Kasa レビュヌ 

60
•
TrustScore 5段階評䟡の3

3.1

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Everything went smoothly and great. Enjoyed the suite, the ample space and amenities. The gym was awesome as well. The location (200 Brookline, Boston, MA) is perfect with plenty of places to eat, gro... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

0 stars if I could. We booked a single night stay in Boston, however due to the incoming dangerous weather, our TRAIN into Boston was cancelled. We are hours away with no other form of transportation... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

This place was amazing! The view was entertaining, could see the Hollywood sign and the Capitol Records building! Super spacious and VERY clean! The proximity to the things we wanted to do was perf... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

While the apartment in Greenville,SC was very nice, the reservation personnel was extremely frustrating to work with. I left some clothing items behind. The items were located only after I had to make... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 貞し別荘
  2. ・
  3. ホテル

圓該䌁業による蚘述

Kasa is the leading brand and operator of flexible accommodations, turning single-family, multifamily, and boutique hotel properties into short-term rentals for modern business and leisure travelers. Founded in 2016 by professionals who previously drove growth at Airbnb, KKR, and Apollo, Kasa pairs deep technology with real estate expertise, operating from its New York headquarters. Our proprietary tech stack, automation, and data-driven pricing let us partner with institutional real estate owners and turn their properties into profitable, dependable investments while giving guests a consistent, comfortable stay every time. Every Kasa unit comes with self/keyless check-in through a door code, a Pre-Arrival Checklist so you know what to expect before you arrive, and a Virtual Front Desk available around the clock if anything comes up. We're not just changing how people travel; we're reimagining what real estate assets can become. Whether you're booking a stay or partnering with us as a property owner, Kasa is built on dependability, operational excellence, and a genuinely better experience on both sides of the transaction. Learn more about our units, our partners, and what makes Kasa different at kasa.com.


連絡先

3.1

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

60件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 93に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.1

すべおのレビュヌ

(60)

過去12か月のレビュヌ数: 29ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Visiting our college student

Everything went smoothly and great. Enjoyed the suite, the ample space and amenities. The gym was awesome as well. The location (200 Brookline, Boston, MA) is perfect with plenty of places to eat, grocery shopping and walk. We enjoyed being at Kasa and would stay here again. Highly recommended.

2026幎10月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Elegant place with all amenities

Elegant place with all amenities, efficient virtual concierge....near Savannah Theatre in historic area

2026幎10月1日
自発的なレビュヌ
Kasa ロゎ

Kasa からの回答

Hi David,

Thank you so much for the lovely review! We’re glad you enjoyed the elegant space, amenities, and convenience of our virtual guest support. It’s also wonderful to hear that the location in Savannah’s historic district worked so well for your stay.

We truly appreciate you choosing Kasa and would love to welcome you back the next time you’re in Savannah!

5぀星のうち5の評䟡

Clean and peaceful hotel

Clean and peaceful hotel. Thank you.

2026幎10月5日
自発的なレビュヌ
Kasa ロゎ

Kasa からの回答

Hi Fernando! Thank you so much for your kind words! We’re happy to hear you enjoyed your stay with us. We truly appreciate you choosing Kasa and hope to welcome you back again soon.

5぀星のうち5の評䟡

This place was amazing

This place was amazing! The view was entertaining, could see the Hollywood sign and the Capitol Records building! Super spacious and VERY clean! The proximity to the things we wanted to do was perfect! Loved every minute of it.

2026幎10月1日
自発的なレビュヌ
Kasa ロゎ

Kasa からの回答

Hi Josh!

Thank you so much for sharing this with us! We’re really happy to hear you loved the space, the cleanliness, and especially those views of the Hollywood sign and Capitol Records building. It sounds like the location was a great fit for everything you had planned, which is always nice to hear.

We’re so glad you had such an enjoyable stay with us, and we’d love to welcome you back the next time you’re in Los Angeles.

