HomeWizard レビュヌ 2,911

•
TrustScore 5段階評䟡の4

3.9

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

De Homewizard P1 meter is plug and play. HW werkt 100% samen met de gegevens van de Solar Edge omvormer. Ik heb nu ook een zonneboiler geinstalleerd op een Energy Socket van HW. Met een paar meetwaard... もっず芋る

5぀星のうち3の評䟡

Over het algemeen goede producten , de nadelige ervaringen zijn vooral met de stopcontacten , die geven aan wel verbinding te hebben maar je kan ze niet aan of uit zetten. Daardoor staat bijv de water... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

Erg handig icm dynamische tarieven. Wel een redelijk gesloten platform, integratie met bijv Shelly zou mooi zijn. Veel kan met en via home Assistant dat wel. Eigen homewizard energie meters integ... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Woning : 10 jr oude zeer goed geïsoleerde schuurwoning met hybride warmtepomp en oorspronkelijk 6 ZP op zuid. In juli 2022 uitgebreid met 10 ZP in Oost-West ligging op plat garage dak. In sept.2025 in... もっず芋る

䌁業情報


連絡先

3.9

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

2911件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

レビュヌ䟝頌の蚘録がありたせん

この䌁業は顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 98に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち3の評䟡

Apparatuur is prima maar de helpdesk is teleurstellend

Apparatuur is prima maar de helpdesk is uiterst traag en is zeer onpersoonlijk.

2026幎6月9日
自発的なレビュヌ
HomeWizard ロゎ

HomeWizard からの回答

Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten. Jammer dat je onze support als traag en onpersoonlijk hebt ervaren. We werken er hard aan om iedereen zo snel mogelijk te helpen en blijven onze dienstverlening verbeteren 💚

5぀星のうち4の評䟡

Ik heb per ongeluk een verkeerd


Ik heb per ongeluk een verkeerd emailadres ingevoerd bij een bestelling, gewoon een typefout. Kan gebeuren.
Maar om dit recht te zetten kom je bij een chatrobot terecht welke niets van je probleem begrijpt!
Wat ik ook probeer, ik krijg geen antwoord.
Inmiddels blij met een reavtie.
Ik moet wat meer geduld hebben.

2026幎6月4日
自発的なレビュヌ
HomeWizard ロゎ

HomeWizard からの回答

Vervelend om te horen dat het niet lukt om je e-mailadres aan te passen. Als de chatbot je niet verder helpt, kun je aangeven dat je contact wilt met een medewerker. Dan wordt je vraag doorgestuurd naar ons team, zodat ze je verder kunnen helpen. 💚

5぀星のうち5の評䟡

Meerdere keren besteld altijd snel


Meerdere keren besteld altijd snel geleverd.
En totaal geen problemen met de bestelde artikelen.
Jammer dat er weinig acties zijn voor eventueel me kortingen.
Voor de rest top produkten.

2026幎6月8日
自発的なレビュヌ
HomeWizard ロゎ

HomeWizard からの回答

Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je bestellingen altijd snel worden geleverd en dat je tevreden bent over onze producten 💚

5぀星のうち3の評䟡

P1 splitter met RJ11-12 kabel geleverd

P1 splitter met RJ11-12 kabel geleverd, helaas geen usb c kabel. Slimme meter bij ons heeft een externe voeding nodig.

