Dressific レビュー 

29
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Atrocious!!! Items took weeks to arrive. Terrible quality - sizes didn't match measurements. Too many problems to list - highlights were they couldn't refund because dresses were unsaleable because... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

Shoes not quite what you order but ok and size up. The display photo shows a square toe and shaped heel. Item received has a pointed toe and stiletto heel lower than displayed. Over two weeks for deli... もっと見る

5つ星のうち5の評価

My purchase was handled with the best care. I ordered a custom made dress for my wedding. Ordering from a company so far away would lend itself to additional fears.....but no worry was necessary. M... もっと見る

5つ星のうち4の評価

To order the dress was simple and easy, with enough information for sizing. I was kept constantly updated on the progress of shipping, which was greatly appreciated. The dress fit mostly well, though... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 婦人服店
  2. ・
  3. 衣料品店

さまざまな外部ソースから提供された情報

As a 100% Australian owned business, we take pride in our dresses and strive to provide great customer service. Think of us as your bestie for modest retro fashion and vintage inspired wedding, formals, prom and casual day dresses. Plus, get your special occasion dress made to measure for FREE for a flattering fit! ✿ - http://www.dressific.com


連絡先

2.3

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

29件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.3

すべてのレビュー

(29)

過去12か月のレビュー数: 1件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Not quite what you order but ok

Shoes not quite what you order but ok and size up. The display photo shows a square toe and shaped heel. Item received has a pointed toe and stiletto heel lower than displayed. Over two weeks for delivery of shoes, no box included. They are comfortable however.

2026年10月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great Customer Service and a Wonderful Dress!

I got the dress for hoco and had it altered so that it was tighter across my waist and shorter. I loved it and would definitely recommend and have recommended the website. I got compliments left and right on how I looked like a flower goddess and it meant so much to me. The customer service was wonderful too and it made me happy and at ease to be able to so easily talk to someone about the dress and even get pictures of what the dress looked like. The woman who helped me was named Kim and she was absolutely wonderful she helped me when I thought about having them alter it for me (which I wish I would’ve done now because they offered way cheaper prices than anyone else) she showed me pictures of how the design differed from the pictures and was so kind.(and if you were worried about the mention of me altering the waist earlier it’s because I have a big chest area and it was super easy to get altered so I wouldn’t be worried if you think you may need to do that)

2019年10月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Bloody brilliant company

Bloody brilliant company. Ordered a dress for races last year and was thrilled with the time of delivery and the quality. Ordered a different one this year and sadly i have gone up a size so when the dress arrived it didnt fit. No matter, they had my return request organised within a day and the dress is on its way back and already got another on its way back to me. Love the company, love the service and adore the dresses.

2019年7月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Wow what great service!

Wow what great service! I have a 50s themed Hens Party coming up and as always i left the ordering to the last minute. I emailed Dressific and received a lovely response from Kim, she was really friendly and helped me select the perfect size dress. It arrived very quickly and the dress fitted as Kim had suggested. I love it and can't wait to wear it. The material and the print was better than i expected. Highly recommend! :)

2019年2月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Real actual people helped me out!!!

Hi I'm Marie. I'm a Mom in my 40's and my daughter and I were getting very nervous waiting for another company, for a long sleeve black dress to come for her first symphony orchestra performance. I finally decided to order 2 black dresses from Dressific and my 15 year old daughter is thrilled with her new dresses for playing violin in. I worked with Kim who was extremely personal and helpful to ensure we received our all important order before her performance. We had it shipped DHL and received them well before hand. I am so pleased with the personal attention and suggestions and quick attention to us personally. Thank you so much!! Happy Thanksgiving and Merry Christmas. I highly recommend Dressific.

2018年11月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Dressrific were fabulous

Dressrific were fabulous to deal with - they let me know there had been some minor changes to the dress & they organised express delivery to ensure the dress would arrive in time for the event. Kim kept me informed every step of the way- the dress was just what I wanted for the event & the fabric felt & looked lovely.

2018年10月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Bridesmaid dresses

I used dressific for my vintage floral bridesmaids dresses. I was so happy with the quality, material, colours, and sizing. I couldn't fault the dresses at all! My bridesmaids loved their dresses and will be able to wear them again! Many guests remarked at how well they fitted and suited each of my bridesmaids. Would recommend and use dressific again!

2018年7月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Had a great experience with Dressific

Had a great experience with Dressific! My dress is beautiful and well made. Looks exactly as pictured. The waistline is slightly higher than my own but that is style of the dress. There is also a cute white belt that comes with the dress that adjusts fits very well. Thank you Kim for all of your help in getting my dress to me in time for my event!

2018年3月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

dressific

Great customer service! The dress came out amazing, but do be warned, SPECIFY HOW LONG YOU WANT THE DRESS!! Mine came out much longer than I thought it would, while I do understand why they made it longer that my proportions, you would probably want to mention how long you want the dress to be if you want the best result.

2018年2月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Worth it!

