レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

This tea cannot as they claim, "eradicate" Endometriosis or "heal" or "fix" it. This company is praying on a group of vulnerable women and it is disgusting. Please don't give such a vile company your... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

This tea tastes mouldy and smells mouldy too. When I emailed asking why that was so, I was told that the tea was all natural and that's why it smells/tastes the way it does. I've tried many teatox's a... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Awful, just awful. I'm currently drinking the tea and I've started to get pain in my tummy. I even started to get a fever and started to throw up. My mom had the same symptoms about 2 weeks ago after... もっず芋る

䌁業情報

  1. レストラン・バヌ

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

Your Tea creates tea blends for modern health, from ancient wisdom. Based on Traditional Chinese Medicine (TCM) and created by TCM Doctors, our natural herbal ingredients have been restoring harmony, vitality and balance for centuries.


連絡先

1.1

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1

280件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

1.1

すべおのレビュヌ

(280)

過去12か月のレビュヌ数: 1ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Love it!!

Love it!!! My body felt 100% after taking the Tea, it does everything that it says. I have and will keep recommending this to my friends and family.

2017幎11月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち3の評䟡

I agree with Chelsea

I agree with Chelsea. Tiny Tea is good for detoxing, but it's not as good as it used to be a few of years ago. I don't see or feel the results as much now compared to back when I first had Tiny Tea in 2013 and again in 2014.

2017幎9月20日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち3の評䟡

2 week detox

I purchased this tea a year ago and loved it, my skin was clearer, I had less bloating and I felt generally healthier and more energetic. This time around I did not experience the same results. I did not have any benefits over the two week detox.

2017幎9月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

I absolutely love yourtea products and 


I absolutely love yourtea products and have converted so many friends and family onto their Sleepy Time tea which is just a life saver! But I have felt the customer service is lacking somewhat and the returns policy is misleading and deceptive. The while "lightly used" para needs to be completely removed as it leads customers to think yourtea offers exchanges on items that you are not 100% satisfied with.

2017幎9月1日
自発的なレビュヌ
Your Tea ロゎ

Your Tea からの回答

Hi Jessie

We offer store credit for items that are returned either in their original packaging or 'lightly used'. If you are unhappy with your purchase, once we receive your return (we don't cover return postage costs) we are able to send you a voucher to use for an alternative purchase. If you have any further questions about our refunds policy please email us at hello@yourtea.com and we'd love to help.

5぀星のうち1の評䟡

I have not yet received my order 


I have not yet received my order despite ordering it on 4 August. I contacted the Your Tea team to advise the email postal confirmations suggested my order had been delivered to Australia somewhere (I sent the screenshots) rather than NZ. The Your Tea response was for me to wait a few more days before they would look into it. When I advised I had still not received the order the following week, I was told that a third party courier was used and it was suggested that if it didn't arrive It wasn't Your Teas problem. Your Tea sent another order out and I have now received confirmation emails addressed to a male customer and again confirmation that delivery has been made to an Australian address. I will contact the Your Tea team again and if real efforts are not made to address the situation I will not be ordering from Your Tea again. It has almost been a month now so I am very disappointed as I haven't received this kind of service in the past

2017幎8月28日
自発的なレビュヌ
Your Tea ロゎ

Your Tea からの回答

Hi Sarah

Unfortunately there are times when everything that can go wrong, does go wrong with a delivery :(

So sorry for the frustration this has caused. We are trying our best to make this right for you and have arranged for another replacement package to be sent.

5぀星のうち5の評䟡

I love it

I love it! My tried the Tiny Tea 30 day detox. I was a little skeptical about whether Id feel a major difference. Originally I went to this tea as a cleanse to get my digeation back on track. For weeks my stomach was in knots, I felt bloated and sore. After trying the Tiny I sore immediate results. It helped my body to digest my food better and curred my IBS symptoms. It also noticably cleared my skin which I wasnt expecting and it helped keep my mood in check. I just finished it last week and everything feels the way it should. Im definitly keen to try other teas from Your Tea in the future!

2017幎8月28日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報