Knita レビュー 

10
•
TrustScore 5段階評価の2

2.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

企業情報

  1. ソフトウェア企業
  2. ・
  3. ソフトウェア製造販売業者

当該企業による記述

Everything you need to crochet, in one place. Just picked up your first hook, or lost count of your finished blankets? Knita gives you patterns you can actually follow — plain language, step by step, no chart-reading required.


連絡先

2.0

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

10件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 55%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.0

すべてのレビュー

(10)

過去12か月のレビュー数: 9件

レビューを書く

レビューの確認を行います

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Scam

Scam. Paid £3.99 for a pattern, charged £29.99 2 weeks later. Never received the pattern or an app?? Emailed them and the automated replies are adamant they are not refunding me. Although I have to use the app for 7 days (how if I haven't got it). Customer service is appalling. Avoid at all costs.

2026年10月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Avoid these scammers with your life!

I have just today been scammed by these robbers I saw some lovely crochet patterns and they were on offer for £3.99 so I thought wow that’s good so of course I pressed apple pay and was looking at the patterns then I looked on my bank app, they had taken £3.99 and 2 payments of £19.99 I was furious , I emailed them and said I’d be going to the police and my bank and they said they can’t do anything because it’s none refundable! It’s absolute daylight robbery, avoid with your life !!!! Absolutely disgusting!!
And because I asked them to cancel it I haven’t got the patterns, this cannot be legal!

2026年10月20日
自発的なレビュー
Knita ロゴ

Knita からの回答

We’re sorry you felt so let down, especially when you only expected to pay £3.99 for the patterns you’d seen. Seeing extra payments on your bank app without understanding why is upsetting, and you deserve a clear explanation of each charge. Please email us at help@knita.app with the address you signed up with and your transaction details, so we can look at exactly what happened, including why you couldn’t access the patterns, and review your refund request.

— The Knita Team

5つ星のうち1の評価

Fraudulent website taking unauthorised…

Fraudulent website taking unauthorised payments. Please do not sign up or if you do check and report with your bank.
I’ve tried the customer services but the immediate automated replies saying everything is sorted makes it even more suspicious.

Update: After I emailed them following their coment below, I got the following reply. There was no previous message or e-mail thread. Also, the reply, which is automated, only confirms that they are fraudulent. I am disputing the charges with my bank.
————-
Hi again,
We see your reply and we hear you — but we want to be straight with you: our position on this refund hasn't changed.

WHERE THINGS STAND
The reasoning is the same as in our previous message — the charge isn't eligible for a refund under our terms, and we explained why earlier in this thread.
✓
What we can still help with: anything else that isn't the refund itself — questions about the app, access, cancellation status, or how to manage future charges.
We know this isn't the answer you were hoping for, and we genuinely wish we could meet you halfway here. Unfortunately we're held to the same terms on both sides.

Take care,
The Support Team

2026年10月16日
自発的なレビュー
Knita ロゴ

Knita からの回答

We’re sorry you were left with unauthorized-looking charges and replies that felt automated and dismissive instead of actually solving anything. That’s frustrating, and you deserve a real person looking at your case. Please email us at help@knita.app with the address you signed up with and your transaction details, and we’ll personally review the charges and your refund request.

— The Knita Team

5つ星のうち1の評価

SCAM/UNSECURE WEBSITE

The same as other reviewers, I paid for a single £3.99 payment and was unaware of any recurring subscription until I saw it on my bank account - for £29.99! I cannot access the website as Google says it is not secure and will not allow access so I have no way of cancelling and getting refund...shocking website/app and misleading advertising on Facebook...

2026年10月19日
自発的なレビュー
Knita ロゴ

Knita からの回答

We’re sorry you found a £29.99 charge on your bank account when you were expecting a single £3.99 payment. Please email us at help@knita.app with the address you signed up with and your transaction details, and we’ll cancel the subscription for you and review your refund request.

— The Knita Team

5つ星のうち1の評価

SCAM

This is a scam. As other users already wrote, I accepted the one time offer at 3,99€, and after that I noticed 2 more transactions that I didn’t authorized, one of 9,99€ and one of 29,99€. After I noticed, I contacted them via email and at first they seemed collaborative, then they refused to refund me, giving no clear explanation and going against what they previously told me. Don’t trust them. I will file a lawsuit against them.

2026年10月13日
自発的なレビュー
Knita ロゴ

Knita からの回答

We're truly sorry you had this experience with unexpected charges. We take billing concerns seriously and would like to review your case personally with our team. Please reply to our last email or write to help@knita.app with your account details so we can investigate what happened and work toward a resolution.

The Knita Team

5つ星のうち1の評価

Warning: Unexpected charges and misleading subscription!

I initially made what I believed was a small, one-time purchase through Knita. However, additional charges appeared on my credit card without my knowledge or consent.
I later discovered that these payments were apparently linked to a subscription I had never knowingly agreed to. Further charges followed, including one for a completely unrelated product I had never ordered.

I am now disputing these charges with my credit card provider.
Based on my experience, I strongly advise others to be extremely cautious and check their bank statements carefully.

