レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I used Easy Weddings to find my wedding cake supplier and it was an absolute disaster. The supplier was terrible and took my deposit, and then didn't communicate with me at all. And then when I asked... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Planning a wedding overseas was something we thought was going to be incredibly stressful, but Easy Weddings made the whole process so much easier for us. Everyone we dealt with was so helpful... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

So these guys brag that they are the #1 wedding directory in Australia. I say FAKE NEWS, I had never heard anyone talk about them except on their facebook ad. SIgned up for a 12 month contract and g... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

After a year and many promises, I have to say that it was a waste of time and money. They don't offer any help to get any leads, unless you want to cancel the subscription, and even there, they take a... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. むベント・゚ンタヌテむンメント

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

Easy Weddings Australia, planning tools and access to Australia's premium wedding suppliers including wedding dresses, venues, invitation, cakes and flowers. Easy Weddings, your perfect day made easy in Sydney, Melbourne, Brisbane and throughout Australia.


連絡先

2.8

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

34件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞2週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.8

すべおのレビュヌ

(34)

過去12か月のレビュヌ数: 4ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

A wonderful experience while planning a wedding.

Planning a wedding overseas was something we thought was going to be incredibly stressful, but Easy Weddings made the whole process so much easier for us.

Everyone we dealt with was so helpful and always happy to answer our questions, our wedding planner Huguette was honestly amazing. She found the perfect team for us and helped organise everything from our destination and hotel, to catering, transport, photography, hair and makeup, and so much more! We were given different supplier options and all the information we needed, so we could take our time and look through everything to be able to choose who felt like the right fit for us. Easy Weddings handled all the introductions, communication and organising between all of us, which made everything run so smoothly.

Even our guests who organised their trips through Easy Weddings to attend our wedding had such a wonderful experience. Any questions they had were answered straight away, and they said the team was always lovely, professional and genuinely happy to help.

We had such a smooth and positive experience from start to finish. I’m so grateful to Huguette and the whole Easy Weddings team for making planning a wedding in Bali from Australia feel so much less stressful and for helping to make our wedding everything we wanted it to be.

2026幎8月26日
自発的なレビュヌ
Easy Weddings ロゎ

Easy Weddings からの回答

Thank you for writing this, Courtney!

Planning a wedding overseas sounds daunting before you start, so knowing it felt easy instead is the best thing we could hear.

Huguette has a real gift for pulling the right team together and then handling all the back and forth so you never have to chase anyone, and we're so glad you had the space to choose the suppliers who felt right for you rather than being pushed into a decision.

Hearing that your guests were looked after just as well is the icing on the cake. We'll pass every word of this on to Huguette and the team. Congratulations on your Bali wedding!

5぀星のうち1の評䟡

Gave me stress instead of assistance

I used Easy Weddings to find my wedding cake supplier and it was an absolute disaster. The supplier was terrible and took my deposit, and then didn't communicate with me at all. And then when I asked Easy Weddings for both support with this problem and to leave a review of my terrible experience with the cake supplier, Easy Weddings were no help at all, with either issues. These problems caused me a lot of distress coming up to my wedding which should be a happy exciting time. I wish that I had never found the Easy Weddings app, as their customer support was non existent. You are better off doing a Google review search to find reputable suppliers and by pass Easy Weddings completely.

2026幎3月28日
自発的なレビュヌ
Easy Weddings ロゎ

Easy Weddings からの回答

Hi Julie-Anne, we're genuinely sorry your experience with the cake supplier caused you so much stress in the lead up to your wedding. That's the last thing anyone needs at that time.

I do want to share what happened on our side for further clarity. When you contacted us on 27 August, our team called you the same day to understand the situation and provide help. As you weren't able to recall the supplier's name at the time of the initial call, we arranged for you to text it through, and our team then called you back the following morning once we had received it.

After investigation on our side, that's when we found the business was no longer listed with us, which is why we weren't able to host a review for them, our onsite reviews system is hardcoded so without an active listing the review cannot be submitted and displayed.

We understand this wasn't the outcome you were hoping for, however I wanted to reassure you that our team did everything they could within the way our review system works. We're sorry the lead up was difficult, and we hope the day itself was a big success.

