fiitgshop.com レビュー 

306
•
TrustScore 5段階評価の4

3.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

There are a few different places to buy custom jerseys online. But Fiitgshop seemed the most professional and the most trusted, so I went them. And I'm so glad I did. I have gotten many compliments on... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Promised a good value and over delivered. I ordered custom hockey jerseys and held my breath waiting to see what arrived. Each item was perfect: style, color, size, stitching, logo, names, numbers,... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

ordered 2shits & paid in full. months ago. get notified that you want another payment equal to full price payment. then tell me you need to contact mfg to even see if what I ordered is possible to be... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

I am a returning customer having purchased over a dozen jerseys from footy shop. In my most recent order I purchased 10 baseball jerseys; pink & black. I had already purchased 10 of previously.... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. スポーツウェア店

当該企業による記述

We hope everyone can afford at least one piece of custom jersey apparel. and We hope you love what you've ordered! But just in case you're not 100% satisfied, pls give us a chance to make it right!


連絡先

3.8

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

306件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.8

すべてのレビュー

(306)

過去12か月のレビュー数: 2件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Was exactly what I asked for

Was exactly what I asked for. Only gripe is I wish the color of the patches was closer to the color of the design in the hoodie but I’d absolutely buy it again!

2023年2月18日
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

Glad you're happy with your purchase and appreciate you taking the time to share your feedback, also thanks for your suggestion, I will send it to our group to do better for you in the future, and welcome to order again~

5つ星のうち4の評価

Great product

Great product! I just wish the turnaround time was a little sooner.

2023年2月23日
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

Hi Mike, glad you're happy with your purchase and appreciate you taking the time to share your feedback
Jackets with more complex work job will take some longer time for production, but I think it worth the waiting, anyway, if order is hurry, you can email me order number at support@fiitgshop.com right after placed, will urge the production for you and keep you update, also you can choose expedited shipping method, turn around time will be about 20 business days.

5つ星のうち1の評価

I PURCHASED PERSONALIZED SOCCER…

I PURCHASED PERSONALIZED SOCCER UNIFORMS SIZE 5X
MY WIFE IS 5'2"150ibs THE UNIFORMS FIT HER. SHE WEARS AN XL IN SIZE

2023年2月24日
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

Hi Duane,

Really sorry for the un-perfect purchase, can you take a photo of the jersey you received for me to check with the factory if we made the wrong size? The measurement of the length(from top to bottom) and bust(right under the arm), and pls straighten it, no wrinkle. Thanks.

Best Wishes
Fiitgshop

5つ星のうち5の評価

Happy Customer

I ordered plenty of jerseys from these guy's.. Always great quality. And if I had a problem it is taking care of right away.. This place I highly recommend..

2023年2月19日
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

Glad you're happy with your purchase, James. We strive to provide high quality products and appreciate you taking the time to share your feedback.
Welcome to reorder and wish for long-term cooperation. Shop here https://www.fiitgshop.com/ and feel free to contact us at support@fiitgshop.com if any questions.

5つ星のうち5の評価

This customized jacket turned out…

This customized jacket turned out amazing. Far exceeded expectations! All the information/choices were correct, the material is high quality and soft, the fit was spot on, and it looks great. It took a while to receive the jacket (about a month) and the shipping tracking was not in English.

2023年2月18日
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

Glad you're happy with your purchase and appreciate you taking the time to share your feedback, Jennifer
I think the jacket worth the waiting, anyway, if order is hurry, you can email me order number at support@fiitgshop.com right after placed, will urge the production for you and keep you update, also you can choose expedited shipping method, turn around time will be about 15-20 business days.

5つ星のうち5の評価

Outstanding Customer Service The quality of the product is…

The quality of the product is exceptional, nothing can stand alongside it. The website was easy to navigate, and ordering was a piece of cake. Well done.

2023年2月18日
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

Glad you're happy with your purchase, James. We strive to provide high quality products and appreciate you taking the time to share your feedback.
Welcome to reorder and wish for long-term cooperation. Shop here https://www.fiitgshop.com/ and feel free to contact us at support@fiitgshop.com if any questions.

5つ星のうち5の評価

Perfect and as described

Perfect and as described. Jersey look great

2023年3月1日
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

Oh Josh, hearing you like what you received is all that we could hope for. We strive to provide hight quality products, excellent customer service as wish long term cooperation with you. Shop here https://www.fiitgshop.com/ and feel free to contact us at support@fiitgshop.com if any question in the future.

5つ星のうち5の評価

The jerseys was exactly what I wanted

The jerseys was exactly what I wanted, and it made for a very nice Valentine's Day present for my wife.

2023年3月8日
自発的なレビュー
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

Glad to hear that and thank you for sharing this with us! It means so much when our customers are satisfied with what they purchase.
Tock up on a coming summer wardrobe with your fave essentials up to 15% OFF. Shop here https://www.fiitgshop.com/

5つ星のうち5の評価

This is our third time ordering team…

This is our third time ordering team jerseys from here. This time we ordered in bulk and they were very helpful processing It all. Jerseys turned out great!

2023年3月8日
自発的なレビュー
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

Glad you're happy with your purchase, and thanks for your trust all the time, Kyle.
We strive to provide high-quality products and excellent customer service and it does mean so much when our customers share their awesome experiences.
Wish long term cooperation with you!

5つ星のうち5の評価

My jersey was fye it was a lil big but…

My jersey was fye it was a lil big but it was just how I wanted it.

