Afspraak gemaakt voor bezorging deze avond (di 2 juni) tussen 17.00-21.00 uur. Heb ik in de nacht van ma op di een mail ontvangen dat ze wo 3 juni langs komen. Ik via WhatsApp contact opgenomen, hoe z... もっと見る
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
レビュアーのコメントを見てみましょう
Dynasure kwam langs op de tijd die ik zelf had aangevraagd. De ophaler was duidelijk en netjes. Vervolgens kwam een aantal dagen later (binnen de gestelde termijn) het gerepareerde toestel retour. Pe... もっと見る
企業が回答しました
Waardeloze service Waardeloze service. Tijdvak kiezen voor je bezorging van je paspoort is zinloos. Dynasure annuleert je afspraak op het laatste moment met als reden ‘krapte op de arbeidsmarkt’... もっと見る
Na het indienen van mijn terechte claim werd deze gehonoreerd en kreeg ik vervolgens vriendelijk de melding dat ik uit de verzekering werd gezet. Volgens Dynasure maakte ik teveel gebruik van de verz... もっと見る
企業情報
さまざまな外部ソースから提供された情報
Dynasure is dé partner in 'trusted' backoffice services voor personal electronics. We ontzorgen verzekeraars, telecomoperatoren en andere dienstverleners door processen van ze over te nemen.
連絡先
オランダ
- dynasure.nl
レビュー依頼の記録がありません
この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
ネガティブなレビューに回答していません
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Premium kosten voor onvriendelijke slechte klantenservice
Ik heb 5 jaar geleden via T-mobile contact gehad met Dynasure. Destijds ging het al niet soepel en heb ik meerdere keren een ophaalafspraak moeten maken omdat de chauffeur mijn adres niet kon vinden en daarom maar deed alsof ik niet thuis was. Toen vond ik het al afzetterij dat de belkosten 45ct per minuut waren. Vooral omdat ik constant moest bellen omdat het bedrijf zelf fouten maakte.
Ik ben nu opnieuw in aanraking gekomen met Dynasure. Dit keer vanwege de garantie op Galaxy Buds. Ze zijn snel met het ophalen, maar daar is ook alles mee gezegd. De link die ik heb gekregen om mijn reparatie te volgen werkt niet. Ik nam daarom contact met de klantenservice waarna ik prompt een ander nummer kreeg om te bellen (met dezelfde tarieven uiteraard). Toen ik het verhaal uitlegde werd ik onderbroken en werd mij verteld dat de mail geen invloed heeft op de reparatie. Toen ik aangaf dat ik daar niet voor belde, maar omdat ik de reparatiestatus niet kon checken vertelde ze me dat ze niet wist waarom dat niet zou kunnen. En dat er geen storingen bekend waren. Ze zei het ook met een onvriendelijke toon van hier tot Tokyo.
Indien er tarieven in rekening worden gebracht die zo hoog zijn als Dynasure doet, verwacht ik op zijn minst een vriendelijke en behulpzame klantenservice. Dit is absoluut niet het geval.
Zeer slechte gang van zaken, 0 professionaliteit
Zeer slechte gang van zaken. Ivm corona wordt men gedwongen om je paspoort thuis te laten bezorgen door DynaSure. Nou, die Sure kunnen ze beter al weg laten...
Chauffeur is te incapabel om naar de juiste straat te rijden. Vervolgens bel je klantenservice op en krijg je eerst 10 minuten een irritant wachtkamer deuntje te horen. Vervolgens een incapabele meid die continu zegt dat het foutieve adres in hun systeem staat, maar vervolgens het huidige (correcte) adres uit hun systeem wilt wijzigen naar het foutieve adres???
Ik vertrouw nog eerder een reclamebezorger met mijn paspoort en correcte levering, dan deze prutsers. Hopen dat de gemeente binnenkort het contract opzegt met deze prutsers!