If there is anything further we can help with from our side, please do not hesitate to reach out.

5぀星のうち1の評䟡

SCAM AND TOTAL BULL SH!T

I have signed up to this website for 9 months and have only received THREE inquiries . The first two felt very fake and were only one week notice for the event with no talk like “their stylist has cancelled last minute, im desperate, do you have any availability” like a real bride would say one week out from their wedding day.
I call to cancel then have to sit on the phone for half an hour and refuse any of their “help” to make my listing more atttactivw.
I then receive another enquiry yesterday for a job in Broome (I am in Geraldton WA) which is a 20 hours away from me , and again it is a fake enquiry. There is no one by that name on Facebook and they person is not responding like the last two inquiries.

WHY THE HELL WOULD PEOPLE STRAIGHT OUT LIE AND TAKE OUR MONEY AND WASTE OUR TIME BY SENDING FAKE ENQUIRIES ??.
ABSOLUTE RIDICULOUS.

DO NOT FALL FOR THIS .

2026幎4月16日
自発的なレビュヌ
Easy Weddings ロゎ

Easy Weddings からの回答

Hi Annika,

We’re really sorry to hear how frustrating your experience has felt, and we completely understand how disappointing it would be to receive a low number of enquiries.

We want to reassure you that we do not generate or send fake enquiries. All enquiries come directly from couples using the platform. That said, we appreciate that short lead times or limited detail can sometimes make them feel less genuine, particularly if they don’t progress or you don’t hear back.

Regarding the enquiry from Broome, this can occasionally occur because regional areas are grouped into categories across WA. We understand how this wouldn’t have been relevant for your business, and our team is always available to help refine location settings where possible.

We want our suppliers to get the most value from our platform, so we appreciate you taking the time to share your feedback. We wish you all the best moving forward.

— The Easy Weddings Team

5぀星のうち1の評䟡

Extremely unprofessional and a total scam

1 month in, I questioned the traction and asked for a refund. I felt the sales team had done a number on me, and I was sucked in. I'm based in Geelong and did ask a venue that used Easy Wedding before signing on. The numbers the sales team gave me were great, and I decided if I could get 3-5 weddings, it would pay for the outlay
The refund wasn't going to happen. They told me I need at least 3 months to see how it is going. Nothing. They gave me a priority position... nothing.
I have spoken to this company on several occasions, with no success in helping me get out of the contract and get a refund.
The correspondence is slow at best, and there is no support whatsoever

Please DO NOT be sucked in like I was, if this helps one person, I'm please:-)

2026幎1月6日
自発的なレビュヌ
Easy Weddings ロゎ

Easy Weddings からの回答

Hi Donna,

We’re genuinely sorry to hear how frustrating your experience has been and understand why you’d feel disappointed.

Our team has spent time reviewing your campaign performance with you and discussing the concerns raised. While we’re unable to offer early termination or refunds outside of our agreed terms, we have made efforts to review results, explain performance data, and outline support and optimisation options available to you.

We remain open to continuing the conversation and working constructively through the concerns raised, should you wish to re-engage with us.

Thank you for taking the time to share your feedback.

— The Easy Weddings Team

5぀星のうち1の評䟡

Don't sign up with this company


I was naive to believe that Easy Wedding was genuinely here to support and help small businesses like mine. If you’re a photographer or a small vendor in the wedding industry, please read this and don’t waste your time or money with them! When I first signed up, they promised plenty of bookings and gave me all the usual “blah blah blah.” After nearly a year and absolutely no return on investment, I decided it was a complete waste of money. I contacted them two months before the final payment to let them know I wouldn’t be renewing. That’s when they called me offering the “first page” and more empty promises — even after I clearly said that I was unhappy witht he experience and not continuing to pay after the end of the 12 months contract . They just wouldn’t listen and kept emailing me. The most laughable part? They told me I’d won a "Best Vendor" badge... with ZERO bookings! Honestly, I thought it was a joke. And let’s talk about those “enquiries” they all seemed fake. Non-working numbers, bounce-back emails... It felt like they thought I was stupid. On May 15th (two months ago), I emailed to request the cancellation of my subscription and any subsequent payments after my contract ends in July 2025. Their reply stated that “Your request has been logged into our system.” I thought this would be enough, but I later realised they should have sent a formal cancellation form, as per their policy. The form has never been shared or even mentioned in the emails exchanged with Cindy, followed by a phone call with Reuben. I am leaving this review to inform others about the poor quality and persuasive sales tactics of this company, and I hope that no one else has to go through this process again, as there appear to be many of us in a similar situation. I wish I had read the reviews before joining; it would have saved me time, money.

