レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Awful - purchased a car with their warranty. Twice the warning light came on. Left the car with them for their ‘mechanics/garage’ to repair ( It was the catalytic converter.) A year later the new... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Awful customer service, passed from pillar to post after being sold a car that gave us no end of problems from day one. No one at Happier Cars initially wanted to take responsibility for. After months... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち3の評䟡

They did a great job selling my car, nice people to deal with, the communication could have been a little better once they had sold the vehicle. However getting the money afterwards took two weeks lon... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

Only given 4 stars as only just got the car today. From start to finish communication and service has been perfect. Richard was very friendly and helpful. Guys at the garage were also extremely helpfu... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. カヌディヌラヌ

圓該䌁業による蚘述

We aim to make buying a car from Happier Cars a pleasurable experience. Nothing is too much trouble and we know that the key to our success is working with you in partnership; offering you exceptional personal service to both meet your needs and develop long lasting relationships. Many of our customers buy their next car from us meaning repeat business is an important part of our service. You can be rest assured that our knowledge and passion is entirely matched by our professionalism and integrity. With a growing social media following, a new site in our purpose built garage in Harlow, Essex and a new website to display our expanding stock and a growing customer base, we look forward to hearing from you. If you haven't been in contact already, we would like to invite you to meet our team and see first-hand why so many are now choosing to buy and sell their car with Happier Cars.


連絡先

2.2

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2

123件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

2.2

すべおのレビュヌ

(123)

過去12か月のレビュヌ数: 2ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Car in general very good only 15000


Car in general very good only 15000 miles I should hope so. Landrover dico sports on delivery add blue come up on dashboard they refunded me £20 all though it cost me £30. Took it to my landrover garage for a check. New battery required and four items on the computer for recalls ok it a free recall but should this have not been checked as they said it goes through a thoroughly check before leaving there premises. Stay well clear of them Ian there sales manager completely a waste of time Must have owned 20 cars in my life (65) they’re the worst.

2024幎7月18日
自発的なレビュヌ
Happier Cars ロゎ

Happier Cars からの回答

Hi Bruce, thank you for your feedback, not sure it’s deserved a 1 star, but I have taken the information on board. This vehicle was driven up to you a considerable distance by one of our drivers, all our vehicles have a pre delivery inspection and when this was completed there was no Ad Blue light on but clearly after driving such a distance the information light to tell you how many miles you have till it needs filling came on, as a goodwill we sent you £20 towards filling this up. With regards to the battery we spoke with the supplier who said they advised you that you could change it but it’s not compulsory to do so, as you say it shouldn’t need doing after 15,000 miles and it would of been covered by the warranty if the warranty procedure was followed.

5぀星のうち1の評䟡

Recently purchased a car from happier


Recently purchased a car from happier cars made it sound like a dream until I got the car back home and it started juddering I went over a speed bump with my kids in the car and it felt like we had been hit by a car I contacted the finance company and happier cars straight away after the first day unfortunately happier cars didn't bother to reply to emails or text messages as I got advised to put everything in writing when the finance company spoke to the dealership they said I would need to get a diagnosis of the faults before they could help me as they requested I went to bmw as its a bmw car and they did a full inspection with a video showing the faults I've sent the dealership the report and they said as its from the main dealership (BMW) they wasn't going to accept it as they tell lies and add codes I was shocked to hear what I was being told as the faults are clearly stated and they said there not faults I went back to bmw and told then what the dealership had said and they told me if they want to slander them and accuse them of putting faults on the car that they will open a law suit I went back to the dealership and the finance company the dealership put the phone down on me and told me there not willing to fix the transfer box if it's broken and they also said that there wasn't any faults and they wasn't willing to accept any reports from any main dealerships untrustworthy and liars do not use this company

2024幎7月26日
自発的なレビュヌ
Happier Cars ロゎ

Happier Cars からの回答

Hi Emmellia, I apologise for the issues you have experienced, our warranty company requests that all customers take their cars to a VAT registered garage but not a main dealer, this was explained to you. This is their requirement not ours and we’ve never had any issues, the process just needs to be followed. We are fully aware that faults can not be made up on the diagnostic device.

5぀星のうち5の評䟡

Went to see a car which was lovely but


Went to see a car which was lovely but also had one somewhere else to view,Jack was very understanding and not pushy at all.I went back for a second viewing and decided that it was the car for me.Jack agreed to refurbish the alloys,he also arranged a new MOT and service.So pleased I went with happier cars,they were soo helpful.

2024幎7月20日
Happier Cars ロゎ

Happier Cars からの回答

Thank you for your lovely review, we wish you a happier driving experience 🚗

5぀星のうち5の評䟡

Sold my car using their SoR service, for a very good price

I recently sold my car using the Happier Cars Sale or Return service. It sold for a considerable amount more than any part exchange quotes I’d received and above the Auto traders suggested list price. I’d highly recommend Happier cars. Thank you to Steve, Ian, Jane and all the team as Happer Cars/Finance.

