King Casino レビュー 

413
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Zeer slechte site! Ik wacht nog steeds op “goedkeuring” van mijn rekeningnummer om geld dat ik gewonnen heb over te schrijven. Reeds 2 keer de nodige, rechtsgeldige documenten doorgestuurd en wordt te... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Only been on the site a couple of days and went to make a withdrawal. There’s no record of it in the transaction history under withdrawals and I’m been given to satisfactory answer as to what is goi... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Absolutely disgusting won €1500 sent all documents all was approved yet my payout Is apparently stuck in a que that I have to just be patient for 7 days later.... Looking at these other reviews I g... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

After reading the reviews got a bit scared to use this site but after depositing £250 I managed to win over £5000 and after sending documentation and ID proof I received the funds in two days. The 24... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. オンライン カジノまたは胴元

当該企業による記述

King Casino is a fully licensed and regulated online casino, operating under the strict guidelines of the UK Gambling Commission. This means that we meet the highest industry standards for security, fairness, and responsible gaming, giving our players complete confidence when they play with us. We take fairness seriously, ensuring that all our games are regularly tested and independently audited, so you can trust that every spin, deal, and bet is completely random and transparent. Whether you prefer slots, table games, or live casino experiences, you'll find a huge selection of top-quality games from the industry's most trusted providers. At King Casino, we also put player safety first. Our platform is designed with advanced security measures to protect your personal and financial information, and we are fully committed to responsible gambling. We offer a range of tools to help players stay in control, including deposit limits, time-outs, and self-exclusion options. Whether you're a casual player or a seasoned gamer, King Casino delivers a premium online gaming experience with fair play, security, and transparency at its core.


連絡先

重要なお知らせ

1.7

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

413件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.7

すべてのレビュー

(413)

過去12か月のレビュー数: 58件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Thieves

Absolutely shocking behaviours, suspended my account & received an email to say all deposits made into account would be processed as a refund! All I have had refunded are 1 x £25 payment and 1 x £23 payment. I’ve deposited over 2K, been emailing for 3 days not one single reply. They are thieves. I have gone to resolve, the police and will be going to the national press .

Still no response to any emails!! Still no more money & no further refunds pending! Beyond fuming with this cowboy company, I’ve now taken further action

2nd edit.

They are now saying they said they’d only refund the deposits not made in my named account. ALL deposits have been made from my girlfriends bank and ALL show on the statement and are linked to my email address via deposit receipt emails.

Thieves and fraudsters I will not qui until I have my money! ALL of it

2025年4月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

One month and still waiting for withdrawal

Another day another lie . Still no funds in my account even though clearly in the last reply to my last negative review you told me it's been processed. My bank has zero transactions pending from this company. So another lie yet again which I'm being fed. And now they have decided to stop replying to my emails. I've escalated this complaint to the gambling commission and asked them to review the license and read the ongoing review of customers being scammed by this casino . Disgusting company needs to be shut down

2025年3月22日
自発的なレビュー
King Casino ロゴ

King Casino からの回答

Hi Ash Brooker

We're sorry for the delays in receiving your winnings. It seems your withdrawal got stuck due to an issue with our processor, this has since been fixed and your payment has now been issued. We sincerely apologise for any inconvenience caused.

5つ星のうち1の評価

Complete and utter rip off £500 in big…

Complete and utter rip off £500 in big bass bonanza to get four scatters on the reels to only receive £50 absolute f#*king joke

In response to your reply losing money isn’t the problem it’s the getting clearly ripped off that is the features you get do not pay enough for the £2 per spin cost 4 scatters on the reels should not be £50 it’s a joke crap site STAY AWAY!

2025年4月21日
自発的なレビュー
King Casino ロゴ

King Casino からの回答

Hi Matthew Gostelow

We know a losing session can be frustrating. Unfortunately, all outcomes are randomly generated and any wins you may receive are based entirely on luck. Chances of winning and amounts won are not impacted by the amount of spins or money deposited.

