Juweelwinkel.nl レビュヌ 25

•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.5

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Ik vertrouw dit voor geen cent. Bestelling begin mei gedaan. Nog steeds niets ontvangen. Het voelt echt als oplichterij
? Als ik dit van te voren had geweten (recensies etc), dan had ik nooit bij h... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Bij juweelwinkel.nl heb ik een prachtig horloge en meerdere sieraden gekocht. De service was uitstekend — deskundig, vriendelijk en zonder verkoopdruk. De winkel is mooi en je wordt er hartelijk ontva... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Net een prachtige armband opgehaald in Hengelo. Voor heel bijzonder stukken ben je hier aan het goede adres. Had al via het internet besteld, maar nu voor een wat duurder stuk maar even live gaan kij... もっず芋る

5぀星のうち3の評䟡

Behalve verkopen, koopt bedrijf juwelen in. Mijn ervaring daarmee was toch wat teleurstellend. Ik had 4 juweeltjes toegestuurd. 2 gouden ringen en 2 zilveren hangers met half edelstenen. Ik kreeg voo... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 宝石商
  2. 宝食品買い付け業者
  3. 宝石店
  4. 時蚈店

Juweelwinkel.nl に぀いお

圓該䌁業による蚘述

Juweelwinkel.nl is dé webshop met vintage, antieke en pre-owned gouden en zilveren sieraden en luxe horloges. Met een aanbod van ruim 3000+ verschillende sieraden en luxe horloges en wekelijks een nieuw aanbod is er altijd wel iets moois te vinden. Ringen, armbanden, kettingen, hangers, oorbellen en broches van goud en zilver. Maar ook manchetknopen, zilveren portemonnees, bedels, en luxe horloges. Alle sieraden zijn officieel gekeurd met de Nederlandse keurtekens voor goud en zilver. Bekijk gauw onze prachtige collectie en koop veilig jouw sieraden bij een betrouwbaar adres. Kies voor een prachtig cadeau voor jouzelf of iemand anders.

連絡先

3.5

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

25件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

レビュヌ䟝頌の蚘録がありたせん

この䌁業は顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Ik vertrouw dit voor geen cent

Ik vertrouw dit voor geen cent. Bestelling begin mei gedaan. Nog steeds niets ontvangen.
Het voelt echt als oplichterij
?
Als ik dit van te voren had geweten (recensies etc), dan had ik nooit bij hun besteld.
Mensen wees gewaarschuwd!

2026幎5月21日
自発的なレビュヌ
Juweelwinkel.nl ロゎ

Juweelwinkel.nl からの回答

Beste Marjan,

Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad. Dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden.

Wij zijn zeker geen oplichters en helpen je graag om uit te zoeken wat er misgaat met jouw bestelling. Alle zendingen van Juweelwinkel worden verzekerd en met tracking verzonden, waardoor we precies kunnen nagaan wat de status van een pakket is.

Zou je contact met ons willen opnemen via e-mail, WhatsApp of telefoon en daarbij je bestelnummer of volledige naam willen vermelden? Dan zoeken mijn collega’s en ik direct uit wat er aan de hand is.

Wij horen graag van je

~Jeremy

5぀星のうち5の評䟡

Uitstekende service, topkwaliteit producten

Bij juweelwinkel.nl heb ik een prachtig horloge en meerdere sieraden gekocht. De service was uitstekend — deskundig, vriendelijk en zonder verkoopdruk. De winkel is mooi en je wordt er hartelijk ontvangen. Absolute aanrader!

2026幎5月4日
自発的なレビュヌ
Juweelwinkel.nl ロゎ

Juweelwinkel.nl からの回答

Wat ontzettend leuk om te lezen, bedankt voor je mooie woorden en het vertrouwen in Juweelwinkel! Wat fijn dat zowel het horloge als de sieraden goed bevallen en dat je onze persoonlijke aanpak als prettig hebt ervaren. We vinden het belangrijk dat klanten rustig kunnen kijken en eerlijk advies krijgen, zonder druk. Heel veel draagplezier gewenst met je aankopen en we hopen je in de toekomst graag nog eens te mogen verwelkomen.
~Jeremy

5぀星のうち3の評䟡

Enkel de goudprijs

Behalve verkopen, koopt bedrijf juwelen in. Mijn ervaring daarmee was toch wat teleurstellend. Ik had 4 juweeltjes toegestuurd. 2 gouden ringen en 2 zilveren hangers met half edelstenen. Ik kreeg voor elk juweeltje enkel de goud of zilverprijs, niets voor het juweel zelf. Dat is dan toch meer zoals een goud, zilver inkoop bedrijf. Ik heb 3 van de vier wel netjes terug gekregen. Voor de zilveren hangers kreeg ik zo goed als niets, voor een 14 ct gouden ring met 2 diamantjes, enkel de goudprijs.

