HAIRVIRGINITY レビュー 

284
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I am beyond impressed with the Vietnamese straight bundles I purchased! The quality of the hair is absolutely top-notch — so soft, silky, and natural-looking right out of the package. I decided to d... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

HAIRVIRGINITY is my favorite hair brand! I’m already on my third purchase: I started with a straight frontal and 3 bundles of Burmese hair (my all-time fave), and now I’ve ordered a HD fronta... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Quite expensive but the joy from receiving good quality hair is unmatched. Its actually worth spending the money with hairvirginity than risking other companies that send rubbish. I just bought a bun... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Scammmmmmm Do not buy literally its a scam dont even waste your money!!! Never delivered and Never refunded And sends threats when asked for a refund This place is a scam and needs to be closed d... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ヘア エクステ提供業者
  2. かつら店
  3. 美容製品卸業者
  4. 美容製品提供業者
  5. 美容用品店
  6. 毛髪製品店

当該企業による記述

HAIRVIRGINITY is a UK based company formed in 2013 with the sole aim of helping our customers feel beautiful, confident in their most precious moments. From birthdays to weddings, to celebrity events or simply everyday wear - we're a brand anyone can rely on! No matter your race or gender, we've got you!


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

284件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 88%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(284)

過去12か月のレビュー数: 50件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Amazing!

I haven’t installed the hair yet but it looks great! Communication and speed of order is also amazing

2023年3月28日
HAIRVIRGINITY ロゴ

HAIRVIRGINITY からの回答

Hi Naomi!

Thank you so much for leaving us a review and we're so glad that you're happy to see the hair out of the box! We can't wait to see how great you look with it installed!

- HAIRVIRGINITY x

5つ星のうち5の評価

Good quality yaki straight bundles

Hair came very quickly wasnt expecting it so soon, Hair feels like very good quality as it was quite heavy and Hair was full from route to tip.
There was no shedding when I run my hands through the bundles, I will know for sure once it is installed/washed , but as for now very good

2023年3月16日
HAIRVIRGINITY ロゴ

HAIRVIRGINITY からの回答

Hi Malikah

Thank you so much for your review, and we're glad that your first expectations have been pleasant so far! We hope to have you again soon!

- HAIRVIRGINITY x

5つ星のうち1の評価

Customer service is terrible

Customer service is terrible, Once you email them they say they take 48 hours to reply but they never even reply. I returned my product almost a week ago even paying for special next day delivery before 1pm but you still haven’t returned my money.

2023年2月28日
自発的なレビュー
HAIRVIRGINITY ロゴ

HAIRVIRGINITY からの回答

Hi Maria

On your returns page and your email confirmation, we ask for up to five working days to allow our team to inspect process your return accordingly as mentioned online. From checking your returns tracking receipt, your order was returned 3 working days ago.

As we are still within this timeframe, we will be sure to notify you and update your return asaP.

Thanks so much for your patience and understanding.

- HAIRVIRGINITY x

5つ星のうち5の評価

EXCELLENT RAW HAIR

The hair is so luxurious and soft.

2023年2月28日
HAIRVIRGINITY ロゴ

HAIRVIRGINITY からの回答

Hi Conelia

Thank you for leaving us feedback! Glad you're impressed with our quality as we always strive for the best!

- HAIRVIRGINITY x

5つ星のうち5の評価

They were great

They were great. The quality of the hair is very beautiful. I ordered Yaki Peruvian straight. The ends were cut blunt, thick from top to bottom. They got my order wrong at first but kindly called me and arranged to have the rest of my clip ins sen to me. No stress. 200% recommend

2023年2月11日
HAIRVIRGINITY ロゴ

HAIRVIRGINITY からの回答

Hi Zoe

Thanks so much for leaving us a review and for being so patient and understanding whilst we rectified your order! Glad you've received your full order and we hope to serve you again soon :)

- HAIRVIRGINITY x

5つ星のうち2の評価
HAIRVIRGINITY ロゴ

HAIRVIRGINITY からの回答

Hi Jordan

Thank you for your review and we're really sorry to see you're unhappy. I've checked your order notes and can see that you are yet to raise this issue with us. If you could please get in touch via email, our team will be more than happy to look into this for you.

- HAIRVIRGINITY x

5つ星のうち5の評価

Excellent service

Excellent service! Always so efficient and the quality is top tier. Thank you for my complimentary bonnet as well love it 💜

2023年2月20日
HAIRVIRGINITY ロゴ

HAIRVIRGINITY からの回答

Hi Jackie

Thanks so much for leaving us a review! So glad you're happy and we're glad you love your gift too :)

- HAIRVIRGINITY x

5つ星のうち5の評価

Would definitely recommend

I personally ordered four bundles of double drawn hair that came shiny, true to length and honestly shed very minimally. At first, there was a little confusion because I was convinced that I was seeing filler hair in my bundles due to certain strands being different colours than all the others but after several conversations via Instagram DM and email which were very helpful, I was reassured that the hair was authentic and raw. I'd like to say Thank You to Hairvirginity and hopefully I'll be ordering more hair soon.

2023年2月17日
自発的なレビュー
HAIRVIRGINITY ロゴ

HAIRVIRGINITY からの回答

Hi Josue

Thanks so much for your update and we're glad you're satisfied with your order and we hope to have you again soon!

- HAIRVIRGINITY x

5つ星のうち5の評価

10/10!

Amazing quality hair, lace is super easy to lay and blend! Honestly buying from here always. Great fast communication via email too and I love the bonnet that came in the gorgeous packaging! Thank you very much!

2023年2月3日
自発的なレビュー
HAIRVIRGINITY ロゴ

HAIRVIRGINITY からの回答

Hey Gifty! Thanks so much for your review - so glad you love your order!

