Super god service, super flot resultat, fik lavet mine originale Audi rotor hjul, der både var kedelige, skæve og matte i malingen udover kosmetisk grimme efter kantstensskys. Efter diamant C... もっと見る
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
レビュアーのコメントを見てみましょう
Hjulfix leverede et super flot resultat og god service. Fælgene står som fabriksnye selvom de var ret slemt skadede og ridsede, og hele forløbet var hurtigt og effektivt. Ekstra plus for dækskift samt... もっと見る
Besøgte Hjulfix i Søborg i dag. Blev mødt af Adrian, som tjekkede min fælge for skævheder. Ingen skævheder, men skævslidte dæk grundet forkert sporing. Ingen forsøg på at sælge noget - bare super r... もっと見る
Perfekt resultatet hver gang! Det er nu anden gang jeg bruger Hjulfix. Første gang kom jeg med 4 fælge der skulle have lavet kantstenskys, males og dimontcuttes, og resultatet var perfekt, ik... もっと見る
顧客にレビューを依頼しています
この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。
ネガティブなレビューの 100%に回答しています
通常24時間以内に回答
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Godt arbejde til den aftalte leveringstid
Fik lavet svejsning af 22” fælge og det holder bare - godt arbejde!
Formidabel service og perfekt resultat
Formidabel service og perfekt og yderst tilfreds resultat. Jeg er virkelig overrasket over hvordan de har formået at lave en forholdsvis stor skade på fælgen uden at der er de mindste spor af det bagefter.
SÅ GODT!
Tak
Meget flot og professionelt arbejde til…
Meget flot og professionelt arbejde til rimelige priser
Super service
Super service, flot arbejde og god pris
har fået renoveret et sæt gamle bmw fælge som blev super flotte.
Har også fået rettet en helt smadret, skæv fælg, som ser ny igen, samt er helt lige
Super anbefalelsesværdig opgaveudførelse
Fantastisk service, super flot arbejde, hurtigt udført, kan klart anbefales.
Skuffende oplevelse – dæk næsten fladt, advarselslamper og olie på fælgen
Jeg fik ordnet nogle ridser på min fælge hos Hjulfix, men desværre endte oplevelsen langt fra tilfredsstillende.
Da jeg hentede bilen, var dækket næsten helt fladt, og advarselslampen for lavt dæktryk lyste op med det samme jeg startede bilen. Samtidig meldte bilen, at bagagerumslågen ikke var lukket ordentligt, hvilket undrer mig og skræmmer mig lidt…
Derudover var der tydelige olie/fedtede rester langs kanten af fælgen, hvilket giver et meget sjusket indtryk - særligt når man betaler dyrt for en professionel reparation.
Alt i alt en dårlig oplevelse og bestemt ikke den kvalitet og service, man forventer til prisen.

Hjulfix からの回答
God service, pris og resultat
God service, pris og altid godt resultat.
Fik malet og repareret en Überturbine 20'' fælg.
Trustpilot エクスペリエンス
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。