2025幎11月10日
自発的なレビュヌ
Juweelwinkel.nl ロゎ

Juweelwinkel.nl からの回答

Bedankt voor uw review en het toesturen van uw sieraden. Jammer dat onze werkwijze niet aansloot bij uw verwachting.

Bij de inkoop beoordelen we sieraden vooral op de goud- of zilverwaarde. Kleine diamantjes en halfedelstenen leveren in de praktijk meestal geen extra inkoopbedrag op, en zeker bij zilver blijft er door de lage metaalwaarde soms weinig over.

Uw sieraden zijn (op één na) netjes teruggestuurd omdat ons voorstel vrijblijvend is en u nooit verplicht bent om akkoord te gaan.

Als u wilt, lichten we uw taxatie graag nog even persoonlijk toe. U kunt hiervoor altijd contact met ons opnemen. ~Jeremy

5぀星のうち5の評䟡

Mijn aankoop

Het is niet de eerste keer dat ik daar kom .Van morgen een mooie breitling gekocht netjes geholpen door jeremy en René vriendelijk mensen daar

2025幎11月26日
自発的なレビュヌ
Juweelwinkel.nl ロゎ

Juweelwinkel.nl からの回答

Bedankt voor de mooie 5-sterrenreview en het vertrouwen, ook bij uw eerdere bezoeken. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service van ons.
Heel veel draagplezier met jouw Breitling en graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Jeremy & René

5぀星のうち1の評䟡

Waardeloos bedrijf komen hun afspraken


Waardeloos bedrijf komen hun afspraken niet na en servies een nul ..!!!

2025幎11月9日
自発的なレビュヌ
Juweelwinkel.nl ロゎ

Juweelwinkel.nl からの回答

Beste Jan, bedankt voor de beoordeling. Op een 1 ster beoordeling zijn wij niet trots en daarom wil ik u vragen wat er precies mis is gegaan. We zijn altijd bereid om tot een oplossing te komen. Tevreden klanten staat namelijk bij ons op nummer 1. Neem even contact op met de klantenservice via klantenservice@juweelwinkel.nl. Ik hoor het graag. ~Jeremy

5぀星のうち5の評䟡

Vandaag een 18krt gouden ring gekocht

Vandaag een 18krt gouden ring gekocht. We zijn er maar langs gereden omdat ik twijfelde over de maat. We zijn goed geholpen. Alles naar wens.
Het was de rit Haarlem/Hengelo waard.

2025幎7月25日
自発的なレビュヌ
Juweelwinkel.nl ロゎ

Juweelwinkel.nl からの回答

Bedankt voor deze mooie 5-sterrenreview én voor de rit helemaal van Haarlem naar Hengelo. Wat fijn om te horen dat alles naar wens was en dat we samen de juiste maat hebben kunnen uitzoeken voor de 18 karaat gouden ring.
Heel veel draagplezier gewenst en natuurlijk van harte welkom, in de winkel op afspraak of in onze webshop. ~Jeremy

5぀星のうち5の評䟡

Horloge aangeschaft.

Op 19 maart een horloge aangeschaft bij Juweelwinkel.

Rene & Juweelwinkel hebben mij zeer goed geholpen.

Het contact voor het plannen van een afspraak, het meedenken over de juiste keuze.
Ik ben heel tevreden met mijn horloge, en de keuze om deze aan te schaffen bij Juweelwinkel.

2025幎3月19日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Onredelijke after-sales service

Ik heb recent een horloge uit mijn geboortejaar besteld bij JuweelWinkel en was er erg blij mee. Helaas werd ik vandaag onaangenaam verrast door condensvorming onder het plexiglas. Dit is bijzonder vreemd, aangezien het horloge nog maar 1,5 maand in mijn bezit is en slechts tien keer met uiterste zorg is gedragen. Het is nooit blootgesteld aan onredelijke wateromstandigheden (hoogstens een enkele waterspat tijdens het handen wassen, maar zelfs dat was zou minimaal moeten zijn aangezien ik het horloge onder een overhemd draag).

Gezien de zorg waarmee ik het horloge behandeld heb en het feit dat de kroon altijd volledig gesloten was, vind ik het bijzonder teleurstellend dat dit probleem zich voordoet. Ik heb meerdere vintage horloges in mijn collectie en heb dit nooit eerder meegemaakt. Logischerwijs heb ik contact opgenomen met JuweelWinkel, maar ik werd direct gewezen op de garantievoorwaarden. Uiteraard begrijp ik dat vochtproblemen doorgaans buiten de garantie vallen, maar een horloge dat binnen anderhalve maand al condensvorming vertoont terwijl het onder normaal gebruik is gedragen, zou naar mijn mening toch wel op een gepaste manier opgelost moeten worden. Zeker omdat de garantie vanuit JuweelWinkel bedoeld is voor “defecten die optreden bij normaal gebruik van hun sieraden en horloges”.

