レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I still have not received the linen shirts I ordered. The last report I got was the second week of February saying they were on their way. I am going to contact my credit card company and report them.... もっず芋る

5぀星のうち3の評䟡

Depuis le 23 janvier, j'ai commandé deux paires de chaussures qui ont été débité de suite sur mon compte mais, jusqu'à ce jour je n'ai toujours reçu de mail de confirmation et de suivi de commande... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Counterfeit and rebranded poor quality dupes with no labeling or packaging. No tracking 4-6 to deliver garbage direct from China. Located in the UK so return shipping is costly. They operate under var... もっず芋る

1.7

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1.5

40件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 25に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Harper Heights is marketing quality


Harper Heights is marketing quality leather jackets but ships you cheap plastic ones. The jacket I ordered is not even close to the one on the website. The zippered pockets are on different angles from the website, there are no elbow patches, there is no button on the neck and there are no buckles on the back at the bottom

2025幎9月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Product were not as advertised

Harper Heights is a scam. (the website is very slick)
The company claims to have a location is Dover, but the address is on closer examination a local car MOT center, the two pair of Oxford Royal Brogue's I ordered, where shipped out of China and when they arrived, not made of luxurious leather with a signature red leather sol and metal toe cap, but rather smelly rubber. the phone number listed is out of service..,, hopefully Paypal will help resolve this situation

2025幎8月18日
自発的なレビュヌ
Harper Heights ロゎ

Harper Heights からの回答

Hi, thank you for taking the time to share this feedback. We are sorry to read about your experience and we take concerns about product description accuracy and contact accessibility very seriously. Transparency about our listings and our communication channels is important to us, and we want to review the details you raised in full. For privacy and security reasons we cannot discuss order specifics on this platform. Please email support@harper-heights.com
with your order number, a brief summary of the issue, and any photos that illustrate the differences you observed. Our team will review your message carefully and respond by email.

Harper Heights Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

Ordered 3 LaBubu dolls received 3 fake


Ordered 3 LaBubu dolls received 3 fake Labubu dolls. Took 20 days before they arrived.

2025幎8月14日
自発的なレビュヌ
Harper Heights ロゎ

Harper Heights からの回答

Hi, we are sorry for the disappointment you describe and for the delivery time you experienced. We take product integrity and accurate representation seriously, and we would like to examine your case in detail so we can verify the items against our records. Trustpilot is a public channel, so we cannot access order information here. Please contact us at support@harper-heights.com
with your order number, the delivery date, and clear photos of the items and packaging. This will allow our team to assess the matter properly and continue the conversation by email.

Harper Heights Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

Soldier Garden gnomes scam

Got properly scammed buying the "Soldier Garden gnomes 2+1" package. Received them today and they measure roughly 2" in size. Looking at the pictures, they do look full-size but are the size of Happy Meal toys irl.

2025幎7月28日
自発的なレビュヌ
Harper Heights ロゎ

Harper Heights からの回答

Hi, thank you for sharing your experience. We are sorry to read that the items you received did not match the size you expected. We take product representation and dimension accuracy seriously and we want to review this in detail. For privacy and security, we cannot discuss order specifics here. Please email support@harper-heights.com
with your order number, photos of the gnomes next to a ruler or measuring tape, and a screenshot of the product page you ordered from. Our team will examine the information carefully and continue the conversation by email.
Harper Heights Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

***DO NOT PURCHASE FOR HARPER


***DO NOT PURCHASE FROM HARPER HEIGHTS***
This is a Chinese company using tactics to scam customers! Be aware, the products that they post on their website looks very nice until you actually receive the product and start wondering if you purchased the product that you selected. The quality is very poor and in my case the shoe size purchased though stamped size 48, this turned out to be a size 43. There is no way to return it because it first of all took a month to arrive in the US and you cannot request to return and expect them to send you what you have bought because the whole thing is a scam!!!! Do NOT PURCHASE FROM "HARPER HEIGHTS"

2025幎6月19日
自発的なレビュヌ
Harper Heights ロゎ

Harper Heights からの回答

Hi, we are sorry for the experience you describe regarding sizing, quality, and delivery time. We take concerns about accurate product information, sizing charts, and shipping timelines very seriously, and we would like to review your order history and the item you received. Since Trustpilot is a public forum, we cannot access account details here. Please contact us at support@harper-heights.com
with your order number, the delivery date, and clear photos of the shoes including the size stamp and packaging label, along with a brief summary of what differs from the listing. Our customer care team will assess the details and follow up by email.

Harper Heights Customer Care

5぀星のうち5の評䟡

This website is 100% real

This website is 100% real. It isn't a scam. They are obviously disgruntled customers. I bought the Madison backpack purse. It came with the chemical smell of the package like most things do. One day later the smell disappeared and my bag smelled like the leather it was made with. It's a perfect backpack purse I absolutely love it. The customer service was outstanding. When I contacted the company for a question a couple times because these reviews kinda worried me they got back to me within a day. The shipping was good. Arrived on time and delivered at the door. I was able to track it all the way here I'm very pleased!

