Happen レビュヌ 1,015

•
TrustScore 5段階評䟡の4

3.8

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I am so grateful for the help your company has provided. This journey has been life-changing for me. My cholesterol levels have improved significantly, and the boost in my self-confidence is incredibl... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I hadn't heard of this company and was slightly dubious about using them. No need to worry at all.Very efficient and top notch customer service.They reply within hours to written requests for help.Ha... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service, received a call from Natasha today who was really helpful in advising me on what my options were so i could continue my weight loss journey. Would highly recommend this compan... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Poor poor poor! Followed link in an online ad as offered discount on Mounjaro. Went through the whole process and placed order only to receive an email 2 days later to say that ‘due to some people... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. オンラむン薬局
  2. ダむ゚ット支揎サヌビス

圓該䌁業による蚘述

At Happen, our mission is to support people on their weight-loss journey with care, professionalism, and a genuinely human approach. We believe healthcare should feel personal, supportive, and easy to understand, which is why we take the time to listen, explain options clearly, and tailor guidance to each individual. From consultation through to treatment and delivery, we aim to make the process smooth, straightforward, and reassuring. Our team is passionate about providing real, responsive support — not automated interactions — and building trust through clear communication and consistency of care. Safety is central to everything we do. As a regulated provider, we have a duty of care to ensure prescribed medications are handled and delivered securely, protecting both our customers and the wider public. Happen operates on a transparent subscription-based model, designed to deliver safe, effective treatment while maintaining fair and competitive pricing. If you’re looking for trusted, supportive care from a team that genuinely puts people first, we’d love to support you on your journey.


連絡先

3.8

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

1015件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Delivery on time suplort and advice anytime

Grsat service quick to advise and support very effective product

2025幎8月16日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Hi Stewart,

Thank you so much for your kind feedback! We're thrilled to hear that you've had a great experience with our service and found the product effective.

Your support means a lot to us, and we’re always here if you need any further advice or assistance.

Kind regards,
The Happen Team

5぀星のうち5の評䟡

always prompt and in time great

2025幎8月15日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Hi Patient,


Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that you've found our service prompt and reliable.

We truly appreciate your support and look forward to continuing to assist you.

Kind regards,
The Happen Team

5぀星のうち1の評䟡

This is the worst company I’ve ever


This is the worst company I’ve ever dealt with. Not worthy of ANY stars. Do NOT order with them. Now having to go through lengthy process of taking them to court and having to involve lawyers. Chargeback made through the bank as Happen would not respond to messages. The bank is re investigating the charge back due to Happen sending delivery notices using fake signatures. The bank is re opening the case and has NOT ruled in your favour. The proof of delivery you sent was from the 14th February
.two weeks BEFORE I even made the order using a fake signatures. There is a full investigation now. This is fraud!!!

2025幎8月15日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Dear Sharon,

Thank you for your feedback. We truly understand your frustration, and we want to assure you that we’ve made every effort to resolve the situation. Unfortunately, we were unable to do so because the issue was not on our end.

You initiated a chargeback with your bank. The chargeback was then resolved in our favor. We’ve provided the bank and you with all relevant evidence to support our position. The matter was thoroughly investigated, and as part of that process,

If you remain dissatisfied, we regret there’s not much more we can do at this point. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding.

Kind regards,
The Happen Team

5぀星のうち5の評䟡

Spoke to Krishan this afternoon around


Spoke to Krishan this afternoon around 13:00 hrs very friendly very helpful and sorted out my problem 10/10 for His Customer Service.
Andrew Jones
(Andy)

2025幎8月15日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Hi Andrew,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that Krishan was able to help resolve your issue. We’ll be sure to pass on your feedback to him. We appreciate your feedback and look forward to assisting you again in the future!

Kind Regards,
The Happen Team

5぀星のうち5の評䟡

Ongoing support from customer service girl ( Kaz) is so


The customer service girl ( Kaz) is so supportive and if I have any queries re delivery or dosage ect. Kaz has always been able to put my mind at rest.🙂

2025幎8月13日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Thank you so much for your kind words, Jenny! We're delighted to hear that Kaz has been so supportive and helpful with your delivery and dosage questions. We’ll be sure to pass on your lovely feedback to her. If you ever need anything else, we’re here for you! 😊

5぀星のうち5の評䟡

Very helpful staff on the phone


Very helpful staff on the phone -Responsive to my requests. Juanita was very helpful

2025幎8月14日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Thank you so much for your kind words, Jim! We're delighted to hear that Juanita and our team have been responsive and helpful with your requests. Providing excellent support is very important to us, and your feedback means a lot. Please don’t hesitate to reach out if you need anything else!

Kind Regards,
The Happen Team

5぀星のうち5の評䟡

Much better

Much better. Was not thrown over the gare. He actually came to the door

2025幎8月14日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Dear Sally,

Thank you for your feedback! We’re pleased to hear the delivery experience improved and that our team made sure to come directly to your door. Your satisfaction is very important to us, and we’ll continue working hard to provide the best service possible. If you ever need anything else, please don’t hesitate to reach out!