Ik heb gevraagd of het horloge vóór de verkoop op waterdichtheid getest was, maar dat bleek niet het geval te zijn “iets wat bij geen enkel horloge wordt gedaan”. Dit vind ik vreemd, aangezien een waterdichtheidstest eenvoudig uit te voeren is en mogelijke problemen voorafgaand aan de verkoop kan identificeren. Als een horloge zo'n test niet doorstaat, kan er vooraf onderhoud plaatsvinden of kan de koper in ieder geval geïnformeerd worden dat het niet geschikt is voor dagelijks gebruik. Dit zou veel problemen voorkomen.

Kortom, JuweelWinkel heeft een mooi assortiment, maar als het gaat om after-sales service valt er nog veel te verbeteren. Voor potentiële kopers: houd hier rekening mee, want je kunt zomaar met een probleemhorloge zitten zonder dat je iets verkeerds hebt gedaan.

2025幎2月4日
自発的なレビュヌ
Juweelwinkel.nl ロゎ

Juweelwinkel.nl からの回答

Beste Guus,

Feedback is altijd welkom, positief of negatief en in dat laatste geval zijn we vaak meer dan bereid een oplossing te vinden. Helaas is een claim als deze; 'condens in een vintage 18k. gouden uurwerk voorzien van plexiglas’ iets waar geen enkele partij garantie en/of coulance op kan geven. Een vintage 18k. gouden uurwerk is gewoonweg niet geschikt voor vocht, spatwater en waterdichtheid wordt dan door ons ook niet vooraf getest en/of gegarandeerd. Dit wordt dan ook duidelijk uitgesloten in het meegeleverde garantie certificaat. Daarnaast is dit toch wel algemeen bekend en je had als fervent horloge liefhebber kunnen weten dat vintage 18k. gouden horloges met plexiglas niet per defenitie waterdicht zijn of je dit kan (of mag) verwachten..

Helaas is jouw verwachting hierbij anders en probeer je nu door middel van deze negatieve review een oplossing te forceren voor een probleem die al niet meer bestaat, de condensvorming is namelijk al weg. Je verwacht dat wij een vintage 18k. gouden horloge v.v. plexiglas waterdicht gaan maken. Dit is iets wat gewoonweg onmogelijk is en onrealistisch om te verwachten. Het spijt ons daarom bijzonder maar in deze was er geen andere oplossing dan met deze reactie aan te geven dat we altijd open staan voor de dialoog mits er realistische verwachtingen zijn en we in een oplossing kunnen meedenken. In deze bleek dit gewoonweg onmogelijk en dat vinden wij ook bijzonder vervelend.

Desalniettemin bedankt en succes verder!

~Rene

5぀星のうち5の評䟡

Aankoop horloge

Ik heb de afgelopen jaren meerdere keren zaken gedaan met Rene van Juweelwinkel en elke ervaring was uiterst positief. Vanaf het eerste moment altijd een vriendelijke ontvangst, waarbij je je direct op je gemak voelt. De service is echt uitmuntend; Rene neemt de tijd om alles helder uit te leggen en zorgt ervoor dat je volledig tevreden de deur uit gaat. Of het nu gaat om een aankoop of advies, je kunt altijd rekenen op professionaliteit en persoonlijke aandacht. Ik zou Juweelwinkel zonder twijfel aan iedereen aanraden!

2024幎9月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

Beschrijving klopt, prijs aan hoge kant, bovenranden van sieraad zijn vies en vet