2026年10月13日
自発的なレビュー
Knita ロゴ

Knita からの回答

We’re sorry that a small purchase you thought was one-time turned into several charges you didn’t expect, including one for a product you never ordered. Please email us at help@knita.app with the address you signed up with and your transaction details, and we’ll cancel any active subscription and review your refund request.

— The Knita Team

5つ星のうち1の評価

I would not give this a one

I would not give this a one. I also wish I had checked trust pilot before paying the reduced price of £3,99. On the same day two lots of 19.99 have been taken without my consent. I have also checked my subscriptions in my bank and it’s there for 19,99. Again I thought it was one off payment of 3.99. I am currently contacting my bank to report as fraudulent practice and hoping to get money back.

2026年10月7日
自発的なレビュー
Knita ロゴ

Knita からの回答

We’re sorry that you were left with charges you didn’t expect after what you understood to be a single £3.99 payment. That’s a frustrating position to be in, and we want to look into exactly what happened on your account. Please email us at help@knita.app with the address you signed up with and your transaction details, and we’ll review the charges and your refund request.

— The Knita Team

5つ星のうち1の評価

Charged twice for purchases I did not authorize

I signed up after seeing an advertisement and authorized an initial payment of $3.99.

After signing up, I browsed the website and selected tutorials/patterns that I believed were part of the service I had just paid to access. When doing so, I was not presented with a checkout page, a $19.99 price, or a clear message saying that I was making an additional purchase. The message I remember seeing was simply: “We are preparing your tutorial.”

I then discovered that I had been charged two additional payments of $19.99 each, described afterwards as “Character Patterns” and “Cute Animal Patterns”.

I did not knowingly authorize either of these purchases. Had I been clearly told that selecting the content would cost an additional $19.99 each, I would never have proceeded.

I contacted support immediately. They refused to refund the charges, repeatedly stating that these were “one-time promotional offers”, that I had accepted them, and that they were non-refundable.

I have repeatedly asked them to provide the actual evidence showing what was displayed to me before each $19.99 transaction and what specific action I supposedly took to authorize each separate payment. So far, they have not provided that evidence and have instead continued referring to their refund policy.

This is not about changing my mind and asking for a refund for something I knowingly purchased. I dispute that I authorized these two additional purchases in the first place.

I have saved the transaction records and my complete correspondence with the company and will dispute the charges with my card issuer if they are completed.

Based on my experience, I would strongly recommend that anyone using this service carefully monitor any charges made after the initial sign-up payment.

EDIT: I will update this review if the company provides evidence that I expressly authorized the two $19.99 purchases or refunds the disputed charges.

2026年9月29日
自発的なレビュー
Knita ロゴ

Knita からの回答

We're sorry that these charges caught you off guard, and that your earlier conversations with support left you without the clear answers you were asking for. You deserve a proper explanation of what was shown before each $19.99 purchase, and we'd like to look into it properly. To find your account, could you reply here with the email address you signed up with, or your full name? You can also write to us at help@knita.app with your transaction details, and we'll review your case and your refund request.

— The Knita Team

5つ星のうち1の評価

I would not even give this app 1 star

I would not even give this app 1 star. It is a scam. You click on the 'get app' expecting them to show you charges if there are charges and the next minute they have taken £6.99 plus two lots of £19.99. This is without verifying the purchase. Luckily the bank picked up a scam and cancelled the second payment but I am still waiting for the other two amounts to be refunding. When I contact Knita they sent weird automated emails back saying 'this is our final word on it' and 'absolutely no refunds'.

2026年9月27日
自発的なレビュー
Knita ロゴ

Knita からの回答

We’re sorry to hear about your experience. We’d like to look into the charges and your refund request directly, as we want to make sure everything has been properly reviewed and resolved. Please contact our support team with your account or payment details so we can investigate this for you.

— The Knita Team

5つ星のうち1の評価

Misleading Facebook ad

Misleading Facebook ad – advertised pattern unavailable and no refund

I subscribed to Knita.app after seeing a Facebook advertisement under the name “KnitCrochet Hub”, featuring a specific Halloween crochet dress that I was interested in making.

After purchasing the subscription, I discovered that the pattern for the advertised dress was not actually available on the website.

I contacted customer support and explained the situation. They asked me which pattern I was looking for, so I sent them a screenshot of their own Facebook advertisement showing the dress. Their response was that they were sorry they could not help me. They confirmed that my subscription had been cancelled and that I would not be charged again.

However, I also asked for a refund of the amount I had already paid. Since the specific pattern shown in the advertisement was the reason I subscribed in the first place, I think this is a perfectly reasonable request. I paid for access based on their advertising, but the advertised pattern was not available.

My refund request was refused, with reference to their refund policy.

I find this very disappointing and misleading. If a company uses a specific crochet design to advertise its subscription, customers should reasonably be able to expect that the pattern for that design is actually included and available after subscribing.

I would not have purchased the subscription if I had known that the advertised Halloween dress pattern was not available.

For anyone who came across the same Facebook advertisement: the ad I saw appeared under the name “KnitCrochet Hub”, while the subscription/service I was directed to was Knita.app.

2026年9月4日
自発的なレビュー
Knita ロゴ

Knita からの回答

We're sorry the pattern you signed up for wasn't actually available, that's a frustrating way to find out. We have already issued a refund of your purchase. We want to make this right for you.

The Knita Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報