5つ星のうち1の評価

Been waiting for my withdrawal of 88…

Been waiting for my withdrawal of 88 pound for months and every time I contact the support team it’s the same response they say it’s with the right people and should receive and email once processed but this has been going on for months and months

2025年4月21日
自発的なレビュー
King Casino ロゴ

King Casino からの回答

Hi TYLER LOUDON

We're sorry to hear about the delays in receiving your winnings. If your issue has still not been resolved, please respond to our request for more information and we will look to resolve your issue.

5つ星のうち3の評価

It's alright for what it is...

I quite like playing on this site, the withdrawals a fast.

The bonuses / free spins don't really reflect the amount you put in,

I played £1000 last month and still got the same bonus if I had have played £100

I don't belive they have a VIP section for regular high spending players with bonuses / offers different from standard players.

It's a good site with a large variety of games for players who like to dip in and out of casino betting.

But for more serious players it would benefit from a vip section

2025年4月19日
自発的なレビュー
King Casino ロゴ

King Casino からの回答

Hi James Hughes

Thank you for taking the time to share your experience with us, we do appreciate all feedback received, including constructive negative opinions, as they help us improve.

5つ星のうち1の評価

Ripped off last night with my deposit…

Ripped off last night with my deposit spins was ripped off with 30 deposit spins on 3 boom boom banks,must of deposited 50 quid
Same,again tonight but ripped me off with 50 spins on give me gold so go in touch with chat only to be issued with 50 simd on chicken night fever and they weren't there either i literally,deposit all the time shit customer services the whole point in me depositing is,I like to get what I pay for and,receive what I pay for

2025年4月17日
自発的なレビュー
King Casino ロゴ

King Casino からの回答

Hi Mackenzie Stables Stabz

Thank you for taking the time to share your experience with us, we do appreciate all feedback received, including constructive negative opinions, as they help us improve.

As a team, we are committed to providing the best possible customer experience to all of our players, and this is why we are very sorry to read that we have not been able to meet your expectations. If you have any remaining questions or concerns, please reach out to us and we will be glad to assist you further support@kingcasino.com

5つ星のうち1の評価

4% withdrawal fee

4% withdrawal fee, joke selection of games, trash casino do not use

2025年4月12日
自発的なレビュー
King Casino ロゴ

King Casino からの回答

Hi Mark Homer

Sorry to hear you had a negative experience with us.

Your feedback is extremely valuable for us to continue to improve the level of service we provide our customers.

Please accept our deepest apologies for any inconvenience caused & thank you once more for reaching out to us.

5つ星のうち4の評価

No isues nothing Wow either standard casino site

Iv had about equal wins compared to many other popular casino sites i find the deposit and withdrawals are simple and fast lost more then won but thats often the case regardless did win the extra value fish on big bass Christmas bonanza of the value £800 i have never caught the big fish on any other sites so that gave it a boost for me but may be more the luck given from the game itself not the website played on 🤷 so far overall no issues with this site

2025年4月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Avoid using. They dont give your money.

After 10 days of my withdrawal, they still say there is a technical issue and delay with pay outs.
Total scam.
Never use this casino because you can’t get your winngins transferred.
Thieves!!!
All they ve been doing is to copy and paste the following message for 10 days:

“Unfortunately, due to unforeseen circumstances, the processing time of outstanding payout requests will be delayed. Our relevant department is aware and working on a solution. We will try to process your withdrawal request as soon as possible, but until then we ask for your patience.“

2025年4月10日
自発的なレビュー
King Casino ロゴ

King Casino からの回答

Hi Dogukan Akbas

We are extremely sorry for the delays in receiving your withdrawal which was due to a technical issue, I can see that the payment has now been processed. We greatly apologise for any inconvenience caused.

5つ星のうち1の評価

Avoid this casino

I requested a pay out on the 01/04/25 till now I did not get my money live chat is not responding for days when ever I send an email to find out what’s going on no one is telling me anything.
They made me feel like a beggar I have to keep asking for my money their customer service is shocking bad.
I already contacted my solicitor I will take further steps also I keep sending email requesting to speak to a manager I get ignored

2025年4月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

It's a pain to get your money out.

