FlowerSuppliers.co.uk レビュー 

74
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Ordered twice but won’t make the same mistake again. First time they substituted my snapdragons with a completely different colour, said they were going to refund but then never did. Second time I... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Very helpful with all my enquiries before ordering. Photo on website when shopping showed roses in tight bud whereas when they arrived they were quite open . Had I realised this would have delayed my... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Wanted specific flowers for parents 70th wedding anniversary. Same as those grown by my grandmother for mums wedding day. Enquired via email and placed pre-order. As hadn’t used you before was... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Thank you so much for helping me chose a selection of germini for my guests to cast into my husbands grave. I think everyone appreciated a moment to say farewell. I wish I could sent pictures of the b... もっと見る

企業情報

  1. 花の宅配
  2. ・
  3. 花市場

当該企業による記述

Cut flower and foliage supplier to UK at trade prices


連絡先

3.6

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

74件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.6

すべてのレビュー

(74)

過去12か月のレビュー数: 5件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Poor quality

Ordered twice but won’t make the same mistake again. First time they substituted my snapdragons with a completely different colour, said they were going to refund but then never did.

Second time I ordered roses and they arrived bashed up and brown, not able to use for the wedding I have on Saturday. Out of pocket twice, better quality from the supermarket

2026年7月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Flowers very poor condition

Sadly the flowers arrived in a very poor condition. Missing flower heads, broken stems, brown damaged petals. Certainly not flowers worthy of a wedding bouquet as planned to use for!
Definitely wouldn’t use again as the customer service to resolve this was also poor.

2026年3月10日
5つ星のうち4の評価

Excellent value

Very helpful with all my enquiries before ordering. Photo on website when shopping showed roses in tight bud whereas when they arrived they were quite open . Had I realised this would have delayed my order by 24 hours. Cannot fault the quality of the flowers however. Much cheaper than ordering flowers through my local florist who quoted over a thousand pounds for items I was able to purchase on this site for £400. This was a one off purchase for my Granddaughter’s wedding. Would highly recommend this company.

2026年3月5日
5つ星のうち5の評価

Broke en flowers

Beautiful flowers great service my only complaint is the delivery service arrived later than said 1.5 hours box was a bit battered on the ends unsociable driver asked were he had been as they give you estimated time which somtimes happens no apology opened the box flowers were fantastic but again so disappointed about 5 heads off my carnations were broken so not the supplier the courier service 2 star

2025年10月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Order never arrived

Order never arrived. I needed them by today and was told to contact them if I didn't get them. No communication from them at all and no update from courier. I have had to try source flowers from somewhere else last minute which has been very stressful. Will be contacting bank for full refund. First time ordering and definitely the last.

2025年9月27日
自発的なレビュー
FlowerSuppliers.co.uk ロゴ

FlowerSuppliers.co.uk からの回答

Hi Lyn,

We sorry to hear of your experience.

We can empathise with your situation, and we are equally as frustrated that the courier delayed your order. We have absolutely no idea why the courier delayed your order and we have reached out to them to get some answers and that was unacceptable on their part.

You reached out to us on Saturday afternoon at 3pm. Our office hours Monday-Friday, which is why you did not receive an immediate response from us. Did you try to contact DHL as they have a customer service number that might have been able to assist with why they delayed this order?

Nonetheless, as soon as we receive feedback as to why the courier delayed this order, we will let you know and can only apologise that this had happened.

5つ星のうち5の評価

Graveside tribute

Thank you so much for helping me chose a selection of germini for my guests to cast into my husbands grave. I think everyone appreciated a moment to say farewell. I wish I could sent pictures of the blooms arranged in their baskets. A lovely experience. beautiful flowers.

2025年7月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Very disappointed to see 2/4 of my…

Very disappointed to see 2/4 of my flowers unusable and dead.

2025年7月18日
FlowerSuppliers.co.uk ロゴ

FlowerSuppliers.co.uk からの回答

Hi Aya, thank you for your review. We are truly sorry to hear that your flowers were unusable.

Had you emailed us with pictures upon delivery, we would have issued a refund on the flowers that were damaged. We do ask customers to inform us if this happens so we can issue a refund, as we do have cases where flowers do no travel well.

We would have preferred to have handled it that way as supposed to on here, had we have heard from you. Nonetheless, we do apologise that this happened to you, and do take note of our refund process for next time.

