Fit Tech レビュー 

96
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I have found this product to be a game changer within the gym, it has allowed me to feel more confident to add more weights where possible as before I could not grip the weight I wanted. The service w... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I purchased the Fit Tech hooks for women, which has been a tremendous help with my workouts. I can lift heavier without worrying about my grip strength failing. I also love that the women’s are not bu... もっと見る

5つ星のうち5の評価

After searching a lot of other products I bought some wrist hooks secured by Velcro, great product very robust have now used them for 24 months. They are quick and easy to put on and take off, easily... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Wow, so often the promises of a products performance are over blown, but not these womens power hooks! Having badly fractured my right wrist many years ago, and being even more keen to maintain streng... もっと見る

企業情報

  1. フィットネス用品店

当該企業による記述

Fit-Tech is more than just a brand, it is a community of people that are striving to better themselves, in the gym, outside of the gym, mentally and physically. We are here to build Warriors, individuals who are willing to go above and beyond, late nights, early mornings and persistently pursuing their potential.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

96件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.6

すべてのレビュー

(96)

過去12か月のレビュー数: 47件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Great brand, high quality

I have ordered the core leggings and top, they arrived exactly on time with regular delivery updates and the quality of the items is excellent

2026年4月30日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Thank you so much for the lovely feedback 💖

We’re so happy to hear your Core leggings and top arrived on time and that you’re loving the quality 🙌

Keeping customers updated throughout delivery and making sure the products feel premium when they arrive is really important to us, so we truly appreciate the support.

Hope you absolutely love training in them 💪

5つ星のうち5の評価

I got my first order with Fit Tech for…

I got my first order with Fit Tech for :
Bliss Barbell Pad × 1
Blush Pink

Power Sleeves × 1
Medium (which they were kind enough to Exchange the Size to L for me when it didn't Fit)

Delivery is fast and well packed too.

Love my first experience

2026年4月6日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Thank you so much for the lovely feedback 💖

We’re so glad you had a great first experience with us and that you’re loving your Bliss Barbell Pad and Power Sleeves 🙌

Really happy we could get the sleeve size exchanged for you as well, we always want to make sure customers end up with the right fit and best experience possible.

We truly appreciate the support and hope your new gym gear keeps smashing it for you 💪

5つ星のうち5の評価

Love my new pink hooks

Love my new pink hooks, they’ve enabled me to lift heavier at the gym on various exercises which is great, they feel strong, stable and I would highly recommend them, I’ve passed on the link to multiple people who have asked where I got them, the smaller wrist strap is amazing! Love these!

2026年4月17日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Thank you so much for the kind feedback 💖

We actually designed our Pink Power Hooks specifically for smaller hands and wrists because we couldn’t find anything else on the market that truly catered towards them. We had so many women telling us they loved the idea of lifting hooks, but traditional versions just felt far too big and uncomfortable.

So hearing feedback like this genuinely means a lot to us 🙌

Thank you again for the support and for recommending us to your friends 💪

5つ星のうち5の評価

My new favourite gym leggings

My new favourite gym leggings, I never thought I’d find anything better than adanola but I can honestly say the quality, fit and comfort levels on these leggings are just amazing. I always get comments on them, and find them so flattering. Also I’ve dressed the flares
Up and down which I love!!

2026年3月30日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Thank you so much for the amazing feedback 💖

When we started designing our clothing, we noticed that some much larger brands still weren’t delivering the level of quality, fit and comfort that customers deserved. We knew we could create something that genuinely exceeded expectations, which is exactly what we set out to do with our leggings.

So hearing comparisons like this honestly means the world to us 🙌

Thank you again for the support!

5つ星のうち5の評価

The product is absolutely ingenious

The product is absolutely ingenious, has really changed my gym experience. Customer service is brilliant. Nice one guys!

2026年3月28日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Thank you so much for the amazing feedback 🙌

Hearing that the Power Hooks have genuinely changed your gym experience is exactly why we do what we do 💪

We also really appreciate the kind words about our customer service, we always want people to feel looked after from start to finish.

Thank you again for the support, it means a lot!

5つ星のうち5の評価

Great product with an informative and accurate webpage.e website gave a lot of helpful…

The website gave a lot of helpful information on the issues I was most concerned with. Most fitness companies are focused on the needs of younger consumers. I'm 76 and I work out and lift 3 days a week. I have lost a lot of grip strength that has caused me to lift lower weight than I want to. These hooks have helped this issue immensely. I was also thrilled to see that they accommodate wearing my fitness watch. All in all a great product that is worth the investment that I are making in myself.

2026年3月19日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Thank you so much for such a thoughtful review ❤️

One of the biggest reasons we created the Power Hooks was because we knew not everyone in the fitness industry was designing products with all lifters in mind. Hearing that they’ve helped you continue training hard and overcome grip limitations at 76 years old genuinely means a lot to us.

The fact you’re still training and investing in yourself 3 days a week is incredibly inspiring, and we’re honoured to play a small part in that journey 💪

Thank you again for the support!

