IGrow Wealth Investments  レビュー 

413
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Natasha Janssen was absolutely amazing throughout my apartment search! She was so helpful, patient and supportive, and made what could have been a stressful process feel so easy. I’m so grateful for h... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Service consultant: Natasha Janssen Was really great to work with Natasha, she was extremely helpful from day one. Was always available when called on and had any questions - feedback was swift and... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Natasha Janssen is an excellent Agent We have had Natasha Janssen as our rental agent for the past 5 years. She has been very helpful whenever we needed help with anything. She is very proactive an... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Natasha Janssen went out of her way to show us the property at Kleijne Wingerd. The online application process was seamless and direct questions to Natasha Janssen was promptly handled. We find the se... もっと見る

企業情報

  1. 不動産投資
  2. ・
  3. 不動産業

当該企業による記述

With years of industry experience and a team of qualified investment property specialists we know what we’re doing. We assist investors build high-performing property portfolios and to master every stage of their successful property portfolio. This includes helping investors identify, acquire and manage top-performing residential properties.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

413件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 70%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.4

すべてのレビュー

(413)

過去12か月のレビュー数: 189件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

I was searching for specific rental…

I was searching for specific rental property, knowing the property is in a prime location and the demand is high. I immediately contacted IGrow and Mel came to my rescue. Fast efficient service! All about servicing the client! If it was not for her, we would not have secured the place we wanted. Thank you Mel.

2026年4月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Reena Reddy has done exceptional work…

Reena Reddy has done exceptional work for us in obtaining bonds for many of our clients. Her professional approach goes a long way in securing finance for clients who trust her to deliver. She is the best bond originator we have used over the past many years and can surely without question, recommend her.

2026年5月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Rose Perotti

Rose Perotti, what a wonderful professional, very attentive and caring. She is a wonderful woman and takes her job very seriously but she also manages to do it in a very positive and kind way.

2026年5月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Jackie Killian by far out ranks…

Jackie Killian by far out ranks everyone when.it come to Bond Originators. She is without a doubt THE BEST!!!! Jackie's wealth of knowledge, expertise and her phenominal service is what sets her apart from everyone else. She is fast and efficient, she doesnt hesitate to go the extra mile for her clients. She takes the time to explain and answer any questions a client might have and this is where her wealth of knowledge and experience is highlighted. We have and continue to receive phenomenal service from Jackie.

IGrow Management please hold onto and look after this Gem, Staff like Jackie and her passion for what she does is indeed very rare these days. Jackie is an absolute asset to IGrow.

2026年5月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Bond originator Jackie Killian

Bond originator Jackie Killian is one of the best. She always goes the extras mile not only for her agents but as well for her clients. I will recommend her 💯. She is the best of the best.
Thank you Jackie for always being there for us.
Warm wishes
Rita

2026年4月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Unethical!!! Uproffessional!!! Incompetent!!! Moved out Just to Escape iGrow investments!!!

I moved out after 5 years in the same apartment and intentionally cut ties to avoid any further dealings with iGrow Rentals — yet my account has been mishandled long after I vacated.

After taking over from IHSP Property Management, iGrow failed to manage the transition of my account properly and has since produced contradictory and inconsistent records.

I paid rent consistently and on time for 5 years. Despite this, during the ownership transition, my payment was not correctly allocated and I was incorrectly listed as a non-payer on Tenant Profile Network (TPN). I disputed this listing, and TPN removed it due to lack of evidence.

Instead of correcting the issue, iGrow has now re-listed the same account with a new alleged balance, despite clear documentation showing otherwise:

IHSP’s final statement reflects a R14,334.94 credit transferred to iGrow
iGrow continues to reflect the account as unpaid
No move-out inspection was conducted at all
Multiple follow-up emails requesting inspection feedback were ignored without response.

I vacated on 31 January, yet iGrow only realised I had left on 10 February, after which they began scrambling to reconcile their own records

This is not a minor administrative issue — it reflects ongoing failures in basic account management, competency skills, communication, and record accuracy.

