Dynasure レビュー 76

TrustScore 5段階評価の1.5

1.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Afspraak gemaakt voor bezorging deze avond (di 2 juni) tussen 17.00-21.00 uur. Heb ik in de nacht van ma op di een mail ontvangen dat ze wo 3 juni langs komen. Ik via WhatsApp contact opgenomen, hoe z... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Dynasure kwam langs op de tijd die ik zelf had aangevraagd. De ophaler was duidelijk en netjes. Vervolgens kwam een aantal dagen later (binnen de gestelde termijn) het gerepareerde toestel retour. Pe... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Waardeloze service Waardeloze service. Tijdvak kiezen voor je bezorging van je paspoort is zinloos. Dynasure annuleert je afspraak op het laatste moment met als reden ‘krapte op de arbeidsmarkt’... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Na het indienen van mijn terechte claim werd deze gehonoreerd en kreeg ik vervolgens vriendelijk de melding dat ik uit de verzekering werd gezet. Volgens Dynasure maakte ik teveel gebruik van de verz... もっと見る

企業情報

  1. 金融・保険

さまざまな外部ソースから提供された情報

Dynasure is dé partner in 'trusted' backoffice services voor personal electronics. We ontzorgen verzekeraars, telecomoperatoren en andere dienstverleners door processen van ze over te nemen.


連絡先

1.7

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

76件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Komen niets langs op afgesproken dag en tijdsvenster

Afspraak gemaakt voor bezorging deze avond (di 2 juni) tussen 17.00-21.00 uur. Heb ik in de nacht van ma op di een mail ontvangen dat ze wo 3 juni langs komen. Ik via WhatsApp contact opgenomen, hoe zit dit? Zij bevestigen dat de levering in de avond gewoon doorgaat (2 juni 17-21 uur) en ik de mail als niet verzonden kan beschouwen. Hele avond zitten wachten met onze dochter, we hadden ook geen track & trace link, maar voor niets gewacht. Geen levering geweest. Echt waardeloos dit!!

2026年6月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ik kan mij niet voorstellen waarom…

Ik kan mij niet voorstellen waarom allerlei gemeentelijke instellingen gebruik maken van deze dienst. Na een verkeerde bezorging waarbij werd aangegeven dat ze de volgende dat terug zouden komen is het nu bijna 3 weken later. Afspraken worden niet nagekomen. Kortom een waardeloze service !!

2026年3月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Document vernietigd, geen communicatie

Document bezorgd door bezorger zonder enige ervaring. Werd via telefoon geinstrueerd oude document mee te nemen, terwijl je die (ongeldig gemaakt) mag houden.

Via gemeente oude document teruggevraagd. Deze zou ik na ca. een week op kunnen komen halen op het gemeentehuis. Na 2 weken hebben ze het document nog niet.

Ik Dynasure gecontact. Willen mij niets vertellen. Teruggekoppeld naar gemeente. Gemeente medewerker heeft gebeld en vertelt mij vervolgens dat Dynasure een fout heeft gemaakt en het document toch vernietigd heeft.

Dus ik heb twee weken zitten wachten, deel van mijn vakantie opgeofferd, om nog altijd mijn geliefde paspoort met stamps van o.a. Antarctica niet terug te krijgen.

En Dynasure wil mij dat niet eens zelf vertellen wanneer ik ernaar vraag?

Wat voor een circus runnen jullie in godsnaam?

2024年6月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Advice to everyone never do insurance…

Advice to everyone never do insurance with this company and ING Bank. world worst insurance company. and unbelievable ING work with them. i never ever have insurance with them again. once i submit clam for repair they took one month just for coming to pick up device. now i lost my device and i submit clam with them and its been 15 days, they haven't contact me yet. i contacted them and they said, they don't find this clam number in them system.
really bad service they took money every month and them service are ridicules.

