VOSS.electric-fence レビュー 

130
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

Wir hatten ein Vogelhaus online bestellt. Als es ankam, waren 2 Teile zerbrochen, da es ohne jede Polsterung in einem deutlich größeren Pappkarton verschickt worden war, in dem es sich beim vermutlich... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Placed an order & was a little concerned about delivery times. Rang their helpline twice today between 12:30 & 14:30 & on both occasions got the message, there are no agents available Update: Goods... もっと見る

5つ星のうち1の評価

purchased a bird house/table three weeks ago and still not arrived despite being told its on its way. ive repeatedly told them ive no tracking number or anything.. absolutely appalling .There based in... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Bought 50m x 135cm poultry netting in late August 22, erected in September. Easy to install and initially ok. Within a couple of weeks, some knot joints broke (high up, so not fox/pest/chicken). Man... もっと見る

企業情報

  1. フェンス用品店

当該企業による記述

✔ 30-day FREE returns ✔ Fast delivery ✔ Huge warehouse ✔ More than 500,000 satisfied customers


連絡先

2.7

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

130件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.7

すべてのレビュー

(130)

過去12か月のレビュー数: 1件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Useless warranty, dubious reviews

Bought 50m x 135cm poultry netting in late August 22, erected in September. Easy to install and initially ok. Within a couple of weeks, some knot joints broke (high up, so not fox/pest/chicken). Managed to repair. Come November, had to put the Chickens indoors due to Avian Flu, so took down and stored in workshop. Re-erected last week due to chickens being allowed out, and a large number of knots now failing. Contacted electric-fence and told not covered by warranty, as was ok when left them - don’t wast your money

On top of that, despite writing a review on their site (can see it under my-account as a review), the review is not shown against the product, as it was a negative review

2023年4月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

Only 3 stars not the best of service

I have edited my review to three stars as I recieved 2 out of 3 items. I have contacted customer service which have phoned UPS just to let me know UPS have lost my item. They were good enough to reschedule a new delivery for me with a different courier DHL, Only this time I had no tracking information and still waiting on the item to arrive, further more I have two unrelated orders which have been purchased separately which have not yet left the warehouse and they r each a single item. I have emailed customer service which have not replied so far. I order plenty of equastrian items from overseas including Germany which arrive in a single day, for me this is just ludicrous that i need to wait more then a month.

2023年4月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Good service, just be aware of delivery times.

Good product at a reasonable price. Received email updates. I agree with previous comments that the company should make it clear that they are not UK-based and so delivery takes a bit longer than some might expect. Luckily, I was aware of this because I had checked TrustPilot. Delivery took around 10 days, which I was happy with (but I would not have been if I was not aware that it might take that long).

I would happily use this company again.

2023年3月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I had to cancel my order due to no…

I had to cancel my order due to no longer needing the products. 'Emo' in customer service was very helpful and friendly. I received a full refund without any hassle. It is nice to see a company with prompt and fair customer service.

2023年3月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Misleading Company

Ordered from this company, what a mistake, misleading company information, UK website, UK phone number but all goods come from Germany. Going to take weeks for item to arrive, I ordered it as I needed it now, maybe I will just explain to the sheep not to escape meanwhile!

2023年2月21日
VOSS.electric-fence ロゴ

VOSS.electric-fence からの回答

Hi,

thank you for your review. We have our company address in our imprint and we also have our warehouse address visible via the link at the top of our homepage that leads to our warehouse and shipping information.

We also state very clearly next to every item in our shop that VAT and customs are included. Given all of that information on our site, we feel we have made it very clear our orders ship from outside of the UK.

Our shipping time is up to eight business days which is also very clearly stated next to every item in our shop. Your order was placed on 21st of February and arrived on 3rd March which is exactly eight business days.

