FirstAid4Sport レビュー 

10,977
•
TrustScore 5段階評価の5

4.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

We needed a boot in a hurry when a family member injured their foot badly. The FirstAid4Sport website was great: we found a boot and sock quickly and all the information was there and well presented.... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Got aircast cruo cuff with electric pump and ice/water holder. Recommended by a GP friend who had used this after knee replacement. Came home after one night in hospital knee replacement. This has... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Great products, delivered quickly. Had some issues with the purchase which were sorted out quickly by customer services. Overall very happy.

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

“As a growing osteopathy clinic, we use a large amount of massage oil and have relied on FirstAid4Sport for many years. Their service has always been excellent, with reliable next‑day delivery. Highly... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 医療用品店
  2. ・
  3. ラグビー用品店
  4. 救急ステーション
  5. 病院設備と備品
  6. 理学療法機器提供業者

FirstAid4Sport について

当該企業による記述

At FirstAid4Sport we pride ourselves on our extensive range of products for the prevention and treatment of sports injuries and sports first aid. We are specialists in sports taping, strapping, supports, and braces to help you recover from injuries faster, and prevent them from happening in the first place. Order our best-selling products below:
Shop First Aid
Shop Tape
Shop Supports & Braces

About FirstAid4Sport

当該企業による記述

Free delivery on orders over £65
Firstaid4sport manufacturers Sports First Aid Kits, Sports Taping and Strapping along with Supports and Braces to treat or prevent sports injuries.
We have long-standing relationships with our customers & only offer 5-star service!

Special rates for clubs and teams

Exclusive Club Account!

Exclusive Club Account!
If you are part of a team or a member of a sports club, set up a club account with us for special discounted rates and a dedicated account manager.

連絡先

4.8

優良

TrustScore 5段階評価の5

1万件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.8

すべてのレビュー

(10,977)

過去12か月のレビュー数: 303件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Quick easy and efficient

Quick easy and efficient

2026年10月1日
FirstAid4Sport ロゴ

FirstAid4Sport からの回答

We are happy to hear that your experience with us was smooth, prompt, and hassle-free. Thank you very much for taking the time to share your positive feedback, Robert.

Kind Regards,
Firstaid4sport Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Quick delivery

Quick delivery
Great products

2026年10月1日
FirstAid4Sport ロゴ

FirstAid4Sport からの回答

We are happy to hear that our swift shipping and quality items met your expectations. Thank you for your review!

Kind Regards,
Firstaid4sport Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Speedy delivery and goods already in…

Speedy delivery and goods already in use.

2026年10月1日
FirstAid4Sport ロゴ

FirstAid4Sport からの回答

We are thrilled to hear that your order arrived so quickly and that you are already enjoying your items. Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us, David!

Kind Regards,
Firstaid4sport Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Brilliant service

Brilliant service, really fast delivery

2026年9月29日
FirstAid4Sport ロゴ

FirstAid4Sport からの回答

We are delighted to hear that you experienced such prompt dispatch and excellent overall assistance from our team. Thank you so much for taking the time to share your wonderful feedback with us, Simon.

Kind Regards,
Firstaid4sport Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Next day delivery which I did not…

Next day delivery which I did not expect. Would definitely recommend and buy again.

2026年9月29日
FirstAid4Sport ロゴ

FirstAid4Sport からの回答

We are glad you enjoyed your experience with our speedy shipping service. Thank you for your feedback and recommendation, Mich!

Kind Regards,
Firstaid4sport Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Brilliant customer support.

Brilliant customer support.
First impressions last, last impressions first.
Will be back.

2026年9月28日
FirstAid4Sport ロゴ

FirstAid4Sport からの回答

We are so glad you enjoyed our team's help and had such a positive experience. Thank you for your review, Rob. We look forward to seeing you again.

Kind Regards,
Firstaid4sport Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Great products

Great products, delivered quickly. Had some issues with the purchase which were sorted out quickly by customer services. Overall very happy.

2026年9月16日
FirstAid4Sport ロゴ

FirstAid4Sport からの回答

Thank you for sharing your feedback. We are happy to hear that our swift shipping met your expectations and that our support team resolved your order concerns promptly. We appreciate your support and look forward to serving you again.

Kind Regards,
Firstaid4sport Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

The heel lifts I ordered were exactly…

The heel lifts I ordered were exactly what I was looking for and at a good price. Delivery was good.

2026年9月23日
FirstAid4Sport ロゴ

FirstAid4Sport からの回答

We're delighted to hear that the heel lifts were exactly what you were looking for and that you were happy with the price and delivery, Neeny!

Kind Regards,
Firstaid4sport Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Best prices

Best prices , free fast delivery.

2026年9月23日
FirstAid4Sport ロゴ

FirstAid4Sport からの回答

We are so happy to hear you appreciate our pricing and quick delivery! We value your positive feedback, Steve.

Kind Regards,
Firstaid4sport Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Good price for Rock Tape, quick delivery

Good price for Rock Tape, order arrived, well packed, the following day. I would definitely use this business again.

