Indigopetco™️ レビュー 

77
•
TrustScore 5段階評価の2

1.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

This company if you can call it that. Bad business practices. Doesn't reply to emails. Need to stop saying contact us, you clearly are not responsive.

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

Charged for order that was never delivered. Indigopetco will not respond to any inquiries about the order nor provides a refund. UPDATE: Item was received three months after ordering, and it looks... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Omylem jsem na tomto webu provedl objednávku. Hned jsem psal e-mail s žádostí o zrušení, ale obchod vůbec nekomunikuje. Poslali pouze falešné sledovací číslo DHL („label created“, zásilka nikdy odeslá... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Ordered their suction cup toy. Supposed to last and be durable. In under 48hrs, my 4mo old puppy destroyed it. The suction never worked. The rope was easily frayed. I wrote customer service through th... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ペットショップ
  2. ・
  3. ペット用品店

当該企業による記述

Help us Save the Animals! Founded to help insure that homeless and abandoned pets receive the love, shelter, and veterinary care they desperately need.


連絡先

1.9

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

77件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.9

すべてのレビュー

(77)

過去12か月のレビュー数: 2件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Order never arrived, no refund given, they ignore your emails and block you on social media

Saw something that looked really nice bought it for my mother as a birthday present, not only did it never arrive, they never responded to any e-mail except on my 5th e-mail - which they didn't offer any help or offer a refund they just told me it's on the way and it's been literal years.

Tried reaching them over social media, what do they do? They block you. Yes, instead of offering to help they straight up block you. All the positive comments are allowed to stay and all the negative ones are removed with customers blocked.

They are scum with no regard for their customers, if your order gets stuck somewhere, good luck ever getting what you bought or any sort of refund.

Good luck blocking people on TrustPilot, Indigopetco.

2021年4月9日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

We are deeply sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the frustration you've faced. It is completely unacceptable to feel ignored and unsupported after placing an order, especially when it was intended as a meaningful gift.

We strive to provide quality service and are committed to addressing situations like this. Please reach out to us directly at contact@indigopetco.com with your order details so we can investigate this matter thoroughly and work towards a resolution.

Your feedback is important and helps us improve. We truly value our customers and are committed to earning back your trust.

Sincerely,
The IndigoPetCo Team

5つ星のうち1の評価

The suction cup dog toy I bought broke…

The suction cup dog toy I bought broke in 5 minutes. The company has since then ignored all of my emails and dms trying to get a refund. I feel scammed.

2021年3月15日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

We’re truly sorry to hear about your disappointing experience with the suction cup dog toy and the difficulty you’ve had reaching us. It’s never our intention to leave our customers feeling unheard or dissatisfied.

Please reach out to us directly at contact@indigopetco.com with your order details, and we will make every effort to resolve this issue promptly, whether through a refund or replacement.
We appreciate your feedback and are committed to improving both our product quality and customer service to better serve you and all our valued customers.

Sincerely,
The IndigoPetCo Team

5つ星のうち1の評価

Please do NOT purchase from this…

Please do NOT purchase from this company! I have been trying to return the suction toy since it was purchased. It doesn't work!! I've emailed the company too many times to recall and they have yet to respond. It's not like these items are cheap...very sad and disgusting that they would not even care to reach out. They don't care about the pets that we love nor the people who have tried to support this business...nothing worse than not giving a damn!

2021年3月11日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

We are truly sorry to hear about your frustrating experience and apologize for the lack of communication you've encountered. It is never our intention to leave a customer feeling ignored, and we understand how disappointing this situation has been.

Please reach out directly to us at contact@indigopetco.com with your order details so we can resolve this matter promptly. We are committed to ensuring our customers receive both quality products and attentive service.

Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your feedback and are dedicated to making this right.

Sincerely,
The IndigoPetCo Team

5つ星のうち1の評価

Horrible toy and customer service

Horrible toy and customer service. Suction did not work properly & no response from company after several emails. I have a toy that we cannot use

2021年2月23日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

We sincerely apologize for your disappointing experience with the suction toy and our customer service. It’s unacceptable that your concerns have gone unanswered, and we understand your frustration.

