Fareboom レビュヌ 

5,651
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.3

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Horrible customer service, I missed $12,000 but they didn't care to solve my issues promptly before the the gates closed. One of the connections on an inbound flight was missing, they promised to fix... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Fareboom has been my go‑to for all my international travel needs, especially for trips home to the Philippines for over two decades now. They’re reliable, convenient, and always offer great prices. Bo... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I had a last minute problem with travelling ( my fault ) and they refunded me 100% because I apprently cancelled within a grace period. How refreshing it is not to suffer penalties. I will use them... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Was able to purchase Air Ticket at reasonable price. Received follow up E-mails including E-ticket, in a very timely matter. I called Customer Support answered all my questions. Excellent service and... もっず芋る

䌁業情報

  1. 旅行代理店

圓該䌁業による蚘述

Get the best deals on international flights. We specialize in fare search technology that scans more flights and routes to find cheaper fares that our competitors miss. Our unique fare shopping tools such as Fare Cruncher and Price Predictor help customers pick the best time to buy tickets or the best travel dates for maximum savings. For international flights departing from the US and Canada you will have a hard time finding a better deal and getting better after purchase customer support. Our seasoned professionals stationed in Los Angeles, CA are here to serve your travel needs, from airline schedule changes to trip changes or cancellations and more. At Fareboom.com we are passionate about your interests and needs. We work with airlines on your behalf when things turn for the unexpected and we give you online tools to assist in making quick, wise and informed shopping choices. We work hard every day to ensure that you are in good hands, from start to finish.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

5651件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 48に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.3

すべおのレビュヌ

(5,651)

過去12か月のレビュヌ数: 201ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Horrible customer service

Horrible customer service, I missed $12,000 but they didn't care to solve my issues promptly before the the gates closed. One of the connections on an inbound flight was missing, they promised to fix it before returning two weeks out, I got to the airport to be told that they couldn't fix the missing flight because I missed the outbound flight. I ended buying an emergency outbound flight for about $ 9,000 and another emergency inbound flight for about $9,000. I ended spending $18,000 unbudgeted for in a single trip. Use this agency at your own risk.

2026幎3月28日
Fareboom ロゎ

Fareboom からの回答

Dear Gideon,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused, and we are truly sorry that your recent experience did not meet your expectations.

The airline made changes to your flight schedule due to operational reasons. While airline schedules and operational decisions are outside of our direct control, we fully understand the impact these changes had on your travel plans and the additional expenses you incurred.

We have referred your case to the airline for further review and are working with them to explore what options may be available, including the possibility of a refund. We will provide you with an update as soon as we receive a response from the airline.

Please be assured that we are making every effort to assist you and find a possible resolution to your concerns. We sincerely appreciate your patience and understanding while we work with the airline on your case.

If you have any further questions or require additional assistance, please don't hesitate to contact us at 1 626-256-1249.

Kind regards,
Fareboom Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

I have been using this travel website


I have been using this travel website for several years. But my loyalty has been returned with Unfair & Poor customer service. One could NOT RELY on them when “ problems exist with reservations. They just “drop you like a hot potato”. They do not listen and DEFINITELY DENY your Complaint. They are only NICE & RECEPTIVE & will try to assist you during the BUYING Process of TICKET. After that they will NOT ASSIST you & you could figure out your problem On YOUR OWN! I can categorically state DO NOT PURCHASE TRAVEL TICKETS from FAREBOOM! They just need your money!

2026幎7月31日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

SCAM! Negative stars!!

If I could give fareboom 0 or even negative stars I would. We booked a flight for our family that wasn’t cheap. We showed up to the airport and were told by the airline that our tickets were suspended and it was something on fareboom’s end. We contacted fareboom and they said they couldn’t unsuspend them because it was Sunday and we would have to call back tomorrow!?! How does that help when we had a flight in 2 hours. The person we spoke to said they would elevate the issue and call us back before the check in time expired, which never happened. We tried calling back and even used the emergency service option and we just kept getting hung up on. So we never made our flight and are hopefully not out the money we paid for a flight we missed on account of fareboom. The airline even suggested to fareboom to cancel and rebook because our seats were already saved. Fareboom never sent us any notice that our tickets were suspended and even emailed us two days prior reminding us to check in and provide passport information. Oh I forgot to mention they charged us twice and we’ve been disputing those for the past month. I wouldn’t be surprised if this is some kind of scam business. Do not book through fareboom unless you want to deal with headache after headache. The prices may be cheaper but it is definitely not worth it. Go directly through the airline.