5぀星のうち4の評䟡

Great place to stay in downtown

Great place to stay in downtown. We were here for the PDX marathon and needed a place for a night and this was such a convenient location. The common areas were so cozy and perfect for some reading. The room was good, nice firm bed, clean sheets and towels.

2026幎10月3日
自発的なレビュヌ
Kasa ロゎ

Kasa からの回答

Hi Jaimee,

Thank you so much for staying with us! We’re glad our downtown location worked so well for your PDX Marathon trip and that you had a comfortable stay.

It’s especially nice to hear you enjoyed the cozy common areas for a little reading and found the room clean and comfortable. We’d love to welcome you back to The Clyde for your next marathon in Portland!

5぀星のうち5の評䟡

Location is great

Location is great! It can be noisy at night but they provide earplugs. Checking in was simple.

2026幎10月1日
自発的なレビュヌ
Kasa ロゎ

Kasa からの回答

Hi Araceli,

Thank you so much for sharing your stay with us. We’re really glad the location worked well for you and that check-in was simple.

We’re sorry the nighttime noise made it harder to fully relax. We know how important a good night’s rest is, and while we’re glad the earplugs helped, we still appreciate you calling this out.

We’d be happy to welcome you back and hope your next stay feels even more comfortable from start to finish.

5぀星のうち5の評䟡

Clyde Hotel Portland

We stayed at the Clyde Hotel in Portland. The room was clean and comfy, the lobby and shared spaces were super cute and the staff was super friendly. Would definitely stay here again.

2026幎9月28日
自発的なレビュヌ
Kasa ロゎ

Kasa からの回答

Hi Saydee,

Thank you so much for the kind words! We’re really happy to hear you found your room clean and comfortable, enjoyed the charm of the lobby and shared spaces, and felt well taken care of by the team.

It means a lot to know you’d stay with us again. We’d love to welcome you back to The Clyde the next time you’re in Portland!

5぀星のうち1の評䟡

0 stars if I could

0 stars if I could. We booked a single night stay in Boston, however due to the incoming dangerous weather, our TRAIN into Boston was cancelled. We are hours away with no other form of transportation due to weather, Kasa would rather we travel into a storm that shuts down AMTRAK and all flights in the area, than refund us for a single night. Book with ANYONE else if you can.

2026幎9月25日
自発的なレビュヌ
Kasa ロゎ

Kasa からの回答

Hi Max,

Thank you for sharing your experience. We’re very sorry for the frustration and stress this situation caused, especially with severe weather disrupting your travel plans.

We’d appreciate the opportunity to take a closer look at your reservation and determine whether any travel insurance or protection associated with the booking may apply. Please contact us at hello@kasa.com or (650) 451-3444 so our team can review the details with you.

5぀星のうち1の評䟡

5 nights, didn't go, no refund, out $1500

I booked a 5 night stay at kasa for work. I paid the extra ~$300 to have a room I can cancel. I tried to cancel today, 3 days before my stay. I understand that the policy states you must cancel 5 days before the stay to get a full refund but they will not issue any amount of refund. So Kasa hotels will receive $1500 of my money and I will never even step foot on the property. They will not have to clean it. They even have the potential to book it to someone else and double down on their money. So again, they are receiving $1500 that I will never get back and I won't even be staying at the property. They had zero remorse for the situation, offered no credits of any type. I am simply out of the money. I understand clearly what the policy says but to offer to middle ground at all is insane. I am sure it is a beautiful hotel and I would have enjoyed the stay but the business ethics are awful.

2026幎9月23日
自発的なレビュヌ
Kasa ロゎ

Kasa からの回答

Hi Joey,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re truly sorry that this situation left you feeling frustrated and disappointed, especially after paying more for a rate you believed would give you greater peace of mind if your plans changed.

We know how upsetting it can be to lose the cost of a stay you’re no longer able to use. While the rate does have a cancellation deadline, we understand why this outcome felt so discouraging. For unexpected situations like these, we also recommend considering travel insurance for added protection.