2023年9月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Nooit meer zaken doen met deze partij

Nooit meer zaken doen met deze partij. Toestel is vrijdag opgehaald. nu woensdag en nog is een eenvoudige scherm niet vervangen. ik krijg na verschillende telefoontjes geen enkele duidelijkheid hoelang en waarom het zolang moet duren. behalve: "uw moet even wachten, het duurt langer dan verwacht" en nogmaals het is geen reparatie van een defecte toestel, het betreft alleen een scherm vervangen wat op elke straathoek binnen 1 tot 2 uren is verzorgd. het is schandalig. Ik zeg door deze ervaring meteen direct mijn schadeverzekering op bij ING/NN. Verschrikkelijke bedrijf waar je als verzekeraar geen zaken mee moet doen.

2023年8月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

ID thuis bezorgen

Update:
Net een medewerkster aan de lijn gehad. Zij kon niet aangeven wie de afspraak eruit heeft gehaald. Zei ook nog, dat de gemeente dit heeft gedaan.
Nou, weet zeker, dat de gemeente niet op zaterdag werkt.
Afspraak gezet op volgende week zaterdag. Wij zijn benieuwd😇

Via de gemeente de optie gekregen om de ID van schoonmoeder thuis te laten bezorgen, ook op zaterdag. Geweldige service, top.
Daar wij alleen op zaterdag bij haar zijn, dus deze optie gekozen.
Nu wilt het, dat Dynasure de afspraak op de dag zelf, al 2 keer heeft geannuleerd, zonder enige reden.
Proberen te bellen, wat al €0,45 per minuut kost + de belkosten, maar wordt weggedrukt.
Na het weekend ga ik een klacht bij de gemeente aangeven, want zij betalen, ik denk grof geld, hier voor.
Inderdaad jammer, dat zij geen 0 kunnen scoren.

2023年7月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Delayed by 14 days

Document was delayed by 14 days just because of this unorganized, unproffesional service. On the call, we asked for an update and they asked our address to verify, they said they are checking and after 5 minutes waiting.. they hang up. How rude?
No customer friendly, no basic ethics whatsoever when we recall, no explanation, like a bunch of people with IQ of -20 working there. They can not even able to give proper update of the documents.

I wish they go bankrupt, they don't deserve any work.

2022年11月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Document bezorgen: Niet doen. Tijd is geld, en Dynasure kost je veel tijd

De service van Dynasure wordt door de Gemeente Eindhoven aangeboden als een gemak. Voor de meerprijs van 16.25 Euro. Het bleek echter juist ongemak, frustratie en heel veel tijdsverlies op te leveren. Nadat je akkoord gaat met de bezorging hoor je pas aan welke voorwaarden je allemaal moet doen van Dynsasure en moet je goed opletten om NIETS fout te doen. Want dan ben je je geld kwijt en heb je je document alsnog niet (op tijd). Maar, toen Dynasure zelf een fout maakte, ze kwamen namelijk niet opdagen op de gemaakte afspraak, kun je geen verhaal halen. Het document is uiteindelijk geleverd, maar het heeft ons veel extra tijd, dure telefoontjes, en geregel met derden opgeleverd. Excuses komen er niet. Ik heb een klacht ingediend en er word al meer dan 3 weken niet op gereageerd. Een foutje maken, dat kan gebeuren. Maar alle tekst op de website van Dynasure over hoe goed & gemakkelijk hun service is, is natuurlijk nonsense als dat wanneer er iets misgaat, er geen capabele mensen zijn, die het oplossen, een excuus verzorgen, en (eventueel) compensatie. Er is veel beloofd, en te weinig service en te laat geleverd.

2022年8月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Waardeloze service

Waardeloze service
Waardeloze service. Tijdvak kiezen voor je bezorging van je paspoort is zinloos. Dynasure annuleert je afspraak op het laatste moment met als reden ‘krapte op de arbeidsmarkt’ voor nu al de tweede keer.