Ik heb een prachtige gouden hanger gekocht die ingelegd was met een zwarte granaat. Voor zover mijn amateuristische blik kan vaststellen is het inderdaad goud (14 karaats zou het zijn). De beschrijving op de website klopte, evenals het gewicht en de lengteomschrijving. Mijn microweegschaal zegt inderdaad exact 2,57g. Er is een optie om met Klarna te betalen (inclusief aankoopgarantie) wat ik voor de zekerheid gedaan heb, want ik kende de webshop niet. Het pakketje werd inderdaad verzekerd verzonden (speciaal verzendbusje en medewerker ipv PostNL). Ook is het doosje verpakt in leuk papier en met een mooi strikje eromheen, het doosje is prima maar van goedkope kwaliteit. Er zaten ook twee Werthers karamelsnoepjes bij, wat een aardig gebaar is maar niet echt nodig is naast een juweel van €199 wat niet voor mezelf is. En wat tegenviel was dat het sieraad, dat niet goedkoop is voor zijn gewichtsklasse, voor deze prijs totaal niet schoongemaakt was. Linksboven bevonden zich dikke zwarte randen met vettigheid die erg duidelijk zichtbaar waren en ook aan de onderste helft van het steentje zaten dikke korrels vet die er niet zomaar weg te poetsen waren met nagels achter een vochtig microvezel doekje zetten. Dit was het advies van de medewerkster aan de telefoon. Het was wel attent dat de winkel kosteloos aanbood om een microvezel doekje op te sturen via de post, maar aangezien ik al een doekje in huis had hoefde ik dat niet. Ik wilde wel het vrij unieke sieraad houden. Vervolgens heb ik op internet opgezocht hoe gouden juwelen het beste schoongemaakt kunnen worden zonder beschadiging. Dat zou met een tandenborstel en een klein stipje vloeibare handzeep kunnen (wat minder agressieve zeep is). De tandenborstel die ik had was toch redelijk ruw, en uiteindelijk heb ik een schoongemaakt poederpenseeltje uit de make-updoos van de dame gepakt. Samen met water en een minihoeveelheid handzeep heb ik toen het sieraad schoon gemaakt. Nu ziet de hanger er echt heel mooi uit, het heeft redelijk wat detail en glimt nu op alle randen die van voren zichtbaar zijn. De achterkant van het steentje was ook vettig maar niet storend. En aan de achterkant van de gouden boogjes van de hanger kwam ook heel wat vet los, ondanks dat dat niet erg zichtbaar was bij mijn eerste inspectie van het sieraad. Ik weet dat het tweedehands juwelen zijn, maar ik vind het teleurstellend dat het zo slecht is schoongemaakt. Zeker voor deze prijs is dat slecht. Nieuwe 14 karaats gouden hangers van een gewicht van 2 gram kan ik bij mijn juwelier al voor €160 kopen. En die hoeven niet schoongemaakt te worden. Dit is een hanger met zwart granaat (wat zeldzamer is dan rood granaat) en dat misschien voor een kwart bijdraagt aan het gewicht. Granaat is per gram goedkoper dan goud, maar het totale sieraad is €199. Het is echter wel een origineler cadeau, zeldzamer, heeft een gedetailleerder vorm, en heeft een minder grote oplage dan moderne sieraden. Maar voor deze premium prijs moet die echt wel schoongemaakt worden.

2023幎10月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Mooie webshop, super blij met pakketje!

Een overzichtelijke webshop. Bij vragen zijn ze gemakkelijk te bereiken. Pakketje snel verzonden en super mooi ingepakt. Je kunt echt zien dat er veel tijd en moeite word gestoken in de webshop en de service!

2023幎6月1日
自発的なレビュヌ
Juweelwinkel.nl ロゎ

Juweelwinkel.nl からの回答

Bedankt voor de mooie review! We steken veel tijd in onze verpakkingen zodat het een cadeautje is om te ontvangen. Heel veel plezier met jouw bestelling ~Jeremy

5぀星のうち5の評䟡

Zeer tevreden met vintage Omega

Ik heb onlangs een vintage Omega horloge bij Juweelwinkel gekocht. Ik had er een klein probleempje mee wat door de winkel snel en professioneel is opgelost. Erg blij mee en een zeer goede service.

2023幎5月1日
自発的なレビュヌ
Juweelwinkel.nl ロゎ

Juweelwinkel.nl からの回答

Bedankt voor de 5 sterren beoordeling. We geven op alle sieraden en horloges 1 jaar garantie. Als er iets niet in orde is lossen we het altijd op. Leuk om te horen dat u het als goed heeft ervaren. Heel veel plezier met het Omega horloge. ~Jeremy

5぀星のうち1の評䟡

Horloge besteld

Horloge besteld, binnen gekregen met beschadiging op het glas.

2023幎1月18日
自発的なレビュヌ
Juweelwinkel.nl ロゎ

Juweelwinkel.nl からの回答

Beste Benyamin, wat vervelend om te horen dat er beschadigingen op het glas zitten van het horloge dat je bij ons besteld hebt. Dit hoor absoluut niet. Wellicht is er met de verzending iets niet goed gegaan of misschien hebben wij de kras niet opgemerkt op het moment van inpakken. Uiteraard gaan we dit oplossen.

We hebben afgesproken een nieuw exemplaar toe te sturen en dat je dit horloge met beschadigingen (op onze kosten) aan ons terug kunt sturen.

Ik hoop dat dit voor jou een goede oplossing is en dat je met veel plezier het onbeschadigde horloge gaat dragen of cadeau geeft. ~Jeremy

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報