2026幎6月8日
自発的なレビュヌ
HomeWizard ロゎ

HomeWizard からの回答

Bedankt voor je feedback. Jammer om te horen dat je hierdoor niet direct aan de slag kon. Voor slimme meters die een externe voeding nodig hebben, kan je in onze webshop ook een USB-C kabel los aanschaffen 💚

5぀星のうち5の評䟡

Thuis accu en HomeWizard display 


Zins vorige jaar bezig hoe ik het beste de zonne-energie kan zelf opgebruiken gezien de terugleverkosten.
Heb vorig jaar oktober een HomeWizard thuis accu en display aangeschaft.
Het is geweldig om te zien hoe de thuis accu bezig is de meter op nul te houden.
Ben zeker wel tevreden en overweg een tweede thuis accu aan te schaffen.
Men kan het wel hebben over terug verdien tijd maar het gaat mijn meer om het principe dat ik de eigen opgeleverde zonne-energie niet weggeef.
Voor is HomeWizard een grote plus

2026幎6月8日
自発的なレビュヌ
HomeWizard ロゎ

HomeWizard からの回答

Bedankt voor het delen van je ervaring! Fijn om te horen dat de Plug-In Battery en het Energy Display je helpen om meer van je eigen zonnestroom te gebruiken. Veel duurzaam opgeslagen kWh's toegewenst 💚

5぀星のうち2の評䟡

Op zich doen de apparaten wat ze moeten


Op zich doen de apparaten wat ze moeten doen, meten en aan/uit. Voor het energiemanagement is de oplossing wat beperkt en kun je beter kijken naar een wat uitgebreider systeem in home-assistant. Deze kun je samen met chatgpt uitermate geschikt maken. De Homewizard integratie kun je moeiteloos mee laten doen, zodat je leverancier onafhankelijk bent.

2026幎6月5日
自発的なレビュヌ
HomeWizard ロゎ

HomeWizard からの回答

Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat de apparaten doen wat ze moeten doen. We begrijpen dat sommige gebruikers behoefte hebben aan uitgebreidere automatiseringen en waarderen je feedback hierover. 💚

5぀星のうち3の評䟡

Goed product

Goed product, helpt bij het inzicht krijgen in je energieverbruik en het besparen daarvan. De realtime info op je homescreen is erg vertraagd, in het dagoverzicht krijg je pas betrouwbare info. Wat jammer is dat de wekelijkse "inzichtsrapporten" wat je als pro-user krijgt helemaal geen toegevoegde waarde hebben. Daarnaast is het systeem en community erg gesloten, jammer dat de samenwerking met API`s en externe fabrikanten erg beperkt is. Het gelsoten karakter van het systeem zou voor mij een reden zijn niet opnieuw voor Homewizard te kiezen.

2026幎6月7日
自発的なレビュヌ
HomeWizard ロゎ

HomeWizard からの回答

bedankt voor je uitgebreide feedback. Fijn om te horen dat de P1 Meter helpt bij het inzicht krijgen in je energieverbruik. Jammer dat je de realtime informatie, de wekelijkse inzichten en de mogelijkheden voor koppelingen met externe systemen niet vindt aansluiten bij je verwachtingen. We waarderen het dat je de tijd neemt om dit met ons te delen en nemen je opmerkingen mee. 💚

5぀星のうち1の評䟡

Batterij na 3 maanden dood / slechte service

Batterij gaf na 3 maanden oranje lichtjes. Op app ook oranje maar geen storing. Batterij uit gedaan, stekker er uit en na een tijdje weer aan. Batterij doet helemaal niets ook niet na een paar uur weer aan. Contact gezocht met Home wizard. Kan via een domme chatbot. Die zegt uiteindelijk dat een medewerker het via mail zal afhandelen. Na 36 een mail ontvangen 'doe een harde reset en normaal gesproken doet ie het dan weer zoniet, laat het ons weten' deuh...9 vd 10 personen doet al een harde reset voordat ze service gaan benaderen!... Wat heb ik hier nou aan. Dus geantwoord dat ie het nog niet doet. Nu weer een werkdag verstreken en nog geen reactie. Waardeloze service! Als probleem over een week niet is opgelost eis ik mijn geld terug.

