Honest Kiss レビュヌ 

24,674
•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.1

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Hej jag ni har tagit pengar av mitt konto 1194kr och jag avregistrera mig men Àn dÃ¥ ni har tagit pengar av mitt konto jag Àr ungdom jag studera och jag fÃ¥r pengar frÃ¥n studiehjÀlp jag fick min studieh... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Bonjour j ai jamais voulu que vous prenez 49.00 sur ma carte de crédit arnaque j essayer de vous rejoindre vous ne répondez jamais svp je suis du Québec j avait juste répondu pour des produits beauté... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Je n’est pas reçu mon coffre et vous retire de l’agent de mon comté je veu que vous arrêtez de prendre de l’argent de mon contre est je veux que vous me re déposer les sous danc mon conte

5぀星のうち1の評䟡

Jag kÀnner mig sÃ¥ lurad, kom in pÃ¥ deras hemsida nÀr jag sÃ¥g erbjudandet om startkitet, fyllde i nÃ¥gra uppgifter men godkÀnde inte nÃ¥got medlemskap och har inte heller fÃ¥tt nÃ¥got mejl om medlemskap... もっず芋る

䌁業情報

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

Join the Honest Kiss Club today to immerse yourself into our world, and live new magical experiences! Thanks to the Honest Kiss Club, shop smart with your Gift Cards and save tons of money!


連絡先

4.1

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

2䞇件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.1

すべおのレビュヌ

(24,674)

過去12か月のレビュヌ数: 2ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

ARNAQUE arnaque

2021幎3月8日
自発的なレビュヌ
Honest Kiss ロゎ

Honest Kiss からの回答

Bonjour ,

Merci pour votre avis

Les conditions de l'offre ainsi que l'abonnement sont bien indiquées sur notre site et dans nos conditions générales d'utilisations,

Vous pouvez contacter notre service client par mail à sarah@honestkiss.com afin qu'ils puissent vous aider.

Cordialement,
L'équipe Honest Kiss

5぀星のうち1の評䟡

ILS NE PRENNENT PAS EN COMPTE LES


ILS NE PRENNENT PAS EN COMPTE LES RÉSILIATION. UN SCANDALE.

1. Ils ne répondent pas au téléphone, je ne pense même pas qu'ils aient un vrai service client téléphonique malgré les annonces sur leur site.

2. J'ai été débitée de 45e alors que j'ai demandé la résiliation à travers leur lien unsubscribe.honestkiss.com

CELA N'A PAS ÉTÉ PRIS EN COMPTE ALORS QUE LA RÉSILIATION A ÉTÉ DEMANDÉE IL Y A DES SEMAINES MAINTENANT. VOTRE LIEN ET VOTRE SITE NE MARCHENT PAS.

2021幎3月8日
自発的なレビュヌ
Honest Kiss ロゎ

Honest Kiss からの回答

Bonjour ,

Merci pour votre avis

Les conditions de l'offre ainsi que l'abonnement sont bien indiquées sur notre site et dans nos conditions générales d'utilisations, En échange vous avez dû recevoir une carte cadeau.

L'abonnement est sans engagement et résiliable à tout moment en contactant le service client.

Vous pouvez contacter notre service client par mail à sarah@honestkiss.com afin qu'ils puissent vous aider.

Cordialement,
L'équipe Honest Kiss

5぀星のうち1の評䟡

Vous me retirez de l’argent alors que


Vous me retirez de l’argent alors que je n’est jamais rien commandé !!!!
Comment faire pour arrêter ces prélÚvements !!!!!!!!!!!!!

2021幎3月8日
自発的なレビュヌ
Honest Kiss ロゎ

Honest Kiss からの回答

Bonjour ,

Merci pour votre avis

Les conditions de l'offre ainsi que l'abonnement sont bien indiquées sur notre site et dans nos conditions générales d'utilisations, En échange vous avez dû recevoir une carte cadeau.

L'abonnement est sans engagement et résiliable à tout moment en contactant le service client.

Vous pouvez contacter notre service client par mail à sarah@honestkiss.com afin qu'ils puissent vous aider.

Cordialement,
L'équipe Honest Kiss

5぀星のうち1の評䟡

FRAUD FRAUD FRAUD !!!!!!