The gross negligence and handling of this matter by Bianca Bester and Machaela Stanley has involved repeated inconsistencies, unresolved discrepancies, and a complete lack of clarity on a supposedly closed account.

Anyone considering renting or purchasing through iGrow should carefully review public complaints and recurring patterns with the people mentioned above before proceeding.

Existing tenants should monitor their statements and TPN records constantly. This reflects a clear attempt at a cover-up to avoid accountability for repeated administrative failures.

2026年1月31日
自発的なレビュー
IGrow Wealth Investments  ロゴ

IGrow Wealth Investments からの回答

Dear Kgothatso,

Thank you for your feedback.

We acknowledge your concerns and can confirm that the relevant information relating to your account, including communication records and inspection arrangements, has been reviewed by our team.

We understand that matters relating to account reconciliations and property handovers can be frustrating, and we remain committed to addressing queries through the appropriate channels.

If you would like to discuss your specific case further or require any additional clarification, you are welcome to contact our office directly so that we can assist you accordingly.

5つ星のうち5の評価

Bond Originator

Bond Originator, Jackie is passionate, and give dedicated services not only to our Agency, but also to the Client's.
Offering great advise, and keeping us updated on market trends and economic movement.
Customer service par excellence quickly turn around response when calling or to leave messages, she is very experienced in the Banking field and oh yes has great patience.
Thank you.
Danny

2026年4月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Very bad service and advice!

Very bad service and advice!
If they say shortfall is R800pm dont believe them!!!!
Shocking!

2026年4月16日
自発的なレビュー
IGrow Wealth Investments  ロゴ

IGrow Wealth Investments からの回答

Dear Deon,

Thank you for your feedback.

We’re sorry to hear about your experience. This matter has been escalated to our management team, who have attempted to contact you but have not been able to reach you.

Please could you kindly contact us on 021 979 2501 or email us at info@igrow.co.za so that we can assist you further and provide clarity on your concerns.

We would really appreciate the opportunity to resolve this matter with you.

5つ星のうち1の評価

All the comments are true!!

All the comments are true!!

Booked a day to view a property, to only get there and I cant get a hold of anyone. No one calls you even to advise that the property has been taken.

They are disorganized.

2026年4月2日
自発的なレビュー
IGrow Wealth Investments  ロゴ

IGrow Wealth Investments からの回答

Dear Eliana,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry that your property viewing did not go as smoothly as expected, as we always aim to make visits as seamless as possible.

Our records show that the booking email included instructions to report to security, who would then direct you to our representative. We also tried to reach you by phone, but unfortunately we were unable to get through.

We appreciate your feedback, as it helps us improve communication and coordination. We’d be happy to arrange another viewing and ensure everything runs smoothly. Please feel free to contact us directly at 010 410 0106

5つ星のうち1の評価

Very very bad service.

Very very bad service.I fully agree with all the reviews. This company is horrible. I have been renting different places and never experienced delays in deposit refund. But with Igrow you will wait for months before you get your refund. They will make sure they charge you exorbitant fees after you vacate their premises and your deposit can be reduced to zero. You will write emails and get no replies. They not answering the calls. Very very bad service. Rent at your own RISK. Don’t say we didn’t tell you!

2026年3月19日
自発的なレビュー
IGrow Wealth Investments  ロゴ

IGrow Wealth Investments からの回答

Good day,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience and take concerns like this seriously.

Our records indicate that your deposit refund was processed and completed, and all required documentation was signed. We also attended to your additional request regarding the prepaid meter balance.

We aim to handle all refunds and queries as efficiently and transparently as possible. Should you have any outstanding concerns, please feel free to contact us directly so we can assist you further.

