FramesPlus レビュー 

280
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Purchased a white, square frame. Dimensions are perfect, frame is good quality and great value. It also arrived quickly and well packaged. Very happy either way purchase and will buy from you again.... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Don’t waste your money on these cheap tatty looking picture frames. They are basically MDF with oak looking plastic ironed or glued on. As if that isn’t bad enough the cut edges are jagged and ill... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Overall, delivery was very quick. The quality i would say is lower than IKEA, but I couldn’t find the size I wanted there. The cut finish could have been better as you can see the corner joints. Sti... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I like the enormous range of frames available on FramePlus. Each described and photographed which makes choosing the exact frame, with or without mount, for my requirement. I particularly liked t... もっと見る

企業情報

  1. 額縁専門店

当該企業による記述

Making high quality picture frames & mounts convenient and affordable for everyone. We are the source for high quality picture frames and picture mounts. We do not Import We manufacture every Picture Frame in UK. We offer the highest quality solution for picture display requirments in large volumes or singular without a premium price


連絡先

3.3

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

280件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 55%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.3

すべてのレビュー

(280)

過去12か月のレビュー数: 31件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Good quality frame for a decent price

Bought an expensive picture, but not prepared to pay 200 for a frame. Found this one and its good quality for a good price.

2021年10月2日
FramesPlus ロゴ

FramesPlus からの回答

Hi,
Dear customer,
Thanks for your valuable feedback.

5つ星のうち5の評価

Swift delivery

Swift delivery, well packaged and good value too. Would use again.

2021年10月1日
FramesPlus ロゴ

FramesPlus からの回答

Hi,
Dear customer,
Thank you for your valuable feedback.

5つ星のうち1の評価

Failed to arrive

Ordered 2 frames which failed to arrive. An email to Frames Plus went unanswered but a message via Etsy produced a prompt response and a promise to send a second order with an estimated delivery time of 3-4 working days. 5 working days later, with no sign of any frames, I asked for a refund (via Etsy) which I have now received. I wouldn’t trust Frames Plus again - a pity because the frames looked to be just what I wanted.

2021年9月29日
自発的なレビュー
FramesPlus ロゴ

FramesPlus からの回答

Hi,
Dear customer,
We are really sorry for this inconvenience, as we were facing some technical issue with our system.
Would you like to please confirm your order id, so we are ready to resolve it for you?

Thank you for your understanding.
For any further inquiry please contact us back
Thanks & Regards

5つ星のうち1の評価

I ordered 3 frames 13x10 I received 1…

I ordered 3 frames 13x10 I received 1 frame which was totally the wrong size 15x12 !

2021年9月20日
自発的なレビュー
FramesPlus ロゴ

FramesPlus からの回答

Hi,
Dear customer,
Thank you for your valuable feedback.
We're really sorry for this inconvenience.
Would you like to please confirm us your order ID.
We're ready to send you free replacement of this order.

5つ星のうち1の評価

Avoid

Poor frame. Bad quality. Looked terrible and was damAged when I arrived. Did eventually get refund but I was hard work

2021年9月18日
5つ星のうち1の評価
FramesPlus ロゴ

FramesPlus からの回答

Hi,
Dear customer,
We're really sorry for this inconvenience.
As this is usually happened due to mishandling of of courier company.
We have refunded your full payment.

Please advise what we can do for your satisfaction.

5つ星のうち1の評価

Absolutely low quality frame, poor packaging and quite awful customer service.

Absolutely low quality frame, poor packaging and quite awful customer service. I recently purchased an A1 frame from their Etsy shop and when it arrived it was damaged and dented due to the careless way they packaged it.
I requested a refund but the company is proving unwilling to give me my money back and to take back their damaged item. Absolutely an awful experience. Will not recommend at all.

2021年8月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Quality control needs improvement

Simple ordering and quick delivery, however the frames I have received are poorly made.
They are often chipped and frayed at the joins.
For some reason the back boards and Perspex fronts are cut to the EXACT size of the frame, which makes it impossible to take out and put in again when you want to add your picture. I cannot understand why they do this, and the company should seriously improve their quality control.

If they improve, I will order again, but I have made 4 orders with them now and nothing seems to change :(

2021年7月25日
5つ星のうち1の評価

I ordered 2 frames over a fortnight ago…

I ordered 2 frames over a fortnight ago and still they have not arrived .On making enquiries, I was informed that another order had been made and that the previous had 'probably been lost in transit'.
I am still waiting for delivery.
Admittedly , the company offered a refund , but I've stuck with it , in the hope it will arrive.
A refund is likely to be the way forward should I not receive my order by tomorrow.
Not a good introductory experience to Frames Plus Ltd.,

2021年7月20日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報