This is actually a fraud company

They took my money 3 times from my credit account and still I didn’t get anything from there side , I have mailed them 2 times but no reply from sarah....
I want my money back please.

2021幎3月8日
自発的なレビュヌ
Honest Kiss ロゎ

Honest Kiss からの回答

Hi Julia,

I am sorry to hear that you have this impression of us. I can assure you that we are a legitimate company, and we try to be transparent in regards to what is included in a membership in our wonderful club. If you don't want to be a member of our club anymore, you are free to unsubscribe at any time.

Please get in touch with the customer service team at help@honestkiss.com , and we'll be happy to help you.

Kind regards,
The Honest Kiss Team

5぀星のうち1の評䟡

you guys are scammers lol

you guys are scammers lol. offering a free gift then in fine print you got sub fees. and on top of it all you guys say the money that you scam from us is redeemable in your account on honestk...... but you cant log in and where and you security certificates are expired...

2021幎3月6日
自発的なレビュヌ
Honest Kiss ロゎ

Honest Kiss からの回答

Hello,

I am sorry to hear that you didn't have a good experience with us.

When you signed up for our welcome offer - which is a free gift box - you simultaneously became a member of our club. The welcome offer is for all new members of our club, and this is explained during the registration for the free gift box as well as in the terms and conditions that you had to accept before finishing the registration. As a member, you get charged once a month, and then you get a gift card with the same amount of money, that you can spend in our webshop.

Kind regards,
The Honest Kiss Team

5぀星のうち1の評䟡

Took 49.00 out of my account without my


Took 49.00 out of my account without my authorization. Never received any gifts either. Fraud. I better have my money returned ASAP.

2021幎3月6日
自発的なレビュヌ
Honest Kiss ロゎ

Honest Kiss からの回答

Hi,

I am sorry to hear that you have gotten this impression of us. I can assure you that we have no way of charging anyone anything without their consent. If you signed up to our club you will get charged once a month, and then you get that exact amount as a gift card that you can use in our webshop. This is explained when you register for our club, as well as in the terms and conditions that you have to accept to be able to become a member of our club.

Our customer service team is happy to assist you at help@honestkiss.com if you have any questions or want us to clarify anything.

Kind regards,
The Honest Kiss Team

5぀星のうち1の評䟡

La plus grosse des arnaques j’ai jamais


La plus grosse des arnaques j’ai jamais commandé je suis juste aller sur le site pour voir et eux ils m’ont prélevé 53€ c’est une grosse blague déjà que je gagne pas beaucoup de sous je me retrouve à découvert je vais peter un plomp lundi j’appelle ma manque pour essayer d’arranger sa mais je vien de lire tout vos commentaires et vous avez eu tous comme moi c’est affolant de faire sa au gens je suis dégoûté !!! Ce site et une grosse grosse arnaque !!!!!

2021幎3月6日
自発的なレビュヌ
Honest Kiss ロゎ

Honest Kiss からの回答

Bonjour ,

Nous sommes navrés d'entendre cela

Les conditions de l'offre ainsi que l'abonnement sont bien indiquées sur notre site et dans nos conditions générales d'utilisations, En échange vous avez dû recevoir une carte cadeau.

L'abonnement est sans engagement et résiliable à tout moment en contactant le service client.

Vous pouvez contacter notre service client par mail à sarah@honestkiss.com afin qu'ils puissent vous aider.

Cordialement,
L'équipe Honest Kiss

5぀星のうち1の評䟡

Ordered product before Christmas 2020


Ordered product before Christmas 2020 paid 49$, no item delivered. Fast forward today, 49$ withdrawn from my bank account paid to (rf honestK) looked back on bank records and 49$ withdrawn last month too! That 147$....contact your bank and also follow up with fraud investigation.

2021幎3月6日
自発的なレビュヌ
Honest Kiss ロゎ

Honest Kiss からの回答

Hello,

Thank you for your feedback.

If you want to check the status of your order, or want us to look into the extra charge, please don't hesitate to contact our dedicated customer service team at help@honestkiss.com, and we'll be happy to help you with that.

Kind regards,
The Honest Kiss Team

5぀星のうち1の評䟡

Maybe a scam?

