Greggwallace レビュー 

100
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Is anyone else having an issue with customer service? I have had a subscription renewed with no notice and I cannot get any response from them. Really poor service.

5つ星のうち5の評価

Gregg Wallace Health is brilliant. Gregg makes healthy living feel simple and achievable, with no gimmicks or fads. The advice is straightforward, the recipes are tasty, and the support really keeps y... もっと見る

5つ星のうち5の評価

A great service at a brilliant price to eat healthy three meals a day and if you follow explicitly you will loose weight. I have been on WW and Slimming World and lost but gained as soon as I stopped.... もっと見る

5つ星のうち5の評価

What an amazing thing joining GWH has been for me. The food is fab, easy to cook and all worked out nutritionally. All in the supermarkets so don’t need to hunt for things we’ve never heard of. Yu... もっと見る


連絡先

3.7

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

100件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.7

すべてのレビュー

(100)

過去12か月のレビュー数: 6件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Amazing healthy plan

Amazing healthy plan. Easy to follow with just some organisation required. I've lost nearly 3 stone and over a year later, I've maintained. Can't recommend this highly enough.

2025年9月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Really pleased with my experience!

Really pleased with my experience!
Firstly the service I have received has been incredible, I have felt so supported from the team and I can’t thank them enough.
Secondly, the recipes! Every evening I look forward to trying something new and always knowing it’s going to be delicious!
Overall I can’t put into words how happy and good I feel - Thank you so much.

2025年9月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Gregg Wallace Health…

I have been doing Gregg Wallace Health now for almost two years - I have lost weight, I have stumbled sometimes along the way but they are so supportive, it’s ok to have a bad day, tomorrow is a different day. Some good recipes, support from Libby, Gregg and the team and a really friendly Facebook page

2025年9月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

What an amazing thing joining GWH has…

What an amazing thing joining GWH has been for me. The food is fab, easy to cook and all worked out nutritionally. All in the supermarkets so don’t need to hunt for things we’ve never heard of. Yummy 😋

The support is THE BEST I’ve ever experienced, fb group members, the professional expert advice given to us Kat who runs her own business The Heath Boost -Sevenoaks , and of course the lovely Libby Wallace always at the end of the emails, messages and fb live chats keeps us motivated.
The group is non judgemental and deals with all health issues guiding us along at our own pace.
I’m not being paid for this and endorsing through my own experience. 💝

2025年9月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Absolutely recommend

After trying calorie counting, weight loss groups with weekly meets and intermittent fasting, i stumbled across a video of Gregg Wallace offering help. I signed up with nothing to lose, other than a stubborn few stones, and it's turned out to be one of the best decisions I've ever made.
Gregg calls every two days to discuss things and keep me on track, there's absolutely no calorie counting and the recipes on the website are all filmed and easy to follow. It's 3 meals a day and they're delicious, filling and nutritious.
Overall, I couldn't recommend it highly enough. I'm currently weighing in at 23st11lb, down from 31 when I made the decision to lose weight. It's not only about weight loss, there are so many more benefits such as increased energy, eyesight improvement and diabetes improvement where I'm now only borderline. The downside is buying new clothes every few months, but there are worse problems to face!

2025年9月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Best website to date

Just started this journey and the recipes are easy even I can cook them which is a real step in the right direction. Really good support got checked in on my first day and feel for the first time that I am going to achieve my goals. Thousand% recommend 😊

2025年8月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Total Rip off

Rip off. They sent the reminder renewal but it ended up in my spam folder. They as good as called me a liar despite me sending a screen shot of their unopened email in my spam folder. I even offered to let them keep 1 months subscription but refund the rest They have forced me to apply to Romford small claims court to get my £89 back. That will be plus costs. Terrible customer service

2025年6月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I cancelled my subscription and still…

I cancelled my subscription and still the annual payment came out of my bank. Customer services just kept repeating I hadn’t cancelled it and I could not have my money back.

2025年5月9日
自発的なレビュー
Greggwallace ロゴ

Greggwallace からの回答

Hello Julie, I am sorry you are unsatisfied and unhappy with our service. We have gone back and forth about this over email and we have explained the payment would not have been taken if cancellation had taken place prior to renewal. When cancellation takes place our members receive a cancellation confirmation email. We asked for this and you did not appear to have one. This will only be due to the face that no cancellation took place prior to renewal. If you have any further questions about anything you can contact us again via info@greggwallace.health - thank you

5つ星のうち5の評価

Great experience

Great experience. Finally a weight loss plan that actually works. The people running it are so helpful and the community makes it feel like a family. Couldn’t recommend enough.