2026幎6月3日
自発的なレビュヌ
HomeWizard ロゎ

HomeWizard からの回答

bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je Plug-In Battery niet meer werkt en dat je nog wacht op een oplossing. Als je ons een bericht hebt gestuurd, kun je binnenkort een antwoord verwachten. Momenteel kan het door de drukte iets langer duren dan je van ons gewend bent. Zorg ervoor dat je je e-mailadres en ordernummer vermeldt, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen 💚

5぀星のうち1の評䟡

Slechte service, Energy socket defect (Garantie)

Goed te zien dat medewerkers van HomeWizard hier wel reageren.

Via service van HomeWizard zelf is het een ramp.
Ben nu vanaf 13 mei bezig om een defecte energie socket omgeruild te krijgen die nog binnen de garantie valt.

Inmiddels van 4 medewerkers reactie op mail gehad met allerlei voorstellen, stekker omkeren, knop 30 seconden ingedrukt houden, enz, enz.
1 mail met de vraag voor het ordernummer wanneer de socket gekocht is voor eventuele garantie.
En dan een week later krijgen we een bericht van Wizzi of de problemen al opgelost zijn.
Weer een week later een andere medewerker, heb je al een ander stopcontact geprobeerd. 🙈
We zijn dus inmiddels 4 weken onderweg.
Lijkt alsof berichten antwoorden niet gelezen worden en de antwoorden op automatische piloot.
Ordernummer voor de garantie is 2 weken geleden al verstuurd.
Maar sindsdien na een week alleen een bericht van Wizzi de robot waar ik wel weer het ordernummer en gegevens teruggestuurd heb.
Weekje later, een medewerker met de vraag, een ander stopcontact proberen. 🙈

HomeWizard zelf een prima product.
Maar service is iets wat ze in mijn ogen zo ver mogelijk buiten de deur proberen te houden.
2 jaar garantie is dus een wasse neus.

Met hun accu nog maar even wachten dus..

2026幎5月13日
自発的なレビュヌ
HomeWizard ロゎ

HomeWizard からの回答

Bedankt dat je dit deelt. Het spijt ons om te lezen dat de afhandeling van je garantieaanvraag zo lang duurt. We begrijpen dat dit frustrerend is. We nemen je feedback intern mee 💚

5぀星のうち4の評䟡

blij met thuisbatterij en homeWizard app

ik heb de P1 en plug in batterij en het overzicht van mijn energieverbruik is duidelijk minder geworden.
De homeWizard app is overzichtelijk en duidelijk.
Met de laatste update heb je duidelijk grafieken van de opwek zonnepanelen, teruglevering en hoe zelfvoorzienend je bent.
het enige nadeel is dat je niet direct contact kan opnemen. Alle communicatie gaat via de chat/Email.

2026幎6月6日
自発的なレビュヌ
HomeWizard ロゎ

HomeWizard からの回答

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de HomeWizard app je helpt om meer inzicht te krijgen in je energieverbruik!

5぀星のうち5の評䟡

Fijn bedrijf prima producten.

Fijn bedrijf.
Goede en snelle verzending en prima info en producten, simpel te installeren en overduidelijk uit te lezen.
Heb de P1 de watermeter en 1 socket om mijn sluipverbruik op te sporen.
Ik heb geen zonnecellen en die komen er ook niet.
Kortom een prima bedrijf ook de klantenservice goed kontact.

2026幎6月6日
自発的なレビュヌ
HomeWizard ロゎ

HomeWizard からの回答

Bedankt voor je mooie review! Veel plezier met het inzicht in je energie- en waterverbruik ⚡

5぀星のうち5の評䟡

Juist inzicht in gebruik en kosten

Met de gegevens uit HomeWizard kan ik in een applicatie in excel exact mijn kosten zien en de teruglevering zien in percentage.