We want to make this right. Please reach out to us directly at contact@indigopetco.com with your order details, and we will work to provide a solution, whether that’s a replacement or a refund.

Your feedback helps us improve, and we truly value the opportunity to make this right.

Sincerely,
The IndigoPetCo Team

5つ星のうち1の評価

I wish I could leave a 0/5 for the tug…

I wish I could leave a 0/5 for the tug toy. Does not suction well, plastic broke into pieces within an hour, rope frayed with the first bite. Complete waste of money. So mad I was scammed. Dont be me, dont but any of their products.

2021年2月9日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

We sincerely apologize for your disappointing experience with the suction toy and our customer service. It’s unacceptable that your concerns have gone unanswered, and we understand your frustration.

We want to make this right. Please reach out to us directly at contact@indigopetco.com with your order details, and we will work to provide a solution, whether that’s a replacement or a refund.

Your feedback helps us improve, and we truly value the opportunity to make this right.

Sincerely,
The IndigoPetCo Team

5つ星のうち1の評価

DONT MAKE THE MISTAKE TO ORDER ANYTHING…

DONT MAKE THE MISTAKE TO ORDER ANYTHING FROM THIS JOKE OF A COMPANY. I made an online order for my dog on 20th of December and I have no idea where my parcel is still. I’ve been trying to contact them for more than a month, yet I have received no replies to my MANY emails whatsoever. I even tried Instagram or their Facebook page, still nothing. I WANT MY MONEY BACK IT IS A SCAM STAY Away

2021年2月7日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you've experienced with your order. Not receiving your parcel and being unable to reach us is absolutely unacceptable.

We are committed to resolving this issue. Please contact us directly at contact@indigopetco.com with your order details so we can investigate this matter and work towards providing a refund or a resolution as quickly as possible.

Your feedback is important, and we take situations like this seriously. Thank you for giving us the opportunity to make things right.

Sincerely,
The IndigoPetCo Team

5つ星のうち1の評価

Dog pull toy never received

Ordered a pull dog toy weeks ago and still haven’t received it. I don’t even know if this is a real company or if they stole my money. Very unprofessional

2021年2月1日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

Hello! I have sent a request for your order information so we can get this sorted out for you!

5つ星のうち3の評価

Not the best experience, but they made it right

Update on 1/11/25 - I'm changing my review to 3 stars because after about 2 years (2023 I think), and one final email complaint, i was refunded my money. I do appreciate that.

Wish I could rate 0. Almost 2 months and still haven't received my custom fleeces. They don't respond to any emails, messages or comments and I'm pretty sure they have deleted comments. Save your money.

2021年1月28日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. We strive to provide quality products and timely service, and it’s disappointing to hear we’ve fallen short in your case. We apologize for the delay with your custom fleece order and the lack of communication.

We’d like the opportunity to make this right. Please reach out to us directly at contact@indigopetco.com, and we will do our best to assist you promptly. Your feedback is valuable, and we’re committed to improving our service to better serve our customers. Thank you for bringing this to our attention.

5つ星のうち5の評価

Ordered 3 of the suction cup toys and…

Ordered 3 of the suction cup toys and my Pitbulls love them! It keeps them busy all day and makes me feel better when I have to leave them for work.

2021年1月20日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

Thank you so much for sharing your positive experience! We're thrilled to hear that your Pitbulls love the suction cup toys and that they've been keeping them entertained while you're at work. It's wonderful to know our product is making a difference for both you and your pups!

If you ever need anything else or have any questions, feel free to reach out. Thank you for being part of the IndigoPetCo family!

Warm regards,
The IndigoPetCo Team

5つ星のうち1の評価

I have a lab and it doesn’t hold up for…

I have a lab and it doesn’t hold up for even a second

2021年1月1日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

We’re sorry to hear that the product didn’t hold up as expected, especially for your lab. We strive to provide durable products for all pets, and it’s disappointing to hear this wasn’t the case for you. Please feel free to reach out to us at contact@indigopetco.com, and we’ll be happy to assist you further. Thank you for sharing your feedback – it helps us continue improving our products and service.

