レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Absolutely worst website and biggest liars, the website showed " next day free delivery " and after almost 2 weeks of waiting still nothing. Dont recommend and i advice anyone to never ever use th... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Wanted to buy an electric mountain bike a couple of days before xmas tried a few websites but could only deliver after xmas. ordered one at hoverboard pro before 2pm on the 18th dec and it arrived fr... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Fast and prompt delivery. Hoverboard with gokart attachment came separately, could come same day though, was only 1 day difference. The hoverboard and ground bit too close to each other, could be the... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

Ordered the kids hoverboard and kart with their birthday money. One arrived with broken seat, not sellers fault. One week later replacement seat arrived and one day after using hoverboard is stopped w... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 電子機噚店

圓該䌁業による蚘述

We bring you high quality hoverboard in the united kingdom with CE approved Charger, Uk based customer service, We also offer next day delivery to UK MAINLAND


連絡先

3.5

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

240件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I would give zero stars if I could

I would give zero stars if I could. I received the hoverboard kart and it was damaged and all scratched. I was told I receive part refund if I kept it which I never received as it I a damaged item the company is responsible for payment to return the item which they ignored and wouldn't pay for.The collauge has no customer skills or politeness about him. He is very rude arrogant and very bad temper. I would not reccomend anyone to deal with this company. It was damaged before it was packed and the packaging was terrible and yet they blame the courier when it clearly wasn't anything to do with them it WAS HOVERBOARD PRO they are a joke and scam you then won't pay up the refund they say they will give. STAY CLEAR OF THIS SELLER

2021幎2月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Bought my son a hover board for


Bought my son a hover board for Christmas, by middle of January it stopped working.
Couldn’t get hold of anyone.
Finally in feb spoke to someone on their messenger on Facebook, who informed me I needed to pay for the return for them to look at it. And sent us the address with a comment saying, let me know when you’ve sent it.
Very very very bad products and customer care.

2021幎2月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

Received the hoverboard however it


Received the hoverboard however it wouldn’t charge from the start. I was advised replacement would be issued. Not received the replacement or any tracking details and now they are not replying to messages / emails.
Updated - After initial issues the company responded and sent a replacement battery and charger. (Sight delay due to the weather and courier)The hoverboard now works and charges.

2021幎2月11日
5぀星のうち5の評䟡

I bought a hoverboard with cart


I bought a hoverboard with cart Christmas 2019 for Our Grandson Charlie 9years old .
He absolutely loves it when he is not on his bike he is on his cart.
Since we bought it he has never had one problem with it would recommend anyone wanting one to buy from this company first class product and service..I am going to buy one this year for Our Grandson Harry he can't wait.

2021幎2月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Hoverboard and cart bought for our


Hoverboard and cart bought for our Grandson for Christmas, the welding broke after a few hours of use in two places and I sent photographs of the damage and an email asking for an exchange .I was advised by email I could PURCHASE a replacement with a 50% discount. I phoned to explain that it was faulty and I should not have too pay anything,the man on the call refused saying that the damage was caused by stones which was not the case .Eventually I ran out of patience and told him I would pay 50% discount and to send a replacement. He then relented and said he would speak to a colleague to see what they could do .I received an email advising that they would send out Replacement for the damaged parts.This was done quite quickly however when received parts were white to go with a black unit and had been scratched in transit and one of the damaged parts was missing After contacting them again 10 days later The other part was received. Had an exchange been offered in full in the first place I would not have given this one star review.

2021幎2月7日
自発的なレビュヌ
Hoverboardpro ロゎ

Hoverboardpro からの回答

Hello Linda

Thanks for the reviews. Firstly you contact us regarding the broken wheel. Which me and you know it’s accidental damaged, we still go ahead and exchange the parts for you for free, even duo there is lock down every where also delay from courier.

I hope you don’t have issue in the future cause by accidental damaged, customers like you don’t appreciate.

Thanks Hoverboardpro.

5぀星のうち5の評䟡

Super customer services

Super customer services, can't fault them at all! Rapid delivery and I'm sure the hoverboard will be perfect, currently not been opened as its a gift. I would highly recommend

2021幎2月4日
Hoverboardpro ロゎ

Hoverboardpro からの回答

Hello Hollie,

It’s great to have you as a great customer. We appreciate your business.

Thanks Hoverboardpro.

5぀星のうち5の評䟡

The board was great fun for everyone


The board was great fun for everyone unfortunately it had a little issue but with help above and beyond what I expected from a company,had a real personal touch.couldn’t have done more to resolve the issue! Now got the board back and excited to get the little one back out on it ! Thank you so much again!

2021幎2月4日
自発的なレビュヌ
Hoverboardpro ロゎ

Hoverboardpro からの回答

Hey Hez

We are happy and glad we are able to supply you what you want and you are happy with what you want. It’s great!!