You placed an order with us with a delivery time of up to eight business days which we have fulfilled. We also kept you informed at every step of the process. An order confirmation was sent. A packing notification, a shipping notification and the tracking information were all also sent to you where you could then follow the exact status of your parcel which arrived on time.

Based on us fulfilling the order within the delivery time exactly as we promised, a one star review is not at all an honest reflection of the customer experience you have had with us.

Kind regards.

5つ星のうち2の評価

Good quality product. But takes 2-4 weeks to arrive from Germany

I didnt realise when I put in the order that the shop is in Germany. It has a UK phone number on the website and hugely helpful, apparently UK-based staff.

The courier is UPS (although they are apparently changing it). Why so long? I dont really know but the tracking was extraordinarily detailed. It took four days of week 1 before the items left the Voss Warehouse. Then a couple of days to traverse Germany, with a further couple of days before it left and so it went on with various delays itemised at each stage. Eventually, they delivered a day earlier than they said so it was only 2 weeks and 1 day. Luckily I was in. By the time it had arrived it was too late and I had to obtain an inferior product locally. But the product was very good quality (lovely stainless crocodile clips for electric fencing that I couldnt find elsewhere). Worth waiting for.

I'd urge the company to be upfront and say the warehouse is in Germany (you can infer this apparently from the fact they say somewhere all customs paid for). And they should advise delivery times of 2 weeks plus (sometimes much longer according to other reviews. Well done them for persisting to trade with the UK despite Brexit. But not sure that most of these delays are Brexit-related

2022年12月5日
自発的なレビュー
VOSS.electric-fence ロゴ

VOSS.electric-fence からの回答

Hi Vassili,

thank you for your review and I am sorry for the delay with your order which led to you having to purchase an inferior product elsewhere. I have taken a look and see the delay was due to a mechanical failure in a UPS sorting facility.

The order was placed on Sunday 20th November so wasn’t processed until the Monday. It arrived after 10 working days on Monday 5th December. I appreciate this is outside of the 8 working days quoted on our site and a total time of 2 weeks and 1 day but stating in the review, delivery takes 2-4 weeks is quite an exaggeration. 2 weeks and a day isn’t even close to 3 weeks, let alone 4. I feel stating our delivery time can be up to 4 weeks is not a reflection of the experience you had with us and is untrue.

Nevertheless, thank you for the positive feedback regarding our products and our customer service team, we do appreciate that and again, I apologise for the slight delay in receiving your order from us.

Kind regards.

5つ星のうち5の評価

5* customer service

I have to give a 5 star for Michael for prompt and polite customer service. The particular product was not good and gave up the ghost on the first use. But I would buy from Voss again as this was possibly a one-off and probably not a typical event.

2022年11月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Read these reviews before buying from this company!

I wish I had read the reviews before ordering from this company. The service I received mirrored that experienced in the bad reviews. Misinformation and delays have been my experience of this company. They are not upfront about their shipping times - which bear no resemblance to the advertised time. They blame delays on customs and courier but no mention of that when you make a purchase! Like other reviewers I found that they did not want to refund but just ploughed on telling me that my goods were in transit...with conflicting reports about where they were in the system. I was refunded the courier charges. They freely admit that the courier they use has been a problem but they have no contingency to deal with that. The goods arrived today, 3 weeks after expected and way past the birthday of the person they were intended for as a present. The packaging is battered and torn with UPS tape covering holes in the cardboard.
I haven't checked inside yet. Funny that I got to speak to a person on the phone once but after that a recorded message said that the phones weren't available! I was going to order another tack locker from them for myself but I don't want the stress of not knowing when/if it will arrive.
Update...I have received a partial refund on the locker as it was bent and delivered to an unmerchandisable standard. It was only because of the engineering skills of my partner that the locker was able to be put together. Packaging was totally inadequate.
Just to be clear....I do not tell lies. I ordered the locker on 22nd Aug, payment taken from my account 23rd Aug, website stated 2-6 day delivery therefore item was due to be delivered by 28th August.