2026年9月22日
FirstAid4Sport ロゴ

FirstAid4Sport からの回答

We're happy to hear you found the Rock Tape at a good price and that your order arrived promptly and well-packed. We appreciate your positive feedback and look forward to serving you again, Frances!

Kind Regards,
Firstaid4sport Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Great speedy service

Great speedy service. Helpful and polite. Staff..

2026年9月22日
FirstAid4Sport ロゴ

FirstAid4Sport からの回答

We're so glad to hear you experienced speedy, helpful, and polite service from our team. We truly appreciate your kind words, Estelle.

Kind Regards,
Firstaid4sport Customer Service Team

5つ星のうち2の評価

Disappointing experience

I ordered on Sunday and paid extra for next day delivery. The product arrived on Wednesday.

The zinc oxide tape was slightly crushed when I unpacked it. It therefore did not sit neatly and flat on my skin when I applied it.

Pretty disappointing, to be honest.

2026年9月21日
FirstAid4Sport ロゴ

FirstAid4Sport からの回答

We are truly sorry to hear about the delayed delivery and the condition of the zinc oxide tape. We understand your disappointment with the product not sitting flat. Unfortunately, the delivery failed on the promised date, as it appears no one was available to accept it. We have since arranged a free-of-charge replacement to be sent out to you.

Kind Regards,
Firstaid4sport Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Easy to order

Easy to order. Rapid processing and delivery. Reasonable pricing with quality products.

2026年9月18日
FirstAid4Sport ロゴ

FirstAid4Sport からの回答

We're so happy to hear that you found our ordering process easy and our delivery rapid. We appreciate your kind words, David!

Kind Regards,
Firstaid4sport Customer Service Team

5つ星のうち1の評価

Inaccurate delivery time

I ordered the mallet splint , as I have broken my finger, and paid the next business day delivery charge. The item only turned up today despite placing the order last Thursday. Given the delay, I needed to make my own splint.

2026年9月17日
FirstAid4Sport ロゴ

FirstAid4Sport からの回答

Hi Susan,

We’re really sorry to hear that your order did not arrive within the next business day delivery service you paid for, particularly as you needed the mallet splint following your finger injury.

We completely understand how frustrating this must have been, especially when the delay meant you had to make your own splint in the meantime. This is not the level of delivery service we expect our customers to receive from our courier.

We’d also like to apologise for the inconvenience caused and would be happy to refund the delivery charge you paid. Please contact our Customer Services team with your order details so we can arrange this for you.

We hope your finger is recovering well and apologise again for the delay.

Kind Regards,
Firstaid4sport Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Extremely fast delivery

Extremely fast delivery, thank you

2026年9月17日
FirstAid4Sport ロゴ

FirstAid4Sport からの回答

We are delighted to hear that your delivery arrived so quickly! Thank you for taking the time to share your positive feedback.

Kind Regards,
Firstaid4sport Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Ordering and delivering works well and…

Ordering and delivering works well and prices are competitive whilst quality appears to be good…
Would recommend product and company

2026年9月17日
FirstAid4Sport ロゴ

FirstAid4Sport からの回答

We are so glad to hear that you had a positive experience with our ordering and delivery process, and that you're happy with the quality and competitive prices. We appreciate your recommendation, Anthony!

Kind Regards,
Firstaid4sport Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

The first aid bag and contents arrived…

The first aid bag and contents arrived in good time and contained everything needed for an emergency first aider and under 12's rugby union.

2026年9月16日
FirstAid4Sport ロゴ

FirstAid4Sport からの回答

We're so glad to hear the first aid bag and its contents met your expectations for emergency preparedness, especially for the rugby union. We appreciate your positive feedback, Simon!

Kind Regards,
Firstaid4sport Customer Service Team

5つ星のうち3の評価

Small size too big for child

I bought a small pouch for 10 year old due to Benedict's law that has come into effect. However the strap is too big for the waistline. Please make them more child friendly.

2026年9月16日
FirstAid4Sport ロゴ

FirstAid4Sport からの回答

Hi,

Thank you for your feedback, and I’m sorry to hear that the pouch isn’t suitable for your 10-year-old.

The pouch and strap are designed for adult use and adult waist sizes, so unfortunately it isn’t designed to fit a child’s waist. We’re sorry if this wasn’t clear when you purchased it, and we appreciate your suggestion about making a child-friendly version.

If the product isn’t suitable, you’re welcome to return it under our 30-day returns policy.

If you’d like help finding a more suitable alternative, our Sales team would be happy to advise. You can contact them directly or speak to them via the live chat on our website.

Kind regards,
FirstAid4Sport Customer Service Team

5つ星のうち5の評価
FirstAid4Sport ロゴ

FirstAid4Sport からの回答

We are so pleased to hear that you are happy with the product and that it arrived on time. Your positive feedback is greatly appreciated, David!

Kind Regards,
Firstaid4sport Customer Service Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報