Gold Collagen®  レビュー 330

TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Taking the shots every day for a few months makes it really noticeable that it reverse some signs of aging and also gives a boost of energy. After reaching some level it stops improving but it keeps s... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

I’ve been using Gold Collagen Plus consistently, and I’ve noticed really positive changes in my skin. It looks more radiant and glowing, feels better hydrated, and the texture is much smoother. My ski... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

Ordered online, parcel arrived promptly and well wrapped. Contents had long expiry dates. Returned to this make after long absence while trying similar products which I believe had little effect. L... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Prodotto semplicemente ineguagliabile. Tempi consegna rispettati. Apprezzabile l’attenzione al cliente: molto gradito - quando capita - l’invio di campioni omaggio e piccoli prodotti extra come premi... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ビタミン・サプリメント専門店
  2. 美容製品提供業者
  3. 化粧品製造業者
  4. 食品製造業者

Gold Collagen® について

当該企業による記述

GOLD COLLAGEN® is the pioneer of collagen-based liquid supplements and the only clinically proven and patented formula that stimulates natural collagen production from within.

Market leader in the UK, Italy and Spain since 2011 with a range of award-winning supplements and skin care solutions.

Working with leading academic institutes, nutrition and scientific experts, MINERVA Research Labs created with GOLD COLLAGEN® a range of collagen supplements supported by 3 European Patents, 1 US Patent, and 13 clinical studies on over 1,300 subjects, with results published in 12 peer-reviewed scientific papers and medical books.

Since 2009, MINERVA Research Labs is committed to offering specialist, innovative and great-tasting collagen supplements that truly improve the health and beauty of skin, hair, joints and well-being from the inside out.

GOLD COLLAGEN® is committed to the planet and uses glass bottles and fully recyclable packaging since 2011.

連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

330件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Younger and energetic

Have used them for years. They make me look younger and energetic. Customer service staff are nice to pause one month during my holiday. Highly recommend!

2025年5月2日
自発的なレビュー
Gold Collagen®  ロゴ

Gold Collagen® からの回答

Thank you you Na!

5つ星のうち5の評価

I have been taking Collagen Gold for…

I have been taking Collagen Gold for several months and really like it. My skin is much improved and I love the taste. Recently my order was damaged in transit but customer service replied to my email right away and re-sent my order immediately. Top marks.

2025年4月19日
自発的なレビュー
Gold Collagen®  ロゴ

Gold Collagen® からの回答

Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear about your improved skin results and that you love the taste after several months of use.
We're also pleased our customer service team could quickly resolve the transit damage issue and get your replacement order sent immediately - top marks indeed!
Best regards,
Gold Collagen Team

5つ星のうち5の評価

Great

Great, every time I used their products, I feel well and I see the difference, I truly recommend

2025年4月4日
Gold Collagen®  ロゴ

Gold Collagen® からの回答

Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear that you consistently feel well and see visible differences when using our products.
Your recommendation means the world to us - there's nothing better than knowing our customers are truly satisfied with their results.
Best regards,
Gold Collagen Team

5つ星のうち5の評価

Highly recommend Gold Collagen Ageless

I have completed 10 months of using Gold Collagen Ageless recommended and purchase from a brilliant brand ambassador, Ms Ripa Rozario and it's been excellent. My skin feels more hydrated, smooth, glow, fuller and healthier, which was amazing game changer. I received gifts every time I purchase from Ripa and she is an amazing representatives with excellent customer service and care. My hair drop improved and wrinkles seem to fade. I definitely going to keep up with the drinks and have purchased more! I'm beyond thankful for this product.

2025年4月14日
自発的なレビュー
Gold Collagen®  ロゴ

Gold Collagen® からの回答

Thank you for this wonderful review! We're absolutely delighted to hear about your amazing results with Gold Collagen Ageless - improved skin hydration, reduced hair loss, and fading wrinkles after 10 months is fantastic.
We'll be sure to pass on your kind words to Ms Ripa Rozario - she'll be thrilled to know how much you appreciate her excellent service and care.
Best regards,
Gold Collagen Team

5つ星のうち4の評価

Really great product

Really great product. Customer service varies and delivery can be hit and miss

2025年4月1日
自発的なレビュー
Gold Collagen®  ロゴ

Gold Collagen® からの回答

Thank you for your honest feedback! We're thrilled you love the product quality and really appreciate you highlighting areas where we can improve.
We're actively working to ensure more consistent customer service and delivery experiences for all our customers.
Best regards,
Gold Collagen Team

5つ星のうち5の評価
Gold Collagen®  ロゴ

Gold Collagen® からの回答

Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you're happy with our fast shipping service.
We work hard to get your Gold Collagen products to you as quickly as possible so you can start your wellness journey without delay.
Best regards,
Gold Collagen Team

5つ星のうち5の評価

Mine is a positive experience


I was looking for a liquid form of collagen & came across Gold Collagen website.
I liked the ingredients used in the Artron Collagen Express so I placed my order - needless to say I panicked when I then read the reviews.
I contacted the customer service and got a reply within 24hrs I then received my order within a couple of days.
The drink is really nice & the size of the bottle is handy because I can slip it in my pocket or gym bag.
I started my treatment just over 2 weeks ago - my knee has started to feel a bit better but it is too early stage as I’m used to noticing a difference after 8 weeks whenever I start a new treatment.
I will give Artron Collagen Express a chance & keep my fingers crossed as I really want my knee to heal