Klantenservicemedewerker lacht de slechte service graag weg. Plant echter wel nieuwe afspraak met je voor de derde keer, onder voorbehoud natuurlijk want die krapte op de arbeidsmarkt is er nog steeds.

Benieuwd of ik m’n paspoort ooit nog krijg.

2022年8月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Een ster is te veel voor dit bedrijf

Een ster is te veel voor dit bedrijf. Vorig jaar oktober mijn telefoon laten maken via de verzekering. Incapabel dat ze zijn kunnen ze zelfs dat niet. Na meerdere telefoontjes en torenhoge belkosten (omdat ze zeggen terug te bellen maar dat niet doen) werd de telefoon opnieuw opgehaald en onder garantie gemaakt vertelden ze. Ja hoor, na enkele dagen (ze waren mijn toestel kwijt geraakt door verkeerd te sorteren), daar kwam de jongeman om het toestel weer af te leveren, ik moest alleen wel even mn eigen risico betalen… ze zijn zelfs niet capabel genoeg om dat in het systeem te verwerken dat het garantie is.
Na weer veel telefoontjes en boze mails kreeg ik eindelijk mn eigen risico terug. Nu, enkele maanden later weer het zelfde probleem met mn toestel als na de eerste reparatie. De jongeman aan de telefoon moest navragen of het onder garantie viel en zou me begin van de middag terug bellen maar dat hebben ze verzaakt. En dan probeer je hen te bellen en dan sta je 15 minuten voor saus in de wachtrij zonder dat je iemand er aan krijgt. Mails reageren ze niet op. Wat een “@!*%]$ bedrijf. Al met al, je betaald een hoop maar je krijgt er niets voor.

2022年8月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Prima Service bij Dynasure Via KPN &…

Prima Service bij Dynasure Via KPN & Chubb.

Hond Z flip mirror purple gelanceerd, Toestel jammergenoeg totaal los! hoopte dat mijn eigen toestel gemaakt kon worden maar door de extreem hoge kosten van onderdelen en arbeid bij dit type telefoon uiteindelijk vandaag een prachtige niet van nieuw te onderscheiden Mirror black ontvangen.

Kreeg van te voren wel 3 x sms in 2 weken dat ze op onderdelen aan het wachten waren en uiteindelijk dan het bericht dat deze niet leverbaar waren en er werd overgegaan tot vervanging, als kenner van het toestel en de onderdelen heb ik uiteindelijk de conclussie getrokken dat de onderdelen weldegelijk leverbaar zijn maar gewoon voor een veel te hoge prijs.

ben het eens met Dynasure/Dynafix dat het effectiever en minder kostbaar was een al gereviseerd toestel te levereren als vervanging inplaats van de hele Mirror purple from scratch weer in mekaar te gaan zetten. Al met al zeer tevreden!

2022年4月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

It's a nightmare

It's a nightmare. I don't understand how the Antwerpen city works with them. Three times that they canceled the delivery of my driving license. The last time I was sitting next to the window all afternoon waiting for them and they canceled because "nobody was home". Such a lie!

2022年4月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Bureaucratisch bedrijf wat ervoor zorgt…

Bureaucratisch bedrijf wat ervoor zorgt dat je geen claim gaat indienen zodat ze je niet hoeven te helpen. Ze willen niet 10 seconden langer aan de telefoon blijven zodat je even rustig kan doen wat ze van je verlangen, en dat terwijl je 100 dingen moet doen. Super onaardig personeel aan de telefoon. Daardoor moet ik een extreem lang keuzemenu weer opnieuw door.
En waarom moet je 'vind mijn iphone' zo nodig uitzetten? Ik vertrouw dit bedrijf voor geen cent.
Mag ik jullie er even aan herinneren dat jullie deze bureaucratische structuur zelf hebben bedacht en dat Dynasure in wezen hetzelfde bedrijf is als dynalogic, alleen een andere afdeling.

2022年3月24日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報