5つ星のうち5の評価

Great quality

I was pleasantly surprised by the quality of the product. It is durable, cute, and comfortable. Very happy with my purchase.

2026年3月6日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Thank you so much for the lovely feedback 💖

We always strive to bring the best possible quality to our customers, so hearing that you found the product durable, comfortable and stylish genuinely means a lot to us 🙌

Creating products that not only perform well in the gym but also feel great to use and wear is something we care deeply about.

Really appreciate the support and hope you continue loving your purchase 💪

5つ星のうち5の評価

Quality itwm

Great item , quality product .. and great fit for a women’s hands

2026年2月28日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Thank you so much for the kind feedback 💖

We specifically designed our Women’s Power Hooks to provide a much better fit for smaller hands and wrists compared to traditional lifting hooks, so hearing this means a lot to us 🙌

We always strive to bring the best possible quality to our customers, so we’re really happy you’re loving both the fit and quality of the product 💪

5つ星のうち1の評価

Refund process is shocking.

Refund process is shocking.
Started a refund in Jan, 23rd of Feb and only just not an email to confirm..and the wrong item has been refunded and one missing.
So slow, no way to track and appears to be one person answering all the emails, i have had to chase constantly even for an address to send the items too. Wouldnt recommended using

2026年2月23日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Hi Amy,

We take feedback seriously, so I have completed a full review of your return and refund timeline to ensure complete accuracy.

Our warehouse received your return containing:

• 1x Core Sports Bra (Black, Medium)
• 1x Performance Comfort Tee (Dark Magenta, Medium)

Both of these items were processed and refunded in full on the same day they were received at our warehouse.

In your email to us, you stated:

“The item I am keeping is the one which has been refunded, the other two should be refunded.”

Based on this, we carefully reviewed the returned parcel. The two items listed above were the only products physically included in the package we received.

We also provided photographic evidence of the return as opened and logged by our team, clearly showing the exact contents received.

The Racer Back Tank was not included in the return, which is why it was not refunded and remains recorded as retained. The refund amount issued corresponds precisely to the items physically received and verified. For clarity, we did not deduct any return fees and the two items received were refunded in full.

The refund was processed on the day the return arrived and in line with our stated returns policy.

That said, we do acknowledge your feedback regarding communication and response times. While all of your emails were responded to and the refund was processed immediately upon receipt of the return, we recognise that the overall experience did not feel smooth from your perspective. We are actively reviewing ways to improve support turnaround times and clarity around returns to ensure a better customer experience moving forward.

If there is anything further you would like clarified, we remain happy to assist directly.

Kind regards,
George

5つ星のうち5の評価

Power Hooks rule

Bought the pink power hooks and they are a game changer. I have tried a lot but f different products to assist with my weightlifting grip, these have been the only product that does what it says it will.

2026年2月19日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Thank you so much for this, we absolutely love hearing this 💗

Grip is one of the biggest limiting factors in weightlifting, so knowing the Pink Power Hooks have genuinely made a difference for you means everything to us.

We designed them to do exactly what you described, actually deliver on the promise, so it’s amazing to hear they’ve been a game changer for you.

We really appreciate you taking the time to share this!

5つ星のうち5の評価

Game changer

Great product and great price

2026年2月18日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Thank you so much for your review!

We’re really glad you’re happy with both the product and the value — delivering high quality at a fair price is exactly what we aim for.

We truly appreciate your support 💪

5つ星のうち5の評価

These hooks are great

These hooks are great. I was frustrated that my legs and back felt they could take more weight with workouts but my grip was letting me down. I have really small hands so the smaller version is perfect 👌. I’ve noticed a massive difference since using them. I use them every work out now.

2026年2月17日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Thank you so much for sharing this, this is exactly why we created the smaller version 💗

So many women told us their back and legs could lift more, but their grip (and standard-sized hooks) were holding them back. Hearing that the smaller fit is perfect for you and that you’ve noticed a massive difference is amazing.

The fact you’re using them every workout says it all 💪

We really appreciate you taking the time to leave this review!

5つ星のうち5の評価

Purchased the Fit-Tech lifting…

Purchased the Fit-Tech lifting hooks.Love this product. This has made a huge improvement in my workouts, without putting extra strain on my wrists. Would definitely recommend

2026年1月19日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Thank you so much for your review!

We’re really pleased to hear the hooks have made such a noticeable improvement to your workouts, that’s exactly what they’re designed to do.

It’s especially great to hear they’re helping you train heavier without adding strain to your wrists. That balance of support and performance is so important.

We appreciate you and keep lifting strong! 💪

5つ星のうち5の評価

I recently purchased the women’s Fit…

I recently purchased the women’s Fit Tech Hooks and Fit Tech ankle straps. I am really pleased with both purchases.
I have nothing to compare the ankle straps with as I’ve not used ankle straps before, but my experience of these are that they are strong, sturdy and extremely comfortable.
The Fit Tech Hooks are amazing, I previously owned an alternate brand with a thicker wrist strap which were too bulky and uncomfortable, these new fit tech ones are amazing, comfortable on the wrist, fit snuggly in the palm, straps feel extremely secure and I no longer have to remove my watch. Great products, great company, I would definitely purchase from here again!