2025幎7月16日
自発的なレビュヌ
Easy Weddings ロゎ

Easy Weddings からの回答

Hi Steph, thank you for sharing your feedback. We’re genuinely sorry to hear about your experience. It’s clear we haven’t met your expectations, and we understand your frustration.

While we’re pleased a couple took the time to review your business, we completely appreciate that receiving a review without a booking through our platform can be confusing. We also regret that the cancellation process felt unclear. That’s not the experience we aim to provide, and your comments have been shared with our team for review and improvement.

We’re sorry to see you go and do wish you every success with your business in the future.

5぀星のうち5の評䟡

Best in the business!

We have been advertising with Easy Weddings for over a decade. They are professional, honest and truly care about my business. Monica is our account manager. She is an absolute gem! Thank you so much for looking after my business, as we continue to keep growing.

2025幎5月29日
自発的なレビュヌ
Easy Weddings ロゎ

Easy Weddings からの回答

Thanks so much, team! Appreciate your kind words and it's been our pleasure to partner with you all these years. Here's to 10 more successful years of weddings.

5぀星のうち1の評䟡

Have advertised for an alteration


Have advertised for an alteration business with them for a year. Rubbish decision to promote business on their platform. Complete waste of money. Please be careful.

2025幎5月28日
自発的なレビュヌ
Easy Weddings ロゎ

Easy Weddings からの回答

Hey Atul, we're sorry we couldn't work out a solution with you. We wish you well with your dress alterations business.

5぀星のうち5の評䟡

Working with Hayley has been a valuable experience for my business.

Working with Hayley has been an incredibly valuable experience for my business. She demonstrated a deep understanding of bringing both strategic insight to help my business grow. Her approach was collaborative, thoughtful, and always tailored to my unique needs. She was responsive, professional, and truly invested in my business. I love working with Hayley and feel honoured that she is part of this experience with me. Jilly.

2025幎4月29日
自発的なレビュヌ
Easy Weddings ロゎ

Easy Weddings からの回答

Thanks for your review Jillian! Appreciate your feedback and happy to hear about your experience working with Hayley.

5぀星のうち1の評䟡

Waste of time and money

I have recently cancelled with these guys. Received 50 leads and 1 booking. Lots of fake leads so do not recommend at all.

You had a number of years to work it out with me and only now your saying this. So answer me this how can you get 50 inquiries through your platform but only secure 1 booking? Bit weird don't you think

2025幎3月17日
自発的なレビュヌ
Easy Weddings ロゎ

Easy Weddings からの回答

Hi there, thanks for your feedback, we'd love to work this out with you, as our leads are never fake. Could you kindly get in touch on 1800 155 122?

5぀星のうち1の評䟡

Waste of time and money

After a year and many promises, I have to say that it was a waste of time and money. They don't offer any help to get any leads, unless you want to cancel the subscription, and even there, they take ages to do anything so that they can keep charging an extra month. Many colleagues agree that the positive reviews they have are fake, and I started believing that after this terrible experience. They are never accountable and try to put responsibility on something/someone else. I strongly recommend to avoid this website.

2025幎3月12日
自発的なレビュヌ
Easy Weddings ロゎ

Easy Weddings からの回答

Hey Alfredo, we’re really sorry to hear about your experience with us. We take all feedback seriously and always aim to provide the best service we can.
Throughout your campaign, we made several attempts to get in touch to offer assistance, as well as after receiving your cancellation request. Unfortunately, we were unable to reach you. As outlined in our terms and conditions, cancellations take effect only once we’ve spoken directly with the client to verify their identity. This is to ensure the security and proper management of your account.
We also want to address your concerns regarding our reviews. All our positive reviews on Google and Trustpilot are genuine, submitted by real clients who have used our services. We have strict policies in place to ensure the authenticity of reviews, and we stand by their integrity.
We understand how frustrating this situation has been for you, and we genuinely apologise for any inconvenience caused. If you’d like to discuss your experience further or have any questions, please don’t hesitate to reach out to us directly on 1800 155 122 or at service@easyweddings.com.au.