5つ星のうち1の評価

Wrong item, no phone number and no replies to any emails

I ordered a Large Halloween dog costume. I was VERY careful to make sure I chose Large; the only choices were Large and Small.

When I was emailed the Order confirmation it said Small, so I emailed them that I ordered a Large. No reply.

I get a USPS shipping notice and email showing product is a Small. I email them again, telling them I ordered a Large, and because something was shipped, I needed an exchange. No reply. I emailed AGAIN, still no reply. This was 10 days ago.
I should have read the reviews before ordering. Most likely they don't even have them in Large, so they just send something. Either way, this is horrible customer service, basically non existent.

When I go online now, there's a choice of Large, Medium and Small. Not sure that makes any difference, but confirms there could be an issue with this site/company.

Not sure who I am more disappointed in, me for ordering from this company, or the company for providing terrible customer service. They have no problem posting updates on their site about orders being placed (probably fake) but can't reply to customer issue.

2020年10月19日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

We sincerely apologize for the frustration you’ve experienced with your recent order. It’s disappointing to hear about the issues with receiving the wrong size and the lack of communication you faced while trying to resolve the matter.

We take feedback like yours very seriously and are committed to making this right. Please reach out to us directly at contact@indigopetco.com with your order details so we can promptly assist you with an exchange or refund.

Your concerns have been heard, and we’re actively working to improve our service and communication. Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience as we strive to do better.

Sincerely,
The IndigoPetCo Team

5つ星のうち1の評価

Suction Cup Dog Tug Toy Scam

Ordered the Suction Cup Dog Tug Toy over a month and a half ago. Every time I tracked the order it said it was at a USPS store in another state for that whole month and a half. I have reached out to costumer service multiple times and have yet to hear back. I did, however, finally receive the toy today (the wrong color, but still got the toy). The Suction Cup Dog Toy does NOT suction to the floor like it is supposed to. Not only did I waste my money on this toy, but I also wasted my time and now my dog can't even appreciate the toy.

2020年10月6日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

We’re very sorry to hear about the delays and issues with your order. Receiving the wrong color and a product that doesn’t work as expected is incredibly frustrating, and we apologize for the inconvenience you’ve experienced.

Please reach out to us directly at contact@indigopetco.com with your order details, and we’ll work to make this right, whether it’s a replacement or refund. Your satisfaction matters to us, and we’re committed to improving both our product quality and customer service.

Thank you for giving us the opportunity to address this, and we appreciate your feedback as it helps us do better.

Sincerely,
The IndigoPetCo Team

5つ星のうち1の評価

They steal your money

Order 69111
It's been more than 2 months and I didn't received my order yet. The USPS tracking number that they provided me state that the order is still in their facility. I don't know how many emails I send them and they never reply back. They don't have any phone numbers or customer service department. This is a lesson to 1st look in the BBB website before make a purchase with a company. Dont let IndigoPetco.com steal your money.

2020年10月3日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

Hello, so sorry for the delay! your order was delivered on September 7th 2020.

5つ星のうち1の評価

You will be ignored should you have any issues whatsoever!

Ordered their suction cup toy. Supposed to last and be durable. In under 48hrs, my 4mo old puppy destroyed it. The suction never worked. The rope was easily frayed. I wrote customer service through their website, twice. No response. I wrote their gmail account, twice. No response. I wrote their Instagram page 3 times. No response. Biggest waste of money. Please so not purchase from this company who refuses proper customer service care. I'll be contacting the BBB for further investigation.

2020年4月25日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

We are deeply sorry to hear about your negative experience with our suction cup toy and the lack of response from our customer service team. This is not the experience we want our customers to have, and we apologize for the frustration this has caused.

We take product quality and customer satisfaction seriously and want to make this right. Please reach out to us directly at contact@indigopetco.com with your order details, and we will work to resolve this issue promptly, whether through a refund or a replacement.

Thank you for bringing this matter to our attention, and we are committed to improving our service and ensuring every customer feels valued.