2026幎7月26日
自発的なレビュヌ
Fareboom ロゎ

Fareboom からの回答

Dear James and Julie,

Thank you for sharing your feedback. We sincerely regret the frustration and inconvenience you experienced with your reservation O-2B1499825, and we understand how concerning this situation was, particularly in relation to your travel plans.

We have carefully reviewed the reservation, payment and communication history and would like to clarify the circumstances surrounding the ticket suspension.

The transaction was disputed with the bank, and following the dispute, The Airline suspended the tickets in accordance with its payment and ticketing procedures. The dispute was initiated before the ticket suspension, and Fareboom was not given an opportunity to address the matter with you before the dispute was raised.

Once we became aware of the situation, our team investigated the matter and communicated with you regarding the ticket status and the applicable airline policies. The payment dispute was subsequently resolved in the Airlines' favour by the bank. We then continued to work with our supplier and the Airline to determine what options might still be available for your reservation.

Following our latest communication with the Airline, we have been advised that the reservation can be changed to new travel dates, subject to the applicable airline change fee and any fare difference.

We also spoke directly with a the Airline representative, who confirmed this policy. The airline further advised that you may submit a request directly to its Customer Relations team to seek an exception based on the circumstances of your case.

As this request must be submitted by the passenger directly, we have provided you with the appropriate process and information required to submit the request. We have also shared the relevant ticket numbers and instructions to help you complete the submission successfully.

We understand that this situation has been extremely frustrating, and we sincerely regret the difficulties you experienced. At the same time, as a travel agency, we are required to follow the airline's policies and fare rules, and we cannot independently override the airline's decision regarding the ticket.

Nevertheless, we have continued to pursue the matter with the airline and supplier and have provided you with the available options, including the opportunity to request an exception directly from the airline's Customer Relations.

We remain available to assist with any information or documentation required from our side and sincerely hope that the airline will be able to consider your request.

Kind regards,
Fareboom Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

no good customer service

no good customer service

2026幎4月9日
Fareboom ロゎ

Fareboom からの回答

Dear Haji,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that you were dissatisfied with your customer service experience.

We have reviewed the reservation history available to us and, at this stage, we have not been able to identify any significant issue or disruption associated with the reservation. Our records indicate that there was a minor flight schedule adjustment of approximately six minutes, after which the itinerary proceeded as scheduled.

However, we would very much like to understand your experience better and identify what may have led to your concerns. We would appreciate the opportunity to connect with you directly so that we can review the matter in greater detail and address any concerns you may have.

Please feel free to contact our customer service team at 1626-256-1249 to discuss the same.

We value your feedback and appreciate the opportunity to better understand and address your concerns.

Kind regards,
Fareboom Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

Im giving Fareboom.com a one star for


Im giving Fareboom.com a one star for multiple reasons. It's true that they are cheaper, at least $200+ cheaper in my case. But Fareboom.com has the worst customer service. You can only speak to a real live person Mon-Fri during business hours. After that, you can only contact them via an email. They are also closed on Sat and Sun. So, if you have an urgent situation, you are doomed. In my case, I purchased my plane ticket through Fareboom.com on Friday before noon. When the charge to my credit card finally came through after 5PM, I noticed they have charged me $221 more than what I consented to. Of course, I couldn't get hold of anybody on the phone since they were closed. I emailed them through a suggested email on their website for emergency cases, but never got a response. I ended up cancelling my purchase. Only then that I got a phone call. What good is a deal if you can't get hold of anyone after hours, and on the weekends. And they don't even response to your email in an urgent situation.