2025幎6月14日
自発的なレビュヌ
Harper Heights ロゎ

Harper Heights からの回答

Hi, thank you for the detailed review and for choosing the Madison backpack purse. We are pleased to hear the product met your expectations and that our team responded quickly to your questions. Your note about the initial packaging odor and the tracking experience is helpful and will be shared with our logistics partners. If you ever need assistance or wish to share additional feedback, please contact us at support@harper-heights.com
with your order number so we can assist promptly. We appreciate your trust and look forward to serving you again.

Harper Heights Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

I wish I seen these reviews sooner

I wish I seen these reviews sooner.

Crap service. Manufacturer sent the wrong size shoes. If I want the correct size, I have to pay to return the wrong order to Belgium from U.S. I also highly recommend against using the SHOP app. It is worthless. Horrible tracking and status of order. Item was delivered weeks later and SHOP tracking does not work. Tracking numbers were incorrect also.

2025幎6月9日
自発的なレビュヌ
Harper Heights ロゎ

Harper Heights からの回答

Hi, thank you for taking the time to write. We are sorry for the experience you describe regarding sizing, international returns from the US to Belgium, delivery time, and tracking information. We take these issues seriously and would like to review the shipment data, the size selected at checkout, and the carrier scans to understand what occurred. For privacy and security reasons we cannot discuss order specifics on this platform. Please email support@harper-heights.com
with your order number, the tracking code you received, and clear photos of the item and packaging label, along with a brief summary of the discrepancy. Our team will examine the details and continue the conversation by email.

Harper Heights Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

Not fit for purpose.

Bought a watch from this company. It is of worthless quality. Stopped working after 3-4 months and actually started running backwards. The item is simply not fit for purpose. Customer service suggested i take it to a repair shop (at my expense.) They refuse to honour the statuatory 2 year guarantee on all goods sold within the EU. Avoid like the plague.

2025幎6月1日
自発的なレビュヌ
Harper Heights ロゎ

Harper Heights からの回答

Hi, thank you for bringing this to our attention. We are sorry for the issue you describe with the watch and for the frustration this has caused. We take product reliability and compliance with applicable warranty obligations seriously, and we want to review your case in detail. For privacy and security we cannot discuss order specifics on this platform. Please email support@harper-heights.com
with your order number, purchase date, any serial or model information, and photos or a short video that shows the fault, along with any prior correspondence. Our team will examine the details carefully and continue the conversation by email.

Harper Heights Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

Terrible service

Terrible service. Ordered a branded shirt and it came unbranded. They initially expected me to return it at my expense! Now, nearly four months later, I still haven't had a replacement shirt or my money back. I just get bland, irritating replies (from a bot?).

Avoid this company at all costs.

2025幎4月15日
自発的なレビュヌ
Harper Heights ロゎ

Harper Heights からの回答

Hi, we are sorry to read about your experience with the shirt and the communication you describe. We take concerns about product branding and response quality seriously. For privacy we cannot discuss order specifics here. Please email support@harper-heights.com
with your order number and a brief summary of the issue so our team can review the details directly by email.
Harper Heights Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

this place is a scam

this place is a scam - dont fall for it. You will not even get an email confirming your order, and there is no way to reach them over their alleged 800 number!

2025幎3月26日
自発的なレビュヌ
Harper Heights ロゎ

Harper Heights からの回答

Hi, we are sorry for the frustration regarding order confirmation and phone contact. We want to look into this for you, but we cannot access account information on this platform. Please contact us at support@harper-heights.com
with your full name, order number, and the email used at checkout so we can assist by email.
Harper Heights Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

Scam for sure

Scam for sure. My partner ordered a pair of dressshoes (discounted price was $99) which were described as genuine leather. As soon as we opened up a dodgy looking parcel (no shoebox at all), the smell of the synthtic material permeated the room.

We asked for a return, and they say we can return them at our own cost, which the post office told us the price to be $49 to return them to Belgium (the address they gave us to return them).

Never buy anything from this site.

