Jelly Store レビュー 

68
•
TrustScore 5段階評価の4

3.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Received my package today and it was empty. Whoever packaged order did not seal package . Only thing in package was the receipt. No merchandise. Sure hope this is a mistake and you will make this ri... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

I've ordered a hoodie and cap combo for my sons birthday and it is bwing held at customs clearance because there is no commercial invoice.I have emailed 5 times requesting the needed invoice and no... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I ordered a black sweater as a birthday gift for my son Hector because he is a big fan of Jelly and he loved it and so did I, the only thing is that it took more than 4 days to arrive and I paid for t... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I placed an order and unt today nothing no message no package nothing. Will never order again

企業情報

さまざまな外部ソースから提供された情報

Official Jelly Store Twitter Support!


連絡先

3.9

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

68件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.9

すべてのレビュー

(68)

過去12か月のレビュー数: 8件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Jackson perry review

I wanted jelly merchandise for so long and I ordered it and finally got it today I'm so happy about it jelly merchandise is my favourite clothing and I watch him all the time

2022年6月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Received my package today and it was…

Received my package today and it was empty. Whoever packaged order did not seal package . Only thing in package was the receipt. No merchandise. Sure hope this is a mistake and you will make this right. Very disappointed

Update- 4/5/2022 —Jelly resent my order plus added a few extra things! Received today! Thank you for your kindness and making my order right.

2022年3月29日
自発的なレビュー
Jelly Store ロゴ

Jelly Store からの回答

Hello there Tammy, that is not supposed to happen! We will contact you as soon as possible and will re-send the package right away. We will add in some extra goodies aswell to compensate for the inconvenience!

5つ星のうち5の評価

black sweater as a birthday gift!

I ordered a black sweater as a birthday gift for my son Hector because he is a big fan of Jelly and he loved it and so did I, the only thing is that it took more than 4 days to arrive and I paid for the shipping of $15 dollars. Likewise, he came with his receipt and a thank you card with Jelly's signature, which adds points in his favor. Good job and thank you!

2022年3月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Trouble with returns

My toddler is obsessed with the YouTuber Jelly so of course anything he wants he gets ordered a couple things from them the controller doesn’t connect to his iPad like our other Xbox controllers do, the hoodie and socks were too big even though we selected his size range no problem he loves the hat hasn’t taken it off since and he still wants more things from there that I’m glad I waited to purchase I was able to complete a return request on their site and they gave me an address to ship to in the Netherlands I knew it would be a bit expensive but I never knew the cheapest option would be 225 I would be paying more to return than the refund. We love Jelly but with this experience I hate to purchase things off amazon and give other sellers money for Jelly’s name when he should be earning it but that’s probably what we’re going to have to do after this.

2021年8月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Terrible quality, unprofessional customer service.

Having previously ordered from Jelly Store and happy with the products I recently ordered the Beennny t-shirt for my son. When it arrived I was disappointed as the material and print were terrible and felt cheap but also the length was far much shorted then stated on the website.
I contact Jelly to arrange a return, after a number of rude, unprofessional and patronizing replies they wanted me to provide photographic evidence as to how I thought the material was cheap as apparently they have never received a single complaint, which I find very hard to believe. and after this I could return the t-shirt to them at my cost for them to inspect it. I have never had so much trouble to return an item. I won't be bothering to return it as it just isn't worth the hassle but I also won't be buying from Jelly Store again.

2021年7月9日
自発的なレビュー
Jelly Store ロゴ

Jelly Store からの回答

Dear Sarah,

We're terribly sorry for the caused inconvenience. It is true we never received any complaints regarding the quality of the material & prints of the Beenny T-Shirts. Perhaps you received a faulty T-shirt (production failure), this is why we asked for photographic evidence. It was never our intention to be rude, our apologies. We have contacted you through e-mail to let you know a new T-Shirt is on its way!

Kind regards,

Jelly Store

5つ星のうち1の評価

No refunds if you don’t get your item apparently

I ordered the glow in the dark T-shirt for my son back in April as it was on presale. Shipped out early may and now we’re in July and still no order. Per the USPS website it says it’s been in Chicago for over a month now. I was able to contact USPS customer service and was told by a few of their representatives that if any item is in one spot for over a month it’s considered lost and that the sender would have to file a claim. I reached out to jelly customer service and was told they couldn’t do anything about because they have shipped it out already. POINT OF MY REVIEW IS.. don’t bother with jelly merch. Your kid will totally forget he even ordered anything from them because of how long it takes. They lose hope it’ll get there. PLUS customer service sucks.. I’ve been back and forth with them and all they can say is they can’t do anything and to wait.. ridiculous.. Please people.. AVOID YOURSELF THE HEADACHE. DON’T PURCHASE WITH THEM.