We appreciate you sharing how this experience affected your impression of Kasa. If you'd like to discuss this further, please contact us at +1 (650) 451 3444 or hello@kasa.com.

5぀星のうち1の評䟡

Negative Experience with Kasa LoHi Denver

Unfortunately, we had a really bad experience booking this Kasa property through Airbnb.
I wouldn’t book Kasa through Airbnb if it’s a last-minute booking.

If you’re going to book Kasa through Airbnb, I strongly recommend completing all of the required check-in steps as early as possible and making sure you have all of the information you need well before your arrival. Kasa operates virtually, and we didn’t realize until later in the evening that our reservation was still showing as pending because we were expected to complete additional forms and check-in information through links sent to our phones.

The problem was that the links they sent us didn’t work. It took several hours to get the bugs fixed. Even after the issue was finally resolved, we were told at around 1:00am that they had accidentally overbooked the property and could not accommodate us.
At that point, we had already made the trip and were left without the place we had booked. We contacted Airbnb and, thankfully, they are refunding us, but we ultimately had to drive all the way back home in the middle of the night.

Really was a terrible experience. If you do book a Kasa property through Airbnb, I would verify everything, including that the reservation is fully confirmed and all required forms have successfully gone through, well in advance of your trip.

2026幎9月17日
自発的なレビュヌ
Kasa ロゎ

Kasa からの回答

Hi HH,

We’re sorry this turned into such a difficult night. After spending so much time trying to complete the check-in steps, finding out so late that the reservation couldn’t move forward was incredibly upsetting.

We’re especially sorry that, after already making the trip, you were left having to drive back home in the middle of the night. That is not how we want any stay to unfold.

Thank you for sharing the details of what happened. We’ll be reviewing the reservation and check-in experience closely so we can identify where the process needs to improve. If there’s anything further we can assist you with, please do not hesitate to let us know.

5぀星のうち5の評䟡

We stayed at Kasa in Little Italy in San Diego

We stayed at Kasa in Little Italy in San Diego, CA. First off is the location, super prime, you can walk to anything, the restaurants, thew boutiques, the coffee shops, and the bars. We stayed at a 2-bedroom, 2- bath corner apartment on the 10th floor and let me tell you how great this unit is. Everywhere you turn is a view, it has floor to ceiling windows in every room. Very spacious kitchen, living room, bedrooms and bathrooms. Everything was clean, new and well maintained. My family of three did not want to leave. Now for the amenities. We went to the pool/jacuzzi floor. Before you get to it, there is a gym, conference rooms you can work in, or have meetings better looking than my own firm's space in DTLA 60th floor. There's the patio and then the pool. All well-appointed and maintained. The pool was not huge but also not small. It was a perfect day to take a dip (85 degrees) and the Jacuzzi was also big enough that it can fit about 8-10 people with so much space. There was only one thing that I needed that it did not have, a full-length mirror. Overall, a very awesome weekend stay. I would definitely come back. We loved it!

2026幎8月28日
自発的なレビュヌ
Kasa ロゎ

Kasa からの回答

Hi Shamina,

Thank you for such a fun review. We’re so glad your family loved the corner apartment, the views, and being right in the middle of Little Italy. It sounds like you made the most of the pool, jacuzzi, and shared spaces too. Hearing that your family did not want to leave is about as good as it gets. We also appreciate the full-length mirror suggestion. We’d be very happy to welcome you back for another San Diego weekend. See you soon!

