Hanna Sillitoe レビュー 

122
•
TrustScore 5段階評価の4

4.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

If you don’t want to be scammed out of money then stay clear of these guys! Very craftily sign you up in a subscription that you cannot cancel unless 3 bottles have been sent to you! I requested to ca... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I ordered the multi strain biotic on the recommendation of a friend. I paid for the subscription for three months, I have just finished my first month and I can already feel a difference in my scalp p... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I came across Hanna’s website in desperation. My son’s eczema was getting worse and worse. Steroids were working only while we used them and they made his skin so sensitive. Since starting the multi... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I’ve ordered several things from Hanna’s website, including skincare, juice cleanses and the milk thistle tincture. First I bought the book after seeing her speak in the early days at a food festival... もっと見る

企業情報

  1. 健康・美容製品店

当該企業による記述

We help people heal their skin naturally with our award-winning range of supplements, juice cleanses and skincare products that are powered by nature, perfected by science 🌱


連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

122件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.1

すべてのレビュー

(122)

過去12か月のレビュー数: 9件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Amazing product

Amazing product! I have been taking the Multi Strain Biotic for over 2 years. I started it following a bad flare up of allergic contact dermatitis that led to the skin on my scalp, face and hands being very sore. Creams did not resolve the dermatitis and a friend recommended Hannah Sillitoe... I am so grateful! Since taking the Biotic my dermatitis has been under control, plus my acne has significantly improved! A few months ago I had a small break in taking the Biotic - mostly out of curiosity whether I still needed it - and my skin broke out, and I generally felt worse in my self. I instantly resubscribed and it feels so good to putting a natural, beneficial product into my body each morning and setting my day up with good intention and respect for my body. Thank you!

2025年9月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

scam

I can not give a full star to this product and website.
I have been scammed by this website.
I bought 1 product, but after that, they kept sending the product and taking money from my credit card.
I realised it after a few months when I checked my credit card bill that they are thinking many for two products which I never bout.
if you are buying any product from this website, be careful, as they can put you on auto-subscribe and keep sending you products and taking money from your account.
In terms of the product, I didn't like the test of the product so I don't consider buying it again.

2025年9月3日
自発的なレビュー
Hanna Sillitoe ロゴ

Hanna Sillitoe からの回答

Hello Pal,

Many thanks for taking time to review.

I'd like to point out that you have certainly not been scammed by our website.

You may have misunderstood the purchase you were making, but we do state very clearly in bold on our product page - without the use of any disingenuous small print - that you are signing up for EITHER;

- a one-time purchase OR
- a subscription (with 25% off).

You chose the subscription with 25% off. Which it states clearly comes with a 3 month minimum commitment. We explain that we will charge your card each month so that we can ship your order to you on a timely basis. You checked a box at checkout to confirm you understood the subscription you were signing up for.

I'm sorry you didn't enjoy the product, but to call our company a scam is simply untrue.

Best Wishes, Amy

5つ星のうち5の評価

For the past 25 years I have suffered…

For the past 25 years I have suffered with psoriasis all over my body, since doing the diet and probiotic also with hair products and body cream over the past 3 months it’s totally changed my life, I can’t thank Hannah enough it truly is amazing

2025年9月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I love these products

I love these products. They're the only thing I have ever found to help my psoriasis that I have had for 20 years. I cannot recommend all of it enough!!

2025年9月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great natural products I am using regularly

I have been using the multi strain biotic for months now and the milk thistle tincture and I would like to think I am supporting my body. I also have the hand creme, vit D boosting creme and the night oil. I love the quality of these products. You only need a tiny bit and they go a long way. They smell very natural and no harsh chemicals! Thanks to the whole team!!!

2025年9月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great customer service from Amy

Great customer service from Amy. My order had been declined - my fault - and all sorted now - but Amy could not have been nicer and quick to respond. And all sorted now. Have been taking Multi Strain Biotic for a while now and it's a brilliant product. Happy customer.

2025年9月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Amazing, helpful customer service

I had an issue with my monthly subscription of Multi Strain Biotic (which I love and works really well for me!) I emailed customer service and received a helpful response in a very timely manner, with my issue resolved, cannot fault the customer service received!! Thank you x

2025年9月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Another money grabbing company

Another money grabbing company that couldn’t care less about their customers. I was suffering from really bad eczema and absolutely fell for the company marketing bought several products and the biotic. The face cream made my skin really bad. The shampoo/conditioner resulted in head sores and the biotic caused flaring and more eczema. I signed up for the subscription for the biotic thinking 3 months would be ok but after an elimination diet and trying the 2nd bottle I flared within a day. Asking to cancel my contract ended up in a money grabbing clause to fulfil my contract I had to purchase another bottle or pay £25! This company must really be struggling to need £25 and, at least to me, shows a total lack of their own confidence in their products to have such a contract clause and no care for customers.
So be wary do not fall for the hype how ever desperate you are! I’d be very surprised if these products have actually been tested.