5぀星のうち5の評䟡

Easy Weddings really are worth the hype!

I am a vendor with Easy Weddings and have been for the past 3 years. Their service is second to none in belong get the best results, and they really care when it comes to their couples and going the extra mile to bring their dream vendors together to create a fantastic experience. I would easily be a vendor with them for another 10 years if I could, I am so pleased with their service and what they bring to the industry, you can never go wrong with Easy Weddings!!

2025幎2月24日
自発的なレビュヌ
Easy Weddings ロゎ

Easy Weddings からの回答

Hey Anna, thanks so much for your review! We appreciate you, and have loved partnering with you for the last 3 years. 10 years more - let's do it!

5぀星のうち5の評䟡

Monica B has been an incredible support


Monica B has been an incredible support and my Easy Weddings profile and appeal has doubled in interest. Very happy with Easy Weddings especially with Mon’s assistance!

2025幎2月5日
自発的なレビュヌ
Easy Weddings ロゎ

Easy Weddings からの回答

Wonderful to hear, Karen! Thanks for sharing your experience with us. We look forward to our continued partnership.

5぀星のうち5の評䟡

Thankyou Easy Weddings.

Hi, I have been with Easy weddings for over four years now. My business has grown and grown. I continually work on it and easy weddings has been very fruitful with my marketing etc. I was in fashion for 30 years and I need an appropriate ‘shop front’ for my wedding planning and celebrant business. Easy weddings provides this together with professional support.
Thankyou Tenzin and your team
Amanda Morgan
Amanda_morgan_celebrant.
0409551585. 😍

2024幎10月16日
自発的なレビュヌ
Easy Weddings ロゎ

Easy Weddings からの回答

Hey Amanda, we appreciate hearing your feedback! So wonderful to see your business thriving. It's our pleasure to support you.

5぀星のうち5の評䟡

The BEST Wedding experts!

Talking from a venue perspective, I absolutely LOVE working with the team at Easy Weddings. Their communication is so quick and precise, their expertise is second to none and they are always so caring and friendly.
My couples have always stated how easy they make things, and i can vouch for that too! Love them ALL!

2024幎10月16日
自発的なレビュヌ
Easy Weddings ロゎ

Easy Weddings からの回答

And we love working with you at Warrawong Estate! Thanks so much Rachel for sharing your experience as a venue, we appreciate you!

5぀星のうち5の評䟡

An amazing group of passionate people


An amazing group of passionate people who really care!
Our experience as a vendor through Easy Weddings has been seamless. They are a leader in the space and have a great crew representing them every step of the way.
We have had great success and look forward to continuing long into the future.
An absolute pleasure to work with Darcy & her team!

2024幎10月8日
自発的なレビュヌ
Easy Weddings ロゎ

Easy Weddings からの回答

Thanks so much for sending in your feedback Sarah! Love hearing about your experience working with Darcy and the team for your venues Hubert Estate and Mitchelton Wines. Appreciate you.

5぀星のうち5の評䟡

Partnership with Showtime Event Group

Where do I start...no words can describe the six star customer service we receive from the Easy Weddings team. We look after 10 venues across Victoria, Australia and since working with the Easy Weddings team, they have assisted our team on a weekly basis to increase conversion of bookings, to help secure site tours with such lovely couples and are continually looking to improve the partnership we share together. The value Easy Weddings provide exceeds our expectation and what I admire most is their honestly, passion and integral core values. They tie in with the honestly, integrity and respect of the Showtime Event Group values so well. Their response times in communication are second to none and our team cannot speak more highly of the learning and development opportunities at the yearly EVOLVE networking events. Thank you so much Easy Weddings - the best in the biz! We appreciate what you do so much.

2024幎10月15日
自発的なレビュヌ
Easy Weddings ロゎ

Easy Weddings からの回答

Thank you Alice! We love partnering with you at Showtime Events! Grateful for our relationship and your feedback.