Thanks Hoverboardpro

5぀星のうち5の評䟡

Great product.

2021幎2月4日
Hoverboardpro ロゎ

Hoverboardpro からの回答

Hello Nicola.

Nice to see you again. We hope your kids will love there new toy.

Thanks Hoverboardpro.

5぀星のうち5の評䟡

Ordered a hoverboard and kart

Ordered a hoverboard and kart. Child had a change of mind. Order cancelled. Great customer service with full refund immediately.

2021幎1月30日
自発的なレビュヌ
Hoverboardpro ロゎ

Hoverboardpro からの回答

Hopefully next time you will come back to us.

Thanks Hoverboardpro

5぀星のうち4の評䟡

Problems resolved

Ordered the kids hoverboard and kart with their birthday money. One arrived with broken seat, not sellers fault. One week later replacement seat arrived and one day after using hoverboard is stopped working. Company were in touch swiftly asking for video of malfunctioning hoverboard. This was sent. 3 days later, 3 emails chasing this and one very upset little boy..... Still no reply or resolution offered! No answer to the telephone number provided either. * update * seller has been in contact and fully resolved. Hoverboard sent back and fixed. Now on route back to us.

2021幎1月29日
自発的なレビュヌ
Hoverboardpro ロゎ

Hoverboardpro からの回答

Hello Christ,

Its great we are able to resolve your issue under 72hours time frame.

Thanks Hoverboardpro

5぀星のうち5の評䟡

Replied to me immediately with my


Replied to me immediately with my query,and speedy free delivery.
Excellent service,would definitely recommend.

2021幎1月26日
自発的なレビュヌ
Hoverboardpro ロゎ

Hoverboardpro からの回答

Hello Karen

We love the word you use “EXCELLENT SERVICE” it’s great!

Thanks Hoverboardpro

5぀星のうち5の評䟡

Top quality business and top response


Top quality business and top response on Facebook messanger

2021幎1月25日
自発的なレビュヌ
Hoverboardpro ロゎ

Hoverboardpro からの回答

Ash Ash

We are always here to resolve any customer issues, we will still be here when other sellers are away.

Thanks Hoverboardpro

5぀星のうち5の評䟡

Amazing customer service

Amazing customer service. Responded to messages immediately, even outside office opening hours. Ordered Friday 9am and received before Saturday 9am. Board is great, seven year old son loves it. Would definitely use company again.

2021幎1月25日
自発的なレビュヌ
Hoverboardpro ロゎ

Hoverboardpro からの回答

Hello Dear

All our customers own us and we are here to give you good quality service and good quality product, the keyword is “ GOOD QUALITY PRODUCT”. We are honoured.

Thanks Hoverboardpro

5぀星のうち4の評䟡

Ordered 2 hoverboards and karts for


Ordered 2 hoverboards and karts for Christmas presents. One is faulty, no response from online contact form or telephone answer messages. No answer to phonecalls.

5th Feb update.
I did reply and on Monday 1st Feb you sent me a request to monitor the charging unit as it charges. I am at work in the day so will monitor it this weekend. I do not think it is a flat battery as you suggest as the beeping starts after about 2 minutes of use from a full charge.
22nd Feb update
New battery delivered, delayed a few days trying it due to weather but the hoverboardis working fine now. Thanks very much.

2021幎1月23日
Hoverboardpro ロゎ

Hoverboardpro からの回答

Hello Dave,

Update 19/02
Hey Dave am sure the case has been resolved we waiting for you to please confirm.

Update.
Its 5th of Feb., We are still waiting for your reply so we can help you resolved this case.

We did replied you back same day you sent us email. Here is the email we sent you and you have not respond back to us since then. Apologies for the phone calls as our line are busy due to the pandemic lock down and we have shortage of staffs.

...................
On 4 Jan 2021, at 18:05, service@hoverboardpro.co.uk wrote:

Apologies for that.

Can you send us a video to our Facebook messenger or attach it on here so we can help you ASAP.

Thanks.
........................

Please send us the video so we can sort out the issue for you right now.

Thanks.

5぀星のうち5の評䟡

Hoverboard and kart set & customer service.

Purchased hoverboard and kart set for my son. Sadly it malfunctioned shortly after he opened it.
I contacted hoverboard pro and explained the situation and what had happened. A new battery and charger were received the following day.
Unfortunately that did not fix the board. Contacted hoverboard pro and they arranged and sent me a return label. I sent the board back and received it back fully working again 3 days later.

Can’t fault the mans customer service or the service of the company itself.

Thanks

2021幎1月21日
Hoverboardpro ロゎ

Hoverboardpro からの回答

Hello Dave

Thanks for been patience through out the service. We appreciate your kindness and such a gentle man.

You are a role model for all customers.

Thanks Hoverboardpro

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報