レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Noah was a great sales rep. They were able to get us pasrts we couldn't find elsewhere, although the price was a little more. Shipping was very quick and satisfactory.

5぀星のうち3の評䟡

In the website the item said available but they emailed me that the item wasn’t available and have to wait until September

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

There web site was very user friendly, Found the product I was looking. Very surprised how competitive their pricing was. Estimated delivery time was reasonable, however actually received it 3 days ea... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Very prompt service, parts received when quoted and an unbeatable price 1/3rd what our alarm company wanted. Allowing us to get a room back online much sooner. we will be using them for all our alarm... もっず芋る

䌁業情報

  1. 火灜譊報噚提䟛業者
  2. 防火システム提䟛業者

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

JEM Security supplies the largest brands in Fire Life Safety at the most competitive prices while maintaining a very high level of customer satisfaction.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

141件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I ordered the air purifier and my


I ordered the air purifier and my credit card was charged. They did not actually have the item in stock and refunded me. I wasted several days on this.

2021幎10月24日
JEM SECURITY ロゎ

JEM SECURITY からの回答

Hello Melanie,

We apologize for any inconvenience this situation has caused you. I see you placed your order on a Sunday, and the after we sent you an email informing that we didn't have stock. In the next couple of days, we did our best to find the product for you in a timely manner but unfortunately we weren't able to, so your order was refunded on Wednesday. We tried to conduct this process as fast as possible, to minimize any possible problems. If there is anything else we can do for you, please let us know.

Thank you,

5぀星のうち1の評䟡

I ordered items And after 4 days from


I ordered items And after 4 days from payment they told me it’s not available and no body answer or reply my email

Until now item showing available on website

2021幎9月25日
JEM SECURITY ロゎ

JEM SECURITY からの回答

Hello Ahmed,

We apologize for any inconvenience this situation might have caused you. Our website actually shows the message “Please call or chat for lead time”. In this case, it’s not always guaranteed we’ll have stock.

Regarding the product you purchased, unfortunately we are out of stock, and we did our best to contact you as soon as possible. If you can’t wait for it, we’ll proceed with the refund for your order.

Please let us know if there is anything else we can do.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報