レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I had so many complicates at the beginning but the support agents were so helpful in assisting me with the problems. I totally recommend this, it's cheap and fast. LOVE YALL

5぀星のうち1の評䟡

Bought a game for my switch, which ended up being a profile, which broke Nintendo's piracy rules and my switch was permanently banned! Don't trust these guys

5぀星のうち1の評䟡

I purchased 'The Binding of Isaac: Afterbirth+' (Order #75289) for €21.99. The product page clearly showed a 'Key' icon and stated 'Game delivered to you digitally', leading me to believe I was buyi... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I am very satisfied with the service provided. Everything works smoothly. Support is friendly and available 24/7. If complications arise, help is provided quickly and, where possible, solutions are fo... もっず芋る

䌁業情報

  1. ビデオゲヌム店

圓該䌁業による蚘述

Digital store selling cheap downloadable console games with focus on Nintendo and PlayStation


連絡先

2.7

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2.5

241件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Scam

First of, nowhere does it say the game is delivered via account. I was always led to believe it was a key, but alright, I was willing to try it out. I did and at first it worked. A few hours later, went back to play and the game and it was no longer playable. The account needed to be logged in again, upon entering the password, it would not log in as it seemed that the password had been changed and the account locked. No account and It seems like a total scam


2024幎11月28日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Big Scam

I would never buy a game from this company. The game's shop page doesn't say anywhere that it's not a Nintendo key. It even says that the code can be used worldwide. After you have bought the game, you have to enter an e-mail address and a password. The company then creates a new Nintendo account with the purchased game. However, you are not allowed to change the password according to their instructions (so they have access to the account at all times). When I complained to support and asked for a refund, they turned me down. In the end, the chat was cancelled by the company.

2024幎11月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Sold Switch digital but sent an Account instead

They advertised a product as a switch game digital code that could be redeemed globally. What they sent after checkout was directions for adding another Nintendo account to by switch and then I would have to share the game from the new account to my existing. That is against the Nintendo Terms of Service, and gets people banned. You cannot advertise one thing and then fulfill the order with something different. You must start disclosing that you are selling ACCOUNTS and not game codes if that is what you are going to keep doing. Thank goodness I screenshotted everything. While their customer service agreed to refund me , I am now out the money for days to weeks (up to 28 days according to CSR) and they have wasted my time with this entire process.

2024幎11月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Ti bannano la console evitare!!

Non ti danno una chiave ma un profilo con cui collegarti e scaricare il gioco, tutto sembrerebbe funzionare, peccato che una settimana dopo la console mi Ú stata bannata da Nintendo, menomale ho quasi tutto scaricato sulla console e siamo a fine ciclo vitale ed Ú una switch lite usata, altrimenti sarebbero da denuncia

2024幎11月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

My Nintendo switch was console banned


My Nintendo switch was console banned after purchasing a code for Assassins Creed Black Flag. First ever experience with this service as I originally thought I was buying a download code NOT an account.

Anyway that thought aside, I continue with the service and as soon as I synced the account to my switch, after 25 minutes I was booted off the account. Password changed and 3 days later I was console banned.

‘Error Code: 2181-4008’

‘The Use of online services on this console is currently restricted by Nintendo’

Avoid this company at all costs.

Now im down £300 on a nintendo switch I can never connect to the e-store and redownload games ive paid for on my actual account.

After reading Nintendo’s terms and conditions it states buying accounts violates their terms so I can’t even get unbanned.

Fvck this company!

[For reference. Order number: 1070199]

2024幎11月4日
自発的なレビュヌ
GetAGame ロゎ

GetAGame からの回答

Hi William,

Thank you for reaching out and sharing your experience with us. We’re very sorry to hear about the difficulties you’ve encountered.

After a thorough investigation, our findings indicate that the console ban does not appear to be connected to our services in any way. Additionally, we’d like to clarify that your order was refunded some time ago, so the game was no longer intended to be accessible on your console following the refund.

We understand how frustrating this situation must be, and we’re here to provide further assistance if you have any additional questions. Please feel free to reach out, and we’ll do our best to support you.

Best regards,
GetaGame Team

5぀星のうち1の評䟡

Not worth the discount, find any other seller.

Tried to use the site to quickly get a game and use it while stores were closed. The delivery is not „instant“ as their site claims, it takes about two days.
You do not receive the game, you receive access to an apparently shared/hacked account with the game purchased. That way you never know when you‘ll lose access to the game.

2024幎11月5日
自発的なレビュヌ
GetAGame ロゎ

GetAGame からの回答

Hello,

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience, and we want to address your concerns directly.

First, please rest assured that we do not sell any hacked or unauthorized accounts. All of our services are 100% legal, and we provide secure, legitimate access to games. When you purchase through us, you're accessing content through fully authorized means.

Regarding delivery time, we apologize for any delay. We aim for instant delivery, but sometimes processing can take a bit longer due to high demand or technical checks. Our team is actively working to improve response times, and we're committed to providing the best service possible.

If you have any other questions or need assistance, please reach out to our support team. We're here to help and ensure you’re fully satisfied with your experience.

Best regards,
GetaGame Team

5぀星のうち1の評䟡

THIS IS A SCAM!!!!

THIS IS A SCAM!!!!! DO NOT GIVE THEM YOUR CREDIT CARD INFO!!! I tried to chat with them and they ended the conversation.

2024幎11月4日
自発的なレビュヌ
GetAGame ロゎ

GetAGame からの回答

Hello Morgan,

We’re very sorry to hear about your experience, and we want to address your concerns.

First, we’d like to assure you that we never handle or store your credit card information. All transactions are securely processed by a trusted, third-party payment provider, which ensures your payment information is kept safe and private.

If your chat ended unexpectedly, it may have been due to a technical glitch, and we apologize for any inconvenience this caused. Our support team is here to help, so please feel free to reach out again—we’d be more than happy to address any questions or assist with your concerns.

Thank you,
GetaGame Team

5぀星のうち1の評䟡

SCAM!!! fake Company im China

Scam, code never recieved. No refound, no contact....

2024幎10月30日
自発的なレビュヌ
GetAGame ロゎ

GetAGame からの回答

Hello Dan,

We’re very sorry to hear about your experience and appreciate the opportunity to address your concerns.

If you didn’t receive your goods, please know this is not typical, and we are committed to making it right. Sometimes, delivery issues can occur due to technical problems, but we’re here to help resolve them. Our support team is always available to assist, and we apologize if there was any delay in responding to your message.

Please contact us via livechat on our website so we can ensure you receive your goods or process a refund if needed. Your satisfaction is very important to us, and we’re here to help resolve this as quickly as possible.

Thank you,
GetaGame Team

5぀星のうち1の評䟡

Arnaque !!!

Arnaque comme les autres commentaires le décrivent trÚs bien !

2024幎10月27日
自発的なレビュヌ
GetAGame ロゎ

GetAGame からの回答

Hello Allan,

We’re sorry to hear that you feel this way and appreciate the chance to clarify any concerns.

Our business is fully legitimate, and we’re committed to delivering a reliable and secure service for every customer. We understand that some experiences may vary, and we take all feedback seriously as part of our effort to continually improve.

If you’ve encountered any issues, please reach out to our support team directly via livechat on our website. We’re here to help address any concerns and make sure you’re fully satisfied with your experience.

Thank you,
GetaGame Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報