Absolutely low level service
Absolutely low level service. The only nice part is sending notification and tracking history, but contents is a disaster! 2 persons Arrived in Brussels airport on Sunday evenning and didn't recieve their luggage. Ok, can happen. They filled in necessary forms and were expecting their luggage next day. Next day they received notification that the luggage would be delivered at certain moment in the evening. They were waiting at the door. Noboady showed up and they received message that driver found the door closed and nobody around. not true. They didn't call. Next day adjusted info, added 2 foreign phone numbers and one Belgian. Requested to contact upon delivery - same story, nobody shoed up, nobody called, message that they have been there but nobody was home. Next day called call center, send message with detailed address map, obtained confirmation that the driver would call on Belgian number. Wednesday, same story - nobody showed up. And now apparently the maximum number of delivery attempts is reached. this is UN-BE-LIE-VA-BLE!
Wat een puinhoop..veel te laat ben ik…
Wat een puinhoop..veel te laat ben ik een hele werkdag verloren .dan komt een arrogant mannetje met een dom praatje..heb ik hem met mijn docs de laan uitgestuurd.. dit soort hoef te k niet. Bij de gemeente was ik misschien 30 minuten kwijt.. nooit meer !!
Zouden gisteren bagage naleveren tussen…
Zouden gisteren bagage naleveren tussen 6 en 10 pm. Komen niet opdagen. Dan mail dat het vandaag wordt tussen 6 en 10 pm. Telefonisch niet bereikbaar. Antwoordapparaat met boodschap gesloten wegens feestdag. Het is wel dinsdag 3 augustus dus geen feestdag.
Komen gewoon keer na keer niet opdagen
2 keer een afspraak gemaakt voor bezorging in een tijdvak van 4 uur en 2 keer gewoon totaal niet komen opdagen. Geen reactie op welke vorm van contact zoeken. Wat een prutsbedrijd
Zeer tevreden
Vriendelijke klantenservice die me snel en vakkundig te woord heeft gestaan.
Beleefde en vriendelijke bezorger (Karim) die op professionele wijze en op de afgesproken tijd mijn rijbewijs heeft overhandigd.

Dynasure からの回答
Een ster is nog te veel voor dit…
Een ster is nog te veel voor dit bedrijf. Komen hun afspraken niet na en zijn ook nog onbeschoft aan de telefoon. Snap niet dat er nog gemeentes zijn die met dit bedrijf zaken doen.

Dynasure からの回答
Paarse krokodil
Vorige week een heel vriendelijke mevrouw aan de lijn die snapte dat het lastig is om een nieuwe invalidekaart persoonlijk met mijn vader in een verzorgingstehuis uit te wisselen. Je laat iemand in het verzorgingstehuis niet met paspoort rond lopen om zich te legitimeren. Dus zij gaf aan dat het bij mij-als zijn zorgmentor- thuis overhandigd mocht worden, als ik zijn legitimatie maar bij mij had. Heel fijn. Puntje bij paaltje: De koerier kon mij de nieuwe kaart niet overhandigen (paarse krokodil). De gemaakte afspraak was namelijk niet in het systeem gezet door deze vriendelijke mevrouw, en bleek later volgens een andere medewerker ook helemaal niet te mogen. Want, regeltjes. Nu moet ik helaas mijn hulp behoevende vader, en het zorgpersoneel, hiermee belasten. Nederland op zijn best.