2026幎6月6日
自発的なレビュヌ
HomeWizard ロゎ

HomeWizard からの回答

Wat leuk om te horen! Fijn dat dit je helpt om nog meer inzicht te krijgen in je energiekosten en teruglevering 💚

5぀星のうち3の評䟡

Klantenservice Drama

Klantenservice Drama

Het AI filter dat je eerst doormoet voor je een live medewerker te spreken krijgt is zo irritant, omdat de antwoorden steeds langs de oplossing scheren.
Het kost een hoop tijd en levert niks op.
Vervolgens moet je een paar dagen tot een week wachten op een reactie van een live medewerker (belofte is 2 dagen, maar dat wordt niet gehaald).

Toon van medewerkers (per mail!) is niet met passie voor de klant het onderste uit de kan te halen, maar hautain en zakelijk.

Het gevoel dat beklijft is dikke stroop.

Je komt er moeilijk doorheen en als je iemand spreekt kun je nog je probleem niet echt kwijt.
In het gunstigste geval, krijg je wel een soort van antwoord, maar word je toch niet blij als klant.

2 Voorbeelden
1. Er waren problemen met de bezorging van mijn batterij, doordat de vervoerder een verkeerd adresnummer had opgenomen. Via HomeWizard support kwam ik van de regen in de drop. Eerst ontkenden ze het probleem. Later zeiden ze dat de zending zoek was bij vervoerder.‹Uiteindelijk belde ik direct met vervoerder, en bleek een simpele correctie van adresgegevens de oplossing.

2. Bij installatie van de batterij, kwam hij niet door de pairing heen met de P1 meter. Alle support opmerkingen hierover toegepast, maar niks hielp. Dan wil je een medewerker spreken die je live ondersteunt. ‹Luister, we hebben het hier over een emotioneel geladen moment, dat een klant een nieuw en kostbaar product probeert aan de praat te krijgen en elke minuut dat dat niet lukt is schade voor de leverancier. Helemaal als dan de supportafdeling zich ambtelijk blijft gedragen en pas na een paar dagen bereikbaar is en uitsluitend per mail.
DIT IS DODELIJK VOOR DE KLANTERVARING!

Ik heb deze klachten ook bij HomeWizard neergelegd en zij reageerden schaapachtig, dat ze openstonden voor kritiek.
Ik reageerde hierop met te zeggen dat ik al moe was, om een en ander nogmaals te moeten opschrijven en gaf mijn telefoonnummer.
Nooit meer iets gehoord.

Het is een gemiste kans, want zowel de hard- als software van het bedrijf, zijn van hoge kwaliteit.
Door het gemiezemous van de supportafdeling, schept dit een soort parallelle ervaring, waardoor‹je je genaaid voelt en de indruk krijgt dat het product alleen maar marketing is, een hoop bla bla, maar als puntje bij paaltje komt, kan je niet eens een issue kwijt bij een medewerker.

Waarom snapt HomeWizard maar niet dat het voor klanten superbelangrijk is een live medewerker te kunnen spreken (zie Apple) die net zo lang doorgaat totdat het probleem is opgelost.
Dat is toch niet zo moeilijk?

Doe hier iets aan, HomeWizard, dit is bad for business!

2026幎6月6日
自発的なレビュヌ
HomeWizard ロゎ

HomeWizard からの回答

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring zo uitgebreid te delen. Het spijt ons om te lezen dat je het gevoel hebt gehad niet goed geholpen te worden, zowel rondom de levering als tijdens de installatie van je Plug-In Battery. We begrijpen dat juist op zulke momenten snelle en persoonlijke ondersteuning belangrijk is.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten, maar des te vervelender dat onze ondersteuning daar volgens jou niet bij aansloot. We nemen je feedback serieus en zullen deze intern delen 💚

5぀星のうち5の評䟡

Ik gebruik HomeWizard omdat ik graag


Ik gebruik HomeWizard omdat ik graag duidelijk inzicht heb in mijn verbruik, zonder gedoe. De app is overzichtelijk, eenvoudig en toont precies wat ik wil zien. Ik heb een P1‑meter, verschillende slimme stekkers en twee kWh‑meters waarop mijn Daikin‑ en Mitsubishi‑warmtepompen zijn aangesloten. Dankzij HomeWizard zie ik perfect welke toestellen hoeveel verbruiken, en dat vind ik echt een meerwaarde.