2022年9月13日
VOSS.electric-fence ロゴ

VOSS.electric-fence からの回答

Hi,

I am very sorry for the delay with your order. However, stating the order arrived three weeks after it was due isn't true. Your order was due to arrive by the 2nd of September and arrived on 13th September, 11 days after it was due to arrive. I agree, 11 days late is far too late but it is far from being three weeks late.

It is also not true that we did not want to refund you, in fact, on your first call to us, we offered to refund you in full due to the delay and again, when we spoke to you the second time, we offered you a full refund. You declined this on both occasions stating you wanted the tack locker and possibly intended on purchasing further tack lockers in the future so a refund would be no good to you.

Your order was affected by a delay in the Stanford Le Hope UPS sorting facility. As we were not given a great deal of information by UPS as to what lead to the delay, we in turn weren't able to give you a great deal of information when you called but we were open and honest with you about the situation and we did on more than one occasion offer to refund the order in full.

Kind regards,

5つ星のうち1の評価

Very very slow delivery

Very very slow delivery, if it even turns up! Very unhelpful on sorting out shipping problems and unhelpful

2022年8月22日
VOSS.electric-fence ロゴ

VOSS.electric-fence からの回答

Hi,

I am very sorry for the delay with your order and that one of the parcels was lost. I am unsure as to why you feel we were unhelpful in sorting out the shipping problems, however.

I have taken a look and see you contacted us on 22nd August to advise one of your parcels had not arrived. As the parcel was in the UPS delivery centre, we contacted them to confirm whether the parcel could still be delivered to you or not.

On the 23rd of August, less than 24 hours later, we re-sent the missing items from your order. Whilst I do appreciate the inconvenience caused due to the parcel having been lost, I feel we dealt with this in a timely manner, and I fail to understand how we have been unhelpful or what we could have done differently.

Kind regards,

5つ星のうち2の評価

Wouldn’t recommend,

I originally wrote a review about this company whilst seething, the bones of it is they need to stop using UPS, as they’ve massively failed them on multiple occasions on my order. I was eventually issued a refund after multiple promises that my order would be delivered by UPS, I wouldn’t use again based on my appalling experience.

2022年8月17日
自発的なレビュー
VOSS.electric-fence ロゴ

VOSS.electric-fence からの回答

Hi,

thank you for your review and I am very sorry for the poor experience you had with our chosen courier.

Having looked in to the order, I can understand why you say UPS failed us. It appears UPS were unable to find your address on multiple occasions and continually pushed the delivery date on to the next day although we repeatedly provided them with your full address.

I appreciate given the experience you have had with us and UPS you wouldn't use us again. If we were, however, able to change our courier and you hadn't had the experience you had with UPS, would you consider using us again based on the price and quality of our products?

Kind regards,

5つ星のうち1の評価

Awful experience. Beware!

This company with a British phone number advertises of a fast shipping and quick delivery but do not be fooled: they are based in Germany and take MANY days to ship. The 2-5 days delivery is a complete lie. Their phone number is not real either. Beware. I had initially chosen them over other companies thinking they would deliver a (cheaper) fence for my urgent requirements but as soon as I realised the item was going to take a lot longer to arrive, I tried to cancel my order and was told that this was not possible because it was already with the courier (which was... also a lie!). After I got paypal involved and caught them red-handed they immediately cancelled my order and issued a very long cover-up message contradicting their own previous messages about what had actually happened. I strongly suspect the good reviews on here are fake. You have been warned!

EDIT 11/08/22 in response to Voss EF's reply below:

I cancelled my order as soon as I realised that 1) they were taking longer than the 2-5 days delivery time announced on their website, 2) by day 4, I still had no shipment information at all about my order.

