レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

I will think twice about using Fonfix again. The phone has now been through multiple stages — repair, return, re-submission, and an all-too-quick reassessment — yet the original issue (the back repai... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Happy with the service, desired screen not in stock however I was offered an alternative which I accepted. Phone back in just over an hour.

5つ星のうち5の評価

Excellent screen repair service at Fonfix, based in Vodafone shop on Grafton Street. I dropped it in at 1pm, collected at 6pm. (Remember to bring a watch and/or back-up phone and debit card if you're... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Great service, very reasonable prices and great staff who looked after us so well as my phone needed urgent attention. We were visiting Killarney for a short break and would hightly recommend FONE FI... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 携帯電話修理店
  2. 携帯電話のリサイクル・ロック解除サービス
  3. パソコン修理サービス
  4. 電子機器修理店
  5. 電話修理業
  6. スクーター修理工場

当該企業による記述

Manufacturer approved phone, tablet, laptop, wearable, games consoles and scooter repairs.


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

372件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 53%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち3の評価

I will think twice about using Fonfix…

I will think twice about using Fonfix again. The phone has now been through multiple stages — repair, return, re-submission, and an all-too-quick reassessment — yet the original issue (the back repair) remains unresolved. I was also incorrectly informed during the re-assessment that the phone was “dead”, which has since proven not to be the case. This situation has caused unnecessary delay and inconvenience, and the repair that was initially required has still not been properly completed.
I am now requesting another repair to be done but have not heard anything back despite the above.

2026年5月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Avoid at all costs

No way of contacting. Phone number and email dont work. They have my phone 4 days longer than agreed time. They've increased price by 350 euro without any contact. Avoid at all costs. Illegal operatings and breaking consumer laws without a care.

2026年5月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Terrible service

Terrible service. Left a watch in for repair 3 weeks ago and haven't received an update since. Unable to contact Fonfix through the chat function as it only generates an automated email. No reply from 3 emails to customer services. Went through the Vodafone shop where I had left the watch and they said that they cant help. Essentially no contact, no update and cant get my watch back now. Repair No.10534372

2026年4月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Communication . The biggest issue I had this time was the very poor communication, they only responded when they wanted to and alot of the time I got no response to my queries

Answer queries and keep customer informed. It would be useful if it was possible to talk to someone. I found and continue to find it very frustrating when the communication is this bad and hap hazard. First time I got my PC screen replaced was superb, second time, three weeks out if warranty (SO ANOTHER 500 EUROS) was a disaster, tracking code didn't work, so spent a few days trying to find my PC... went to Vodafone store and a lovely Vodafone man helped and I got another tracking number that said they only received my PC (5 days later). Long story short, my screen was returned after another 6 days. PC was put back to factory settings..... for a screen replacement... no need, so I had to reinstall all my software....
Three weeks later, new screen cracked.... still waiting for a response.. and a possible reason

2026年4月23日
5つ星のうち1の評価

Awful

Awful. They send a vague update with no reference no tracking to log on to status link you need information that fonefix dont provide. They have nobosy answering phone when you call them. No email.address to email them. A bot service thst doesnt. They dont supply a tracking number to track phone or courier status. So they expect you to wait at home until your phone arrives no matter what day or time.

2026年3月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent screen repair service

Excellent screen repair service at Fonfix, based in Vodafone shop on Grafton Street. I dropped it in at 1pm, collected at 6pm. (Remember to bring a watch and/or back-up phone and debit card if you're leaving your phone in for a few hours!)

2026年3月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent Service and Reasonable Prices!

My sister had a broken phone where it was locked and we were unable to restart it or get it to move to a different screen. Since it was already 10:00 at night I decided to send FonFix a text and expected to hear from them the next day. I got an immediate response from Ben. I explained the situation and he said he would be available to look at it the very next day. To make a long story short, Ben told me it would take about an hour and when we got back to the store, he had it working and did not even have to wipe the data to fix it. Ben was such a pleasant person to work with and his prices are very reasonable. I highly recommend ♥︎FonFix.

2026年1月30日
自発的なレビュー
Fónfix ロゴ

Fónfix からの回答

Hi Candy,
Thank you for taking the time to review our business, we are delighted you had a positive experience of our service, we are lucky to have customers who appreciate our services.

5つ星のうち1の評価

Slow to get device collected and viewed

Slow to get device collected and viewed
Don't listen to instructions request my bluetooth be fixed not screen.
No form of communicating with them.
No reason why they can't have a customer support team other than cost reasons

reply for fonfix comment on 24th Feb
I have used your chat function and no contact made after multiple attempts. Ye wasted 10 days of my time as my device has been returned in repaired. simple method of communicating with customer would resolve.

