Blyther does the supplements work, they are easy to take. I appreciate all of the caring support from “Do Not Age.” The supplements have directions and instructions on how to take them. The best company by far. I trust them and know that what I’m taking is going to work.

2025年7月25日
自発的なレビュー
DoNotAge.org ロゴ

DoNotAge.org からの回答

Thank you Valerie, we're really pleased to hear your feedback!

Kind Regards,

DoNotAge.org Support Team

5つ星のうち5の評価

Exceptional Customer Service

DoNotAge team is responsive and flexible when considering customer feedback. Paige was exceptional with her communication and assistance.

2025年7月25日
自発的なレビュー
DoNotAge.org ロゴ

DoNotAge.org からの回答

Thank you so much for your review, our Support Team really appreciate this!

Kind Regards,

DoNotAge.org Support Team

5つ星のうち5の評価

I find their products to be outstanding.

I find their products to be outstanding. On a daily basis, for example, I take the D3-K2-Magnesium L-Threonate capsule.

Highly recommended!

2025年2月23日
自発的なレビュー
DoNotAge.org ロゴ

DoNotAge.org からの回答

Thank you Vassilis, we really appreciate your review!

Kind Regards,

DoNotAge.org Support Team

5つ星のうち5の評価

Absolutely Amazing

Absolutely Amazing! Great products and excellent service.

2025年7月23日
自発的なレビュー
DoNotAge.org ロゴ

DoNotAge.org からの回答

Thank you for your great review Humam!

Kind Regards,

DoNotAge.org Support Team

5つ星のうち5の評価

THANKS FOR XLNT CUSTOMER SERVICE

full satisfaction from donotage after error in getting capsules instead of powder of a supplement. they worked through, got the return of the capsules and sent out immediately the replacement. happy to see customer service is good, as i've known the product is the best, which is why i use it. thanks.

2025年7月16日
自発的なレビュー
DoNotAge.org ロゴ

DoNotAge.org からの回答

Thank you for your review Michael, we're pleased to see our Support Team have now assisted you in the return of the capsules and have sent you the powder product!

Kind Regards,

DoNotAge.org Support Team

5つ星のうち1の評価

SIRT6 Activator

I purchased their SIRT6 Activator in mid-Nov last year for £54.00. I had to have medical treatment for a tumour and stopped supplements. I looked at repurchasing this product, but was shocked to see that its price has increased by 42.59% to £77. It makes me feel like these companies are taking advantage of us.

2025年7月21日
自発的なレビュー
DoNotAge.org ロゴ

DoNotAge.org からの回答

Thank you for your review Dean, we will of course take note of your feedback. The RRP of our ingredients does fluctuate based on the raw ingredients and testing cost prices. As you will know, we do try to keep our prices as low as possible, however sometimes the price does have to increase, in order to allow us to continue providing the purity and quality of our products to our members.

Please do let us know if we can assist you any further.

Kind Regards,

DoNotAge.org Support Team

5つ星のうち2の評価

Let me browse in peace

So when you go to their website to look at something and then leave - you get harangued by emails saying things like "did you mean to do that".Similar to emails saying "did you forget something". I can't stand websites/companies that do this. I have unsubscribed to all email as a result. This goes beyond basic email updates/newsletters - this should not be your default policy. I didn't even have anything in my basket either so it is not like I was attempting to check out and left!

Update - Following the response - I have already said above I have unsubscribed - you are missing the point in terms of the specific scenario I am talking about - we are not talking about new letters and so on.

2025年7月19日
自発的なレビュー
DoNotAge.org ロゴ

DoNotAge.org からの回答

Thank you for your feedback Mark, we're sorry for any inconvenience this has caused. We can have you removed from our mailing list if this is something you would prefer, if so please contact our Support Team at hello@donotage.org

We hope you may reconsider your review.

Kind Regards,

DoNotAge.org Support Team

5つ星のうち5の評価

I received a quick response to my query…

I received a quick response to my query about vegetarian products. I have purchased DoNotAge.org products in the past and have had good experiences so far. I recommend.

2025年7月17日
自発的なレビュー
DoNotAge.org ロゴ

DoNotAge.org からの回答

Thank you Rick, we're pleased to read your review!

Kind Regards,

DoNotAge.org Support Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報