CMG Leisure Ltd レビュヌ 

358
•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.6

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I am really disappointed. The unit stopped working right before an event where I planned to use it. This is now the third Doxy product I have purchased over the years, and unfortunately they seem... もっず芋る

5぀星のうち2の評䟡

It would be great if you had EU warehouse or at least provided clear information about additional costs like customs duties and 23% VAT. I got caught off guard by these extra charges, and it would h... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I received a great discount which was a no brainer in buying another Doxy. We're all feeling the pinch. It's a straightforward website, easy to navigate and a much bigger choice than years gone by... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

The product it selfe is an amzong tool. But getting it New, and payed in a Premium price. Getting it allready scratched up-out of the box- was a disappointment in some degrees at first. But a really... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. セックス トむ店

圓該䌁業による蚘述

Please note: The reviews currently shown on this page relate to products manufactured and distributed by CMG Leisure Ltd, the former licensee of the Doxy brand. CMG Leisure Ltd went into administration in August 2025. Doxy is now under new ownership and management with Doxy 2.0 Ltd, an independent, self-funded company dedicated to rebuilding the brand and bringing production back stronger than ever. New, re-engineered Doxy products will launch in February 2026, designed and developed under the new Doxy 2.0 team. The Doxy Wand Massager remains recognised as Europe’s answer to the Hitachi Magic Wand – known for its deep, rumbly vibrations and precision engineering. The next generation continues that legacy, combining British design with upgraded materials, refined performance, and the same unmistakable Doxy power.


連絡先

3.6

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

358件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.6

すべおのレビュヌ

(358)

過去12か月のレビュヌ数: 11ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Wouldn’t bother say takes 6 days to


Wouldn’t bother say takes 6 days to come yer 6 working days over 14 days as they don’t work Fridays. Don’t keep you updated contact customer service they don’t reply cos they don’t work certain days. When you complain it’s all your fault because it’s stated 6-7 days for delivery ordered 6th aug still not received confirmation when it be delivered. Poor customer service if you ask me. Can order of Amazon for next day delivery. Have one star because when I finally got a reply they issue a refund straight away which I’ll give credit for. There no reason they can’t be delivered with in a few days. You really need to get some better management skills

2025幎8月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Doxy die cast r

Very disappointed in the power of this product. It’s advertised as “arguably the most potent wand ever created” but after using it I would advise others to save your money and just buy the magic wand brand. The magic wand brand is significantly more powerful at a fraction of the price. I bought the doxy wand on sale and the magic wand is still cheaper at full price.

Edit: as of today 8/9/25

After writing my original review I contacted customer service and they responded asking for video evidence which I provided. Then they asked for another video showing the product at full power on a hard surface to help indicate the power level which I sent and since then they have failed to respond. I resend the email 3 more times with no response. I am thoroughly disappointed and highly encourage other to stay away from doxy as I now believe they don’t care about their customers. Their product is overpriced and underwhelming.

2025幎7月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

I purchased the cordless as the wired


I purchased the cordless as the wired version was brilliant and expected same quality from cordless but after spending nearly twice price head broke so ordered spare then broke again and is very loud now so unusable very disappointed in cordless version! Sent complaint but no reply! Poor customer service! Especially for price paid lasted 3 months original lasted 3 to 4 years!!!

2025幎3月17日
5぀星のうち3の評䟡

I love doxy

I love doxy, I own 2 of their other wands this compact one just does have the power i was expected or use too. Still though love the product its smooth sleek & easy to put in a makeup pouch on the go.

2025幎5月14日
CMG Leisure Ltd ロゎ

CMG Leisure Ltd からの回答

Dear Valued customer,

Thank you for your review, we're glad to hear that you’re pleased with your product.

Unfortunately, due to the size of the Doxy Go it will not have as much power as our larger models such as the Die Cast. The size of the Die Cast allows us to put weights inside the head which allows for a deeper and more powerful vibration.

Your feedback is important to us, and we appreciate you sharing your experience. If you have any further comments or need assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure you continue to have a great experience with Doxy.

Thank you for choosing us!

Best Regards,

Katie

5぀星のうち5の評䟡

I've tried many vibrators in my life


I've tried many vibrators in my life but this is something else.

2025幎5月14日
CMG Leisure Ltd ロゎ

CMG Leisure Ltd からの回答

Dear Aaron,

Thank you for your fantastic review!

We’re thrilled to hear that you’re pleased with your product. Your kind words mean a lot to us, and we’re glad to have you as a happy customer.

If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out. We’re here to ensure you continue to have a great experience with Doxy.

Thanks for choosing Doxy!

Best Regards,
Katie

5぀星のうち5の評䟡

They were so helpful with my inquiry


They were so helpful with my inquiry for warranty and replaced my item quickly.

2025幎5月27日
CMG Leisure Ltd ロゎ

CMG Leisure Ltd からの回答

Dear Valued Customer,

Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you're satisfied with the service you received from our warranty team.

If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure you continue to have a great experience with Doxy.

Thanks for choosing Doxy!

Best Regards,
Katie

5぀星のうち5の評䟡

Doxette !

Well that shook things up a bit !

Ideal for those tricky little hard to reach spots and all the oomph of the bigger versions

2025幎5月29日
CMG Leisure Ltd ロゎ

CMG Leisure Ltd からの回答

Dear Doug,

Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you're satisfied with your product.

If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure you continue to have a great experience with Doxy.

Thanks for choosing Doxy!

