レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

These socks are a great product. I work 12 hour shifts and stand for a long period of that time. These compression socks have significantly helping sooth my legs. I highly recommend them AAA +++

5぀星のうち3の評䟡

I couldn’t find information about where the merino wool came from or where in the world the items are manufactured on the website. The answer finally materialised with the socks several weeks after o... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

Delivery took slightly longer than expected but still arrived in time for the trip. Socks themselves were great, warm and long enough to come up over the calf which is what I wanted. Packaging was unb... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

The Hykle compression stockings are the only brand that work for me and I have tried a lot of different ones. They truly help control the swelling in my legs and feet, they are extremely comfortable a... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. アりトドア スポヌツ甚品店
  2. 衣料品店
  3. 敎圢靎屋

圓該䌁業による蚘述

We believe that being active is more than just a chore - it's a way of life. That's why we've designed our products to be both stylish and functional, so you can look good and feel great while you're out there breaking a sweat.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

193件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 88に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Unfortunately these did not work for


Unfortunately these did not work for me. Make sure when you send them back you have some way of proof you sent them. I sent 1 pair used and 1 pair never opened. taped the package very good with extra tape and they only are giving me credit for 1 pair (never opened) state they did not receive the used one.

2023幎12月14日
HYKLE ロゎ

HYKLE からの回答

Hello Evonne,
I checked all the communication with our customer service and i can assure you we take all customer issues seriously. In your case our warehouse partner discovered that only one of the purchased pairs was returned.

They never make such mistakes, or at least we never had such case in 70 000+ orders so far processed.

We are still committed to help resolving the issue with you. That is why our team refunded the cost of the returned item. As soon as our warehouse indicate the second pair is returned, we can refund the second one also.

Kind regards,
Deso

5぀星のうち1の評䟡

One order was never received as ndci


One order was never received as ndci want my money back

2024幎3月4日
HYKLE ロゎ

HYKLE からの回答

Hello Theresa,
I'm really sorry for the inconvenience caused. I see you bought 2 pairs, but got only one. The reason was a technical glitch from our store - a new app we use that did not passed the second pair for fulfilment.

We have processed a refund for you and made sure the issue is fixed.

Deso

5぀星のうち1の評䟡

HYKLE has cancelled my order for


HYKLE has cancelled my order for reasons unknown.

2024幎2月12日
HYKLE ロゎ

HYKLE からの回答

Hello Mark,
As our support team explained by email, your order was canceled and money refunded to you because the shipping company was unable to deliver the item to the PO Box provided.

In such cases our system automatically issues a refund to avoid customers been charged for items that are not delivered.

Also, i see our team explained the situation and offered you a discount in case you want to place your order again. If you want to reorder, just please make sure you are giving us the right address so the shipping company can deliver successfully.

Kind regards,
Deso

5぀星のうち5の評䟡

Ordering was simple

Ordering was simple. They arrived quickly. I ordered one pair and have been transferring them to several shoes to test them out. I have reduced pain, so I will be buying more pairs to keep permanently in my different shoes.

2024幎2月6日
5぀星のうち3の評䟡

Not feeling it

So far I feel no difference. There was no instant relief and ever after a few days I find myself going back to the original insoles. At least my pain didn't increase much, but I wouldn't recommend them

2024幎1月4日
5぀星のうち1の評䟡

Not free exchanges

They promote free returns and size exchanges, but that is a lie. They are difficult to work with, and I’m still waiting on my refund or exchange.

2024幎1月2日
HYKLE ロゎ

HYKLE からの回答

Hello Lara,
I'm really sorry for the confusion. We do not have paid postage labels yet, and we do not state "free returns" at our store.

Please check our return policy; it hasn't been changed since July 2023: https://hykle.com/pages/return-refund-policy

Your refund has been processed upon the arrival of the product at our warehouse, which was yesterday. Usually, it takes 2-3 days for refunds to arrive back in your bank account. If you don't see your refund in 2-3 days, you can call your bank and ask for more information.

We are really sorry for the bad experience you may have had with our services. Hope we can remedy that in the future.

Kind regards,
Deso

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報