Kind Regards,
The Happen Team

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service

2025幎8月14日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Dear Elaine,

Thanks so much for your feedback! We're thrilled you had an excellent experience. If you ever need anything, just let us know!

Kind Regards
The Happen Team

5぀星のうち5の評䟡

The company was very good and reliable


The company was very good and reliable and helpful.
Mckyle

2025幎8月13日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Dear Marcia,

Thank you so much for your kind feedback! We're thrilled to hear that you found our service to be reliable and helpful.

We're especially pleased that Mckyle from our Customer Service team was able to assist you — we'll be sure to share your kind words with them. It's always wonderful to hear when our team members make a positive impact.

If there's anything more we can help you with, please don’t hesitate to get in touch.

Kind regards,
The Happen Team

5぀星のうち5の評䟡

Amazing experience

Amazing experience

2025幎2月21日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Thank you so much, Julie! We're delighted to hear you had an amazing experience. Your support means a lot to us, and we look forward to welcoming you again soon!

Kind Regards,
The Happen Team

5぀星のうち1の評䟡

RIP OFF AVOID LIKE THE PLAGUE

£138 for 1st order of 7.5mg then they increase to £239 for the second!!!!! AND via a Stealth subscription. Absolute RIP OFF. plus their customer service is impossible to get hold of , placed an order 8/8/25 Happen post a message on site account ( but not by email) saying new pictures needed uploading but no way of uploading new pictures.
Save your time and money and use a reputable company.
I've started a chargeback via my bank to get a.refund as.they dont answer support tickets.

Update 15/08/25
You haven't processed a refund , as of today the £138 has still not been refunded.

2025幎8月8日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Dear Joseph,
Thank you for allowing us the opportunity to call you and address your concerns. Your feedback means a great deal to us, and we appreciate you taking the time to discuss the issues you encountered. We are actively working to ensure that all of your concerns are taken into consideration and that we continue to improve our services.

Please note that your queries have been resolved, and we hope that if you decide to come back in the future, we will be prompt to assist you. We also hope that your journey with your new provider meets all your expectations.

If you have any further questions or need additional support, please don't hesitate to reach out.

Update 19/08/25
Dear Joe,
We emailed you on 14/08 to advise that the payment authorisation had been reversed back to your original payment method. To provide further clarity:

When you place an order with us, our system requests authorisation from your bank to reserve the funds. This is not an actual payment — it is simply a “hold” to ensure the funds are available once we have all the information needed to process your order.

If we do not receive the required information within 7 days, the authorisation automatically expires, and your bank releases the hold. As the funds never leave your account, no refund is processed. You can confirm this by checking your banking app or statement, where you’ll see the hold removed once released.

Kind regards,
The Happen Team

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service

Preston was great and answered all my problems and told me how to move forward after I received my medication

2025幎8月12日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Thank you so much for your 5-star review! We’re so pleased to hear that Preston was able to answer all your questions and guide you on the next steps after receiving your medication. We’ll be sure to pass your kind words on to him — feedback like this really makes our day!

Wishing you all the best moving forward,
The Happen Team

5぀星のうち5の評䟡

Preston provides excellent service

Preston provides excellent service

2025幎8月12日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Hi Elaine,

Thank you for your 5-star review! We’re delighted to hear that Preston provided you with excellent service — we’ll be sure to pass on your kind words to him.

Best wishes,
The Happen Team

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service today

Excellent service today by mickyle

2025幎8月11日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Dear Patient,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you received excellent service from Mickyle today — we'll be sure to pass your feedback on to him.

If there's anything else we can help with, just let us know — we're always here to support you.

Warm regards,
The Happen Team

5぀星のうち1の評䟡

What a frustrating company - AVOID.

What a frustrating company. My orders have consistently been late, and their charges have ramped up considerably. Their response to support requests is woeful and despite having submitted 2 support requests via e-mail I resorted to calling them as I had no response. On calling I got no further and was frustratingly told to send my complaint by e-mail. Oh, the irony of attempting to complain about a lack of response to e-mail

.by e-mail. As a matter of interest I asked the rep on the phone how big Happen was, and was told that ‘I don’t know, I’ve not been here long’. When I asked if it was 2, 20, 200, or 2000 people again I got a ‘don’t know’. So despite the fact that the rep made reference to a number of departments, my thoughts are that this is a kitchen sink operation - it certainly looks that way. My suggestion is AVOID this company.

2025幎8月8日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Dear Paul,

Thank you for your feedback — we’re very sorry to hear how frustrating your experience has been.

We want to clarify that after a thorough clinical review, your order was not processed because the prescribed medication was not deemed suitable for you. In line with our duty of care, we must always prioritise safety and clinical appropriateness, even if it means we’re unable to fulfil an order.