2025年4月27日
自発的なレビュー
Greggwallace ロゴ

Greggwallace からの回答

Hello Max, thank you for spending the time to write us a positive review! We are so glad you are finding success on our plan and are enjoying the family feel to our community!

5つ星のうち5の評価

Life changing!

GWH is such a great website, so many useful blogs and recipes and there is a wonderful community feel! Couldn't recommend it enough to anyone.

2025年4月1日
自発的なレビュー
Greggwallace ロゴ

Greggwallace からの回答

Hello Georgia, thank you so much for your lovely review! I am so happy that you love our community and plan so much!

5つ星のうち5の評価

Ive had a positive weight loss journey…

Ive had a positive weight loss journey with the programs and advice from Greggs team.

I find great assurance in knowing that a support structure exists that gives me confidence in times when I’ve gone off track with my diet and need to refocus on my food choices.

All in all it’s been a very productive and enjoyable experience for me in expanding my cooking skills and made me reevaluate my relationship with food.

2025年4月15日
自発的なレビュー
Greggwallace ロゴ

Greggwallace からの回答

Hello Pauline, thank you so much for leaving such a wonderful review for us! I am so happy to see that you have had such a positive experience and seem to be thriving - well done!

5つ星のうち5の評価

The Best Way To Live

If you are looking for a sustainable way to live GWH has all the answers
Bringing joy back into food again with the byproduct of losing weight ( I've lost near on 7 stone and maintained for over 12 months...) it's life changing

Run on what feels like a personal level i can't thank the small team enough for their help and support over the last 2 years

You have access to a nutritionalist within the triving supportive Facebook group ..
Where you will find support and encouragement on your journey

2025年3月20日
自発的なレビュー
Greggwallace ロゴ

Greggwallace からの回答

This is wonderful Clare - thank you so much for sharing such a positive review and experience with us! You are such an inspiration and you have done so well on your journey with us!

5つ星のうち1の評価

Non existent customer service

Yet again i am having to write on here Trying to get a refund from this company is almost impossible when they totally ignore your emails. They replied to my last email after putting a review on here They said it went into their junk mail. So maybe my cancellation email went into their junk mail! I replied to them right away and still waiting for a reply!!! That was on Monday. It is now Friday and no doubt I won't hear from them over the weekend so another week has passed Is there not a 14 day cooling off period as surely this is a new contract at a more expensive price than I paid last year. I would appreciate a response so if needed, I can take it further

2025年3月3日
自発的なレビュー
Greggwallace ロゴ

Greggwallace からの回答

Hello Lorraine, we are really sorry you feel this way about our service. Please know we do not ignore any emails at all, we have an OOO on to say we are a very small team and while we work very hard to get back to everyone in good time you can expect a little delay in response. We also don't have anyone working on the emails over the weekend which is when your most recent email came in. As soon as we came back to the office you got a response but there was a review written before we could do this. We have dealt with this back and forth over emails and given you all the information you could need. Thank you - if you have any further questions or queries do not hesitate to contact us

5つ星のうち1の評価

Not worth the money or grief

It’s interesting to see others on here with the same issues around customer service and membership.
I tried to cancel my membership as soon as I realised it had been taken which was on the same day the money was taken and at double the price with no communication and was told they would not refund me. They said a email had been sent but hadn’t been opened - I’ve checked and I do not have the email. It’s my word against there’s and there was no goodwill received. To say I’m furious is an understatement.
I have seen numerous posts on FB which they take down saying similar issues with membership. I was then removed from the group for highlighting the problem. To me it’s wrong to happily take peoples money and not review the process when it repeatedly shown is flawed.
I would not recommend this company and would avoid at all costs.

2025年3月10日
自発的なレビュー
Greggwallace ロゴ

Greggwallace からの回答

Hello Marion, firstly, I am very sorry you feel this way about our service. Please know you were not removed from the FB group for addressing an issue, we would never do this; it was the language that was used that many members found upsetting and it broke our rules so we had to act. We make it very clear before signing up what our members are signing up for and we also make it clear that should you fail to cancel your membership the payment will be taken and you will be charged. We have sent you the proof that you received and opened your reminder email. I know you are saying that you did not receive this but our system says you did and that it was opened which we have sent you the proof of. There haven't been numerous posts about this on FB and anyone we have seen has been communicated with and resolved. I hope this helps clear some of the stuff up.