2026年2月20日
自発的なレビュー
Fónfix ロゴ

Fónfix からの回答

Hi Martin,
Unfortunately, we do not operate a walk in service.
We do not have the resouces for a call Centre to contact our team please use the chat function on Fonfix.ie

5つ星のうち1の評価

Took my watch gave me a price .

Took my watch gave me a price .
Waited a week then asked for additional fee doubling the repair cost

2026年2月18日
自発的なレビュー
Fónfix ロゴ

Fónfix からの回答

Hi Stephen,

Unfortunately, estimates can change based on the technician assessment of the device. It does state this in out T&Cs. We do apologise if this was not clear.

5つ星のうち1の評価

Does anyone know how to contact this…

Does anyone know how to contact this company ? Was informed yesterday that my handset was en route to me, stayed back at work till 7pm, gave up when I couldn't get a response on email, or chat bot, no phone number - impossible to contact and I have no idea where my phone is, service is paid for ... nothing back at all from this company ... my phone is out there somewhere ... where ?

2026年2月16日
自発的なレビュー
Fónfix ロゴ

Fónfix からの回答

Hi Theresa,
We apologize for your experience with us. We do not have the resouces for a call Centre to contact our team please use the chat function on Fonfix.ie

5つ星のうち5の評価

Ye deserve more than 5 Stars !

Ye deserve more than 5 Stars !
I dealt with a person called Luke O Donnell and he is fantastic.
He helped me out well and above his call of duty.
He was like a terrier after a bone chasing down and tracking my damaged phone and totally successful in the end in sorting my situation.
Thank You.
👍👍

Thank you

2026年2月9日
自発的なレビュー
Fónfix ロゴ

Fónfix からの回答

Hi Tony,
Thank you for taking the time to leave a review of our company.
We appreciate you kind words and glad you are satisfied with our work.

5つ星のうち2の評価

None contactable

Dropped a phone into Grafton Street on Wednesday. Online tracker says "dispatched" not sure what this means as it was too be picked up at 4pm Thurs if the parts were available. Too date cannot get them on phone or email. Fairly poor given phone is needed for most tasks.

2026年2月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Terrible service from start to finish

Terrible service from start to finish. They accepted my order through their website even though the part was not actually in stock, then left me waiting for over 23 days with no meaningful updates. If an item is unavailable, it should never be sold as available, this is basic customer service. The lack of communication was frustrating, and when I finally did hear back, the response from their staff was dismissive and unprofessional. There was no accountability, no effort to resolve the issue, and no concern for my time or money. This company is unreliable and poorly managed. Do yourself a favour and find a different supplier who is honest about inventory, communicates properly, and offers better prices.

2025年12月11日
自発的なレビュー
Fónfix ロゴ

Fónfix からの回答

Hi Warren,
We apologize for your experience with us. Due to the Christmas period parts and delivery of parts where scarce from the supplier.

Sincerest apologies.

5つ星のうち5の評価

Great service and staff

Great service, very reasonable prices and great staff who looked after us so well as my phone needed urgent attention. We were visiting Killarney for a short break and would hightly recommend FONE FIX &PC in Killarney. Aine O Neill

2025年12月2日
自発的なレビュー
Fónfix ロゴ

Fónfix からの回答

Hi Aine,
Thank you for taking the time to review our business, delighted you were happy with our services.

5つ星のうち5の評価

Amazing service

Amazing service. They took the phone from my house near the morning and brought it back a bit later afternoon. The screen replacement work was perfect.

2025年12月9日
自発的なレビュー
Fónfix ロゴ

Fónfix からの回答

Hi Erkin,
Thank you for taking the time to review our business, we are delighted you had a positive experience of our service, we are lucky to have customers who appreciate our services.

5つ星のうち1の評価

I clicked on ad for Fonfix

I clicked on ad for Fonfix. It stated €99 for a battery replacement. I was then informed by app update that the cost was over €400 as the phone was out of warranty. Okay, but, too much for me. I now don't know what value I received for €99?? The service showed this: Samsung Galaxy Z Fold4 5G Repair
€110.00 €99.00 SAVE €11.00
Choose Fault: Battery Replacement
Battery Replacement
Charging Port Repair / Replacement
Screen Repair
Screen Replacement
Screen & Back Cover Replacement
Back Cover Replacement

Now after being informed of a €430 cost I requested my phone back and out of pocket for €99.. which if I had gone ahead with the replacement could I have put that against the cost?? Not very satisfactory

2025年12月1日
自発的なレビュー
Fónfix ロゴ

Fónfix からの回答

Hi Ashley,
Yes the battery repair for your device is priced at €99 after assessment of your device it was discovered that there was other faults with it. These would have been also estimated as additional costs. We must repair devices to the manufacturers standard.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報