レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

企業情報

  1. 衣料品店
  2. アウトドア衣料・用品店
  3. アウターウェア店
  4. ストリートウェア店

当該企業による記述

A brand that loves fashion experiments, crossed urban style clothes and for that, we collaborated with Asian Techwear Brands that have high-quality garments with smooth fabric, neat seams & high-end detailing.


連絡先

3.6

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

12件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

Imaphotic products are high quality

Imaphotic products are high quality, but there is a slight lack of communication. Despite everything, we solved our problem and were able to communicate. I would like to thank the Imaphotic company for their help and service, and also thank them for the gift.

2026年1月15日
自発的なレビュー
Imaphotic ロゴ

Imaphotic からの回答

Thank you for your honest feedback, Yasin.
We’re glad everything was resolved and that you’re happy with the product quality. Your understanding and support mean a lot to our small brand, and we’ll keep working to improve our communication.

Best regards,
Imaphotic Team

5つ星のうち1の評価

The website provides a UK mobile which…

The website provides a UK mobile which would lead you to believe this is a UK based company which it is clearly not. Shipping fees are a compete rip off. The trousers arrived after about 8 weeks and one trouser leg not stitched properly. Emailed them to advise and never received a response! Found identical trousers on Ali Express for £13 and free delivery just waiting for them to arrive. Do not recommend this company at all!!!!

2025年9月29日
自発的なレビュー
Imaphotic ロゴ

Imaphotic からの回答

Hi Tiphanie,
We’re sorry to hear about your experience. We clearly state our shipping timelines and fulfillment details on our website, and we always encourage customers to contact us directly so we can resolve any issues, including quality concerns. We take feedback seriously and are continuously improving both our products and communication.

Imaphotic Team

5つ星のうち5の評価

I loved my hakama pants from Imaphotic…

I loved my hakama pants from Imaphotic and honestly they didnt disapoint at all.. The delivery came way faster than I was thinking and the quality is just so good :)

2025年10月7日
自発的なレビュー
Imaphotic ロゴ

Imaphotic からの回答

Thank you so much, David! We’re really happy to hear you loved your hakama pants and that both the quality and delivery exceeded your expectations. Enjoy your fit, and thanks for supporting Imaphotic 🙏

5つ星のうち2の評価

Expensive express shipping – no delivery, no information

I placed an order with Imaphotic and paid a ridiculous amount for express shipping (5–7 business days) because I urgently needed the items. It has now been 8 business days, and I have neither received the items, a shipping confirmation nor any update on the status of my order.

Charging such high shipping fees for a service that is not delivered is, in my opinion, unacceptable and misleading. The complete lack of communication and tracking – especially in a time-sensitive situation – is incredibly frustrating.

For now, I’m giving 2 stars. If the product quality also turns out to be poor, I will downgrade this review and share my experience across other platforms as well.

Based on my experience so far, I cannot recommend this shop.

2025年7月23日
自発的なレビュー
Imaphotic ロゴ

Imaphotic からの回答

We’re really sorry for the frustration caused by the shipping delay at that time. This was due to external logistics issues beyond our control. If you did receive your order and were satisfied with the product quality, we’d truly appreciate it if you could update your review. Thank you for sharing your experience, it helps our small brand continue to improve.

5つ星のうち1の評価

Non existent customer service

Non existent customer service. They ship from China so the customs cost are really expensive, and if you want to return you have to pay a lot for the shipping back. I tried to contact them about the return but no answer. Really expensive polyester clothes that are cheap feeling and the sizes does not correspond to normal sizes. XL is around Small or Medium.

After they responded to this trustpilot review, I tried contact them again about the status of my return. I have now waited 1 month for them to answer, but I will have to accept that my money is gone and will keep the review as 1 star.

It's true that I have given low ratings on most of my reviews on trustpilot, but all of them is because the company cased a quite bad experience with loss of money or similar which is important to bring up to other buyers who wants to buy from these companies.