Sincerely,
The IndigoPetCo Team

5つ星のうち1の評価

Never got my order

Ordered a product a month ago. No update, no product has arrived. Have emailed them twice and got no response. Left comments on their Instagram which they just delete. DO NOT BUY.

Update: I love that it took them nearly 5 years to respond to my review. If that doesn’t tell you what you need to know as a consumer, I don’t know what else will. LOL.

2020年4月19日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

We are truly sorry to hear about your experience with your order. Waiting for a month without updates or responses is completely unacceptable, and we apologize for the frustration this has caused.

Please reach out to us directly at contact@indigopetco.com with your order details, and we will make resolving this issue our top priority. We are committed to ensuring you receive the service you deserve and will work to either locate your order or issue a refund.

Thank you for giving us the chance to make this right. Your feedback helps us improve, and we appreciate your patience.

Sincerely,
The IndigoPetCo Team

5つ星のうち1の評価

Took my payment and sent nothing

This company took my payment and hasn’t sent my products or responded to my emails... do not buy from them!!

2020年4月14日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

We sincerely apologize for the frustration you've experienced regarding your order. It’s never our intention to leave a customer feeling ignored, and we are committed to making this right.

Please reach out to us directly at contact@indigopetco.com with your order details, and we will prioritize resolving your issue by either locating your order or issuing a refund.

Thank you for your patience and for giving us the opportunity to address this matter. We value your feedback and are working to improve our service.

Sincerely,
The IndigoPetCo Team

5つ星のうち1の評価

I would give 0 stars if possible

I would give 0 stars if possible. The shipping was awful. Took 30 days. The toys are cheap. Suction doesn’t even stay on the floor. Rope was so tiny and not even the color I ordered. Do not buy. This company is shady. I wrote comments on their Instagram and they delete them and then block me instead of trying to make things right.

2020年2月23日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

We’re very sorry to hear about your disappointing experience. We strive to provide quality products and reliable service, and it’s clear we missed the mark in your case. We apologize for the shipping delays, product issues, and the frustration you’ve experienced.

We take feedback seriously and want to make things right. Please feel free to reach out to our customer service team at contact@indigopetco.com, and we will do our best to assist you further. Thank you for sharing your concerns — your feedback helps us improve.

5つ星のうち1の評価

SCAM !!!!!!

SCAM !!!!!!! I ORDERED THE WRONG SIZE AND ASKED HOW TO RETURN IT, THEY EMAILED ME BACK INFO, I SENT IT BACK, AND NEVER GOT MY REFUND AND THEY STOPPED RESPONDING TO MY EMAIL !!!!!!!!!!!!!!!!

Do not EVER buy from them !!!!!!!!!!!!

2020年2月21日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

Please email us your order number to contact@indigopetco.com if you sent us a return we will absolutely refund you! So sorry for the inconvenience! Please give us the opportunity to make it right!

5つ星のうち1の評価

Do not order from this company

Took long time to ship, bogus tracking number provided, no response to emails.

2020年2月20日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

We sincerely apologize for the delay in shipping and the inconvenience caused by the tracking issues and lack of communication. This is not the experience we want for our customers, and we are committed to making it right.

Please reach out to us directly at contact@indigopetco.com with your order details, and we will work to resolve this matter promptly, whether that means locating your shipment or issuing a refund.

Thank you for your patience and for giving us the opportunity to address this issue. We value your feedback and are committed to improving our service.

Sincerely,
The IndigoPetCo Team

5つ星のうち1の評価

A SCAM!!!!

Never received my order! Bogus tracking number! Never returned my email! Do not give them your money!

2020年2月18日
自発的なレビュー
Indigopetco™️ ロゴ

Indigopetco™️ からの回答

We sincerely apologize for the delay in shipping and the inconvenience caused by the tracking issues and lack of communication. This is not the experience we want for our customers, and we are committed to making it right.

Please reach out to us directly at contact@indigopetco.com with your order details, and we will work to resolve this matter promptly, whether that means locating your shipment or issuing a refund.

Thank you for your patience and for giving us the opportunity to address this issue. We value your feedback and are committed to improving our service.

Sincerely,
The IndigoPetCo Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報