Kabayan Remit レビュー 

351
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Been a loyal customer for a while until recently been trying to send more than usual but then held by compliance. They requested documents which was sent promptly without stating specifically what the... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I had a great experience with Miss Maricris at Kabayan Remit. She is super friendly and genuinely nice, making the entire process comfortable and stress-free. She also has a good knowledge of how Kaba... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Easy to use. You can view old and new transaction. Very secure, your login details and bank account (if youre doing bank transfer) never saved. Incase you lost your fone, they can't use your apps... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I use Kabayan Remit since i was here last October 2022. Madaling gamitin at kapag nagkaroon ng problema sa padala (wrong spelling of receiver, etc.) they will contact us right away! Very friendly and... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 送金サービス

当該企業による記述

Kabayan Remit is a trusted online money transfer service helping overseas Filipinos send money to the Philippines quickly, securely, and affordably. We specialise in making remittances simple, with convenient online transfers, competitive exchange rates, transparent fees, and a range of payout options for recipients in the Philippines. Our service is designed for Filipinos living abroad who want a reliable way to support family, pay bills, or send funds home with confidence. At Kabayan Remit, we focus on customer care, security, and ease of use. Whether customers are sending from the UK, Canada, or the US, our goal is to provide a smooth and dependable remittance experience from start to finish.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

351件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 50%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.4

すべてのレビュー

(351)

過去12か月のレビュー数: 77件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

I’ve been using Kabayan Remit when they…

I’ve been using Kabayan Remit when they were still called Asenso Remit. And now, they were so unbelievably strict, even the receivers on my list were there since I started. And now they started asking for their details etc. I used to refer them to friends but now I will not. Will be looking for other options now.

2025年3月20日
自発的なレビュー
Kabayan Remit ロゴ

Kabayan Remit からの回答

Thank you for your feedback, Ann. We sincerely apologize for the inconvenience and understand your frustration. Please know that we are investigating your concern to improve the experience moving forward. We appreciate your long-time support and hope to regain your trust.

5つ星のうち1の評価

IVE BEEN USING.THIS FOR A LONG TIME NOW…

IVE BEEN USING.THIS FOR A LONG TIME NOW AND NOW THEY ARE QUESTIONING MY SOURCE.OF INCOME AND WHY AM I SENDING FREQUENTLY TO MY SON IN THE PHILIPPINES? LOL SINCE MY SON IS IS PAYING.ALL THE BILLS USING.HIS OWN MONEY, I WAS JUST REPAYING.WHAT I OWE TO MY SON, BECAUSE HE ALSO NEEDS THE MONEY FOR HIS TREATMENTS

2025年2月22日
自発的なレビュー
Kabayan Remit ロゴ

Kabayan Remit からの回答

Hi Kabayan!

We truly understand your frustration and are sorry for any inconvenience this has caused.

As part of our compliance process, all transactions—regardless of the amount or frequency—undergo routine review. Rest assured, our team will work with you to make sure everything is sorted.

If you'd like to discuss this further or need any assistance, feel free to reach out to us directly. We’re here to help!

Thank you for your understanding, and we really appreciate your continued trust in Kabayan Remit. ❤️

5つ星のうち1の評価

Hindi lang isang beses mga Beneficiary…

Hindi lang isang beses mga Beneficiary ko pinabalik balik sa pag claim ng money. Sana mabigyan pansin yung mga ka partner ng Kabayan doon sa Pilipinas na ibigay kaagad yung money, Aabutin pa ng 3 days .. Sobra yung taga roon walang awa sa mga kababayang pobre na ng claim at pinabalikbalik hindi nila naisip yung effort nila, panahon at pera nasayang. Init at gutom pa. Sana ma solve itong problema ng mga partners. Hindi lang beneficiaries gina abala pati yung sender. mag kaiba ang oras natin. Itong sulat kung ito pasado alas 12 ng gabi rito. Dahil nga di na mka kaya ng beneficiaries sa pabalik balik kayo ito mapilitan sila tatawag sa amin. pangatlong abala yung staff ng Kabayan dahil tatawagan ko rin sila. Hay ... paki nalng kung yung Palawan at Mluiher ay ganun ang nga gawain bigyan ninyo ng memo o anong magawa ninyo para matigil na ito at nakakasira ng imahin ng Kabayan. Wala kayo issue sa akin kundi yung mga kapartner ang natutulak na dumihan imahin ninyo. Meron pang pahingi hingi ng recebo hindi kuntento sa ref number hawak ng beneficiaries kahit ipakita pa yung mensahe doon. Wala silang paki alam sa recibo ng sender. Hindi nila yun dapat hingiin for privacy reason. Kaya noong tumawag ako sa staff ninyo. sabi ko isang MAGIC lang to na gawin mo. TAWAGAN MO BENEFICIARY ko na andoon ilang oras nakaburo sa kanila. Ayon BOOM .... narinig sa taga roon kaya ayun TINAWAG na pangalan niya. UGALING iwan.