I was really sceptical buying my prom dress from online, but oh my god, it was so worth it! My prom hasn't happened yet, but the dress is so beautiful! Seems to be good quality and there are some good details.
It did have some clear plastic strings hanging from the seams, but you can't see it unless you look very closely. And it's not like you can't fix it yourself. Definitely worth the money!
Also, as someone who lives in Europe, I was very pleasantly surprised about the fact that the shipping was very fast.

2017年11月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Dont wait, get your dress today!

My purchase was handled with the best care. I ordered a custom made dress for my wedding. Ordering from a company so far away would lend itself to additional fears.....but no worry was necessary. My order went exactly as promised. They created a beautiful, high quality crafted, incredibly affordable dress of my dreams. Dont wait for your chance. Rush to get a dress from dressrific. You will be thrilled with your experience. Sincerely. Jackie T. Groton MA, USA.

2017年10月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Stuck between a few websites to order …

Stuck between a few websites to order my dress, I decided to with Dressific simply because they were Australian and I needed my order within a week and a half.
Not only did my order come early, I have had the pleasure of Kim keeping me up to date with my purchase and details of shipping! I have never seen such dedication to customers and I've worked in retail and customer service myself. It is a beautiful company you can definitely rely on. Fantastic customer service and I could not be happier with my two dresses!
Let your next purchase of a great quality dress be from Dressific and its team!

2017年8月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Highly recommended for a unique wonderful dress

I wanted a unique dress for my special day, and came across this great store online, and saw a picture of a perfect dress.
For a start, the customer service is amazing through live chat and e-mail. I needed a fix for the dress, and provided my measurements. It was delivered in less than 3 weeks to the U.S and it was perfect! It met all my expectations ... I can't find the words to say thank you for such a wonderful dress!!

The price is so worth it, and the dress is high quality. Truly wonderful unique dress :-)

Thank you!

2017年8月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

wonderful company

Such stunning, unique and good quality dresses and a very lovely and cooperative customer service team. It was great to see a team who truly cares about their customers and makes every attempt to provide the best quality they can.

2017年8月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

5 star service

I found dressific by accident, looking for a formal dress with a vintage look. I needed the dress in a hurry and Dressific was able to make it to my measurements without any extra cost and get it to me with plenty of time to spare. They corresponded with me out of office hours and bent over backwards to get the dress to me on time.
Once received it fits like a glove and I'm over the moon with it.
I would recommend Dressific to any of my friends, what a refreshing experience!!

2017年6月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Prom Dress Success

I was more then a little nervous about purchasing my daughter's prom dress over the internet. But she saw the dress online, fell in love with it and explained to me that she would be submitting her measurements so it was like making a custom made dress. What could go wrong ( I thought sarcastically). Well as it turned out NOTHING went wrong. The person to thank is Kim who coordinated this transaction from beginning to end with knowledge, attention to detail and so much commitment that one would think this was her own daughter's prom dress. When the dress arrived it was exactly as promised, well-made and lovely. Because I was nervous about getting it on time, Kim also researched ways to expedite the shipping and had it packed carefully into a smaller box to save me money. I would not hesitate to purchase Dressific again. It was a delightful experience .

2017年6月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Atrocious!!

Atrocious!!! Items took weeks to arrive. Terrible quality - sizes didn't match measurements. Too many problems to list - highlights were they couldn't refund because dresses were unsaleable because I had opened the plastic wrap they came in and the sizing issue was clearly because I was too fat! Buyer beware!

PS The ACC is unequivocal. Items do not need to be returned in their original packaging. Dressific's return policy clearly contravenes this.

2017年5月30日
自発的なレビュー
Dressific ロゴ

Dressific からの回答

Dear Qwer1235,

Firstly, we're very sorry to hear about your experience. We really appreciate you taking the time to provide your feedback to help us improve.

Our Returns Policy is available 24/7 on our website which you could review at anytime before, during or after your purchase. By placing an order, you are agreeing to the terms and conditions of purchase. We welcome returns as we understand things may not always work out on the first try. As long as return conditions are met, we will be happy to assist with a refund, exchange or a store credit. In your case, the original manufacturer packaging was ripped with a large hole in the package. The packaging is thus damaged, and cannot be reused. The dress is now unsaleable because we cannot ship a dress without its original packaging (or a torn one for that matter). It is simply unfair to the next paying customer. Nevertheless, we have still provided you a partial refund for that dress.

As a dress specialty store, we sell dresses in a variety of sizes ranging from petite to plus sizes. In fact, our formal dresses can even be made to measure for free if the standard sizes do not work. We do not discriminate and every customer is treated equally and fairly. Size does NOT matter. We offer sizing help and advice to our customers but we will never criticize a customer for being "too fat". It is very disrespectful and goes against everything we believe in.

As for the Australian Consumer Law, items do not need to be returned in their original packaging if the items are faulty. We acknowledge this and will definitely fulfill our obligations if the items are indeed faulty. In your case, we have inspected your returned items and none of them are faulty. Returning items in their original condition and packaging is a very common request even for larger stores, especially if you were to purchase shoes or branded items. The packaging itself forms a integral part of the product.

We will be happy to address any other concerns you have, if you could contact us directly at service@dressific.com.
Thank you and we wish you all the best.


Kind regards,
Ellen
Customer Service Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報