Hairmedicsuk レビュー 

158
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I started my hair transplant journey with hairmedic london colney and eventually got transferred to hairmedic chiswick. I met with Dr Adam Elmi who did my hair transplant surgery and I have been very... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Visited Hair Medics today for my final PpA? So very impressed with the results after only 5 months . Excellent team at Colny Hair Medics and the wonderful Dr Hamad Hawama and his colleagues make you f... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I’m Jonjo madden I had my hair transplant with Dr Hamad Hawama, and I couldn’t be happier with the results. From the care I received to the hairline design and the overall experience, everything... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I had my hair transplanted with Dr Hamad Hawama. I couldn’t be happier with my experience so far. I am only five months post procedure and already very pleased and impressed with the results and how n... もっと見る

企業情報

  1. 毛髪移植クリニック

当該企業による記述

Hair Medics uk provide clinically approved treatments to combat hair loss for both men and women. All our staff are medically qualified and are highly rated throughout the industry. We offer the latest advancement’s in hair transplant technology including Follicular Unit Excision (FUE) and Direct Hair Implantation (DHI). We aim to be the most affordable hair loss provider with our Up to 3000 Graft FUE Transplant at just £2999 with 12 months of aftercare. 5 Star Rated surgeon CQC listed Clinics GMC listed surgeons PRP Aftercare packages included


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

158件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.7

すべてのレビュー

(158)

過去12か月のレビュー数: 75件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Headache and it's so smelly

I bought ketoconazole and spironolactone lotion and it's so smelly.
I couldn't use it anymore.
I used Minoxidil 5% as well and it game me such a terrible heavy head and dizziness.

2025年4月3日
自発的なレビュー
Hairmedicsuk ロゴ

Hairmedicsuk からの回答

Dear Rihana,

These products are medications and are used to treat patients with genuine hair loss issues, they are not perfumes or cosmetics. We apologise you didnt like the smell but they certainly don’t warrant a 1 star review just because you disliked the smell. Bottom line is these are clinically approved medications that contain clinically approved active ingredients and help people tremendously who suffer from conditions like Androgenetic alopecia and other types of alopecia which of course most feel the smell is the lesser of the 2 evils. We would suggest next time you purchase medications you should determine if your looking for a medication that works for your condition or alternatively look for cosmetic product that is used for beauty. On one note though which is a valid point, yes minoxidil can cause dizziness for some although very rare. We would encourage you to get your blood pressure checked and usually this is a sign you have low blood pressure.

Any further questions don’t hesitate to contact our clinic.

Regards

Hair medics U.K.

5つ星のうち1の評価

They keep your money even when you dont have any treatments.

I decided to pay part of a course of Hair PRP treatments up front as i didnt want to have a large balance when it came to pay at the 1st session. Due to personal circumstances i had to cancel the course and requested a refund a few weeks in advance of the 1st session. i emailed the company to cancel and requested my refund, i got a phone call from the consultant who couldnt remember even what he discussed with me. Tried to say that i had lost my money even when i was not obligied to pay anything up front nor have i signed anything. I have emailed twice requesting my refund and received no response. I will now have to go through legal route which is ridicious and disgusting.
Hairmedics in response to your response, this is hair related. You are both in the same building and yet you try and fob me off with saying it is another company.

2025年3月17日
自発的なレビュー
Hairmedicsuk ロゴ

Hairmedicsuk からの回答

Dear Maria,

Thanks for your feedback.

We have looked into your complaint.

We cannot find your details on our database, maybe you went through our partner company skin medics U.K.?

If you have a medical reason for not wanting to completing your treatments I’m sure the company will be more than happy to refund your money.

Please get in contact with skin medics U.K. and present them with a document on why you can no longer go along with your treatment and we are sure they will refund you.

Hope this helps regards

Hair medics U.K.