Best Regards,
Katie

5぀星のうち5の評䟡

Very satisfied overall... response time is average

Only needed a few pictures and a description of what happened and warranty services sent me code for a new die cast wand when the one I had died unexpectedly (while under warranty). Service takes a little while to get back to you... response times could be improved, but I still give them 5 stars. I'm very satisfied overall.

2025幎5月8日
CMG Leisure Ltd ロゎ

CMG Leisure Ltd からの回答

Dear Bobby,

Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you're satisfied with the product and service. We appreciate your feedback regarding response times, our working days are Monday-Thursday, and we aim to reply to all claims as quickly as possible.

If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure you continue to have a great experience with Doxy.

Thanks for choosing Doxy!

Best Regards,
Katie

5぀星のうち5の評䟡

A really fabulous quality product

A really fabulous quality product. It’s sleek, polished aluminium and not plastic. Comes in a nice discreet carrying bag.

2025幎5月27日
CMG Leisure Ltd ロゎ

CMG Leisure Ltd からの回答

Dear Alan,

Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you're satisfied with your product.

If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure you continue to have a great experience with Doxy.

Thanks for choosing Doxy!

Best Regards,
Katie

5぀星のうち4の評䟡

Doxy replaced our damaged product under


Doxy replaced our damaged product under warranty.

2025幎5月8日
CMG Leisure Ltd ロゎ

CMG Leisure Ltd からの回答

Dear Gasper,

Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you're satisfied with the service.

If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure you continue to have a great experience with Doxy.

Thanks for choosing Doxy!

Best Regards,
Katie

5぀星のうち2の評䟡

Two Stars is Almost Too Generous...



My husband gt me a personalized die-cast Doxy Wand. And, at first, this magnificent toy (thus the VERY high rating of two stars) was my go-to: Always plugged in and ready to go, kept up on its maintenance and followed their manual to a T.
This lasted about 6 months. Then one day, it stopped vibrating. (What's the f'ing point of a wand that doesn't vibrate?!?) It made a sad little noise and went limp. (Something that's NEVER s'posed to happen with these things...right???)
When I wrote in asking for a replacement, (because he bought it directly from their website, it's s'posed to come with a 2 year warranty, but they lied about that, too!), I was denied because I did not "register" the wand. There was nothing in the instruction manual about needing to do that; so we didn't!
(And, really, who registers a sex toy anyway?? I'm not sharing it with anybody...)

And though, when it was working, it was a splendid toy; the price was not worth the poor quality of the wand! Do not waste your time or money on their products! (We've found comparable items, at 1/3 of the cost; with the same amount of damage...er, I mean, vibration settings)

2025幎3月12日
自発的なレビュヌ
CMG Leisure Ltd ロゎ

CMG Leisure Ltd からの回答

Dear Bonnie,

We sincerely apologise for the issues you've encountered with your Die Cast.

I apologise for any confusion regarding the warranty period. The two year warranty is effective from the 1st July 2024, products bought before that come with a standard one year warranty. The registration form only needs to be filled out if the product was not bought directly from us.

i have looked into your warranty claim and I cant find any emails where we denied your claim.

I can see you received an email from my colleague on the 12/05/25 requesting further information to proceed with your claim. Please reach out to them so we can help resolve this issue.

Thank you for your patience, and we hope to make this right.

Best Regards,
Katie

5぀星のうち1の評䟡

Ordered a replacement wand plug adapter


Ordered a replacement wand plug adapter and the cost of that part AND the shipping was absolutely insane.

2025幎5月20日
CMG Leisure Ltd ロゎ

CMG Leisure Ltd からの回答

Dear Jimmy,

Thank you for your review.

Unfortunately, as we are based in the UK shipping costs to the USA are quite high, however, we do try to keep these costs as low as possible for our customers.

Your feedback is important to us, and we appreciate you sharing your experience. If you have any further comments or need assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure you continue to have a great experience with Doxy.

Thank you for choosing us!

Best Regards,

Katie

5぀星のうち5の評䟡

5 Stars

Delivery was my favorite part. Designed exceptionally well. Would recommend.

2025幎4月29日
CMG Leisure Ltd ロゎ

CMG Leisure Ltd からの回答

Dear Luna,

Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you're satisfied with the product and service.

If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure you continue to have a great experience with Doxy.

Thanks for choosing Doxy!

Best Regards,
Katie

5぀星のうち5の評䟡

This is my 2nd purchase

This is my 2nd purchase. Doxy Never Fails !!! Great Product with Amazing results!!! Should sell a water proof sheet as an add on , LOL. WE LOVE THIS WAND !!!!

2025幎5月14日
CMG Leisure Ltd ロゎ

CMG Leisure Ltd からの回答

Dear Bret,

Thank you for your fantastic review!

We’re thrilled to hear that you’re pleased with your product! Your kind words mean a lot to us, and we’re glad to have you as a happy customer.

If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out. We’re here to ensure you continue to have a great experience with Doxy.

Thanks for choosing Doxy!

Best Regards,
Katie

5぀星のうち5の評䟡

The online purchase was easy

The online purchase was easy, and delivery was fast. Thank you!

2025幎5月13日
CMG Leisure Ltd ロゎ

CMG Leisure Ltd からの回答

Dear Lincoln,

Thank you for your wonderful review!

We're delighted to hear that you found it easy to purchase your wand and that you were happy with the fast delivery. We hope you feel the same about the product :-)

If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out.

Thank you for choosing Doxy!

Best Regards,
Katie

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報