Snelle levering
Ik had slechte reviews gelezen, maar zag dat dit bedrijf was overgenomen, dus besloot ik toch te bestellen. Snelle levering en goede communicatie. Zeker een aanrader!
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
レビュー依頼の記録がありません
この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
ネガティブなレビューの 100%に回答しています
通常1カ月以内に回答
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Ik had slechte reviews gelezen, maar zag dat dit bedrijf was overgenomen, dus besloot ik toch te bestellen. Snelle levering en goede communicatie. Zeker een aanrader!
Door nieuwe eigenaar is deze website terug betrouwbaar! Ik heb lontwol gekocht om 2 dekens te maken, geweldige kwaliteit en lichte schapengeur! Verzending naar België was meteen de dag zelf of de dag erna, ik heb het binnengekregen enkele dagen na bestellen. Snel, juiste product. Nieuwe eigenaar is dus beter en betrouwbaar. Goed bezig!
Helaas hetzelfde als bij eerdere reviews. Besteld, betaald, bestelling niet ontvangen en geen reactie op mails. Bij mij ging het gelukkig maar om een digitaal patroon voor een paar euro, maar toch vervelend om zo behandeld te worden...

Zijdewinkel.nl からの回答
Op 16 mei 2025 een bestelling geplaatst en betaald. Nooit iets geleverd. Meerdere e-mails gestuurd, geen reactie. Telefoonnummer is buiten gebruik. Ook na formele ingebrekestelling geen enkel teken van leven.
Let op: deze verkoper opereert onder KvK 72686758 en is actief onder meerdere namen, waaronder:
Bobbinygaren.com, Haak maar aan bij Sas, Zijdar, Wolwinkel Hoorn, Zijdewinkel, Wol Boutique, Besa de Boer V.O.F.
Vermijd dit bedrijf en deze eigenaren! Structureel geen levering en geen klantenservice.

Zijdewinkel.nl からの回答
Bestelling niet ontvangen, geen respons op mail, geen mogelijkheid telefonisch contact op te nemen.

Zijdewinkel.nl からの回答
Ik heb twee keer eerder lontwol gekocht. Geen problemen gehad. Werd netjes geleverd. Een paar maanden geleden kon ik hetzelfde niet meer op de website vinden. Na mailwisseling bleek dat het over een paar weken weer op voorraad zou zijn. Na een aantal weken nog steeds niet op voorraad. Daarom twee proefpakketjes ander lontwol besteld. Na een paar week nog niets ontvangen. Melding bij de track&trace 'wachten op voorraad'. Omdat ik een tijdje niet thuis zou zijn gevraagd om het niet meer te bezorgen en om het geld terug te storten. Helaas. Na twee maanden niets meer vernomen. Telefonisch niet bereikbaar, op de diverse mails die ik heb gestuurd reageren ze niet. Het gaat om 26 euro, dat overleef ik wel, maar het lijkt nergens op. Ik bestel ook niet weer bij zijdewinkel.nl
Helaas, de wol was goed, maar de service laat te wensen over. Alie.
Update 18 November 2025
Uiteindelijk kreeg ik mijn geld terug. En inmiddels heb ik opnieuw wol besteld en nu met deze nieuwe eigenaar ging dat helemaal goed. Binnen een paar dagen heb ik het bestelde ontvangen. Supergoed. Ik heb nu 5 sterren gegeven.
Dank voor de opmerking waardoor ik wist dat het bedrijf weer overgenomen is.

Zijdewinkel.nl からの回答
Twee maanden geleden een bestelling geplaatst en tot op heden niks ontvangen. Twee keer erachteraan gemaild (geen reactie) en gebeld (zou worden teruggebeld, maar dat gebeurde niet).

Zijdewinkel.nl からの回答
lontwol besteld maar levering duurde lang, dit was eind 2024. gebeld en toen is het gelijk opgestuurd., tot zover ging het goed.
Helaas bleek het te weinig lontwol om een normaal formaat baby nestje te hand haken. nu past de baby van 3 weken oud er net in. paar x gemaild geen reactie.
slecht. want niet goedkoop!

Zijdewinkel.nl からの回答
30 nov bestelling geplaatst, nooit meer wat van gehoord. Emails worden niet beantwoord. Telefoonnummer lijkt niet meer te werken.
Eerder staaltjes besteld en gekregen dus verder niet over nagedacht om reviews opnieuw te bekijken bij de echte bestelling, en nu genaaid voor 105 euro.

Zijdewinkel.nl からの回答
Had lontwol besteld op 22 november en lang gewacht maar tot op het heden nog niets mogen ontvangen. Heb gemaild, een contact formulier ingevuld en nog steeds geen reactie. Heb ook 2x gebeld en steeds kreeg ik de toon dat het nummer niet bestond
Het zijn oplichters en ik raad je aan niets hier te bestellen.

Zijdewinkel.nl からの回答
Edit. Ik had een update gegeven op Google, maar was vergeten dat hier ook te doen. Uiteindelijk heb ik destijds (na bijna 2 maanden en meerdere mails) het geld teruggekregen. De ervaring was echter nog steeds negatief, dus ik houd het voor nu op 2 sterren. Ik hoop dat de nieuwe eigenaren deze winkel nieuw leven gaan inblazen en ik wens ze veel succes. Mocht ik in de toekomst iets nodig hebben, zal ik Zijdewinkel een nieuwe kans geven.
Pas op met bestellen hier. Het lijkt erop dat dit eerder een goedlopend bedrijf was (vandaar ook de hogere beoordeling op Google). Ik heb in verschillende reviews gelezen dat deze winkel is overgenomen. Sindsdien komen er klachten binnen over het niet of veel te laat leveren van bestellingen. Ik heb zelf 23 juni een bestelling geplaatst. Daarna op 28 juli een mail gestuurd voor meer informatie. Na 2 weken geen reactie gekregen. Daarna, afgelopen maandag, een mail gestuurd voor koopontbinding aangezien de webshop hun verplichtingen niet nakomt. Tot op heden nog niks mogen vernemen.

Zijdewinkel.nl からの回答
Bestelling niet bezorgd, geld kwijt
Vroeger bestelde ik geregeld bij Zijdar/Zijdewinkel en was altijd heel tevreden. Goede service, snelle levering. Maar sinds het bedrijf is overgenomen is het helemaal mis. Mijn bestelling van begin maart is nooit gekomen en ondanks meerdere mailtjes krijg ik geen enkele reactie. Geen levering en mijn geld is weg. Uit de andere reviews begrijp ik dat bellen geen enkel nut heeft, want je wordt met een kluitje in het riet gestuurd. Nooit meer daar bestellen dus!
Bestelling gedaan, stond online op direct leverbaar. Betaald, bestelbevestiging ontvangen. Daarna niets ontvangen en niks meer gehoord. Het is inmiddels ruim twee maanden geleden. Op mail krijg ik wel een auto-reply maar verder wordt ook daarop niet gereageerd.
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。