5つ星のうち5の評価

Great product 👍🏾

I have been using hair medics for over a year and am really pleased with my results there a significant improvement in my hair I’ve used most of there products and have been pleased with them all , I would definitely recommend them , the service is great 😊

2025年3月13日
自発的なレビュー
Hairmedicsuk ロゴ

Hairmedicsuk からの回答

Hi Tom

Thank you for the kind feedback. 👍

5つ星のうち4の評価

Products are great

Products are great! They usually arrive within a week. The derma roller and minoxidil provided has really helped to sustain my hair! Definitely recommend.

2025年3月12日
自発的なレビュー
Hairmedicsuk ロゴ

Hairmedicsuk からの回答

Thanks for the positive feedback George 👍

5つ星のうち1の評価

I have seen hair medic uk for a while…

I have seen hair medic uk for a while now, but judging with the reviews i don’t think i will be making a purchase especially if you don’t receive there products, to anyone reading this please read the reviews and beware from this company, im glad to see the reviews before i made a purchase.

2025年3月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

No product delivered no reply to emails

Placed a £79.99 order on the 15th Feb and have not heard anything from the company since. No reply to my emails and no product. Order #13140. If my order is delayed for any reason I expect to be informed. UPDATE: Hairmedicsuk contacted me and sorted my order which has now been delivered. Thank you

2025年2月15日
自発的なレビュー
Hairmedicsuk ロゴ

Hairmedicsuk からの回答

Hi

We apologise you have had an issue with your order.

A member of our team will be in contact with you first thing Monday morning to assist and resolve this for you.

Thanks for giving us the opportunity to resolve this Alex. Robbie

Regards

Hair medics U.K.

5つ星のうち1の評価

I strongly advise against purchasing any products from here

I strongly advise against purchasing from Hair Medics UK. After three separate orders over the past few months, my experience has been consistently terrible. Save your money and avoid the hassle—go elsewhere.

Order 1: I purchased Minoxidil and Caffeine Shampoo. After seven days, I received no confirmation or tracking details—only a "processing" status. My email inquiries went unanswered. After calling three days later, I was told my order would ship that day. Another week passed with no updates, so I called again—only to be told the product was out of stock. As a "goodwill gesture," they offered a replacement shampoo, which never arrived. Three weeks later, I had nothing.

Order 2: A few months later, I placed another order, which included:

5% Minoxidil No PG + Azelaic Acid + Caffeine + Retinol (1 Bottle)
15% Minoxidil No PG + Azelaic Acid + Caffeine + Retinol (1 Bottle)
Serenoa Repens (DHT Blocker) (1 Bottle - 60 Capsules)
Delivery was fast—just two days—but the vitamin capsules, advertised as a two-month supply, expired in two weeks. When I called, I was told, "Vitamins are like chocolates, you can eat them after they’ve expired." Completely unacceptable—I didn’t pay for expired products.

Order 3 (Final Order):
I ordered:

15% Minoxidil No PG + Azelaic Acid + Caffeine + Retinol (1 Bottle)
5% Minoxidil No PG + Azelaic Acid + Caffeine + Retinol (1 Bottle)
Again, no confirmation or tracking details for seven days. My email went unanswered. After calling three days later (10 days post-purchase), I was assured my order would ship that day. Five days later, my package arrived—but with the wrong product. Instead of the No PG version I specifically ordered (due to scalp sensitivity), they sent me one containing PG without any prior notice. The result? Severe irritation, peeling skin, red marks, and breakouts.

I’ve now stopped using all Hair Medics UK products and will never order from them again.

Do yourself a favor—avoid this company. Their communication is nonexistent, their service is unreliable, and their products (if you even receive them) may be expired or incorrect.

2024年12月9日
自発的なレビュー
Hairmedicsuk ロゴ

Hairmedicsuk からの回答

Dear Muhammad

We appreciate your feedback and take these sort of genuine complaints seriously.

In short we are not a hair loss product company as such, but a hair transplant clinic and we appreciate we are not the best run e commerce store in the market at this moment in time.