- HAIRVIRGINITY x

5つ星のうち1の評価

Appalling product and customer service

Awful product and customer service. I ordered tape extensions for which cost me a total of £522. The order was initially delayed and as a result
I had to postpone my birthday celebrations. The blonde tapes have lasted 3 months and it is advisable they should last a total of 12 months. They requested I return the faulty products for which poses another expense of removal which i do not have time to do and is costly. I also had to use the tapes for volume as I only had 80 tapes and my hair is very fine. It is very difficult to get in touch with them as they have previously ignored my emails. Offered me a small discount and £70 partial refund when I paid £190 for 40 blonde tapes. The tabs are also not very sticky and my stylist had to retape a lot at first install. The quality of the hair is terrible and is not suitable for long lasting use. I wish they had been more considerate in dealing with me a paying customer, and taking into consideration the challenges I faced in communicating with them and returning faulty goods at an extra expense when this is no error of mine but the merchants. They concluded they have provided a solution without my agreement and refuse to communicate further as they are happy with there solution which benefits me in no reasonable way. Please be mindful that merchants as such tailor to influencers and often forget 'normal' customers like ourselves who support their business.

2023年1月24日
自発的なレビュー
HAIRVIRGINITY ロゴ

HAIRVIRGINITY からの回答

Hello Kady

Thank you for your reply and we're really sorry to see that you aren't happy with the resolution provided. As we explained via email, regarding the 613 tape-in part of your order totalling £180.50, we asked you for almost 2-3 months for the return of the item as your photos were unclear of the quality issue. You advised that they were still being worn and later advised you had had them re-installed after raising your complaint. At this point in the timeline, we found it fair to offer a partial refund rather than accept your request to pay for more hair as we do care about our customers and value you all most.
We would never ignore our customers and we really hope that you can understand our position here as you refused to return the goods.

- HAIRVIRGINITY x

5つ星のうち5の評価

Incredible first order!

Incredible first order! The wigs arrived packaged really nicely. The quality of the hair is great and exactly what you pay for. Some of the best wigs I've bought. They came within the time frame specified at time of order, and the customer services team were really helpful when I had a question about the order.

2023年1月13日
HAIRVIRGINITY ロゴ

HAIRVIRGINITY からの回答

Hi Jonathan

Thanks so much for leaving such nice feedback! So glad you're pleased and we appreciate amazing customers like you!

Hope to have you again soon!

- HAIRVIRGINITY x

5つ星のうち5の評価

Good customer service skills they…

Good customer service skills they always get back to you with any queries and always ships your goods within the time frame especially if its in stock hair virginity is one of my go 2

2023年1月7日
HAIRVIRGINITY ロゴ

HAIRVIRGINITY からの回答

Hiya! Thanks so much for leaving us a review! So glad you can rely on us :)

- HAIRVIRGINITY x

5つ星のうち5の評価

Top quality hair that lasts

2nd time I have used their hair and it is the best hair I have used. True to length and great quality.

2023年1月8日
HAIRVIRGINITY ロゴ

HAIRVIRGINITY からの回答

Hi T

Thanks so much for leaving a review and we're glad to see you're satisfied! :)

- HAIRVIRGINITY x

5つ星のうち5の評価

10/10. Honestly recommend.

I purchased a full lace wig — confident that it would be high quality and I was not disappointed in the slightest. They exceeded my expectations. I’ve had the most wonderful experience with this company and have experienced quality of the product and also the customer service. Due to my own fault, I had issues with delivery and informed the company; to my surprise, I was immediately met with compassion, professionalism and informed of the correct process to rectify the issue. I certainly recommend Hair Virginity to anyone interested in purchasing hair and will definitely be ordering again x

2023年1月3日
自発的なレビュー
HAIRVIRGINITY ロゴ

HAIRVIRGINITY からの回答

Hi Tayjha

Thank you so much for leaving this heartwarming review! Mistakes happen and we understand this so whatever we can help we will be sure to! All the best and we hope to hear from you again soon!

- HAIRVIRGINITY x

5つ星のうち5の評価

Amazing hair can keep re using

Quick reliable every time

2022年12月28日
HAIRVIRGINITY ロゴ

HAIRVIRGINITY からの回答

Hi Andre

Thanks so much for your review and we're glad that you find us reliable and most importantly that you love our hair! Wishing you a happy New Year and we look forward to servicing you more!

- HAIRVIRGINITY x

5つ星のうち5の評価

fast delivery

Ordered just before the cut off it came first thing the next day

2022年12月2日
HAIRVIRGINITY ロゴ

HAIRVIRGINITY からの回答

Hi Ny!

Glad you're pleased with our Next day delivery service! Thanks for the review!

- HAIRVIRGINITY x

5つ星のうち5の評価

Hair Virginity have always been amazing…

Hair Virginity have always been amazing to order my hair from. Great hair, always great customer service and speedy delivery. I however felt compelled to write this review due to my most recent experience. As always I'm last minute and required hair for my wedding. I ordered custom made hair but miscalculated the delivery times which would not have arrived before I flew out. I explained this via email, hair virginity were great in finding me a solution to the problem I created!!!! A lovely lady called me, changed my order so that I could get the hair via next day delivery, honored the discount code I had used (although it was no longer available to use) and even threw in some freebies. Great customer service and excellent quality hair. Thank you very much 😊

2022年12月5日
自発的なレビュー
HAIRVIRGINITY ロゴ

HAIRVIRGINITY からの回答

Hi Charmaine,

It's always a pleasure to serve customers like you and we'll always do whatever we can to accommodate! Happy everything worked out in the end and a massive congratulations on the news of your wedding and we hope you had the most amazing time! Thanks a million for the review too!

- HAIRVIRGINITY xxx

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報