For those like me that are interested in the detail and will inevitably do their homework, here are the ins and outs of my experience:
I was skeptical at first as I found out about the service from a cold call though my Auto Trader advert.
After a few weeks with no sensible interest in my vehicle I figured that I may struggle to sell a relatively new/expensive car without finance or part exchange options and there would be some value using a dealer. Therefore -after a bit of research- I decided to see what the Happier Cars SOR service was all about.
I spoke to Steve on the phone, who explained everything about the service and sent me the paperwork upfront so I could see what obligations I'd be agreeing to if I decided to use the service. He was very open with how they made their commission, and it all made a lot of sense to me.
I decided to use the service and arranged an appointment to visit Happier cars and get the process started. On arrival I was let in through the rear gates to Burrs Farm, and was directed to the showroom. They had a nice showroom with a lot of cars, I met some of the staff who were very friendly.
I waited as they took pictures of the car, I felt for the guy taking the pictures because their mechanical turntable had flooded in the recent stormy weather, and he had to physically push the car around to take each angle of pictures! After a short time, all was in order, and I drove my car back to await any interest.
A couple of weeks later (13 days to be exact), I received a phone call telling me that someone was interested in my car. I drove the car to the dealer the following day and sat in their office as the potential buyer took it for a test drive. I spoke with the salesmen and staff there, who were all very friendly. After the test drive, Ian the salesmen attending to the sale (as Steve was on vacation) stated that they were interested in buying it, but due to the part exchange it was all a bit tight. I was expecting this because the auto trader "Good" price they’d listed the car at was only £200 more than they had offered to give me. I had a figure in mind and when we discussed price he was very open and honest and we landed on a fair price, not too far from the original amount. They also included a service that was due on the vehicle. They reminded me of the 14 day cooling off period, an obligation they have due to being an AA approved dealer – though they failed to mention it was “working days” previously.
I decided to leave the car with them so handed over the keys and the logbook and one of their salesman gave me a lift home (~40 minutes).
I reached out to them after a week as I’d not heard from their accounts team and was asked to email their accounts team and after a few days I chased Steve since I’d heard nothing. Turns out I’d miss typed the email address, as I received an email asking for proof of ID (driver’s license) and bank details the next day. On the 14th working day after the sale date, they transferred £1 to my account to open a backing line, once I’d confirmed that evening, the next morning (Thursday) they processed the payment.
Frustratingly I had not received the payment the following Monday, so I chased the accounts team again. They informed me that the bank has flagged the payment for additional security, and they’d had to send some paperwork and it would be 1-7 days. I finally received the payment on the Friday that week once the bank had done the checks, Jane was great with this process, chasing the bank to ensure I got the payment before the end of the week.
All in all, despite the frustration with payment and banks, it was a smooth process.

2024幎7月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Awful customer service

Awful customer service, passed from pillar to post after being sold a car that gave us no end of problems from day one. No one at Happier Cars initially wanted to take responsibility for. After months of wrangling finally got car repaired. Wouldn’t recommend this bunch of cowboys.

2024幎6月1日
自発的なレビュヌ
Happier Cars ロゎ

Happier Cars からの回答

Hi Richard, All our cars are sold with an extensive warranty so if any issues arise the warranty company are there to deal with them. They have a simple process and as long as it’s followed correctly it works extremely well.

5぀星のうち5の評䟡

I recently purchased my car from


I recently purchased my car from Happier cars.I was hesitant to use the click and deliver service,but I must say it was fantastic.The guys made is so easy,they did everything they said they would and the car was better than described.Thank you guys.

2024幎7月9日
Happier Cars ロゎ

Happier Cars からの回答

Thank you for your lovely review, we wish you a happier driving experience 🚗

5぀星のうち5の評䟡

Thank you Jack for my new car

Thank you Jack for my new car. Really appreciate all your help and knowledge. Great experience.

2024幎7月5日
Happier Cars ロゎ

Happier Cars からの回答

Thank you Thomas, we’re very happy your life is happier with your new car 🚗 in it!

5぀星のうち4の評䟡

I paid a deposit online for an BMW 1


I paid a deposit online for an BMW 1 series,spoke to Ian the next day, we went over my requirements and it was delivered a few days later.Everything was perfect and I love the car,such a great drive

2024幎6月18日
自発的なレビュヌ
Happier Cars ロゎ

Happier Cars からの回答

Thank you Owen, I’m glad you are happier now you have your new car! 🚗

5぀星のうち5の評䟡

I received a great service before and


I received a great service before and after collecting my new car,extremely satisfied,I got a great price for my part exchange and my new car drives like a brand new car.Thanks to all at Happier Cars.

2024幎6月10日
自発的なレビュヌ
Happier Cars ロゎ

Happier Cars からの回答

Thank you Louis, it was a pleasure to help you, we wish you happier driving in your new car ! 🚗

5぀星のうち5の評䟡

Good all round experience.Car was clean


Good all round experience.Car was clean on arrival for test drive and they happily offered to get the wheels re-painted in the colour of my choice.Not pushy in any way and delivered the car to my office as arranged at the agreed time.Can't fault these guys!

2024幎5月24日
自発的なレビュヌ
Happier Cars ロゎ

Happier Cars からの回答

Thank you Roger,it was a pleasure to help you, we wish you happier driving in your new car ! 🚗

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報