2025年3月14日
自発的なレビュー
Gold Collagen®  ロゴ

Gold Collagen® からの回答

Thank you for your honest review! We're thrilled that you're already noticing knee improvement after just two weeks and that you found our customer service responsive and delivery prompt.
We're keeping our fingers crossed with you for continued healing - please feel free to share updates on your progress!
Best regards,
Gold Collagen Team

5つ星のうち1の評価

My parcel has been delivered to the…

My parcel has been delivered to the wrong address on 4 occasions ! I have tried to get this addressed for months , despite being a loyal customer for many years, the delivery route has changed …

2025年2月23日
Gold Collagen®  ロゴ

Gold Collagen® からの回答

Hi SJ,

We are deeply sorry to hear about the repeated delivery issues you've experienced. We take our commitment to reliable service extremely seriously, and it's clear we have fallen short of the standard you rightfully expect from us.

We understand how frustrating it must be to have your parcels repeatedly delivered to the wrong address, especially as a long-standing loyal customer. We want to make this right.

We are thoroughly investigating the recent changes in the delivery route that have caused these repeated errors.

Could you please contact us directly at customer care with your order details? We want to handle your case and ensure we restore the level of service you've come to expect from us over the years.

Your satisfaction is our top priority, and we are committed to regaining your trust.

Sincerely,
The Gold Collagen Team

5つ星のうち1の評価

Great product, terrible customer service and useless delivery comps y…

Have been dealing with this company for two years and up until December last year was happy with the service and extremely happy with the product. They changed from using Parcelforce to Amazon and fell off a cliff. Decembers order was delivered to wrong address and went missing, to be fair someone competent picked up my complaint and sorted it using DHL. January’s delivery also went to the wrong address, I’m at Brook Barn the driver left it at Ballisters Farm sounds so similar!! Februarys deliver - well - their directionally challenged driver has fail to find us for the last 3 days, customer service after responding to my initial 2 emails, the second one they clearly had failed to read properly are now ignoring the situation. I will now be looking for a refund, luckily paid on credit card, and will be looking for an alternative.

2025年2月21日
自発的なレビュー
Gold Collagen®  ロゴ

Gold Collagen® からの回答

Dear Louise,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're very sorry to hear about the delivery issues you've experienced, particularly with the switch to Amazon delivery. We completely understand your frustration, and we regret that our customer service response didn't meet your expectations in resolving the most recent matter.

We acknowledge the inconvenience caused by the delivery errors in December and January, and we appreciate you noting the successful resolution of the December issue via DHL.

Regarding your February order, we're truly sorry that the Amazon driver was unable to locate your address despite several attempts. We've taken your feedback regarding the Amazon delivery issues seriously and are looking into how we can improve our procedures to prevent this from happening again.

We want to reassure you that your refund was processed on the 21st of February, approximately 30 minutes before your Trustpilot review was posted.

We value your previous loyalty and are disappointed to have lost your trust. We're committed to improving our service and hope you might reconsider your decision in the future.

Sincerely,
Tania

5つ星のうち1の評価

O feedback .

O feedback .. placed an order and didn’t received my order or my money back. Please avoid! They don’t answer to your questions. No customer service at all.. just robots.. i think is a scam, so please do not buy!!!!

2025年2月12日
Gold Collagen®  ロゴ

Gold Collagen® からの回答

Dear Cristina,
Thank you for taking the time to share your feedback.
I can confirm that one of our team members responded to your initial enquiry within 11 hours. We sincerely apologise for both the delay with your order and the oversight regarding the replacement. I note that we sent you an email approximately 5 hours ago confirming all the details of your order.
We appreciate your patience throughout this matter.
Kind regards,
The Gold Collagen Team

5つ星のうち1の評価

Absolute joke of a company (still!!!!)…

Absolute joke of a company (still!!!!) . I left a frustrated review on 13th January complaining about their total lack of customer service. Here we are a month later and guess what? I’ve just started re ring the emails congratulating me on my order and telling me it’s been dispatched and I’ve now been charged again. I am now thinking this is personal!!!!

2025年2月6日
自発的なレビュー
Gold Collagen®  ロゴ

Gold Collagen® からの回答

Dear Nick,

Thank you for your feedback.

Our Team addressed all your concerns and contacted you via email. The refund has been issued on the 6th February and your subscription has also been canceled.

Thank you for your patience.

Best Regards,
The Gold Collagen Team

5つ星のうち5の評価

Delivery was great and forte ageless is…

Delivery was great and forte ageless is a sweet collagen based drink that hopefully will help me. Great packaging and also hyaluronic tablets for added collagen and boost hair, nails and bones. Recommended!

2025年1月10日
Gold Collagen®  ロゴ

Gold Collagen® からの回答

Thank you for your lovely review!

5つ星のうち5の評価

Perfect

Perfect staff

2025年1月9日
Gold Collagen®  ロゴ

Gold Collagen® からの回答

Thank you so much for your positive feedback. We are glad we could help you :)

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報