Communicatie is ver te zoeken
Ik heb echt een slecht gevoel bij Dynasure en dat komt omdat er keer op keer reden is voor teleurstelling. Dit heeft vooral betrekking op de communicatie. Op het moment dat je je claim indient krijg je netjes een mail met de bevestiging waarin wordt gecommuniceerd dat je binnen 3 uur een mail krijgt met een mogelijke goedkeuring en waarin je een afspraak kan plannen voor de koerier, so far so good. Daarna krijg je een mail waarin je het tijdvak kan kiezen dag, avond of dagdeel. Hier begint het de ellende. Ik koos voor een dagdeel omdat ik dan weet wanneer de monteur ongeveer komt en daar rekening mee kan houden in mijn planning. Ik koos voor de ochtend tussen 08:00 - 13:00. Eenmaal gekozen kreeg ik netjes een bevestiging en een mail met een track and trace. Op de dag zelf opende ik de track and trace rond 08:00 en zag nog geen informatie, ik dacht dat het nog wat vroeg was (stom van mij om te denken dat de monteur om 08:00 kon komen, het staat immers letterlijk in het tijdslot) dus ik wachtte even. Pas rond 11:40 kwam er informatie beschikbaar waarin je een tijdsbalk ziet, ingevuld met oranje waarin de tijd is aangegeven dat de monteur kan komen. Bij mij was die tussen 13:20 en 14:33 (logisch als je aangeeft dat die tussen 08:00 en 13:00 kan komen). Uiteindelijk mailde ik maar even voor de zekerheid of die nog zou komen (waarom, en deels de reden waarom ik nu deze review schrijf licht ik later toe) ik kreeg een bericht terug dat de monteur later van zijn depot zou vetrekken. Oke, maar waarom laten jullie klanten dan in de veronderstelling dat de monteur om 08:00 kan komen als de monteur pas vertrekt om 11:40. Ik stuurde deze mail om 14:22 en niet veel later kwam de monteur. Kijk het gaat me niet om dat die te laat is, dit kan gebeuren maar het gaat me om de communicatie. Daar komt bij dat ik vorig jaar ook een claim heb ingediend voor de avond heb gekozen en de koerier twee keer gewoon niet op is komen dagen terwijl twee keer werd aangegeven dat die zou komen (in het avondtijdvak).
Tot slot, beide keren is niet om de code gevgraagd die van tevoren is gemaild i.v.m. het Coronavirus, nu is het gelukkig allemaal onder controle maar mocht het begin april zijn was dit (en is eigenlijk nog steeds, een kwalijke zaak)
Doe a.j.b. wat aan de communicatie!
(BTW mijn telefoon werd dinsdag opgehaald en ik had donderdag een nieuwe dus dat is was prima! Ik let op communicatie omdat ik zelf verantwoordelijk ben voor planningen voor monteurs e.d. en klanten vinden communicatie ontzettend belangrijk en zo lastig is dit niet)
Kan je ook 0 sterren geven?
Kan je ook 0 sterren geven?
Klantenservice is uitermate onbeleefd!
Je betaald 45cpm . Tot 2x toe opgehangen! Dit uiteraard pas na een paar minuten.
De 3e keer tot 4x toe in de wacht gezet. Inmiddels hang ik nu bijna 15 minuten aan de lijn!
Van de medewerkers nog niet te spreken! Wat een onbeleefde en onprofessionele medewerker!
Ik raad iedereen af om hier iets af te sluiten. Mijn telefoon ter reparatie weg gebracht en beschadigd terug gekregen.
Conclusie na een half uur frustratie, bellen, van kastje naar de muur..... Ze kunnen me niet helpen!
Zo en nu maar kijken of Vodafone me nog kan helpen
Shocking
Shocking, just shocking.
KLM seem to use these people for lost baggage.
They have tried twice to deliver, the first time I think the driver just didnt bother, I sat for 5 hours on a Friday night and no-one came although apparently he did.
The second time after begging them to call me before they delivered on a Sat. morning, they did.
I told them to let the driver know I was at a shop, I would be therein 10 minutes.
I made it in 8.
He had already left. Asking to get the driver to come back got a response of sorry... you will get it on Monday. Its Saturday today, guess no meds for me till then.
KLM or your baggage handlers, I hope you read this when appointing courier. They are poor..
Niet te doen
Wat een schijtbedrijf! En dat terwijl ik nooit klant ben geweest en sindsdien zéker nóóit zal worden ook.
Vanaf 2015 boeken ze ineens maandelijks geld van mijn bankrekening, wederom in 2016, daarna heb ik ze geblokkeerd en ze probeerden wederom meermalen geld te innen in 2017 en wat zie ik vandaag voorbij komen; jawel een betaalverzoek van dynasure.
Ik zou een iphone hebben verzekert als beveiligingsbedrijf.....ik heb geen iphone, ik ben geen beveiligingsbedrijf....
Bellen heb ik minstens 12 keer met ze gedaan, maar niemand luistert of doet moeite om m'n verhaal te begrijpen (want volgens hun ben ik klant, met een iphone, als beveiligingsbedrijf.