5぀星のうち2の評䟡

ok where do i start??

ok where do i start??? Stayed a year and oh boy let's start with the noise from garbage removal 3x's a week infront of the building! My boyfriend has terminal cancer plus has had 17 rounds of chemo and Kasa kicked us out would not work with us because of my dogs! One dog is certified!!!(was approved when we signed lease) -we moved dogs out but was told they couldn't even visit my cancer boyfriend!!!! One being a puppy Rottweiler! Both are sweet as can be! Kasa forgot our apt number and said the apt number didn't exist not to say always had to reach the leasing office rather than handle things!
Kasa can never give a day or time for any repairs! So get ready for last minute or them entering without you home. The elevator gets checked and is out of service without any notice-time-date/ parking spots gets confusing and if electricity goes out it's hard to get into the building! We ran into 4th floor movers in the garage and when we tried to ask nicely to get to the 5th floor they punched my cancer boyfriend's truck window and they screamed words! (nothing was done after we complained) The apt is nice but gosh this is crazy! We paid on time & we're quiet! Some really nice neighbors but many aggressive dogs and pls don't use puppy run because it smells of old urine!!!! oh and many don't pickup dog poop so watch where you step To not work with cancer patients is the worst!!! This must change! Leasing office barely gave us 3 days after our lease ended! NOT NICE We begged for a little more time to no avail! Does this represent Boise hope not!

2026幎8月28日
自発的なレビュヌ
Kasa ロゎ

Kasa からの回答

Hi Sacha,

We’re sorry to hear how difficult and frustrating this experience became, especially toward the end of your year-long stay.

We do want to clarify that decisions regarding pets were based on the terms of the lease and the property’s requirements, as well as concerns reported during the stay. Your lease remained in place through its scheduled end date, and when additional time was requested for move-out, our team worked with you to provide a few extra days.

We also hear your concerns about communication around repairs, building access, the elevator, and shared areas. These are important parts of the resident experience, and your comments give us specific areas to review with our teams and property partners.

If there is anything else you would like us to address, please don't hesitate to reach out to us directly.

5぀星のうち5の評䟡

KASA Little Italy

We stayed at KASA Little Italy (in San Diego, CA). It’s a corner 2-bedroom and 2-full bath unit with a complete functioning kitchen on the 10th floor! A floor to ceiling glass wall with blackout blinds beautifully frame the entire unit so when the blinds are up, you are treated to a scenic view of the skyline, day or night! Our unit also boasts a balcony where you can step out, feel the breeze, breathe in fresh air and enjoy the wonderful scenery of Little Italy, San Diego! Our unit is equipped with indoor washer/dryer, centralized A/C, cable and streaming TV. One of the bedrooms has a walk-in closet. The unit’s very clean and the appliances appear new and top grade. Both the kitchen and bathroom are stocked with basic necessities (pots and pans, cups, plates, utensils, coffee, tea, sugar, dishwashing soap, shampoo, conditioner, body soap, hair dryer, bath towels, pool towels, bathroom tissue, etc). If there’s anything lacking at all, I can only think of one
a bathroom 10x magnifying mirror to help me apply my makeup! 😉 The manager on duty during our stay was very cordial and exuded a willingness to help should the need arise (which fortunately didn’t!) Overall, stepping into a KASA unit felt like stepping into our own home! The comfort and luxury atmosphere couldn’t be denied. Thank you so much for a wonderful experience! Truly a gem in the rental property/hospitality industry.

2026幎8月29日
自発的なレビュヌ
Kasa ロゎ

Kasa からの回答

Hi Trisha,

Thank you for sharing such a lovely review. We’re so glad the views, balcony, and spacious setup made your stay at Kasa Little Italy feel comfortable and easy. It’s especially nice to hear that the space felt like home and that our team was welcoming throughout your stay. We also appreciate the magnifying mirror suggestion; that’s a great detail to call out. See you back soon in San Diego!

5぀星のうち1の評䟡

Scam

Scam, not a hotel. The building doesn't say Kasa on it anywhere. No real person on site. Just a phone number to a 3rd world. Customer service is a 0

2026幎8月30日
自発的なレビュヌ
Kasa ロゎ

Kasa からの回答

Hi Troy,

Thank you for sharing your thoughts. We understand how frustrating and unsettling it can be to arrive and not see Kasa signage or a traditional on-site front desk, especially if that wasn't what you expected.