5つ星のうち1の評価

Awful Customer Service

Like other 1* reviewers I cancelled my subscription but yet they have taken another payment from my credit card I have messaged twice on the app and have sent 2 emails as well as posting on FB group page The only reply I got was on FB to tell me that it was not the appropriate outlet to complain - I should email them. I was told they will definitely get back to me but there was only 1 person dealing with admin Imagine my further disgust when I come on Trust Pilot and see someone is answering these reviews from 6 days ago Why are my messages/emails not been answered After all the first one I sent was 6 days ago Have you had too many complaints that 1 person can't deal with them
I want a refund as I am unable to pay back my credit card on my state pension

2025年3月1日
自発的なレビュー
Greggwallace ロゴ

Greggwallace からの回答

Hello Lorraine, I am sorry you feel this way about our service. I am sorry for any confusion caused here, there is only one person on emails and one person doing everything else. We do respond to every single person who emails. We do make it very clear on our FB group that that isn't the place to write about your membership, this isn't anything personal but just the way we prefer it. It is important to note that if you were to have cancelled prior to the renewal date this payment would not have gone through. Please know we respond to every single person who ever emails and messages. We are a very small team but we work really hard to reply to people as quickly as we can. We have a lot of people who email us about a whole range of things. Please know we will be responding to all emails. Thank you

5つ星のうち5の評価

Forget dieting

After years of yo-yo dieting, being a fussy eater and not cooking much, this app has really helped me to change my overall outlook on food!
There are loads of recipes to choose from, which are really easy to do. It’s all in the planning and making food a priority.
The app gives you access to nutritional support and has a really good community feel.
I would highly recommend this app to anyone, forget faddy dieting and worrying about portion control , I’ve lost weight easily. Go for it!!! 😊

2025年3月2日
自発的なレビュー
Greggwallace ロゴ

Greggwallace からの回答

Hello Nikki, this is incredible! Well done you, you have so much to be proud of - go you! Thank you for your lovely review too and sharing your experiences with others 😊

5つ星のうち5の評価

Great GWH recipes, support and SUCCESS in healthier eating.

I joined GWH last summer with amazing results. I am now more conscious of what I eat, have lost inches and weight and no longer feel the need to snack. Using the meal planner and being more organised I use the delicious recipes to guide me. My food bill costing less too as no waste, just buy whats needed. I still like to do my own thing sometimes and can do just by following the philosophy.

The specialist team support is fabulous and I love the blogs -more please. Keeps me motivated. No concerns with membership. Thank you and keep up the good work.
👍👍👍

2025年3月2日
自発的なレビュー
Greggwallace ロゴ

Greggwallace からの回答

Hello Kay, thank you so much for taking your time to leave us a lovely review! The changes you have made are so wonderful and we are so proud. Brilliantly well done 💚

5つ星のうち5の評価

Fantastic plan and great value for money

Having previously tried everything else from slimming world to weightwatchers, I discovered this plan last summer and found it a breath of fresh air.
So many tasty and easy recipes to choose from on the website, blogs, motivational emails and a whole heap of help and support from the GWH team and other members on the Facebook group.
My blood sugars have come down from pre-diabetic to not diabetic, I'm happier and better organised and I've lost weight in a steady sustainable way :)

2025年3月2日
自発的なレビュー
Greggwallace ロゴ

Greggwallace からの回答

Hello Fran, thank you so much for spending your time to leave us such a lovely review. It is great to read about your experience. Well done for doing so well on your journey with us so far and massive congratulations about reversing the diabetes - that is incredible! Well done!

5つ星のうち5の評価

Great supportive team

Great supportive team. Kept me on track. Lots of help when needed. The strategies have helped me to get organised and save money on shopping.

2025年3月2日
自発的なレビュー
Greggwallace ロゴ

Greggwallace からの回答

Hello Crystal, thank you for taking your time to leave us a review and sharing your experience with others - well done for all the progress you have made so far and saving money!

5つ星のうち5の評価

Great recipes …

I have been using Gregg Wallace health since August. For me this plan is about planning my meals and making more healthy choices in the way we life. I love the recipes and meal planning and not thinking about what to eat has made huge differences to our life’s. Also the weight loss is a bonus.

2025年3月2日
自発的なレビュー
Greggwallace ロゴ

Greggwallace からの回答

Hello Kim, thank you for taking your time to leave us a review. Well done for all of the progress you have made with us so far and it's so great to see you are enjoying our recipes and our plan!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報