Thank you for taking our call and allowing us the opportunity to address and understand your queries. Please note that any decision we make is always with your health and safety in mind. We appreciate how disappointing and inconvenient this may have felt, and we regret that our communication around this decision did not meet your expectations. We have attempted to reach out directly to provide more information and support, and we're still very happy to speak with you to answer any questions you may have.

We're committed to improving the way we communicate in situations like this and we truly value your feedback.

Kind regards,
The Happen Team

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service

Great customer service, very helpful and knowledgeable

2025幎8月5日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Dear Sharon,

Thank you for your lovely feedback. We're so pleased to hear that you found our customer service helpful and knowledgeable. It's always our goal to provide the best support possible, and your kind words are truly appreciated.

If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out.

Kind regards,
The Happen Team

5぀星のうち5の評䟡

Preston called me today to review my


Preston called me today to review my next prescription, I found him very kind and helpful.
There customer service is excellent.

2025幎8月8日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Dear Patient,

Thank you for your kind words. We're very pleased to hear that Preston was helpful and that you had a positive experience. Your feedback means a great deal to us, and we’re glad our customer service met your expectations.

If you need any further assistance, please don’t hesitate to get in touch.

Kind regards,
The Happen Team

5぀星のうち1の評䟡

Terrible service don’t waste your money

Cheaper option out there, don’t waste your money hoping for support or better customer service
 first month went well
 2nd delivery took 2 weeks, dpd tried to deliver twice because I was at work.. no choice to change delivery date
 told them that I could only have deliveries on a Friday.. dispatch again Tuesday!! Luckily the 3rd delivery was by a different carrier and I could change to a Friday delivery .. so much for keeping it refrigerated.. told them countless times that no one in during week
 3rd month delivery was delivered Thursday, luckily some one was in !!!

Now to the coach, Wadile.. I emailed him as I had remained at 5mg on my 3rd dose and was questioning if this the right decision. My request was to communicate only by email
 3 times I emailed him to ask for a response before shipment happened, you guessed it, absolutely no reply
. do yourself a favour and go somewhere else, perhaps Asda customer service is no good, but you are saving yourself over £100 per month
 needless to say I have cancelled my subscription

2025幎8月7日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Dear Sam,

Thank you for allowing us the opportunity to speak with you and discuss your concerns — we truly appreciate it.

We’re sorry to hear about your frustrations and that you’ve decided to cancel your subscription.

We’d like to clarify that your orders were dispatched on time and in line with your subscription schedule. However, we understand that limited delivery flexibility — especially with temperature-sensitive medication — can cause stress when it doesn't align with your availability. Please know we’re actively working with our delivery partners to improve this experience.

We're also sorry to hear that your interaction with our health coach didn’t meet expectations. While our health coaches are here to support lifestyle and treatment adherence, they are not authorised to provide clinical advice, including any changes to dosage. Such decisions must be made by our prescribing clinicians to ensure safety.

We genuinely regret that your experience did not meet expectations. If there’s anything further we can do to support you or make your transition smoother, please don’t hesitate to reach out.

Kind regards,
The Happen Team

5぀星のうち1の評䟡

I was a subscriber to the service I was
happen uk

I was a subscriber to the service I was going to be on holiday when my delivery was due so I messaged over a week before to either postpone or bring forward I was not able to do either but the delivery was going to cost me and would have needed to be thrown away immediately. It took over 4 weeks to reinstate my account at which point I gave up hope and went elsewhere but THEY STILL TOOK MY MONEY EVEN THOUGH I RECEIVED NOTHING AND GOT VERY LITTLE CONTACT UNTILL THEY WANTED MY MONEY I would not use them ever again they are completely and utterly con artists I will be taking this further

The hold that was mentioned never occurred they are absolutely useless and scammed me out of my money DO NOT USE

2025幎8月7日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Dear Paula

We're very sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating and disappointing this must have been.

Please know that we are actively trying to assist you and have attempted to reach you by phone to discuss your concerns directly. Our goal is always to provide clear communication and fair support, and we regret that this situation has caused so much stress.

From our records, it appears that the request to place your account on hold was not successfully processed, and we sincerely apologise if this wasn’t communicated clearly at the time. We take full responsibility for the confusion and any inconvenience caused.

We absolutely want to make this right — both in terms of your experience and any payments made for services not received. Our team will be in touch again shortly, or you're welcome to contact us directly so we can resolve this as quickly as possible.

Thank you again for your patience, and we hope to have the opportunity to put this right.

Kind regards,
The Happen Team

5぀星のうち5の評䟡

Product delivered on time

Product delivered on time - thanks to Thelma Johnson who listened to my concerns prompt and appropriately

2025幎8月7日
自発的なレビュヌ
Happen ロゎ

Happen からの回答

Dear Patient,

Thank you for your feedback! We're so glad to hear your product was delivered on time and that Thelma Johnson was able to address your concerns promptly and appropriately.

We’re proud to have team members like Thelma who truly listen and care — we’ll be sure to pass along your kind words.

If there’s anything else we can support you with, please don’t hesitate to reach out.

Kind regards,
The Happen Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報