Zo ontdekte ik bijvoorbeeld dat mijn Daikin een sluipverbruik heeft van 9 kWh en mijn Mitsubishi zelfs 28 kWh per maand. Dat lijkt veel, maar blijkbaar komt dat door de panheater die de olie warm houdt. Zonder HomeWizard had ik dat nooit geweten.

Het systeem werkt voor mij al jaren zeer betrouwbaar. Ik gebruik ook Energy+ (0,99 €/maand) omdat ik graag mijn verbruik per jaar opvolg. De grafieken zijn duidelijk, ook die van mijn Huawei‑thuisbatterij. Dankzij Energy+ zie ik ook overvoltage en standby‑verbruik, wat voor mij echt nuttige info is.

Een klein minpuntje: na sommige updates moet ik opnieuw inloggen, en dan moet ik soms zoeken welk wachtwoord ik gebruikt heb. Dat ligt waarschijnlijk aan mij, maar ik vermeld het toch.

De installatie was simpel. Alleen wist ik in het begin niet dat de P1‑poort van de digitale meter zelf stroom levert, dus ik had onnodig een adapter gekocht. Ook moet je bij Fluvius de P1‑poort activeren — iets wat niet iedereen weet. Daarna was het gewoon de app downloaden en de stappen volgen.

Support heb ik één keer nodig gehad omdat mijn jaarstart verkeerd stond (in april). Ik kreeg snel en duidelijk antwoord over hoe ik dat kon aanpassen. Prima service dus.

Kort samengevat: HomeWizard is voor mij een echte meerwaarde. Het werkt betrouwbaar, geeft duidelijke inzichten en helpt me mijn verbruik beter begrijpen. Ik zou het zeker aanraden aan iedereen die zijn energieverbruik wil opvolgen.

2026幎6月6日
自発的なレビュヌ
HomeWizard ロゎ

HomeWizard からの回答

Wat een mooie en uitgebreide review, bedankt dat je jouw ervaring deelt! Fijn om te lezen dat je met de P1 Meter, Energy Socket en slimme stekkers zoveel inzicht hebt gekregen in je verbruik en zelfs sluipverbruik van apparaten hebt ontdekt. Ook goed om te horen dat Energy+ en de jaaroverzichten voor jou een waardevolle toevoeging zijn. Bedankt ook voor je eerlijke feedback over het opnieuw inloggen na updates en voor het delen van je ervaringen met de installatie en onze support. Veel plezier met het verder monitoren van je energieverbruik! ⚡

5぀星のうち3の評䟡

Verleden jaar goede service bij omruil


Verleden jaar goede service bij omruil met batterij.
Deze week is het hopeloos. 1 x snelle reactie, maar nu al 4 dagen geen enkel bericht van Home Wizard als antwoord op mijn vraag, dat batterij in ruststand blijft hangen en met reset e.d. niet aan de praat te krijgen is.

2026幎6月5日
自発的なレビュヌ
HomeWizard ロゎ

HomeWizard からの回答

Via de groene knop op de website kun je contact met ons opnemen! Als je daar bij de virtuele assistent aangeeft met een medewerker te willen spreken en je e-mailadres achterlaat, dan komen onze supportcollega's zo snel mogelijk bij je terug. Door de drukte kan het iets langer duren dan je van ons gewend bent 💚

5぀星のうち5の評䟡

Handige app die echt inzicht geeft

Handige app die echt inzicht geeft, zonder te veel en uitgebreide functies die je nooit gebruikt. Ook fijn dat hij zowel water/stroom en gas kan meten. In combinatie met de kleine thuisaccu helemaal een fijn geheel.

