レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Really nice bracelets, initially bought 2 but when they arrived they were slightly too big , Kajoon exchanged them for a smaller size with no issues. I went ahead and bought another bracelet and ring... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I’ve bought a number of items from this company over the last year or so , a ring , two bracelets and more recently the copper snake pendant and swirly circle necklace . The quality and craftsmanship... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Bought 2 bracelets and got gifted one. 2 broke after a month havent worn the other one for a while fear of it breaking. For the exortionate prices of these braclets for them to break so soon is dissap... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Absolutely love your jewellery, thank you so much. You make jewellery to be bought by my husband for me, and for me to buy for girlfriends. Such amazing jewellery, thank you xx

企業情報

  1. 宝石店

当該企業による記述

Handmade Jewellery with Copper, Natural Stones & Ebony. London, UK


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

240件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 57%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価
Kajoon ロゴ

Kajoon からの回答

Hi Anthony,

Thank you for taking the time to leave a review, we appreciate it. Very glad to hear that you are happy with your experience with us.

Best regards

5つ星のうち4の評価

Lovely quality and quick delivery

Lovely quality and quick delivery , great service thankyou

2024年4月21日
Kajoon ロゴ

Kajoon からの回答

Hi Gareth,

Thank you for taking the time to leave a review, we appreciate it. Very glad to hear that you are happy with your experience with us.

Best regards

5つ星のうち5の評価

Good quality ,

Good quality ,, and 5 stars customer service . I will buy more

2024年4月11日
Kajoon ロゴ

Kajoon からの回答

Hi Calistus,

Thank you for taking the time to leave a review, we appreciate it. Very glad to hear that you are happy with your overall experience with us.

Best regards

5つ星のうち4の評価

returns

I have updated my review now that my issue is resolved, very quick response thank you

2024年4月9日
Kajoon ロゴ

Kajoon からの回答

Hi Kath,

Thank you for taking the time to leave a review, we appreciate it

All your emails have been responded on the same day and we have sent you the link to our returns portal twice. Access to the returns portal is available on our website as well, if you scroll all the way down.

You can find all your order details on the order confirmation email. We have also advised your order number as well as the email address you used upon placing the order via a separate email as well...

Our returns process is rather straight forward and absolutely free

While we appreciate you leaving a review, we struggle to justify the 1-star you have given us... We hope that you will re-consider your rating or at least you will let us know at which point you were not satisfied by our service.

Thank you again

Best regards

5つ星のうち5の評価

Very well made merchandise

Very well made merchandise

2024年4月7日
Kajoon ロゴ

Kajoon からの回答

Hi Neil,

Thank you for taking the time to leave a review, we appreciate it. Very glad to hear that you are happy with your experience with us.

Best regards

5つ星のうち5の評価

Absolutely gorgeous

Absolutely gorgeous. It’s not often I see jewellery and instantly think I must have that, but this is what happened and I was not disappointed. The bracelets are gorgeous, well made, unusual and eye-catching. The service was excellent, I had the order on a couple of days after ordering. I will definitely recommend and buy another.

2024年4月1日
5つ星のうち5の評価

Designer jewellery at its best.…

Prompt service..innovative designs...just love Kajoon.

2024年3月1日
Kajoon ロゴ

Kajoon からの回答

Hi Yvonne,

Thank you for taking the time to leave a review, we appreciate it. Very glad to hear that you are happy with your experience with us.

Best regards

5つ星のうち5の評価

Great product and service

Thank you very much!

2024年2月25日
Kajoon ロゴ

Kajoon からの回答

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review, we appreciate it. Very glad to hear that you are happy with your experience with us.

Best regards

5つ星のうち5の評価

Lovely quality product as described…

Lovely quality product as described with fast shipping. Highly Recommend.

2024年2月20日
Kajoon ロゴ

Kajoon からの回答

Hi Adam,

Thank you for taking the time to leave a review, we appreciate it. Very glad to hear that you are happy with your experience with us.

Best regards

5つ星のうち3の評価

Too big

I measured my wrist as instructed on website. However, the bracelet is too big. I have DM’d Kajoon but no response. An email from Kajoon said they had replied to my DM - having double checked, this is not true. The bracelet is beautiful, so it is upsetting to have to write a negative review. I shall look into their “easy” return page

2024年2月18日
Kajoon ロゴ

Kajoon からの回答

Hi Ellie,

Thank you for taking the time to leave a review, we appreciate it.

We cannot locate any direct message reporting a size issue. You did leave a comment on one of our post on Instagram at which we replied promptly.

As mentioned in that reply, you can exchange the bracelet for a different size. The process is rather easy. You can find it our Returns portal on our website.

If any issues with that, please drop us an email and we will send you the link or provide any other assistance if required.

Best regards

5つ星のうち5の評価

Fantastic

Fantastic! Items are perfect and communication with Kajoon was excellent. Highly recommend them.

2024年2月14日
Kajoon ロゴ

Kajoon からの回答

Hi David,

Thank you for taking the time to leave a review, we appreciate it. Very glad to hear that you are happy with your experience with us.

Best regards

5つ星のうち5の評価

Absolutely stunning bracelet

Absolutely stunning bracelet, helps that’s it’s copper helps my arthritis.
Arrived beautifully packaged within 48 hours of placing the order.

2024年2月13日
Kajoon ロゴ

Kajoon からの回答

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review, we appreciate it. Very glad to hear that you are happy with your experience with us.

Best regards

5つ星のうち5の評価

Very prompt delivery.

Very prompt delivery.
A product of good quality, very well made.

2024年1月19日
Kajoon ロゴ

Kajoon からの回答

Hi Steve,

Thank you for taking the time to leave a review, we appreciate it. Very glad to hear that you are happy with your experience with us.

Best regards

5つ星のうち5の評価

Quality product

Quality product, fast and reliable service.

2023年12月28日
Kajoon ロゴ

Kajoon からの回答

Hi Andrew,

Thank you for taking the time to leave a review, we appreciate it. Very glad to hear that you are happy with your experience with us.

Best regards

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報