2024年10月8日
自発的なレビュー
Kabayan Remit ロゴ

Kabayan Remit からの回答

Hi Kabayan Joyce, thank you for your review and for raising your concern about this matter. Pasensya na po sa abala na naidulot nito sa iyo at sa iyong beneficiary. Huwag po kayong mag alala at makikipag ugnayan po kami sa aming pick up partners para masolusyonan ang inyong concern. Kami rin po ay tatawag sainyo upang malaman ang ibang detalye. Maari po bang malaman kung anong branch ang pinuntahan ng inyong beneficiary?

Kindly email us the branch and details at info@kabayanremit.com.
Salamat po sainyong pag unawa at gagawan po namin ito ng solusyon.
Maraming salamat sa iyong tiwala sa Kabayan Remit, Kabayan! 🙏

5つ星のうち5の評価

Thank you kabayan remit!

What I love about Kabayan Remit is their excellent customer service and the kindness of their agents. I’ve never experienced any delays with my transactions. Their exchange rates are also better than others. It’s incredibly convenient to use, and I don’t need to leave my house or take my time off work to send money to my loved ones. Thank you so much, Kabayan Remit. Wishing you many more successful years ahead! :)

2024年9月30日
自発的なレビュー
Kabayan Remit ロゴ

Kabayan Remit からの回答

Hi, Kabayan Anne!
Thank you so much for your kind words! We’re happy to hear that you’ve had such a positive experience with Kabayan Remit, and we truly appreciate your trust in our service. We are dedicated to making your transactions smooth and convenient, so we’re glad that our efforts have made things easier for you. We’ll continue to work hard to provide you with the best rates and service. Wishing you all the best, and we look forward to serving you for many more years ahead! 😊

5つ星のうち1の評価

I went all through the verification…

I went all through the verification process, and after my last transaction, they disabled my account without further information. dont try to use this app, they havent refund my money yet

2024年6月20日
自発的なレビュー
Kabayan Remit ロゴ

Kabayan Remit からの回答

Hi Steve,

Thank you for your review and for raising your concern about this matter. We sincerely apologize for the inconvenience this has caused you. Our support team has reached out to you regarding your last transaction; please check your email. Your refund is also being processed. If you have any other concerns, please do not hesitate to contact us at info@kabayanremit.com. Thank you

5つ星のうち1の評価

They are completely useless and stupid

2024年5月18日
自発的なレビュー
Kabayan Remit ロゴ

Kabayan Remit からの回答

Hi Andrew! Thank you for your review. We apologize for any inconvenience you may have encountered. Upon checking, we see that your account is not yet registered. To complete your verification, please check your email, as our team has sent you a message to resume your registration. If you have any questions, please feel free to contact us at info@kabayanremit.com. We're happy to assist.

5つ星のうち1の評価

Waste of time company

Wasted time signing up for it since ive seen good exchange rate, signed up then getting transfere fee almost £5, later on asking to verify my id which is given 2 attempts done first attempt with driving license failed, second attempt used passport failed again receiving email saying your not be allowed to have account with them, jokes company cant identify IDs properly their system isnt seems to be up to date updated if they cant match up selfie with passport id picture, wasted of time, better use worldremit or westerunion faster registration quicker transferes exchange rate might be 1 or 2 pesos less but at least money receiving within 1hour, WILL NOT TRY REGISTER AGAIN USELESS COMPANY BIG TRANSFERE FEE RATES TOO westerunion provides same exchange rates

2024年4月21日
自発的なレビュー
Kabayan Remit ロゴ

Kabayan Remit からの回答

Sorry to hear you've experienced issues with our service, Martinas. Please feel free to send us more details at info@kabayanremit.com so we can have a closer look at the issue for you. Thanks!

5つ星のうち2の評価

We are sending money to the Philippines…

We are sending money to the Philippines every week. At first, Kabayan Remit was so fast and no hustle. This past couple of months my transaction always went to compliance, some issue with bank and whatnot. It a nuisance to always call and follow why the transfer was on hold every week.

2024年2月16日
自発的なレビュー
Kabayan Remit ロゴ

Kabayan Remit からの回答

Hi Monde, we'll always do our best to deliver your money to your loved ones as quickly as possible, but sometimes we need to conduct additional checks or banks may take longer to process.

5つ星のうち1の評価

Kabayan uses Metrobank ...bEWARE

Kabayan uses metrobank which is Ok most of the time but then suddenly they will withhol;d a transaction for verification but then just sit on it for many days and do nothing. The only way out it to demand a refund. When a remittance is urgent this is not helpful to say the least

2023年12月7日
自発的なレビュー
Kabayan Remit ロゴ

Kabayan Remit からの回答

Thank you for letting us know about your experience! We apologise for the delays you have experienced. We will strive to limit this from happening to the best of our ability. Thanks once again for your feedback!

5つ星のうち5の評価

Top-Notch Service with Kabayan Remit

Kabayan Remit goes above and beyond! Their welcoming customer service, commitment to satisfaction, and unwavering assurance make them stand out. You can count on always getting what you ask for. A truly outstanding choice.

2023年8月2日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報