5つ星のうち1の評価

Very poor communication and utterly…

Very poor communication and utterly shocking management practices.
Upon reading rental agreement and rules of estate we noticed no washing lines were allowed within your garden as it's listed as common grounds. We noticed that people had concerns regarding this and getting fines on Google reviews and thus addressed this concern prior to moving in and were explicitly informed there are washing lines to use of which there isn't and we have subsequently been warned with fines for use of washing lines.
Upon moving in we advised of a leaking tap which took 3 weeks to rectify incurring costs to us.
We received a warning pertaining to washing line which we ensured was not placed outdoors but received a fine for planter boxes instead. This is in the rules we are aware but as with the animal clause stating we not allowed cats if we have a dog which the rental agency assured is perfectly fine we naturally assume some rules are not so hard and fast thus not being advised directly about the planter boxes we assumed these weren't an issue but now have a fine for said boxes.
We also requested an additional parking bay which we have to pay for no issues however the bay allocated is on the opposite side of the estate and utterly out of line of site which we advised could be a security issue and nuisance if alarm goes off as we won't know to address as we simply to far away, equally we have since found that this parking bay is utilized and when speaking to the person using it apparently it has been allocated to him for over 2 years now, we advised the agency with no feedback to date over 8 days ago and today we have been warned that our vehicle will be clamped for using a visitors parking bay in the interim.
Then I have also received an email stating I must stop blaming igrow for all the issues and I should have read my lease as though my initial concerns were not addressed and being falsely led to believe one thing only to find out the opposite but you are told do not hold igrow accountable for miss information. To top it off I'm not allowed to speak to senior Management as I'm told there are channels to address this.
Do not rent or invest with this company at any cost these 5 star ratings are for initial placing which they are great at and if you read reviews pertain to internal competitions asking for positive reviews. Stay away and do homework before renting with this company

2026年3月5日
自発的なレビュー
IGrow Wealth Investments  ロゴ

IGrow Wealth Investments からの回答

Good day Ryan,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re concerned to hear about your experience. After reviewing our records, we haven’t been able to locate any account or transaction matching the details provided. We have previously requested further information from you to assist with our investigation, but we have not received a response.

We take all feedback seriously and are committed to resolving any issues where we have been involved. Should you wish to provide more details, please contact us directly at 021 979 2501.

5つ星のうち1の評価

They aren't reliable in regards to…

They aren't reliable in regards to queries. They themselves don't seem to know what's going on.

Have an ongoing query since 4th of January 2026 regarding water statements and the kl used. They usually just send the bill through. I want to know how many kl are used and they can't seem to answer!

2026年1月4日
自発的なレビュー
IGrow Wealth Investments  ロゴ

IGrow Wealth Investments からの回答

Hi,

Thank you for your feedback.

Our team has been in contact with you regarding your query, and the matter has since been clarified and resolved. We are pleased that the matter has now been resolved.

Should you have any further questions or require assistance in future, please feel free to contact us and we will be happy to assist.

5つ星のうち1の評価

Worst company ever

Worst company ever. Do not trust buying or renting through them. They build poor quality flat units and then make it your responsibility to fix. Someone can die because of their negligence and greed..disgusting

2026年1月30日
自発的なレビュー
IGrow Wealth Investments  ロゴ

IGrow Wealth Investments からの回答

Good day,

Thank you for your feedback.

We are very concerned to read your review. However, after conducting a thorough internal investigation, we have not found any record of complaints or correspondence received by IGrow relating to the concerns you have raised.

Our records indicate that the matter you are referring to relates to workmanship and construction, and that the last recorded communication regarding this unit dates back to 2020. As the sales and facilitation company, IGrow was responsible for facilitating the purchase transaction but was not involved in the construction or building process of the property.

We take reputational concerns seriously and are committed to addressing matters where we have been directly involved. A member of our team will reach out to you directly to discuss this further.

5つ星のうち1の評価

Worst Agency to work with and that is…

Worst Agency to work with and that is coming from a owner, not a tenant.

2026年1月25日
自発的なレビュー
IGrow Wealth Investments  ロゴ

IGrow Wealth Investments からの回答

Good day Maryn,

Thank you for your feedback, Mr Petersen. We sincerely apologise for the frustration you experienced. Please be assured that your concerns have been escalated internally, and a member of our team will be in contact with you directly to address the matter and offer further assistance.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報