2025年8月28日
自発的なレビュー
Hanna Sillitoe ロゴ

Hanna Sillitoe からの回答

Hello Mr McDonald,

I'm sorry to hear you're struggling with eczema at present and that you haven't found our products helpful.

We offer two options when purchasing our Biotic. A subscription with 25% off based on a minimum 3 bottle order. Or a one-time purchase with no commitment.

You opted for our subscription offer and unfortunately had not yet met the minimum 3 bottle delivery.

Ordering on subscription offers you a saving, whilst allowing us - as a small business - to forecast accurately going forward.

I have to refute your claim that our products are untested. This is absolutely not the case. We are strictly governed by Provenance, our products are Leaping Bunny and Vegan Society approved and the range is tested as suitable for eczema prone skin and dermatologically approved.

In addition our manufacturing facility is ISO accredited and we conform to HACCP and GMP. To suggest we are selling untested products is simply untrue.

Best Regards, Amy

5つ星のうち1の評価

Sick and disappointed

Sick and disappointed
I was recommended the probiotic as a new postpartum mother. Within the first few days I began having bad abdominal pains. By the end of the first week I was experiencing this two fold. The kind of pain that doubles you over. Well, imagine this whilst caring for a new baby. I persisted, as I know that it can take some time for your body to adjust to new probiotics, and by the end of week two I was bad ridden for 3 days. No energy, a new level of tired and diarrhoea. It left me unable to care for my baby as I was too exhausted and in too much pain.
My partner and I eat identical meals and he is quite susceptible to stomach bugs so I knew it was not this as he would have had it too. I wrote to the company to ask for a termination of the subscription I had purchased only to find that they want an additional £15 to let me out of it!
So I’m stuck with half a bottle of poison and a £15 bill to get out of having another two bottles delivered or pay the cost to have additional bottles ornament my kitchen.
Unfortunately, I believe this is just a money making scheme and the marketing suggestions for caring about clients is a once forgotten ideal.

2025年8月26日
自発的なレビュー
Hanna Sillitoe ロゴ

Hanna Sillitoe からの回答

Hello Gemma,

Many thanks for taking time to feedback. I'm sorry you experienced a stomach upset, especially whilst caring for your baby.

We have not had stomach pain or exhaustion highlighted as reported side effects of taking our Biotic but we're obviously keen to look into this further. If you could please send across your Batch Number (top of bottle) I can certainly raise it with our team.

We offer two options when buying our Biotic; a one-time purchase at full price, OR a subscription with 25% off for a minimum 3 month period. Since you requested early termination of your subscription contract you were charged the balance for a one-time purchase and your contract was terminated early as agreed. Please see our terms (available on every page of the website) for more information https://www.hannasillitoe.com/pages/subscription-terms

I'm sorry you feel we don't care about our clients, but I can assure you Hanna cares deeply and passionately. Our range has been formulated with passion and purpose and is not the money making scheme you suggest.

We intend to keep the purchase process fair for all.

Best Wishes, Amy

5つ星のうち5の評価

By accident I ordered twice.

By accident I ordered twice.
Customer service was on the ball got back to me very quickly and offered for me to return.
I decided to keep the package as the items ordered will serve me in the future.
Customer service were extremely efficient and friendly.

2025年8月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Poor

Hi my name is Colm, I am now on the fifth bottle of your probiotic and have not seen any improvement with my psoriasis whatsoever, I was previously on another probiotic for 8 months before trying yours and unfortunately didn't have any success with that one either, I have had psoriasis for 30+ year's and have basically tried everything, I don't smoke and only drink alcohol occasionally, I had a food intolerance test done a couple of months ago and have a high intolerance to cows milk,eggs, wheat and yeast which I have cut from my diet as best I can, , I don't think these probiotics are helping my skin in any way and are expensive, maybe I am one of the unlucky ones that they don't work for, I have a fairly normal lifestyle and sleep well so can't understand why I am seeing no improvement at all, I have given your probiotic every chance but now I have to move on as it's not working, frustrated and disappointed yet AGAIN !!