The products are primarily prescribed to our hair transplant patients who need specialised formulas for their hair loss aftercare needs, hence our vast array products available. However due to the high interest in our specialised formulations we decided to open the platform to customers worldwide. So in short we do sympathies with your negative experience and of course appreciate your custom but please do bear in mind we are not primarily an e commerce store.

But in saying that we have noted that the previous courier used (Royal Mail) was not so good with their communication and have now switched to Evri.

Our customers are finding that Evri is a lot more efficient with communication, and a tracking number is sent out by them at all times.

If you would be so kind to try our service with the use of our new courier I’m sure your experience would be different.

If you would not to give us a second try we completely understand and wish you all the best with your hair loss journey.

The only disappointing comment from your review is in regards to the Serona reapens, you were clearly advised that we would be happy to fully refund you for this product as yes we agree the product upon on further research did have 2 weeks left on its sell by date, obviously it was sold before the 2 weeks sell buy date but we understood your course would go past that, that’s why we offered a full refund if you desired, but you politely advised you’d like to keep them. We are still happy to refund we just need you to advise.

Regards

Hair medics U.K.

5つ星のうち1の評価

No product received

Order #13012] (1st February 2025)
order contained two products. one (Stymula Lash - 2 months supply ) worth £39.99 arrived. the other (TRX2 Hair Loss Capsules - 3 month supply) worth £169.96 was not received. no answer to phone or email. LOOKS LIKE A SCAM

2025年2月1日
自発的なレビュー
Hairmedicsuk ロゴ

Hairmedicsuk からの回答

Hey Oksana

Thank you for notifying this about this issue..

Too summarise TRX2 are a provider who uses our platform to advertise their products… this is not our brand (hair medics U.K.) however of course we are going to help you with this. A member of our Team from hair medics U.K. not Oxford biolabs will contact you to assist you further with the missing items (TRX2).

Apologies for the inconvenience but we will sort this for you.

Regards

5つ星のうち3の評価

Good product but had issues with delivery

I am updating this review from 1 to 3 star. After posting my original review online I got a call from a representative at Hair Medics and he was very helpful. He explained that the product had been sent to the wrong address and that was the reason for the delay. I received the product the next day and it appears to be well made high quality product and compared to other products with similar ingredients it is very good value for money.

Old review
I placed my order on December 10th and I still have yet to receive anything. I emailed them on December 28th they responded on January 2nd and they told me that they were away for the Christmas season and my order would be sent out on the next delivery day. 7 days later still nothing and I sent them another email asking for an update and no response. Yesterday another email, still no response and an hour ago another email still no response. Very poor service. I just want what I paid for.

2024年12月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

No product received

Been more than two weeks . Paid 100 euro sth , didn’t receive the product , also no response from customer service . Looks like a scam .

Order number Order #12667]
They are not responding emails , by the way the order is 5% minoxidil Pg + Azelaic Acid + Caffeine + Retinol - 3 Bottles . Total including shipping £88.39.

2024年12月19日
自発的なレビュー
Hairmedicsuk ロゴ

Hairmedicsuk からの回答

Hello Leo

Updated reaply

Hi Leo here is your tracking number via Royal Mail

RN533179022GB

We will contact you shortly to discuss thanks

5つ星のうち5の評価

The 15% minoxidil with 0.1 finasteride…

The 15% minoxidil with 0.1 finasteride is an amazing product and very reliable.
This has increased hair growth and strength from roots using the recommended regular dosage.
Top product!

2024年11月15日
自発的なレビュー
Hairmedicsuk ロゴ

Hairmedicsuk からの回答

Hey Araib, we are delighted you are finding this product useful 😊

5つ星のうち5の評価

Fue transplant

Just had a fue transplant with dr bashar and his team on the temples area and honestly they were brilliant and professional, as I was so nervous he kept reassuring me throughout the surgery and he managed to do exactly as I wanted for the density I wanted. Can’t wait to see the final results.