2024年12月19日
自発的なレビュー
Imaphotic ロゴ

Imaphotic からの回答

Dear Customer,

We noticed your profile reflects a pattern of consistently negative reviews for various stores. While we respect feedback, we encourage fair and constructive reviews based on actual experiences. If you need assistance with your order, we are here to help.

Best regards,
The Imaphotic Team

5つ星のうち5の評価

Great Customer Service and Great…

Great Customer Service and Great Prices, would buy again

2024年5月8日
自発的なレビュー
Imaphotic ロゴ

Imaphotic からの回答

We're thrilled to hear you had a positive experience with our customer service and found our prices great! Looking forward to serving you again soon!

5つ星のうち5の評価

Great products!

Good customer service, great products.

2024年3月10日
自発的なレビュー
Imaphotic ロゴ

Imaphotic からの回答

Thank you! We're glad you're happy with our products and service. Looking forward to serving you again soon!

5つ星のうち5の評価

The pants and shorts are perfect

The pants and shorts are perfect . Just as they where discribed waterresistan and fast drying .

2023年4月20日
自発的なレビュー
Imaphotic ロゴ

Imaphotic からの回答

Hi Csaba, Thanks for your great review on Trustpilot! We're glad the pants and shorts met your expectations. Your feedback means a lot to us, and we hope to serve you again soon!

5つ星のうち5の評価

Honestly though this was gonna be a scam

Honestly though this was gonna be a scam, I found some reindee lusion pants on this site for like 90 euro's cheaper than other site's like Uniden.

Shipping took some time (~1-1.5 months) and it got delivered in enshadower packaging (which made me worry that maybe I was scammed) but I got exactly what I ordered. You can pay via paypal so even if I were to get scammed I could just refund it easily.

Quality feels really good, happy with my purchase :)

2023年3月2日
自発的なレビュー
Imaphotic ロゴ

Imaphotic からの回答

Thank you for taking the time to leave a review! We're glad to hear that you found a great deal on our site for the Reindee Lusion pants and that you were pleased with the quality of your purchase. We apologize for any concerns caused by the enshadower packaging and the longer shipping time, but we're happy to hear that you received exactly what you ordered. We also appreciate you highlighting that we accept PayPal, which provides an extra layer of protection for our customers. Thank you again for your feedback!

5つ星のうち5の評価

Ok here’s my review

After being bugged for days to write a review, I’m finally writing the review. I ordered an item for a Christmas gift and then I got an email saying it was out of stock but if I’d like to, I could wait until it was back in stock or cancel my order. I decided to wait. Days later, I was notified I got refunded for my order. I was upset about this so I reached out to ask why I got refunded. Someone from the company said there was a problem during processing but they were still going to ship me the item. It took a while but I finally got the item. Good experience though.

2022年12月25日
自発的なレビュー
Imaphotic ロゴ

Imaphotic からの回答

Thank you for taking the time to leave a review and for bringing this issue to our attention. We apologize for any inconvenience caused by the out-of-stock issue with your Christmas gift order and for any confusion regarding the refund. We're glad to hear that you decided to wait for the item to be back in stock and that you received it eventually. We appreciate your patience and understanding throughout this process. We apologize again for any inconvenience caused, and we hope you enjoyed the item you received. We would like to assure you that we will do our best to prevent similar issues in the future. Thank you for your support.

5つ星のうち5の評価

Thanks Imaphotic

well, I ordered two Nosucism pants They came really fast and with good quality, very helpful customer service. Highly recommended !!!

2022年1月11日
自発的なレビュー
Imaphotic ロゴ

Imaphotic からの回答

Thank you for your positive review and for choosing our Nosucism pants. We're glad to hear that you were impressed with the fast delivery and the quality of the pants. We're also pleased that you found our customer service to be helpful. It's great to hear that you would recommend our product to others. We hope you'll continue to be a satisfied customer and enjoy wearing your pants. Thank you again for your kind words and support.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報