レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

I don't know that nattokinase works yet, but I am trusting verified experts in their recommendations. However, after a lengthy delay on my first order, my next one was very quick. The staff I deal w... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

Overall, the site and the other process was easy, but my only concern is the one time shipment button does not seem to work. When scrolling down through my order, I noticed it was automatically set up... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

The company has failed to respond to my numerous emails to cancel the order which I never did They use shop.com as their CC processor. No luck there either... This company will continue t... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I ordered supplements that were shipped in 4 boxes. Only 3 showed up and I contacted the company about it. Charina responded in a few hours and followed through with this until the missing box arrived... もっず芋る

䌁業情報

  1. ビタミン・サプリメント専門店

圓該䌁業による蚘述

Supplements and systems for peak health. Company offices: US: Healthletic LLC 312 W. 2ND ST #2359 CASPER, WYOMING 82601 UK: Healthletic LTD 27 Old Gloucester St London WC1N 3AX, UK Support: hello@healthletic.io


連絡先

3.2

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

843件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 23に回答しおいたす

通垞2週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.2

すべおのレビュヌ

(843)

過去12か月のレビュヌ数: 580ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

TOP NOTCH!

This is my second purchase with Healthletic. I'm very satisfied with the quality of the product [Bones1] I purchased this past July. On my second purchase of the same product, I accidently purchased a subscription. My faux pas was easily corrected; the customer service this company offers is top notch! Thank you, Cath for the quick turn around and thank you to your team, too!

2026幎8月16日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

It was easy to purchase and bonus


It was easy to purchase and bonus discount was applied. I nearly fell for the subscription. Luckily I read the order properly before I hit the pay button. That was also easy to remove. I have been caught with accidental subscriptions previously. I hope the product works as described!

2026幎8月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Not ordered

I never ordered a revolving product distribution. Cancel!!!!!

2026幎8月12日
自発的なレビュヌ
Healthletic ロゎ

Healthletic からの回答

Hi Barbara, we'd like to get this cancelled for you. The discounted rate on our bundles applies because the subscription option is selected at checkout — it's shown on the product page and listed in the cart as a monthly subscription before purchase. We haven't been able to locate an account under the name shown here, so please send our team the email address used at checkout and we'll cancel the subscription and confirm it directly.
— The Healthletic Team

5぀星のうち4の評䟡

I’ve read all lot of the 1 star


I’ve read a lot of the 1 star reviews, mostly related to shipping issues and unexpected auto renewal.
I also had the shipping delay and the unexpected auto renewal after purchasing the buy 2 get one free package.
I emailed the company and they immediately responded by explaining how my initial order triggered the auto renewal. They cancelled the second order and auto renewal and refunded my money immediately.
Now to the product: I am kind of a nerd but can be a sucker for trying things that look promising. All of the various Nattokinase manufacturers provided enough info for me to be intrigued. I started the Healthletic product not expecting to see much. After several weeks I kind of noticed I was sleeping better but that was about it. After a month I thought I noticed a slight improvement in energy as well. I also then started adding a dose of K2 to my supplement mix.
After about 2 months though I noticed a big drop in energy and light headed dizziness when bending down and getting up from a chair. No other symptoms
I went to the doctor and was shocked that my BP was 84/49!!! I have been on BP meds for 20 years and never got below 130.
This was last week. I went off of one BP med and all supplements including the Natto. My BP after 1 week is now 120/85.
I am wondering if the Natto is actually working and dropped my BP so low that is causing the fatigue.
I have a calcium CT scan scheduled for next week. I’m going to stay with my one BP med and no supplements to see if my BP and fatigue stabilize before I try to reintroduce the Natto
I was wondering if there is a forum where I can share my experience to get further insight.

2026幎8月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Stay Away from Healthletic

Stay Away from Healthletic. I placed my order on June 13, and I am still waiting. The item hasn't even shipped yet. I contacted Healthletic and they just said sorry for the delay. I am starting to think that I got scammed. It seems sketchy and unproffessional. I would not recommend this company. This will be my first and last time with Healthletic. It is so dissappointing and frustrating.

2026幎8月10日
自発的なレビュヌ
Healthletic ロゎ

Healthletic からの回答

Hi Bryn,
We have refunded you for the second bottle and for shipping costs. We apologize for the prolonged wait, it was due to fulfillment issues with shipping to Canada.
We would love to have you back as the customer so if you ever again decide to buy any of our products, reference this review so we can make it smoother and more valuable for you.
— The Healthletic Team

5぀星のうち1の評䟡

Ordered nattokinase in March 2026

Ordered nattokinase in March 2026. Here we are in August and no product. They keep saying that my order is still being processed.

2026幎8月9日
自発的なレビュヌ
Healthletic ロゎ

Healthletic からの回答

Hi Richard,

We're arranging a resolution on your order now and someone will contact you directly today with either a dispatch confirmation or a full refund, whichever you prefer.
— The Healthletic Team

5぀星のうち1の評䟡

Over 8 weeks and haven't received my


Over 8 weeks and haven't received my order. Was told it had been shipped and given a bogus tracking number that said label created. Save your money and don't shop with these guys, they are absolutely terrible.

2026幎8月7日
自発的なレビュヌ
Healthletic ロゎ

Healthletic からの回答

Hi Sam, we'd like to resolve this. We couldn't locate an order under the name shown here, so send our team your order number or checkout email and we'll sort out a replacement or refund.
— The Healthletic Team

5぀星のうち1の評䟡

Poor Customer Service and Product


I originally ordered this product believing it was a one-time purchase. Shortly after ordering, I received an email saying my order had been received and would ship soon.

After three weeks with no shipment, I tried to track my order and log into my account, but couldn’t. I had to contact customer service just to access my account, and that’s when I discovered I had somehow been enrolled in a subscription. I decided I was okay with that—as long as the product shipped and the service improved.

I was then told the company was backlogged but that my order would be shipping soon. Several weeks later, I still had nothing. I reached out again and was promised the order would ship within a few days, along with a 20% discount for the inconvenience.

Nearly two months after placing my original order, the product finally shipped. Instead of applying the promised discount, the company processed my subscription and sent two orders at once, charging me over $100. I never received the 20% discount that had been promised.

After using the product for about a month, I wasn’t impressed. In my experience, comparable products I’ve purchased on Amazon have performed better.

Between the confusing subscription enrollment, the lengthy shipping delays, the broken promise regarding the discount, and the product’s performance, my overall experience was disappointing. I canceled my subscription and will be going back to the product I was previously using.

Based on my experience, I cannot recommend this company.

2026幎8月6日
自発的なレビュヌ
Healthletic ロゎ

Healthletic からの回答

Hi Kyle, our records show we offered you a 20% discount on 25 June for the delay and confirmed the following day that it was processed. We have now processed a full refund even with the product being delivered. We hope this improves your experience and shows we stand behind our products even in challenging situations while also being hopeful you give one of our products another chance.
— The Healthletic Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報