レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

2.0

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

19件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

BEDROG!!BEDRIJF OP ZWARTE LIJST!!

DIT BEDRIJF MOET OP DICHT EN OP DE ZWARTE LIJST KOMEN!!
Er klopt niets van!! Je kan niet eens de voorwaarden aanklikken..site werkt gewoon niet meer..en ze verkopen gewoon leeg maar leveren niets meer af!! Super slecht ik wil een ieder behoeden om hier iets te kopen alstublieft doe het niet!!
Ik ben niet de eerste die zijn geld kwijt is...STOP DIT BEDRIJF AUB!!

2026年5月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

HIER NIET BESTELLEN!!!

1 ster is er helaas 1 teveel. Aangezien er zo ontzettend veel negatieve reacties zijn gaat het hier waarschijnlijk om een frauduleus bedrijf. Telefonisch niet bereikbaar. Wanneer je een mailtje stuurt krijg je een standaard bericht terug. Waarom is deze webshop nog online?

2026年4月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Erg teleurgesteld en inmiddels boos

Erg teleurgesteld en inmiddels boos. Dat er niet gereageerd wordt op mijn mails (waar mijn betaalde bestelling blijft) en het telefoonnummer is niet in gebruik😏

Ik vind dat dit echt niet kan !!

Altijd met plezier hier spullen besteld, maar raad nu iedereen aan dit niet meer te doen.
Vind het vreemd en heel raar dat dit kan, zonder gevolgen voor de verkoper / ondernemer!!!

Zag in hun algemene voorwaarden dat ze binnen 30 dagen moeten reageren, anders........:

" Algemene voorwaarden, artikel 13: Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding."

Als ze binnen 30 dagen niet reageren, dan maak ik er werk van.

2026年3月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

76,40 betaald, niets geleverd, geen contact mogelijk

Helaas een zeer negatieve ervaring bij Haak maar aan bij Sas opgedaan.

Op 8 december 2025 heb ik een bestelling gedaan, die meteen door mij betaald is (76,40 euro). Ik ontving geen bevestiging van de bestelling via mail en de bestelling is tot op heden niet bezorgd.
Ik heb sindsdien meerdere mails, vragen op Facebook en een messenger bericht gestuurd. Ook heb ik gebeld, maar het op de website vermelde 06 nummer werkt niet. Inmiddels heb ik gevraagd het bedrag terug te storten, maar ook daarop geen reactie. Ontzettend slechte service.
In de tijd dat ik bestelde, zag ik op de website een melding, waarin begrip gevraagd werd vanwege drukte. Heel begrijpelijk, maar ik heb na 3 maanden nog steeds geen reactie op mijn mail en dat vind ik absoluut niet klantvriendelijk!
Ik ben niet de enige met deze negatieve ervaring, gezien de reviews hier, op Google en meerdere berichten op Facebook.

2025年12月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Voor de kerst 2 haakpakketten besteld…

Voor de kerst 2 haakpakketten besteld en er maar 1 geleverd gekregen. Vele malen contact gezocht via alle mogelijke kanalen zonder ook maar 1 enkele reactie
Ook geen ontvangstbevestiging gekregen van mijn bestelling.
Ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben!
Ik raad niemend aan hier wat te bestellen.

Een zeer teleurgestelde en inmiddels ook boze klant

2026年1月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Pakket niet geleverd…

Op 10 december een kerststerpakket besteld. Geen bevestiging van bestelling, noch bestelling ontvangen.
2 keer gemaild met daarop een automatisch antwoord. Telefonisch niet te bereiken.
Ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben aan lucht.

Uiteindelijk toch bezorgd op 10 jan, helaas is de kerst voorbij

2025年12月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

2 weken geleden haakpakket voor Kerst…

2 weken geleden haakpakket voor Kerst besteld (€55,60). Na een uurtje zendingnummer van DHL ontvangen. Maar de zending is alleen aangemeld maar er is bij DHL niets ontvangen. Tot heden nog niets geleverd. Diverse malen gemaild en gebeld maar geen contact mee te krijgen.
waarschuwing NIET BESTELLEN bij deze site.

2025年12月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Slechte ervaring

Bij ontvangst bleek de inhoud totaal anders dan de bestelling. Gebeld, maar er werd niet opgenomen. Gemaild, daarop werd niet gereageerd. Ik zit nu met een bestelling waar ik niks aan heb. €44,- weggegooid.
Bestel vooral niets bij deze webwinkel!!!!

2025年11月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ik heb een bestelling ontvangen die…

Ik heb een bestelling ontvangen die niet juist is, in geleverd product is niet zoals vermeld op de website, onderdeel van een haakpakket Kroonluchter, te weten de lampenkap frame. Jammer genoeg wordt er niet meer gereageerd op mijn mails. Teleurstellend, ik kan niet door met dit haakproject. Daar ligt het dan stof te vangen....is toch weer € 45.50 weggegooid. Niet meer bestellen hier is mijn advies.

2025年9月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Opgelicht

Breipakket besteld en betaald, maar nooit een bevestiging of bestelling gekregen. Tuin hier niet in!

2025年6月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Waarschuwing: bestel, betaal, maar geen levering of geen contact

Op 16 mei 2025 een bestelling geplaatst en betaald. Nooit iets geleverd. Meerdere e-mails gestuurd, geen reactie. Telefoonnummer is buiten gebruik. Ook na formele ingebrekestelling geen enkel teken van leven.
Let op: deze verkoper opereert onder KvK 72686758 en is actief onder meerdere namen, waaronder:
Bobbinygaren.com, Haak maar aan bij Sas, Zijdar, Wolwinkel Hoorn, Zijdewinkel, Wol Boutique, Besa de Boer V.O.F.
Vermijd dit bedrijf en deze eigenaren! Structureel geen levering en geen klantenservice.

2025年5月20日
自発的なレビュー

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報