5぀星のうち1の評䟡

WASTED $1600 ON EASY WEDDINGS.

*UPDATE* 8th OCTOBER 2024

Re-writing my review, so it doesn't get flagged.

------------------------------------------

I've been a vendor the past year and unfortunately wasted $1600 on them!

There are a lot of things, I strongly felt that should have been mentioned, before signing up.

Reviews are an important part of Easy Weddings selling point, they highly recommend having lots of reviews to help promote your business more. But the process for getting reviews, didn't feel straight forward and once you're no longer a vendor. They're removed. (I know this because my storefront is down now and my reviews are gone) So a Google review seemed more wise.

If you received an enquiry (which I only got 4 in the whole year) If you don't hear back from them, they encouraged me to push for a response. Suggesting emailing them up to 5-10x for a reply. Which I felt was quite an aggressive approach and made me uncomfortable.

They also suggested offering special deals and discounts to make your business more desirable on their directory. I was already offering complimentary engagement sessions in my packages, adding more discount would make it less profitable for me.

Your website can't be linked to your storefront, everything is done through enquiries.

You may never get a social media mention on their platforms. I felt disappointed during that year being on their service, seeing how many celebrity international and trending weddings were being covered, but very little of the vendors that pay for their service. Wish they did more of that.

Purchasing the lowest package on Easy Weddings didn't benefit me at all. $1600 is what I could afford at the time.

I was approached by Easy Weddings, when I received an email with a "Review" from a groom on their website, but the review had no mention of me. So it felt strange to have a review but not a review on my storefront, that doesn't mention my service for the couple. But that's how they approached me and when I signed up, I thought maybe there be more written, but there wasn't.

The person who was looking after me, was nice and seemed sympathetic to my concerns. At one point, I was almost at tears with the frustration. Whilst he was trying his best to be helpful, unfortunately I was still very unsatisfied with the responses and suggestions that were given. I understand he was simply following the sales tactic required by the company and following protocols placed.

Despite mentioning the same thing over and over about my disappointment, I was continuously mentioned that I needed to chase reviews to make my profile more desirable or offer more discounts or special deals.

There was also talks of special events in Perth and a special "Invite", instead I saw a lot of Melbourne/Sydney events that were held.

It's been a financial regret to my business and I do not recommend them at all.

2024幎8月20日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Fake review

They placed a fake review under my name. Know your customers and attempt honesty. It's not all about money. Integrity not to be underestimated. Best wishes.

2024幎7月29日
自発的なレビュヌ
Easy Weddings ロゎ

Easy Weddings からの回答

Hi Julie, we personally speak to many brides after their wedding and they give us permission to post reviews on their behalf. They're not fake, they are legitimate reviews. If you have any concerns about reviews that have been left about your business, please contact us on 1800 155 122 and we'd be happy to chat you through it.

5぀星のうち4の評䟡

Easy Weddings Aus was a great way to


Easy Weddings Aus was a great way to kick start wedding planning! Amelia our destination wedding coordinator was super helpful, providing us with all the information and reassurance we needed to feel supported in making decisions about our wedding. Her work in destination wedding coordination was incredible! Would recommend trusting easy wedding for overseas weddings.

2024幎7月16日
自発的なレビュヌ
Easy Weddings ロゎ

Easy Weddings からの回答

Hey Ella! Thanks so much for sending in your feedback and kind words about Amelia and our destination weddings service! Wishing you the most magical wedding away.

5぀星のうち1の評䟡

Difficult to deal with, poor service & waste of time and money.

We were unable to cancel our "Contract" before a full year - we wanted to cancel after several months as even at the top listing we barely got less than a handful of enquiries. 10x less than we then would get organically from our own website.
Speaking to other vendors in the industry, nothing positive is ever spoken about Easy Weddings, their poor practices. When complaining you're given generic responses about how the content on your page needs improving rather than actually considering anything beyond this.

To cancel you will be required to call and book in a meeting to "resell" the product, emails stating you wish to cancel will go with return phone calls only and refusals to cancel. These usage of Dark Patterns are intended to keep you in Contract for longer than is reasonable.

2024幎5月1日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報