2026幎7月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

STAY AWAY FROM THIS COMPANY.I been


STAY AWAY FROM THIS COMPANY.I been using them from 2019 but I had the worst recent experience.I booked through the website and I got the ticket via email .I received few emails saying my card was declined and I called customer support to find out what was going on.He confirmed my booking and resend the ticked to my email.Nothing was mentioned regarding card declining or anything similar.Knowing I have my booking confirmed I attempted to check in at the day of my departure and there was no tickets for us ,I had to purchase tickets an the spot paying double price just because THESE people NEVER BOOKED for us .STAY AWAY if you don’t want to pay double price for your ticket 😞😞😞😞😞

2026幎6月28日
自発的なレビュヌ
Fareboom ロゎ

Fareboom からの回答

Dear Elida,

Thank you for sharing your feedback. We sincerely regret the frustration and inconvenience you experienced, particularly with the unexpected situation at the airport.

We have carefully reviewed the booking O-2B1512386 and payment history associated with your reservation and would like to clarify what occurred.

Although the seats were initially secured and an e-ticket was issued, the payment for the booking was not successfully completed. The card used for the transaction was declined, and our team made an additional attempt to process the payment, which was also declined.

As the payment could not be successfully collected, the tickets could not remain valid and had to be voided in accordance with our standard ticketing procedures. Our records also show that reminder communications regarding the declined payment were sent through before the depature shedule of your flight , advising that the payment issue needed to be resolved.

We understand that receiving an e-ticket can understandably give the impression that the booking is fully confirmed. However, an e-ticket being issued does not, by itself, confirm that the transaction has been successfully paid and that the ticket remains valid when the payment subsequently fails.

We sincerely regret any confusion caused and understand the significant inconvenience this situation created for your travel plans. We would also like to clarify that the booking was not intentionally cancelled by Fareboom after receiving a successful payment; rather, the payment remained unsuccessful despite our attempts to process it, and the ticket therefore could not remain valid.

We value your business and appreciate that you have used Fareboom since 2019. We are sorry that this experience did not meet your expectations, and we take your feedback seriously as we continue to improve our communication and service.

Kind regards,
Fareboom Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

I’ve been buying my flight tickets from


I’ve been buying my flight tickets from Fareboom for many years. I purchased a round trip business ticket with Turkish airline from Fareboom and Turkish Airlines cancelled the flights 3 months ago and I still haven’t received my refund. That’s not good customer service. Here’s my ticket number 2352290703856-57

2026幎7月9日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Terribke experience

2026幎7月3日
Fareboom ロゎ

Fareboom からの回答

Dear Alireza,

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely understand your disappointment and frustration regarding the time taken to receive your refund.

We would like to clarify that our team processed your refund request promptly and initiated the necessary follow-up with the airline. Unfortunately, there was a delay on the airline’s side in releasing and processing the refund, which resulted in the refund taking longer than expected.

Throughout the process, our team continued to follow up with the airline and monitor the status of your refund. We are pleased to confirm that the refund has now been successfully received.

We sincerely regret the inconvenience caused by the delay and understand how frustrating it can be to wait for funds to be returned. We appreciate your patience while our team worked with the airline to complete the process.

Your feedback is important to us and helps us continue improving our service and communication.

Should you need any further assistance with your travel plans, please don't hesitate to contact us. We would be happy to assist you.

Kind regards,
Fareboom Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

This is one of the worst experiences I


This is one of the worst experiences I have ever had with a travel agency.

Fareboom took money from my account and has failed to return it. I have made multiple attempts to resolve this through emails and calls, but nothing has been properly addressed. Instead of helping, customer service has been unresponsive, dismissive, and at times unprofessional.

I have spent a significant amount of time trying to fix this issue, and it is unacceptable that I am still waiting for my own money. This situation has caused unnecessary stress and frustration.
To anyone considering using Fareboom: be extremely cautious. My experience shows that once there is a problem, getting help or a refund can become very difficult.

2026幎6月5日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報