KL Fashion レビュー 27

TrustScore 5段階評価の4

3.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Ik heb op 23 oktober 2025 iets besteld bij klfashionn.nl voor €25, maar helaas nooit iets ontvangen. De verkoper gaf eerst aan dat ze “twee dagen weg was”, en daarna dat er “iemand was overleden”.... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Ik heb inmiddels meerdere keren besteld en ben iedere keer opnieuw ontzettend tevreden. De sieraden zijn niet alleen prachtig, maar ook van uitstekende kwaliteit. Ik ben normaal gesproken allergisch v... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Heel vaak sieraden besteld bij KLfashion, hele mooie sieraden en de kwaliteit is in 1 woord prachtig. Vaak leuke acties en klantenservice top. Zeer tevreden en zal er zeker vaker bestellen.

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Ik heb leuke kleding besteld en de maat klopte precies zoals gezegd werd. Ook sieraden besteld, altijd top, draag ze dagelijks - verkleuren niet, blijven lang mooi.

3.8

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

27件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 40%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Ik heb op 23 oktober 2025 iets besteld…

Ik heb op 23 oktober 2025 iets besteld bij klfashionn.nl voor €25, maar helaas nooit iets ontvangen.
De verkoper gaf eerst aan dat ze “twee dagen weg was”, en daarna dat er “iemand was overleden”. Dat wil ik best geloven, maar het duurt nu wel erg lang en ik krijg helemaal geen reactie meer.
De website is inmiddels offline gehaald en de communicatie is gestopt.

Er werd betaald via een iDEAL-betaalverzoek via DM, wat achteraf geen veilige manier van betalen is.

2025年10月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Bestelling nooit ontvangen

Ik heb op 4 september een bestelling geplaatst, maar tot op heden nog steeds geen bestelling ontvangen.. (inmiddels is het al 27 september) om te beginnen werd mijn bestelling pas een week of 2 later verzonden terwijl ze in haar TikTok live vertelde dat alle bestellingen de volgende dag op de post gingen. Toen ontving ik een verzending update, maar deze bleek ook niet te kloppen. Na contact met PostNL vertelde zij me dat deze bestelling nooit bij hen is aangekomen.
Ik probeer al weken lang contact te leggen met dit bedrijf, maar krijg nergens gehoor. Het mail adres die op de site te vinden is klopt niet, insta dm reageert ze niet op terwijl ze wel openlijk mijn verhaal bekijkt en in de TikTok live zegt ze om het af te wimpelen dat ze er naar gaat kijken na de live, maar dit gebeurt nooit. Al met al echt hele slechte service richting de klant en ze doet totaal geen moeite om je te helpen… erg jammer. Mijn ervaring met dit bedrijf is verre van positief! Niet aan te bevelen!

2025年9月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Niet betrouwbaar bedrijf

Mijn ervaring met dit bedrijf was uiterst teleurstellend en frustrerend. Mijn bestelling werd pas na 2 weken verzonden, terwijl ik vanaf het begin een track & trace had verwacht. Ondanks herhaaldelijk contact met de klantenservice kreeg ik de track & trace pas na heel lang aandringen, waardoor ik continu in onzekerheid zat over de status van mijn bestelling.Tijdens deze periode werd nauwelijks gereageerd op mijn vragen, en de antwoorden die ik kreeg waren traag en onsamenhangend. Bovendien heb ik dubbele verzendkosten betaald, waarvoor ik nog steeds geen terugbetaling heb ontvangen, ondanks herhaalde verzoeken.
Het gehele proces voelde aan alsof ik constant achter informatie aan moest rennen en er werd geen enkele verantwoordelijkheid genomen door het bedrijf. De communicatie was onprofessioneel, traag en respectloos naar de klant toe.
Ik kan dit bedrijf absoluut niet aanbevelen. Als je waarde hecht aan duidelijke communicatie, correcte levering en een betrouwbare service, blijf hier ver van weg. Mijn ervaring was niet alleen frustrerend, maar ook tijdrovend en volledig onacceptabel.

2025年8月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

2x bestelt bij deze shop.

2x bestelt bij deze shop.

1e bestelling was er een artikel geannuleerd zonder enige vermelding. Ik heb hier zelf ook een mail voor moeten sturen om daarvoor mijn geld terug te krijgen.

2e bestelling op 3 en 4 augustus geplaatst. Tot op heden nog niks mogen ontvangen. Ondertussen is het 26 augustus. Al enkele mails gestuurd, via TikTok live geprobeerd verhaal te achterhalen. Ze zegt dat ze voor mij niks kan betekenen omdat ze zelf de mails niet doet( 2 dagen ervoor verteld ze dat ze morgen de mails ging beantwoorden). Totaal was de bestelling €50+...

2025年8月26日
自発的なレビュー
KL Fashion ロゴ

KL Fashion からの回答

Hi Jessica, vervelend om te horen. Echter hebben wij geen e-mail (s) ontvangen.
Wel kunnen wij mededelen dat de bestellingen geannuleerd zijn.