My first attempt to cancel was totally ignored by Voss, who continued to proceed as THEY wished. My second attempt to cancel was then refused on the grounds that my order was 'being prepared'. They even went on to create a label for the shipment later that day. My third attempt was also refused as, I was told, my order was 'with UPS' but when I checked with UPS they said that only a label was created but that the goods were still at VOSS's depot, which meant that - despite what VOSS wanted me to think - my cancellation rights under the Consumer Rights Regulations still stood.

I eventually got paypal involved as all my dealings with VOSS were leading nowhere. And yes, I did call their British helpline several time, only to hear an answering message saying that this was not currently in service.

Their response below is very illustrative of how manipulatively this company operates and deals with customers.

I mean who would suddenly want to start shipping an order that a customer wants to cancel and then suggest that having it shipped all the way from Germany to the UK then back to Germany again, then refunded is the best way to do it???? I rest my case.

2022年8月5日
自発的なレビュー
VOSS.electric-fence ロゴ

VOSS.electric-fence からの回答

Hi,
thank you for your review. We ship all our orders from our warehouses in Germany and make no secret of this. Our warehouse address is on our website, and we also state there are no customs charges to be paid when placing an order with us. We feel this makes it very clear we ship from outside of the UK.
I’m not sure why you state our phone number is not real, we are available Monday – Friday from the hours of 9am – 3pm. Have you tried calling us? You sent us several emails regarding your order, yet not once did you mention being unable to reach us via telephone. You could also have requested a call-back should you have genuinely not been able to reach us.
You placed the order on 1st August with a delivery time of up to 5 working days and requested to cancel on 4th August after only 3 working days. We never refused to cancel your order, we advised you that the order had already been collected by UPS and that we were unable to prevent it from being delivered and asked whether you would prefer to refuse the order at the door or whether you would take receipt of the order and require a postage paid returns label. We explained either option would result in no cost to yourself and a full refund. You, however, decided to open a claim with PayPal which resulted in our accounts team being unable to process the refund as PayPal claims require a response and are dealt with by a separate team. You essentially delayed the refund yourself in opening the claim with PayPal.
The positive reviews you refer to as being fake. You will see they have a status of “invited” this means they have a verified order with us and have been confirmed as being legitimate by TrustPilot.

5つ星のうち1の評価

Two Weeks After Ordering the Items are Still in Germany!!!

Update: parcel did not leave Germany until 27th, delivered on 28th. There was no delay at Stanford as you have said. Check tracking info. Phone was not answered and just played recorded message to say telephone service is not available and telling customers to send an email.

Placed an order on 13 July. Two weeks later (27 July) the parcel is still in Germany. Spoke to Voss on Friday and they said delivery would be Monday. No delivery on Monday so contacted UPS who said only the sender can speak to them but I have been trying now for 3 days to speak to someone but they don’t answer the phones. Regret ever placing the order!! Appalling customer service. Will never buy from them again.

2022年7月27日
自発的なレビュー
VOSS.electric-fence ロゴ

VOSS.electric-fence からの回答

Hi,

I am very sorry for the delay with your order. We had several lorries held up in customs at the Stanford Le Hope UPS hub which led to extended delays on a number of our orders and yours was one of the affected orders.

I am unsure as to why you weren't able to get hold of us on the phones. Our office hours are 9am - 3pm Monday to Friday and we are currently receiving calls within those hours.

I see your order did arrive on the 28th July and we have since refunded you the cost of the shipping. I apologise for the extended delay with the order and for any inconvenience it has caused.

Kind regards,

5つ星のうち2の評価

Bad experience

I ordered my package 4 weeks ago with a 2-6day delivery time. I still haven't received the parcel which I needed urgently.
I seemed to be left to all the chasing with UPS to see where my parcel was. I was refunded delivery costs and part refunds once my product arrives. I was also offered to send it back and have a full refund once it arrived. This left me with no fence that I urgently needed and no money to buy the items elsewhere.
They use UPS who have terrible service, promised call backs, emails and deliverys which have never happened. Literally had to phone every other day and no one knows what's going on.
Staff were always helpful and friendly on the phone, but usually a bit of a wait to get through. They say delays were due to customs and UPS (who have now declared the parcel lost). They refunded me quickly. They assure me this is an exception and the whole container was held by customs causing the delays.
I am very disappointed with this experience. I spoke to them again today and was offered a discount on my next order. I initially said I would never order from them again, but their products look better than others on the market. I have gone elsewhere for most of the order, but I have ordered one of the products again from them, and being assured that it will take 5 days. Let's see if I can give them a better review.