2024年10月27日
自発的なレビュー
Hairmedicsuk ロゴ

Hairmedicsuk からの回答

Hey Connor thanks for the kind words and we can’t wait to see your final results 👌

5つ星のうち5の評価

Effective Products

I've been using their products now for over 2 years, and I must say they really do work/.

2024年10月4日
Hairmedicsuk ロゴ

Hairmedicsuk からの回答

We are glad you found our services useful 😊

5つ星のうち5の評価

Brilliant Minoxidil products

I've been using the minoxidil products for about a year and I'm really happy with the results; my hairline is visibly growing back. The products are great and always arrive quickly and in perfect order. Thank you!

2024年9月23日
自発的なレビュー
Hairmedicsuk ロゴ

Hairmedicsuk からの回答

Hi Andre

Thanks for your kind words, and we are delighted you are seeing positive results.

5つ星のうち5の評価

Excellent clinic and professional staff

I can't thank Robert enough for recommending the full trichology analysis! His advice to get to the root of the problem was spot on, and it's made all the difference in finding a lasting solution. Robert is incredibly knowledgeable, professional, and truly an expert in his field. His communication is top-notch—always quick to respond and eager to help. If you're looking for someone who knows what they're talking about and genuinely cares about getting you results, I highly recommend Robert!

I am already feeling a difference woth the treatments and can not wait until the results are very dramatic! YAY

THANKS ALOT

2024年7月20日
自発的なレビュー
Hairmedicsuk ロゴ

Hairmedicsuk からの回答

Really appreciate the kind words Khadeja 😊

5つ星のうち5の評価

HAIRY!

I have just had a follow-up WhatsApp with Robert 6 months after my hair transplant. These guys are really on the ball and genuinely want the best for you as the customer .I had a hair transplant done by Dr Bashar in march 2024 .it's not 6 months in and iv got hair!!!! I followed the the guidelines and trusted the process and I am over the moon with the result. I am now 50 and hair a better hair line than I did at 18! Crazy! There is a bit of swelling and a few funny looks ! But 100% worth it. . great job . Great people great job. . xx

2024年9月17日
自発的なレビュー
Hairmedicsuk ロゴ

Hairmedicsuk からの回答

Thanks for the kind words Nick and it’s been a pleasure having you as a patient at our clinic 😊

5つ星のうち5の評価

New Treatment Hair Exosomes

I came to Hairmedics to try e50 Hair exosomes treatment as I suffer a great deal of hair shedding. The treatment is totally painless! I started noticing healthier hair after 2 weeks. People have commented that my hair is thicker. Very happy with the result. I also use the hair exosomes home kit for maintenance.

2024年5月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent service & Team

I recently completed a course of PRP therapy and low level laser therapy with Dr Fahad and thrilled with the results! Was treated very well and the staff are very friendly! Thanks hair medics uk! The best!!

2024年7月10日
自発的なレビュー
Hairmedicsuk ロゴ

Hairmedicsuk からの回答

Hi thanks for your kind feedback and we are glad you found our services useful

5つ星のうち5の評価

Exceptional PRP treatment experience at Hairmedics UK

I recently had a PRP (Platelet-Rich Plasma) treatment at Hairmedics UK with Dr. Fahad, and I couldn't be more pleased with the results.I was impressed by the professionalism and warmth of the entire team. Dr. Fahad took the time to thoroughly explain the PRP process, addressing all my concerns and ensuring I felt comfortable every step of the way. His expertise and gentle approach made the treatment virtually painless, and I felt confident that I was in the best hands.
I highly recommend Hairmedics UK to anyone considering PRP treatment for hair restoration. The experience was top-notch from start to finish. I'll definitely be returning for future treatments!

2024年8月6日
自発的なレビュー
Hairmedicsuk ロゴ

Hairmedicsuk からの回答

Thanks for your kind words and we are glad you found our services useful

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報