If you do order again, we will issue you with a discount code to compensate.

Warm Regards,

FlowerSuppliers

5つ星のうち5の評価

Thank you!

I pre-ordered flowers for my wedding, and they were absolutely perfect. Communication leading up to placing the order was very fast and clear. Will definitely use again for future events.

2025年5月28日
自発的なレビュー
FlowerSuppliers.co.uk ロゴ

FlowerSuppliers.co.uk からの回答

Thank you so much for the kind review. We do appreciate it and we are delighted to hear everything went well. Check your inbox and we look forward to working with you again!

5つ星のうち5の評価

I urgently needed flowers and put my…

I urgently needed flowers and put my order through on Subday evening. I got a message on Monday that the flowers would be sent out next day and I received them this morning- they look great and I am really impressed with the service - first class!

2025年5月13日
自発的なレビュー
FlowerSuppliers.co.uk ロゴ

FlowerSuppliers.co.uk からの回答

Hi Margit. Thank you for your kind review. We really appreciate it. We are so pleased to hear that our service was to your satisfaction, and as a token of our appreciation, we will issue you a discount code should you wish to order again.

5つ星のうち4の評価

Novice Flower Arranger

I need flowers for my Nephew’s wedding. From the pre-ordering to the ordering I was helped by Shankar. My delivery came later than expected and apart from the cornflowers where a few were damaged, all the flowers were perfect. I think the cornflowers were damaged by the DHL delivery guy as he delivered them with the box in an upright position with the flowers upside down. The cornflowers were at the bottom with the heads bent over.

2025年5月8日
自発的なレビュー
FlowerSuppliers.co.uk ロゴ

FlowerSuppliers.co.uk からの回答

Hi Zillah, thank you for your kind words and we are delighted that it all worked out in the end, despite the slight delay in delivering the order. As a thank you for taking the time to leave us a review, we will issue you with a discount code should you wish to order again.

5つ星のうち5の評価

Pre Ordering was simple and trustworthy

The customer service team were immediately responsive when I had questions, they explained the pre order process clearly and my order was placed and delivered with ease. The courier delivered to the exact time and more importantly the quality of flowers was exceptional. The selection of flowers available was excellent for February and I would definitely buy from them again when I have another event.

2025年2月11日
FlowerSuppliers.co.uk ロゴ

FlowerSuppliers.co.uk からの回答

Hi Joanna, thank you for your kind review. We really appreciate it and we are so glad to hear of your easy ordering experience with us. We hope to see you soon and as a thank you for taking the time to review, we will email you a discount code should you wish to order again.

5つ星のうち5の評価
FlowerSuppliers.co.uk ロゴ

FlowerSuppliers.co.uk からの回答

Thank you so much for your kind review. We do appreciate the time you've spent to leave feedback. As a thank you, we will issue you with a voucher on your next order to your inbox. Have a great day further, and thank you for choosing FlowerSuppliers!

5つ星のうち5の評価

Brilliant selection

Brilliant selection, arrived in perfect condition.

2024年12月17日
自発的なレビュー
FlowerSuppliers.co.uk ロゴ

FlowerSuppliers.co.uk からの回答

Thank you so much for your kind review. We are delighted to hear that everything went well and we do hope you order again!

From all of us at FlowerSuppliers, wishing you and your family a Merry Christmas.

5つ星のうち5の評価

FlowerSuppliers go above and beyond!

The people at FlowerSuppliers go above and beyond. After trying to source some foliage for a Hawaiian lei to put on a close relatives coffin, I had a fantastically considerate, efficient and kind person - Shankar - help me through my order, step by step. Checking in with me to make sure I had what I needed. This was beyond good customer service, this was exceptional, above and beyond care. My order arrived in time and I’m pleased with the foliage they provided. I will now only use this company for any future needs and I will tell anyone who needs the same of my overwhelmingly positive experience. Thank you FlowerSuppliers - special thanks to Shankar!

2024年8月16日
自発的なレビュー
FlowerSuppliers.co.uk ロゴ

FlowerSuppliers.co.uk からの回答

Dear Lisa,
It was an absolute pleasure serving you and ensuring all of your requirements were met. We are delighted that everything worked out and you were happy with your order. Thank you for such kind and encouraging words are we look forward to working with you again.
FlowerSuppliers

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報