2022年7月19日
VOSS.electric-fence ロゴ

VOSS.electric-fence からの回答

Hi,

I am very sorry there was a delay with your order. We reached out to you for more information to be able to find your order but received no response. Trust Pilot did receive your order information from you but were not given authorisation to pass this on to us so I am unable to comment directly on the circumstances regarding your order.

We had several lorries held up in customs at the Stanford Le Hope UPS hub which led to extended delays on a number of our orders, I would have to assume yours was one of the affected orders.

We do appreciate the positive feedback regarding our products and that you have also given us another chance with a further order. Now the issues in the UPS hub have been rectified, I am certain this order will arrive without any issues.
I apologise for the inconvenience caused due to the delay with your order and look forward to a more positive review once you receive your next one.

Kind regards.

5つ星のうち3の評価

Good products but very slow delivery

Pros - Good selection of products at reasonable prices. Customer service is good when someone is available to answer the phone

Cons - Delivery is from Germany and takes around 2 weeks. UPs delivery is unreliable with tracking information. It is rare to be able to get hold of anyone at customer services

2022年7月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Very poor delivery. Nearly 4 weeks

Before ordering I phoned the help line and was told a wait of upto 10 days for delivery. All the items I ordered were in stock. All stock is in Germany. NOT THE UK!!!! Order no 2022-10290779. It took nearly 4 weeks. NOT HAPPY. If your in a hurry, don't bother ordering from this site. I can't comment on the products yet, but I will.....

2022年6月12日
自発的なレビュー
VOSS.electric-fence ロゴ

VOSS.electric-fence からの回答

Hi,

I am very sorry for the delay. I have taken a look in to the order and see it was one of the orders which was affected by the issues we had in one of our external warehouses which have since been rectified.

Please accept my apologies for any inconvenience this has caused.

Kind regards.

5つ星のうち3の評価

2+ weeks delivery

UPDATE: parcels eventually arrived and I am pleased with quality! However, this is not the company for speedy delivery. They may say issue was rectified but I had same issue in 2017... which also took over 2 weeks to arrive (pre Brexit etc etc).

As many others are pointing out the 2-5 days delivery is not correct.

Ordered on the 30/05/22 and only today have I just seen via the tracker I will receive my order on the 18/06/22!

2022年6月8日
自発的なレビュー
VOSS.electric-fence ロゴ

VOSS.electric-fence からの回答

Hi,

I am very sorry for the delay. I have taken a look in to the order and see it was one of the orders which was affected by the issues we had in one of our external warehouses which have since been rectified.

Please accept my apologies for any inconvenience this has caused.

Kind regards.

5つ星のうち1の評価

Snails pace delivery

I placed my order for electric fencing items 11th May 2022, the delivery timeline for each items on the list was 2 to 5 working days. It is now 1st June 2022 and I still haven't received my order. I have chased this up twice to be told (on both occasions) that "It has now been processed by our warehouse and is being prepared for dispatch"

2022年6月1日
自発的なレビュー
VOSS.electric-fence ロゴ

VOSS.electric-fence からの回答

Hi,

I am very sorry for the delay. I have taken a look in to the order and see it was one of the orders which was affected by the issues we had in one of our external warehouses which have since been rectified.

I have contacted our customer service team who will reach out to you regarding this order now.

Please accept my apologies for any inconvenience this has caused.

Kind regards.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報