My withdrawal request has been pending for a week, and despite repeated attempts to contact customer support, I have received only unsatisfactory explanations. This is unprecedented in my experience with other companies.

2025年4月1日
自発的なレビュー
King Casino ロゴ

King Casino からの回答

Hi Ash Brooker

We're sorry for the delays in receiving your winnings. It seems your withdrawal got stuck due to an issue with our processor, this has since been fixed and your payment has now been issued. We sincerely apologise for any inconvenience caused.

5つ星のうち1の評価

They take and take

They take and take, never give back. Will never play here again. Rip offs…

2025年4月8日
自発的なレビュー
King Casino ロゴ

King Casino からの回答

Hi In Mesut

We're sorry to hear you've had a negative experience with us. As a licensed and regulated casino, we always strive for fun and fairness. We know a losing session can be frustrating - but gambling is a game of chance and positive results can never be guaranteed.

5つ星のうち1の評価

I put a cool off period on my account…

I put a cool off period on my account and now can’t login to provide documents and have no way of contacting them! Please can someone here assist me as I cannot access website? When I email the email support@ , it does not allow to email.

2025年4月2日
自発的なレビュー
King Casino ロゴ

King Casino からの回答

Hi Joe Mirphy

Sorry to hear you're experiencing technical problems on our site. Please respond to our request for more information and we will look to prioritise your issue.

5つ星のうち1の評価

username liamjk80

username liamjk80

I requested a withdrawal weeks ago, have relevant ID and still nothing. The set up seemed so quick and easy and enjoyed playing but Ive lost trust at this point as I’ve never had a problem with any other website…

2025年3月18日
自発的なレビュー
King Casino ロゴ

King Casino からの回答

Hi Liam

We sincerely apologise for the delays in receiving your winnings. We're struggling to find an account under your username, can you please respond to our request for more information and we can work to find your account.

5つ星のうち1の評価

Takes money when you withdraw

Takes money when you withdraw, ages to get your winnings and constant dead spins with little bonuses!

2025年3月26日
自発的なレビュー
King Casino ロゴ

King Casino からの回答

Hi Alex Marwood

Thank you for taking the time to share your experience with us, we do appreciate all feedback received, including constructive negative opinions, as they help us improve.

As a team, we are committed to providing the best possible customer experience to all of our players, and this is why we are very sorry to read that we have not been able to meet your expectations. If you have any remaining questions or concerns, please reach out to us and we will be glad to assist you further support@kingcasino.com

5つ星のうち1の評価

Yeah this casinos RTP needs to be…

Yeah this casinos RTP needs to be checked. I deposited £120, played the slots on 30p per spin, and the highest amount I won all session was 60p. 60……pence. Does that sound normal to anyone? I have been totally
scammed by a scam site. I’ve played on many online casino, and haven’t experienced anywhere this kind of robbery. I’m genuinely astounded. Before they comment below saying something like “we’re sorry to hear you have lost, all results are random” or some absolute bull like that, please do yourself a favour and gamble somewhere else. Anywhere but here. This is not a legitimate site.

2025年3月22日
自発的なレビュー
King Casino ロゴ

King Casino からの回答

Hi Nathan

We know a poor session is frustrating - but gambling is a game of chance and positive results can never be guaranteed.

As a licensed UKGC operator, our games are tested rigorously for randomness - and we always aim to launch games with the highest RTP possible. We're sorry you didn't have any luck with us this time.

5つ星のうち1の評価

I am yet to receive a withdrawal from…

I am yet to receive a withdrawal from over a week ago. I have tried to contact both live chat and email support but are without response. This is beyond a joke!

2025年3月16日
自発的なレビュー
King Casino ロゴ

King Casino からの回答

Hi Curtis Rennie

We're sorry to hear you're having trouble reaching us. Please respond to our request for more information and we will look to prioritise your issue.

5つ星のうち5の評価

Great app

Great app, easy to use and fast withdrawals

2025年3月15日
自発的なレビュー
King Casino ロゴ

King Casino からの回答

Hi Nelson Mendes

Thank you for leaving us a positive review. We're glad to hear you had a hassle free withdrawal.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報