I signed up back in January and was told my welcome gift box was on the way however it’s 2 months later with no gift box.

2021幎3月6日
自発的なレビュヌ
Honest Kiss ロゎ

Honest Kiss からの回答

Hello,

I am very sorry to hear that you have this impression of us.

I can assure you that we are a legitimate company that just want to offer the best products and prices to our wonderful customers. If you have any questions or anything we can assist you with, our customer service team will be happy to help you at help@honestkiss.com.

Kind regards,
The Honest Kiss Team

5぀星のうち1の評䟡

It is taking unauthorized money from me


It is taking unauthorized money from me and I haven't received any product

2021幎3月6日
自発的なレビュヌ
Honest Kiss ロゎ

Honest Kiss からの回答

Hello,

I am very sorry to hear that you are disappointed with us. That is of course not what we want from our wonderful customers.

I can assure you that we have no way of deducting money from your account without your consent. If you have signed up for our club you simultaneously agreed that you would get charged once a month, and then get that same amount as a gift card that you can spend in our webshop. This is explained during the registration process, and needs your consent in order for you to become a member.

However, if you think someone else has signed you up with your personal details without your consent, please don't hesitate to contact our dedicated customer service team at help@honestkiss.com, and we'll be happy to assist you.

Kind regards,
The Honest Kiss Team

5぀星のうち1の評䟡

Je n’ai jamais reçu mon colis et en


Je n’ai jamais reçu mon colis et en plus, vous Honest Kiss, vous avez retirer de l’argent que j’avais déposé sur une carte prépayé et sans ma permission. Moi, qui travaille à salaire minimum et en plus, j’ai beaucoup de difficulté à joindre les deux bouts. Vous m’avez volé!!! Vous êtes des arnaqueurs !!! L’argent que j’avais sur ma carte prépayé était supposé servir à acheter des cadeaux de Noël à mes enfants. Mais, malheureusement, mes enfants n’ont pas eu de cadeaux de Noël, car vous Honest Kiss m’avez volé mon argent et en plus je n’ai jamais rien reçu de vous. J’aimerais bien récupérer mon argent svp. Je suis pauvre et cette argent est nécessaire pour la survie de mes enfants!!!

2021幎3月5日
自発的なレビュヌ
Honest Kiss ロゎ

Honest Kiss からの回答

Bonjour Diane,

Nous sommes navrés de ce désagrÚment

Les conditions de l'offre ainsi que l'abonnement sont bien indiquées sur notre site et dans nos conditions générales d'utilisations, En échange vous avez dû recevoir une carte cadeau.

L'abonnement est sans engagement et résiliable à tout moment en contactant le service client.

Vous pouvez contacter notre service client par mail à sarah@honestkiss.com afin qu'ils puissent vous aider.

Cordialement,
L'équipe Honest Kiss

5぀星のうち1の評䟡

J’ai été facturer pendant 4 mois 50$ et


J’ai été facturer pendant 4 mois 50$ et je demande à être désabonner et il me dise que mon compte est toujours actifs et j’ai jamais reçu de carte cadeau. Ma banque me dise de contacter le service, car ils peuvent rien faire
Donc j’ai été frauder de 200$!!!
Je suis trop facher

2021幎3月4日
自発的なレビュヌ
Honest Kiss ロゎ

Honest Kiss からの回答

Bonjour Rose,

Nous sommes navrés d'entendre cela

Les conditions de l'offre ainsi que l'abonnement sont bien indiquées sur notre site et dans nos conditions générales d'utilisations, En échange vous avez dû recevoir une carte cadeau.

L'abonnement est sans engagement et résiliable à tout moment en contactant le service client.

Vous pouvez contacter notre service client par mail à sarah@honestkiss.com afin qu'ils puissent vous aider.

Cordialement,
L'équipe Honest Kiss

5぀星のうち1の評䟡

It's all bull--it.

I. Didnt get anything from them. I didn't get free gift or my order. It's just another scam

2021幎3月4日
自発的なレビュヌ
Honest Kiss ロゎ

Honest Kiss からの回答

Hi,

I'm sad to hear that your experience with us has not lived up to your expectations. If you need help signing out of our club, you're welcome to contact our customer service at help@honestkiss.com.