5つ星のうち5の評価

Heel vaak sieraden besteld bij…

Heel vaak sieraden besteld bij KLfashion, hele mooie sieraden en de kwaliteit is in 1 woord prachtig. Vaak leuke acties en klantenservice top. Zeer tevreden en zal er zeker vaker bestellen.

2025年8月2日
自発的なレビュー
KL Fashion ロゴ

KL Fashion からの回答

Hi karisma💖, zo zo lief! Bedankt voor je mega leuke revieuw✨

5つ星のうち5の評価

Ik heb inmiddels meerdere keren besteld…

Ik heb inmiddels meerdere keren besteld en ben iedere keer opnieuw ontzettend tevreden. De sieraden zijn niet alleen prachtig, maar ook van uitstekende kwaliteit. Ik ben normaal gesproken allergisch voor vrijwel alle sieraden, maar deze kan ik zonder problemen dragen, echt een verademing! De service is top: een dikke 10/10. Ook de parfums zijn heerlijk; ze ruiken luxe en blijven de hele dag goed hangen. Ik ben écht fan geworden!

2025年8月2日
自発的なレビュー
KL Fashion ロゴ

KL Fashion からの回答

Hi Raya! Onwijs bedankt voor jou leuke revieuw💖✨liefs !

5つ星のうち1の評価

Slechte kwaliteit binnen 48 uur kapot…

Slechte kwaliteit binnen 48 uur kapot geen geld terug en geen nieuw product. Als oplossing zou ik n klein beetje korting kunnen krijgen op mijn volgende bestelling, alsof ik hier ooit nog iets zou bestellen. Erg teleurstellend. Niet je geld waard.

2025年7月26日
自発的なレビュー
KL Fashion ロゴ

KL Fashion からの回答

Hi Heidi, wat jammer om te horen, echter hebben wij geen foto’s van schade ontvangen, dus konden wij niks meer doen dan een kortingscode aanbieden, we hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

5つ星のうち5の評価

Alleen maar positief

Al voor de tweede keer besteld bij haar, super lieve meid en heel behulpzaam in de live. Sieraden zijn in het echt nog mooier ✨

2025年7月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Op 15 juni een bestelling geplaatst na…

Op 15 juni een bestelling geplaatst na een TikTok live. Inmiddels is het 28 juni en helaas nog steeds geen bestelling ontvangen. Eerst kreeg ik een reactie dat het adres onbekend was bij de vervoerder. Vreemd, maar het zal. Ander adres doorgegeven en vervolgens nooit meer wat gehoord. Mijn berichten blijven onbeantwoord, via Instagram en de klantenservice e-mail. Ondertussen wordt er wel gepost via de sociale media kanalen. Ze heeft een leuk assortiment, maar ik durf niet meer te bestellen.

Als er updates zijn, zal ik m’n review bijwerken.

Inmiddels een paar berichten over en weer. Geen oplossing en nog steeds geen pakket. Meermaals aangegeven dat ik mijn geld terug wil na meer dan een maand te wachten. Verkoopster geeft nog niet thuis en gooit het op de pakketdienst. Het kan natuurlijk kloppen dat het probleem bij de pakketdienst ligt, maar daar ben ik nog steeds niet mee geholpen.

2025年6月28日
自発的なレビュー
KL Fashion ロゴ

KL Fashion からの回答

Hi daphne,
Vervelend om deze revieuw te lezen. Echter hebben wij al een aantal keer aangegeven dat er een onderzoek in gang gezet is om te kijken waar jou pakket blijft. ( dus wij ‘nog’ niet kunnen overgaan op terugbetaling.
Ook hebben wij een nieuwe zending aangemaakt. Hier loopt dus een onderzoek over. Pas als wij hier reactie op hebben gehad kunnen wij een terugbetaling in gang zetten.
Alles wat bij ons weggegaan is en bij DHL is , is buiten onze macht om.
We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben., zo niet verzoeken wij om contact met ons op te nemen via de e-mail.

5つ星のうち5の評価

Leuke host en mooi kleding

Leuke host en mooi kleding, sieraden en tassen.
Heb nu al 2 keer besteld en zeer tevreden. Volg haar op TikTok en je zult geen spijt krijgen.

2025年5月3日
KL Fashion ロゴ

KL Fashion からの回答

Hi jordana!✨
Wat super leuk en fijn om te horen🥰
Veel plezier met de items !

5つ星のうち5の評価

Geweldig bedrijf & prijs en kwaliteitverhouding is top

Wat is dit een leuke webshop en de eigenaar is ook echt een schat! Ze helpt je goed en is uiteraard behulpzaam! De kwaliteit van kleding is top en de prijzen zijn ook hartstikke goed!❤️ ze is regelmatig live op TikTok @KLfashionn dus volg haar zeker! Zou zeker bestellen hier mensen!

2025年4月5日
自発的なレビュー
KL Fashion ロゴ

KL Fashion からの回答

Hey sanjeevani! Dankjewel voor je lieve revieuw 💖

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報