2025幎4月2日
自発的なレビュヌ
Harper Heights ロゎ

Harper Heights からの回答

Hi, we are sorry for the disappointment with the shoes and the concerns you raised about materials and returns. We would like to review the details, yet we cannot discuss order information publicly. Please email support@harper-heights.com
with your order number, photos of the item and packaging label, and a short description of the differences you observed. We will continue the conversation by email.
Harper Heights Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

det er plat og svindel det hele


det er plat og svindel det hele .............

hold jer langt vÊk !!!!
de leverer ikke de varer du tror du har kÞbt

de er utroligt hÞflige men du bliver snydt så vandet driver af dig

2025幎3月27日
自発的なレビュヌ
Harper Heights ロゎ

Harper Heights からの回答

Hej, vi er kede af at hÞre om din oplevelse. Af hensyn til privatliv kan vi ikke behandle ordreoplysninger her. Skriv venligst til support@harper-heights.com
med dit ordrenummer og en kort beskrivelse, så fÞlger vi op via mail.
Harper Heights Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

This is a SCAM operation

This is a SCAM operation, actually thieves. Ordered and paid for a watch and after 22 days of enquiries re email as to obtaining despatch details and stupid excuses they have blocked my emails!!!!!!!!!
How companies like this are allowed to operate is beyond me.DO NOT ATTEMPT TO PURCHASE FROM HARPER HIGHTS EVER.

2025幎2月16日
自発的なレビュヌ
Harper Heights ロゎ

Harper Heights からの回答

Hi, we are sorry for the delay and the communication issues you describe. We cannot access your order from Trustpilot, so please email support@harper-heights.com
with your order number and the email used at checkout. Our team will respond by email.
Harper Heights Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

Horrible company

Horrible company! DO NOT ORDER FROM THEM. If you order something that doesn’t fit you have to send the return to Belgium which costs you around $200. Bought pants that cost $65 so I am not going to pay to ship back because I will lose money. What a scam!!! No one should buy from this company! Out $65- so dishonest!

2025幎1月31日
自発的なレビュヌ
Harper Heights ロゎ

Harper Heights からの回答

Hi, we are sorry for the experience you describe regarding returns and shipping costs. We would like to review your case in detail, but we cannot discuss account information in a public forum. Please contact us at support@harper-heights.com
with your order number and a short summary of the issue so we can respond by email.
Harper Heights Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

Product not true to description and


Product not true to description and when I wanted to return the item they expected me to pay the shipping back
Shipping was more than product.
Very poor customer service

2025幎1月14日
自発的なレビュヌ
Harper Heights ロゎ

Harper Heights からの回答

Hi, we are sorry to hear the item did not match the description and for the concerns about return shipping. To review this properly, please email support@harper-heights.com
with your order number and clear photos that show the difference from the product listing. We will continue the discussion by email.
Harper Heights Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

N'achetrez rien chez eux

Achat d'un sweat shirt de marque Callaway mais à l'arrivée pas de marque, les étiquettes sont toutes coupées. Rien de ce qui avait été commandé. Nul

2025幎1月20日
自発的なレビュヌ
Harper Heights ロゎ

Harper Heights からの回答

Bonjour, nous sommes désolés pour votre expérience concernant le sweat de marque et les étiquettes. Pour des raisons de confidentialité, nous ne pouvons pas traiter votre commande ici. Merci d’écrire à support@harper-heights.com
avec votre numéro de commande et des photos de l’article et des étiquettes, afin que nous puissions vous répondre par email.
Harper Heights Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

Undgå det firma

Undgå det firma. De annoncerer med varer, de ikke har, de sender den forkerte. De giver store lÞfter og opfylder dem aldrig. Virksomheden hÊver penge med det samme, og leveringstiden er uacceptabel lang. Svigagtigt og umoralsk selskab, jeg anbefaler ikke samarbejde.

2025幎1月20日
自発的なレビュヌ
Harper Heights ロゎ

Harper Heights からの回答

Hej, vi beklager den oplevelse du beskriver med levering, vareafstemning og kommunikation. Vi kan ikke håndtere ordrespecifikke oplysninger her. Send venligst en mail til support@harper-heights.com
med dit ordrenummer, en kort beskrivelse og eventuelle trackingoplysninger, så fÞlger vi op via mail.
Harper Heights Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

Denne shop er fake

Denne shop er fake. De laver ikke Callaway tÞj som de ellers viser på siden. Det du modtager er en kopi - uden logo. Det ligner mere at det er Temu der ligger bag shoppen. TÞjet sendes fra Hong Kong.

2025幎1月11日
自発的なレビュヌ
Harper Heights ロゎ

Harper Heights からの回答

Hej, vi er kede af at hÞre din vurdering af butikken og produktet. Af hensyn til privatliv kan vi ikke dele ordredetaljer her. Kontakt os venligst på support@harper-heights.com
med ordrenummer, fotos af varen og emballagen samt et skÊrmbillede af produktsiden, så vender vi tilbage på mail.
Harper Heights Customer Care

5぀星のうち1の評䟡

Fake shop

Fake shop, propably only delivers rags to avoid paying back

2025幎1月3日
自発的なレビュヌ
Harper Heights ロゎ

Harper Heights からの回答

Hi, we are sorry to hear this feedback. We cannot access order information on Trustpilot. Please email support@harper-heights.com
with your order number and details so our team can respond by email.
Harper Heights Customer Care

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報