2026年1月15日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Thank you so much for such a detailed review, this means a lot to us 💗

We specifically designed the Women’s Power Hooks to avoid the bulk and discomfort that many other brands have, so hearing that they’re comfortable on your wrist, fit perfectly in your palm, and feel secure is exactly what we hoped for.

And the fact you no longer have to remove your watch, that was an area we tried to accommodate when creating the Women's size so it's nice to hear you're benefitting from it!

We’re also really pleased you’re enjoying the ankle straps. We strive to offer the highest quality and strong, sturdy equipment so you can use them for years of training.

Thank you again for your support, we’re so glad you’re part of the Fit-Tech community, and we look forward to serving you again 💪

5つ星のうち5の評価

Product exceeded my expectations!

Product exceeded my expectations. Communication was also very good with the company in terms of shipping updates. Would definitely recommend!

2026年2月4日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Thank you so much for your kind words!

We’re thrilled to hear the product exceeded your expectations, that’s exactly what we aim for.

We also put a lot of focus on keeping our customers updated throughout the shipping process, so it’s great to know the communication made a difference.

Thank you for the support!

5つ星のうち5の評価

Absolutely love this product

Absolutely love this product. The power hooks has given me confidence to increase the weight in my workouts. This has made a huge improvement in my workouts. Would definitely recommend

2026年2月1日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Thank you so much for your review!

We’re so pleased to hear the Power Hooks have given you the confidence to increase your weight, that’s exactly what they’re designed for. Removing grip as the limiting factor so you can truly push your workouts makes such a difference.

It’s amazing to hear they’ve had such a positive impact on your training!

5つ星のうち5の評価

Pink Power Hooks

I ordered the pink power hooks took a little while to arrive but I ordered over the Christmas holiday.
I can honestly say there made such a difference. I was having issues with my arms when doing RDL. I have gone up 7.5kg in my RDL and my arms are not dead and I can feel the exercise in my glute again where is suppose to be. I could not recommend this enough I have try loads of lifting straps and these are the best.

2025年12月17日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Thank you so much for this amazing review 💗

Firstly, we really appreciate your patience over the Christmas period, that time of year can cause slight delays, but we’re actively working on improving our shipping routes so that in the near future parcels can be delivered within just a couple of days.

Now to the exciting part… +7.5kg on your RDLs is incredible! 🔥

This is exactly why we created the Power Hooks, so your arms aren’t the limiting factor and you can properly feel the movement where it’s supposed to be… in the glutes and hamstrings!

Hearing that you’ve tried loads of lifting straps and these are your favourite means a lot to us. Thanks so much for your support!

5つ星のうち2の評価

The service was fine delivery was fine…

The service was fine delivery was fine 2 but the Hooks is not good. Cant even lift what I normal lift i deadlift og row or any other exercises with them.

2026年1月7日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Hi Kenni,

Thanks for taking the time to share your feedback and I’m glad to hear delivery and service were smooth.

The Power Hooks are designed to take load off the grip and forearms, which can feel very different to lifting with a bar alone, straps, or mixed grip. For some lifters, there’s a short adjustment period while technique adapts, especially on movements like deadlifts and rows.

That said, if they genuinely don’t suit your training style, we completely understand. Our team is happy to help with usage guidance or arrange a return if needed. Just reach out to us at management@fit-tech.shop and we’ll take care of it.

We appreciate you giving them a try.

George
Fit-Tech

5つ星のうち5の評価

Order them

I saw a reel for fit tech and was fascinated with the lifting supports. I ordered them on a whim and I'm glad I did. Those supports have helped my hands and increased my lift strength!

2025年12月30日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Hi Nancy,

Thanks so much for taking the time to share this, we really appreciate it.

It’s great to hear the Power Hooks have helped reduce strain on your hands and allowed you to lift more comfortably. That’s exactly what they’re designed for: taking grip out of the equation so you can focus on moving weight properly!

Thanks again for the support and for trusting Fit-Tech.

George
Fit-Tech

5つ星のうち5の評価

I needed some help with my grip

I needed some help with my grip : I knew I could lift more but my arthritis was in the way so I started looking for ways to help. I can totally recommend these hooks: they helped me lift 90kg in RDL.
Absolute legend!

2025年12月17日
自発的なレビュー
Fit Tech ロゴ

Fit Tech からの回答

Hi Alina,

90kg on RDLs is seriously strong, great work!

It’s amazing to hear the hooks helped you get past grip being the limiting factor, especially with arthritis in the mix. Being able to load the movement properly without your hands holding you back is exactly what keeps progress moving.

Thanks for sharing this and for putting the hooks to work.

George
Fit-Tech

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報