We manage a collection of properties, and the guest experience can vary by location. Many of our properties operate with a Virtual Front Desk, supported 24/7 by our Guest Experience Team by text or phone, while others have an on-site Front Desk.

For the residences we manage within a larger building or complex, the property may display the host building’s name rather than Kasa branding. We understand how this can create confusion upon arrival, and we appreciate the opportunity to clarify.

We’re also sorry to hear that your interaction with our Guest Experience Team left you frustrated. If you’d like to discuss your experience further, please contact us at hello@kasa.com or (650) 451-3444.

5぀星のうち5の評䟡

Home away from home, great location and facilities

I booked a Kasa in San Diego for my parents who you would consider elderly (they're at their 70s), but kinda tech-savvy. I wanted to see how they'll adapt to this new concept of a tech-enabled stay. Surprisingly all went well. They were giddy with excitement since it's their first time to try staying at a place using codes. Anyway, Kasa in Little Italy was like a home away from home. It was clean, spacious, well-furnished. We got a 1 bedroom suite and it had a full kitchen, washer-dryer and amenities like an outdoor pool, full gym and a room with a massage chair (which my dad loved). Wish they had vending machines but it's not a deal breaker because they're located in a great spot in Little Italy where there are tons of restaurants and stores. Also close to the airport so we just took a rideshare all over, no need to rent a car. Can't wait to return!

2026幎1月15日
自発的なレビュヌ
Kasa ロゎ

Kasa からの回答

Hi Quarante!

We’re so glad your parents had a smooth first experience with a tech-enabled stay and even had a little fun with the keyless setup. It sounds like our Little Italy location was a great fit, and we especially love hearing that your dad made good use of the massage chair. We appreciate the vending machine suggestion too. We’d be happy to host you and your family again. See you back soon!

5぀星のうち1の評䟡

I would give no stars if I could.

I would give no stars if I could! We traveled 14 hours via car only to arrive at the destination with no place to sleep. The booking via VRBO still showed as valid. However someone emailed us and cancelled us while we were traveling and didn't really have access to email. When we arrived he had an email cancellation from Kasa. We checked our booking via VRBO, it said it was still valid. Someone really dropped the ball here. We had to frantically look for a place to stay. Wound up paying more money for a place we had no idea what to expect. The whole process is just wrong. They didn't even offer an upgrade to another one of their properties. Just a generic email written by AI stating they were sorry!

I feel like they should be held accountable and not be allowed to do this to people. We would expect them to try and make amends with a customer. They just washed their hands and said. Nope to bad so sad. Buyer beware. Please spend your hard earned money somewhere else! No customer service! No help!

2026幎8月10日
自発的なレビュヌ
Kasa ロゎ

Kasa からの回答

Hi Joe,

We’re very sorry that you reached the end of a 14-hour drive expecting to settle in, only to find yourself searching for somewhere else to stay. That is a difficult way for any trip to begin, and we can understand why the experience left you feeling let down and unsupported.

A maintenance issue was discovered close to your arrival, and with the property fully booked, we were not able to move you to another Kasa. We also hear your frustration with how the cancellation was communicated. In a moment like that, a generic message can feel especially impersonal.

We appreciate you sharing this so candidly. Your feedback gives us a clear example of where better communication and support would have made a meaningful difference. If you’d like to speak with us further, please contact hello@kasa.com or (650) 451-3444.

5぀星のうち1の評䟡

They entered my property without permission

They entered my property without permission. Left dirt, dust and documents. They falsely claimed it was an emergency. Avoid.

2026幎5月29日
自発的なレビュヌ
Kasa ロゎ

Kasa からの回答

Hi Oliver,

We’re sorry this situation left you feeling concerned and uncomfortable. We understand how important clear communication and respect for personal space are during a stay, especially when access to the property is involved.

Your feedback is helpful as we review how access-related situations are communicated and how follow-up is handled, so the experience feels clearer and more respectful for guests.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報