Fragrancekingdom レビュヌ 

41
•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.1

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Love the way the website is set up, have picked up many of my past favourites. Very responsive when enquiring about fragrances, have requested if they will be able to stock more perfumes in th... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

If I could give Zero stars I would have. FAKE fragrances being sold as legitimate branded goods. No real returns tab on website, have to email requesting to open a returns case, still NO... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I’m thrilled! The idea is brilliant—I ordered five luxury fragrances in 5 ml vials at an affordable price and I’m enjoying every single one. This way I can really tell which scents suit me and which... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I appreciate the company a lot for your quick and helpful customer service when my first package got lost through the royal mail. I got the first package soon after due to a delay, but the replaceme... もっず芋る

䌁業が回答したした


連絡先

4.1

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

41件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 60に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.1

すべおのレビュヌ

(41)

過去12か月のレビュヌ数: 25ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Love the way the website is set up

Love the way the website is set up, have picked up many of my past favourites.

Very responsive when enquiring about fragrances, have requested if they will be able to stock more perfumes in the future, i do look forward to that.

As a fragrance enthusiast i really am happy I've found a way to enjoy small samples, whenever i am on the move.

Look forward to seeing what they have next.

2025幎12月10日
5぀星のうち1の評䟡

If I could give Zero stars I would


If I could give Zero stars I would have.

FAKE fragrances being sold as legitimate branded goods.

No real returns tab on website, have to email requesting to open a returns case, still NO reply.

If you want a dodgy smell alike there are dozens available at a price you'd expect for a fake, these guys are selling fakes at pretty much Retail prices, using the real branded images on the website, that DO NOT reflect what you receive.

All in all a SCAM.

DO NOT USE THIS WEBSITE.

2026幎10月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Not genuine

Not a genuine product. I have used the original product for a year or so, this smells very different.

Unable to return as the returns policy is that you can only return if the seal hasn't been broken.

Take note peeps, if you know the original scent well, dont risk buying a decanted version.

I've learned my lesson.

2026幎8月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Very happy

Very happy, product arrived quickly and packaged well. Would definitely recommend and use again.

2026幎4月14日
Fragrancekingdom ロゎ

Fragrancekingdom からの回答

Hi there,

Many thanks for your positive feedback. We're happy to provide you with the best products and hope to see you again really soon. :)

5぀星のうち1の評䟡

They delivered very late despite paying


They delivered very late despite paying for premium delivery service.

2026幎4月8日
Fragrancekingdom ロゎ

Fragrancekingdom からの回答

Good evening,

Thanks for your feedback. You placed your order on the 8th April, your order was shipped on the 8th April and according to tracking it was received on the 9th April. I can't see how receiving it after a day of ordering can constitute late delivery.

5぀星のうち5の評䟡

excellent customer service

I appreciate the company a lot for your quick and helpful customer service when my first package got lost through the royal mail. I got the first package soon after due to a delay, but the replacement also arrived immediately.

The first one had a leaky container but since I had a replacement, there is nothing to complain about! Thank you for your excellent service, I will definitely visit again!

2026幎4月8日
Fragrancekingdom ロゎ

Fragrancekingdom からの回答

Hi there,

Many thanks for your feedback. We always aim to go the extra mile for our customers. We're happy that you received your order and in good condition and that you were happy with your fragrances. We'll look forward to seeing you next time :)

5぀星のうち5の評䟡

AMAZING SERVICE

They send out authentic fragrances i have had mine tested at it was a perfect match down to the oil percentage. They are very quick to sending out the decanted fragrances and they are kind enough to send free samples. :)

2026幎3月21日
5぀星のうち5の評䟡

Outstanding fragrance samples

Outstanding fragrance samples, the selection of samples i ordered were amazing. Went above and beyond as I requested a fragrance which was not listed and was provided this. I love that they have a lot of my old favourites in stock, tried and tested, bang on the money. Will recommend always. MP

2025幎9月22日
5぀星のうち2の評䟡

Decant watered down or possibly not genuine

I ordered a decant, unfortunately when sprayed i got a strong alcohol smell, then absolutely nothing. There was no smell, on my skin or fabric, and i sprayed on two different fabrics. I have an original sample of the scent I ordered from elsewhere to compare, and I knew immediately this decant is either not genuine, or watered down. I returned it and got my money back,the reason I was given was there can be differences between batches, however, in my 20 years of collecting perfume, and often repurchasing many over the years, ive never had such a difference between batches. I won't be coming back to buy more. You say you are perfume enthusiasts, well so am I, and I would never do that to anyone. Only thing you have going for you is fast posting, and it was packed well, and you refunded me, but you lack honesty.

2026幎2月25日
自発的なレビュヌ
Fragrancekingdom ロゎ

Fragrancekingdom からの回答

Thank you for taking the time to leave such detailed feedback. While I am glad to hear that you were satisfied with the speed of our dispatch and the packaging, I am genuinely sorry to read that the product itself did not meet your expectations.

I completely understand your frustration. As a collector of 20 years, your nose and experience are invaluable, and I respect your assessment entirely. While batch variations can occur in perfumery, I acknowledge that the drastic difference you experienced is highly unusual and disappointing.

We pride ourselves on being enthusiasts, so it is concerning to hear that you felt our honesty was lacking. Please know that we take claims like this very seriously. We have checked the specific stock used for your decant to ensure there isn't a wider issue with that particular bottle.

I am glad our refund policy provided a resolution.

5぀星のうち3の評䟡

Good service but one perfume was


Good service but one perfume was definitely off I am awaiting a refund

2026幎2月17日
Fragrancekingdom ロゎ

Fragrancekingdom からの回答

Hi there,

Thank you for your email. We're sorry to hear that the fragrance did not meet your expectations. As you mentioned, fragrances can sometimes lose their scent or go stale over time.

We were awaiting your reply back to our email if you were happy with the refund. Nevertheless, we have now issued you a refund for the fragrances in question.

Kind regards,

Fragrance Kingdom

5぀星のうち5の評䟡

Overall excellent service

Overall excellent service, lots of genuine fragrance samples to choose from. Have added loads to my collection, allows me to test before committing to a big bottle. Will be back again

2025幎9月27日
Fragrancekingdom ロゎ

Fragrancekingdom からの回答

Hey there, many thanks for your review. We aim to provide the best service and fragrance samples online. Waiting for your next order.

5぀星のうち1の評䟡

Is not the original creed to test

Is not the original creed to test
Is fake
I got body reactions and threw it away

2026幎1月19日
Fragrancekingdom ロゎ

Fragrancekingdom からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear the fragrance didn’t work out as expected. Body chemistry varies from person to person, and a scent can sometimes develop differently on the skin.

Please be assured that we stand by the quality of our products. Every fragrance we offer is 100% genuine and authentic.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報