2021年7月3日
自発的なレビュー
Jelly Store ロゴ

Jelly Store からの回答

Dear Rocio,

We're terribly sorry for the inconvenience. We did file several claims with USPS, since they are having a lot of issues currently in their shipping network. Our policy is = if package is lost, we will refund your money after 30 days without a shipping scan. I see your order got refunded yesterday.

Again, we're terribly sorry for the inconvenience. Unfortunately, sometimes this happens :(

5つ星のうち2の評価

Package HELP

My son has been a huge fan of Jelly. So, we ordered a pre-order glow in the dark hoodie back in April. We are now almost into July and the package (according to shipping info) has been in Chicago for over a month. I tried contacting USPS but they cannot do anything or see any information because the hoodie is a "registered mail item." They've told me to contact the people I bought it from but that has been next to impossible. Can someone please give me a phone number to call to find my package so I know if I am even still getting it? Not sure what else to do? This hoodie/shipping was not cheap.

2021年6月26日
自発的なレビュー
Jelly Store ロゴ

Jelly Store からの回答

Dear Taz,

We see according to your tracking number there was a delivery attempted on July 3. Unfortunately USPS is experiencing a lot of delays currently in their network. As you see in the end the package got moving again and they tried to deliver it to your house. Please see this link: https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?tRef=fullpage&tLc=2&text28777=&tLabels=RL923585659CH%2C&tABt=false

You can reschedule the delivery from there.

I also see your shipping costs have been refunded on June 28.

We're terribly sorry for the caused inconvenience.

Kind regards,

Jelly Store

5つ星のうち5の評価

Reliable site, Great Products

I don't know why there are so many bad reviews about dice and a fire? This review is for Jellystore.com. They don't sell dice, penguins, ect just cloths and occasional merch from the Youtuber Jelly. Shipping does take a while with most things being shipped from Europe, never China. The Merch is very great quality, the cloths are very high quality and durable. Most of my items take 2-4 weeks to even ship out and then another month to arrive. I think they may do drop shipping or make items to order and don't really keep inventory on hand. Customer service responds very quickly to inquires.

2021年6月2日
自発的なレビュー
Jelly Store ロゴ

Jelly Store からの回答

Hello Cindy, thanks for your kind review. If your items take 2-4 weeks to ship out you must have ordered a pre-order item (like the Glow in the Dark merchandise). We know shipping takes a while due to delays caused by USPS. Thanks again!

5つ星のうち1の評価

If I can I give this store zero stars

If I can I give this store zero stars. Ordered merchandise on 12/3/2020 and still haven’t heard or haven’t received any updates for a while. Last update was 3 weeks ago from Jelly company that it’s in transit in NY. We live in Virginia so I am asking how long it will take for a shirt to come? I wrote an email to Jelly store customer service and they were polite and answered promptly but looks like the shipping company is out of their hands. I suggest you a jelly company to switch to more reliable and better shipping company for a shipping and handling cost you are charging to have more happy customers. So far I can tell this web is scam with bad customer service and updates. This was a last and first time I ordered from this store.

2021年1月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Delivery Time

I ordered a sweater for my 7 year old at the end of September with a delivery date set by the store of November 6. I have yet to receive the item. As per most comments here, it seems as though it delivers in 3 months. They should be more transparent with your delivery dates, as I am certain customers will purchase their items, regardless. The Ascendia transport tracking code for my purchase has not been updated since October 16. I emailed the Jelly Store twice to inquire about the item, and they responded promptly and were polite, simply stating that it was still in transit. Understandably, the wait time is longer because of Covid, and I live in Canada. At the same time, I suspect the item was likely lost by transport company given the last update being in October. I am not certain if they contacted Ascendia directly to inquire, but I sent an email inquiry to Ascendia a few days ago and have yet to hear back from them. I would expect that Jelly Store would be more proactive in tracking the items for which customers paid. I have asked for a refund, and they simply told me that the item is in transit and they will reimburse me for the shipping cost. I do not expect that the item will ever be delivered. This will simply be assigned to a lesson learned on my end. It is unfortunate, as my 7 year old keeps asking me about the delivery of the sweater which he really wanted. I recommend that the company find an alternative delivery company that is a bit more reliable when it comes to communicating and delivery dates.

Updated (December 7): The sweater was finally delivered. There are no concerns with the actual product. My son is happy to finally have his sweater. If we order from the store again, I will have to be mindful that the delivery time is not what is stipulated and that Ascendia's tracking is not accurate since it still shows that the package is in Europe.

2020年11月28日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報