2025年8月7日
自発的なレビュー
Hanna Sillitoe ロゴ

Hanna Sillitoe からの回答

Hello Colm, I'm sorry to hear you don't feel probiotics have been helpful to your journey with psoriasis.

We are always on hand to offer dedicated and tailored advice directly through our support team support@hannasillitoe.com.

Wishing you well in your continued health journey.

Best Wishes, Amy

5つ星のうち5の評価

Incredible experience from Amy in…

Incredible experience from Amy in Customer Service. Prompt reply, clear. friendly and helpful.
Can't wait to begin the products for my teen son's acne. I love the biotic myself so sure it'll help him too.
Fabulous company

2025年7月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Amazing customer service

I ordered some baby products for my niece and forgot to add a message to my order. I emailed customer services and received a call back from Cat, saying my order had been dispatched but they would sort something out. I then had numerous emails from the lovely Amy who designed the most beautiful card for me, to send out on the same day. She even sent me a picture of the card before sending. Amazing customer service. Thank you Amy.

2025年7月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Stupendous

Ok so i made a bit of a boob when placing my order online (long story short got my quantities the wrong way round) and noticed this as soon as i hit the pay button. I instantly emailed the 'contact us' section on the website, explained what had happened this was at 8pm. Within the hour the lovely Amy had replied and sorted my order out - even giving me my tiny refund bless her.
Excellent company, excellent products (this is my 4th-ish order) stupendous customer service/staff. Thank you so much

2025年7月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Sadly didn't work for me and disappointed with customer service

I signed up to the 3 months discounted subscription as I suffer with roasea and ibs and i think I must be one of the few people who this didn't work for as my rosacea got worse. I do accept that I am in the minority however when I contacted them to ask if I could be released from my 3 month discounted subscription as I am unable to take it and I already have a bottle and a half sat unused and unopened, I received a robotic reply saying no. No care given to the fact that sadly for me my rosacea worsened, they only seemed to be concerned with making sure they get their 3 months worth of money. Very disappointed

Edit after response. I asked to cancel after bottle 1 and bottle 2 when you told me to 'persevere' which is rediculous advice when it is making symptoms worse. I don't and never have used steroids on my skin. I didn't say it was an AI response, I said it was robotic - which is was.

2025年7月18日
自発的なレビュー
Hanna Sillitoe ロゴ

Hanna Sillitoe からの回答

Hello Maria,

Many thanks for taking time to feedback. I've taken a look back through our conversation and can see you requested to terminate your subscription with us early. We offer a 25% subscription discount on our Biotic based on a minimum 3 month delivery. You requested to cancel after month 1. We offered support and recommendations since Probiotic treatment can work differently to prescriptions which often mask symptoms.

Our Customer Care team are based in Cheshire and we replied directly. You did not receive a Robotic Ai response (it's not something we ever do). We shared the terms of your subscription and a reminder that we do recommend taking our Biotic for 90 days to monitor improvements.

Unfortunately we are unable to terminate subscriptions early. We offer a one-time purchase option for this very reason and intend to keep the pricing structure fair for all. We make this extremely clear in our Terms and Conditions and don't hide anything in small print.

I'm sorry you hadn't yet experienced improvements in your rosacea. Internal healing works differently to treatments such as topical steroids which can often mask the symptoms. If you'd like to reach out to our Customer Care team we'd be happy to support your continued natural healing journey.

Best Wishes, Amy

5つ星のうち2の評価

So I had high hopes with Hanna

So I had high hopes with Hanna. I was to receive a discount on my purchase after leaving an awesome review. But after my review..........NO DISCOUNT!!!
Now I had asked for a discount on my next purchase.
Again NO DISCOUNT!!!!!!!!!!! Really??? They send me multiple emails with discounts included. But every time I try to apply the discount code............NO DISCOUNT!!! I had tried to look for the part to leave another review, but to my surprise I could not find it any where after looking for 30 min. So I went on google and here I am!!! Now this is an awesome product, but very deceiving info. on the discounts offered to me!!! If a company offers a customer a discount when a purchase is made it should be honored!!! In this case it has not!

2025年6月11日
自発的なレビュー
Hanna Sillitoe ロゴ

Hanna Sillitoe からの回答

Hello Rachele, thanks so much for taking time to feedback. I have popped a couple of emails back to you at your time of emailing. As per our terms our discount codes are applicable only on full price purchases. Since you're already receiving a 25% discount on your existing orders we would unfortunately not be able to apply additional savings. If I can assist further, please do reach out directly. Best Wishes, Amy

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報