Na veel bellen en pijn en moeite kreeg ik het meeste geld terug dat ze volledig onterecht van m'n rekening haffen gehaald. De laatste €3.50 had ik al opgegeven, maar kreeg ik in ene na een jaar in 2016 terug.
Ze gaan ontzettend beroerd met klanteninformatie om en halen dus ook gewoon geld van je rekening als het ze blieft. Dat je helemaal geen klant bent maakt voor dynasure ook weinig uit.
Ik zou zeggen als je dynasure overweegt: zoek even verder naar een bedrijf die wél snapt hoe het met persoonlijke gegevens werkt en het belang en ernst wél ziet van persoonlijke en vertrouwelijke informatie!
* mijn reactie op de reactie van dynasure;
Uw reactie is precies zoals het nu al jaren gaat; jullie denken van alles en luisteren en lezen niet goed omdat het zo onwaarschijnlijk lijkt, maar wat toch écht al jaren gaande is. Uw vermoeden is dan ook geheel onjuist! Voor de duidelijkheid ik heb géén, ik herhaal géééén verzekering bij helemaal níemand niet. Ik heb uberhaupt nog nóóit een toestel verzekering gehad!
Daarnaast wordt het geld van een rekening gehaald waar we nóóit rekeningen mee betalen, waar we enkel en alleen onze boodschappen mee doen. Én daarnaast is het geld dat jullie bij ons telkens willen incasseren gelinkt aan een verzekering voor een iphone (die ik ook niet heb) en aan een beveiligingsbedrijf (wat ik ook níet ben).
Het gaat om klacht C-00011894. Voor de review heb ik jullie al gemaild en al die jaren daarvoor ook naar een @dynasure.eu adres.
Ik blijf aan de gang en ik moet elke keer weer uit blijven leggen, bij elke medewerker weer, dat ik écht geen verzekering heb. Óók hebben jullie het geld wat er al ONRECHTMATIG af is gehaald (met veel pijn en moeite) terug betaald; dus jazéker dat dynasure onterecht en onrechtmatig geld proberen te incasseren elk jaar weer opnieuw tótdat ik een boze mail stuur en dan stopt het om vervolgens een jaar later weer opnieuw te beginnen.

Dynasure からの回答
Na het indienen van mijn terechte claim…
Na het indienen van mijn terechte claim werd deze gehonoreerd en kreeg ik vervolgens vriendelijk de melding dat ik uit de verzekering werd gezet. Volgens Dynasure maakte ik teveel gebruik van de verzekering!!!!!
Simpelweg belachelijk vooral omdat ik t.a.t. te goeder trouw heb gehandeld. Het feit dat mijn Samsung telefoon binnen 6 maanden twee keer vervangen moest worden deed mij eerder vermoeden dat ik van Dynasure een gereviseerd toestel had ontvangen ipv een nieuw toestel. Hoe kan een "nieuwe" telefoon anders zo snel weer aan vervanging toe zijn??
Het was goed en snel geregeld
Het was goed en snel geregeld. Erg fijn, en vriendelijke mensen.
Alles keurig geregeld
Alles keurig geregeld , track & trace tot op de minuut nauwkeurig !
They force cancellation of the insurance if you claim “too much”
The service has both positive and negative sides, although the average I’d still set to 2*.
Positive:
- clear process
- quick response to claims and quick decision on repairs and/or replacement
Negative:
- Delivery sucks. In my case the driver just parked his car near my house and after few minutes sitting in the car he just drove away and marked that nobody was at home. I couldn’t believe my eyes, called customer service and the only thing they could do is simply reschedule to another day. Hey, I took a day off to be at home!!
- No response to complaints. I raised a complain about the case above - no response. Ever. Since like 3 months.
- They cancel the insurance if you make use of multiple claims. In 2 years I had 3 incidents with my phone and right after the 3rd one they canceled my insurance, still forcing me to pay for another 2 months.
No complains from me :)
Service was super!
Service was super! Alles was duidelijk uitgelegd en het werd vlot geregeld, had binnen 2 dagen weer een perfect toestel!
Trustpilot エクスペリエンス
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。