2026幎6月4日
自発的なレビュヌ
HomeWizard ロゎ

HomeWizard からの回答

Goed om te lezen, Sietse! Bedankt voor je positieve review. Veel duurzaam opgeslagen kWh's toegewenst 💚

5぀星のうち5の評䟡

qualiteit en snelle omschakeling (laden en ontladen)

Alles werkt zoals het hoort (P1 meter, display, batterijen, watermeter, enz).
1 tekortkoming is er: beter gebruik maken van het dynamisch tarief. Dwz: opladen bij laag tarief en ontladen bij hoog tarief. Maar ik ben ervan overtuigd dat dit kortelings ook beschikbaar is voor iedereen met een HomeWizard thuisbatterij.
Super om te horen. Ik heb dan ook dadelijk aangepast om het te testen.

2026幎6月4日
自発的なレビュヌ
HomeWizard ロゎ

HomeWizard からの回答

Wat goed om te lezen, Gunther! Inmiddels is slim laden beschikbaar (vroege toegang) voor de Plug-In Battery. Bekijk vooral het blog: https://www.homewizard.com/nl/blog/nieuw-slim-laden-homewizard-plug-in-battery/ voor alle informatie 💚

5぀星のうち1の評䟡

BestÀllde i söndags med utlovad


BestÀllde i söndags med utlovad leverans pÃ¥ onsdagen. Paketet har Ànnu inte ens lÀmnats till FedEx – försÀndelsen Àr fortfarande bara "skapad" i systemet.

Kontaktade supporten via hemsidan, men formulÀret visade sig tillhöra GoParcel (spårningsplattformen) som svarade att de inte kan hjÀlpa till och hÀnvisade mig tillbaka till... HomeWizard. En perfekt rundgång utan slut.

Pengar ska ni ha, det gick snabbt. Men att faktiskt skicka ivÀg varan verkar vara en annan femma. Om ni inte kan hantera logistiken borde ni kanske inte sÀlja prylar heller.

Jag Àr tydligen inte ensam om det hÀr – Trustpilot Àr fullt av liknande upplevelser. Hoppas ni tar det pÃ¥ allvar.

2026幎6月4日
自発的なレビュヌ
HomeWizard ロゎ

HomeWizard からの回答

Hej Erik, det var trÃ¥kigt att höra och naturligtvis inte som det ska vara. Om du kontaktar oss igen via webbplatsen och lÀmnar din e-postadress till den virtuella assistenten, kommer vÃ¥ra supportmedarbetare att Ã¥terkomma till dig inom tvÃ¥ arbetsdagar med en lÀmplig lösning 💚

5぀星のうち1の評䟡

Belabberde support

Maak al jaren gebruik van de P1 meter naar volle tevredenheid. Vanaf 7 mei heb ik nu ook een plugin batterij. In eerste instantie werkte deze perfect. Liet me dus positief uit in mijn omgeving. Echter op 1 juni kreeg ik een zwart scherm op de app. Er werd niets meer geregistreerd en de batterij ging ook buiten werking. Opladen, ontladen, niets deed het meer. Probeer al die tijd contact te krijgen hierover. De virtuele assistent beloofde dat er iemand contact zou opnemen. Tot op heden niets gehoord
Helaas heb ik dus moeten besluiten om de batterij te retourneren. Ook dit moest ik aangeven via de virtuele assistent zodat de batterij opgehaald kan worden. Wederom niets gehoord.
Vraag mij nu af wat ik nog meer kan doen aangezien de termijn van 30 dagen binnenkort verstreken is.

2026幎6月4日
自発的なレビュヌ
HomeWizard ロゎ

HomeWizard からの回答

Bedankt voor het delen van je ervaring, Herbert. Dat is vervelend en uiteraard niet de bedoeling. Als je je e-mailadres achtergelaten hebt, dan zullen onze supportcollega's je zo snel mogelijk verder helpen met een passende oplossing 💚

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報