2023年1月23日
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

Glad you're happy with your purchase and appreciate you taking the time to share your feedback, Zeek, may i know your size of your usual wear, I will send your feedback on the size to our group~

5つ星のうち2の評価

Took forever

Took forever, shipping information was completely incorrect, embroidery started falling apart after a gentle hand wash and air dry. Looks great, hence the extra star, but quality is suspect, and communication is absolutely abysmal. Not at all worth the coin.

2023年1月21日
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

Hi Hoffman,

Sorry about this unprofessional experience, that is totally not what we want for you, can you send me the pic of the jersey at support@fiitgshop.com, we will check for you about the problem asap.
Again sorry for the inconvenience. We will keep an eye on your email for to help you.

FiitgShop

5つ星のうち1の評価

It took over a month to get my order i…

It took over a month to get my order i thought it wasn't going to come it took so long lm afraid to order anything else

2023年1月31日
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

Hi Dexter
Really sorry for the the delay, you know we had Chinese New Year vacation at the end of Jan, so any order placed during Jan and Feb, would be some delay, hope you can understand
I think next time if order is hurry, you can choose expedited shipping method, and email me order number, we will keep you update
Best Wishes
Fiitgshop

5つ星のうち1の評価

never received my first order

never received my first order, reached out but you were no help

2022年12月2日
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

Hi Darryl,

Sorry if any late reply, we are just back from New Year vacation, and here we find your package was delivered on 20th, Jan, can you pls check with your family see if anyone picked it already

2023-01-20 14:56
Romeo, duly done

2023-01-20 06:31
Romeo, go out to deliver

Or pls contact us at support@fiitgshop.com about the problem with your order, we will check for you asap to see if there are any mistakes.

Fiitgshop

5つ星のうち5の評価

The product is better than expected

The product is better than expected. Though it took a little longer to receive my order than I'd thought I very happy with the product and will be ordering more of the same.

2023年1月25日
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

Glad to hear that you love it, Shane. And thank you for sharing this with us! It means so much when our customers are satisfied with what they received.
And sorry about the delay, we had New Year vacation, so order took some longer for production than normal, if any order is hurry in the future, can contact us at support@fiitgshop.com, we will keep an eye for you on it

Fiitgshop

5つ星のうち4の評価

expedited shipping takes too long

I love the quality of the products! I've been pleased with everything I've purchased. The only negative thing for me is the delivery time when I pay for expedited shipping. I may need to see the shipping details, but it takes about a month.

2023年2月1日
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

I am sorry about the long waiting, you know we had New Year vacation, so order took some longer for production than normal and express company was closed too, if any order is hurry in the future, can contact us at support@fiitgshop.com, we will keep an eye for you on it

Fiitgshop

5つ星のうち1の評価

I made a custom order...

I made a custom order and paid for expedited shipping. I sent an email to the customer support site and I haven't heard anything back from the company. I'm feeling like this is a scam. Please beware...

2023年1月12日
自発的なレビュー
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

Hi Keith,

Sorry about this unprofessional experience, we are just back from New Year vacation, can you pls contact us at support@fiitgshop.com about the problem with your order, we will check for you asap
Again sorry for the inconvenience. We will keep an eye on your email to help you.

FiitgShop

5つ星のうち5の評価

Amazing product!!!

Great product, easy customer service. Loved the product! Will order again

2023年1月16日
自発的なレビュー
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

Hi Jason, glad that you are satisfied with what you received and appreciate your feedback! Looking forward to your new order and feel free to contact us at support@fiitgshop.com if any questions :)

5つ星のうち5の評価

Beyond pleased!!😁

I can't express how pleased I am with my jacket! Was waaaaay better than I was even expecting. Quality A+++

2023年1月13日
自発的なレビュー
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

Glad you're happy with your purchase, Tee. We strive to provide high quality products and appreciate you taking the time to share your feedback.
Welcome to reorder and wish for long-term cooperation. Shop here https://www.fiitgshop.com/ and feel free to contact us at support@fiitgshop.com if any questions.

5つ星のうち1の評価

ordered 2shits & paid in full

ordered 2shits & paid in full. months ago. get notified that you want another payment equal to full price payment. then tell me you need to contact mfg to even see if what I ordered is possible to be made. after several emails back and forth demanding addnl payment and still not verifying what was ordered can be made, I still have not received shirts nor verification that they can even be made properly, nor a refund! not a great experience.

2022年11月15日
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

Hi Frank
Sorry if any trouble, but

1, We received your order on 19, Nov, 2022, and emailed you right away when finding the problem of your order(it failed to add the extra charge of custom details to the total sum, a mistake sometimes made due to the slow network speed)
2, We received your reply on 23, Nov, 2022, about how to make the jerseys for you, we did agree with it same time, but need to make the balance to process the order
3, We checked with you about the payment to go ahead with the production, but no reply till 24, Dec, 2022, you said want to cancel the order, we replied you will cancel the order and make the refund right after we got this email on 26th, Dec, 2022.

So may I know if there any problem you give us a 1 star feedback?

Best Wishes
Judy

5つ星のうち2の評価

I placed an order on December 12

I placed an order on December 12. I have not received my product nor have I received an update. No one has reached out to me. I ordered something from them a year ago and it was perfect. That's why I ordered again. The inability to receive an update is an issue. 1 month is too long without some kind of update. I love the products but with no contact or information about my order I can't give a higher rating.

2022年12月12日
自発的なレビュー
fiitgshop.com ロゴ

fiitgshop.com からの回答

Hi Keith,

Sorry about this delay, that is totally not what we want for you, can you pls send me the order number or contact us at support@fiitgshop.com, we will check for you about the order status asap.
Again sorry for the inconvenience. We will keep an eye on your email for to help you.

FiitgShop

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報