We would also love to make sure your experience with us is the best possible, so please reach out to us if there is anything we can do to make sure that whatever made your experience not so good, is corrected.

Best regards

Honest Kiss Team

5぀星のうち1の評䟡

Je désire la résiliation je ne veux


Je désire la résiliation je ne veux plus que vous toucher a mon compte est cela dÚs ce jour j'ai tout pour vous poursuivre j'ai un procÚs verbale car j'ai déposer plainte et je me suis retourner vers ma banque qui va ce retourner contre vous

2021幎3月3日
自発的なレビュヌ
Honest Kiss ロゎ

Honest Kiss からの回答

Bonjour,

Merci pour votre avis.

Je vous invite à contacter notre service client à l'adresse sarah@honestkiss.fr. Notre équipe sera ravie de vous aider.

Cordialement,

L'Équipe Honest Kiss.

5぀星のうち1の評䟡

Je n ai jamais reću mon colis

2021幎3月2日
自発的なレビュヌ
Honest Kiss ロゎ

Honest Kiss からの回答

Bonjour,

Merci pour votre avis.

Si vous souhaitez savoir ou se trouve votre commande, je vous invite à contacter notre service client à l'adresse sarah@honestkiss.fr. Notre équipe sera ravie de vous aider.

Cordialement,

L'Équipe Honest Kiss.

5぀星のうち1の評䟡

Fup firma som ikke er til at få fat i


Fup firma som ikke er til at få fat i på deres telefon, som er en telefon svarer som informerer om at man får en sms når en medarbejder bliver fri
Ydermere kan man ikke opsige sit medlemskab hos jer

2021幎3月2日
自発的なレビュヌ
Honest Kiss ロゎ

Honest Kiss からの回答

Hello,

I can assure you that we're a real company. If you have any questions or want assistance, please don't hesitate to contact our customer service team at help@honestkiss.com, and we'll be happy to assist you.

Kind regards,
The Honest Kiss Team

5぀星のうち1の評䟡

Opgelet!!!!!Echt niet betrouwbaar

Opgelet!!!!!
Echt niet betrouwbaar! Niks gekregen en ze trekken mandelijkse geld! Check jouw rekening!!!!

2021幎3月1日
自発的なレビュヌ
Honest Kiss ロゎ

Honest Kiss からの回答

Hello,

If you have any questions or want assistance, please don't hesitate to contact our dedicated customer service team at help@honestkiss.com and we'll be happy to assist you.

Kind regards,
The Honest Kiss Team

5぀星のうち1の評䟡

Vous m avez arnaqué

Vous m avez arnaqué
En facturant 50 .-ct et en prenant 50.- sur la carte de crédit

vous avez encore facturer, je vais bloquer votre site sur ma carte de crédit et vous dénoncer comme frauduleux
le numéro de tel service client ne fonctionne pas
merci de me supprimer de vos contacts et arrêter de facturer je n'ai jamais recu de marchandise ni de carte ni rien, veuillez rembourser
merci pour votre retour

2021幎3月1日
自発的なレビュヌ
Honest Kiss ロゎ

Honest Kiss からの回答

Bonjour Liza,

Nous sommes navrés d'entendre cela

Les conditions de l'offre ainsi que l'abonnement sont bien indiquées sur notre site et dans nos conditions générales d'utilisations, En échange vous avez dû recevoir une carte cadeau.

L'abonnement est sans engagement et résiliable à tout moment en contactant le service client.

Vous pouvez contacter notre service client par mail à sarah@honestkiss.com afin qu'ils puissent vous aider.

Cordialement,
L'équipe Honest Kiss

5぀星のうち1の評䟡

Je n'est pas reçu le colis

2021幎3月1日
自発的なレビュヌ
Honest Kiss ロゎ

Honest Kiss からの回答

Bonjour,

Nous sommes navrés de ce désagrément.

Notre offre est bien valable et vous pouvez recontacter notre service client par mail à sarah@honestkiss.com afin qu'ils puissent vous donner plus d'information. Notre service client fait de son mieux pour répondre le plus vite possible et de la meilleure maniÚre qui soit à tous nos clients.

Cordialement,
L'équipe Honest Kiss

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報