Koala klubs Multi Activity Camps レビュー 

182
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

​The staff at Erith Sports Centre are awesome with the children, and the club itself is run very well—my kids are having a absolute blast this summer. ​My only criticism is the food provided. On mul... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

The kids attended for 2 days and complained that they were bored. They usually really enjoy this HAF camp and attend every holiday available, but this time around they have asked if they can not atten... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

My boy is having soooo much fun!! The amount of sports he does is mind blowing. Football. Swimming, dodgeball, Rounders, baseball, archery, relay race, swimming, agility, track, shot out etc.. he is a... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Koala Staff have been amazing. Daughter is enjoying going a lot she looks forward to the next day has made friends enjoys the sports and fresh air time. Much appreciated to have a place where she enj... もっと見る

企業情報

  1. 託児施設

当該企業による記述

Koala Klubs Multi Activity Camps offers school holiday activities to young people aged between 5 and 14 years old across the UK At each of our clubs the children get to participate in a wide variety of activities including Sports, Arts and Swimming.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

182件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 85%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(182)

過去12か月のレビュー数: 38件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

My boy is having soooo much fun!

My boy is having soooo much fun!! The amount of sports he does is mind blowing. Football. Swimming, dodgeball, Rounders, baseball, archery, relay race, swimming, agility, track, shot out etc.. he is absolutely loving it and the staff is amazing especially Luis who treats him like a young man and not a child. Thank you all!

2026年7月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Loads of activities!!

My daughter attends here and has done since easter, and my son came for the first time this week. They absolutely love outdoor activities and my daughter loves to do craft projects. Its a win here plenty of activities for outdoorsy children who love to be outside and inside activities as well. Staff are great and welcoming to all the children! Highly recommend 😊

2026年7月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Amazing

My son has been going for two year he gets so excited it go and do all the fun activities and be with his friends he loves it and it’s such a big help so I can work through the holidays

2026年7月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

My daughter absolutely loved it

My daughter absolutely loved it! I love that they have a wide range of activities for the kids! My daughter made some new friends too & all the staff are very kind and respectful I have no complaints at all!

2026年7月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

The kids attended for 2 days and…

The kids attended for 2 days and complained that they were bored. They usually really enjoy this HAF camp and attend every holiday available, but this time around they have asked if they can not attend which is disappointing.

2026年7月21日
自発的なレビュー
Koala klubs Multi Activity Camps ロゴ

Koala klubs Multi Activity Camps からの回答

Hi Megan

We truly value your feedback and will be sharing your comments with the team so we can understand what may have been different this time and continue improving the experience for all children.
We hope this was just a one-off experience, and we'd love the opportunity to welcome them back in the future and provide the fun, engaging holiday camp they've come to expect from us. Thank you again for letting us know.

5つ星のうち5の評価

Fantastic

Kids loved it being outdoors burning energy and playing on the grounds den buildings the girls loved it friendly and helpful staff also

2026年3月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Such a disappointment

Online it said children would be doing Easter egg hunts, crafts, baking, outdoor activities etc none of the sort was done, literally for the 3 sessions my daughter attended (as she did not want to attend the rest) all she did was colour in all day, being a very active 12 year old, this was so under stimulating for her, on the last day she got so overwhelmed by it they had to phone me to come pick her up and I never took her back, I thought maybe it would get better but it just didn’t, the staff were very friendly apart from one incident where another child stole my daughters snacks and left my daughter with nothing for the rest of the day and didn’t do anything about it, but that aside she really seemed to like them, I won’t be taking my child here again and I definitely wouldn’t recommend any else to bring there’s here either

2026年3月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Koala club fantastic!

We were fortunate to hear about this club but not previous years , and my boys have enjoyed it so much they kept asking when they were going! They loved how they were able to take part in swimming the most but enjoyed the sports and loved bringing home there made crafts and art each session! Its is a brilliant club for those who worry about child care when still needing to go to work or just needing a break , cant thank the staff enough they have made the holidays well worth and fun for the kids!

2026年4月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

My child loves it.

My foster Daughter 9yrs has been to kola club for nearly 1 1/2 yrs and she has loved every session she has been to.
Lots of different activities on offer indoor and outdoor.
Would defo recommend to others

2026年4月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I enrolled both of my children inFantastic Experience and Great Value for Money! the…

I enrolled both of my children in the Koala Holiday Club, and they had a fantastic time. They especially loved the swimming sessions, outdoor activities, indoor games, and soft play. There was always something fun and engaging for them to do. The club offers excellent value for money, and I would definitely recommend it to other parents.

2026年2月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

My Grandson attends there every holiday…

My Grandson attends there every holiday absolutely loves it, I think it's great that they can go swimming every day and do lots of activities, easy to drop off and pick up and the staff are great . Looking forward to the Easter holidays .

2026年2月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Do Not Work For Them.

I Worked for them over Christmas everything was fine until pay day.

It's been nearly 2 weeks since I was supposed to be paid they haven't paid me despite emailing them asking about My pay I have since been ignored and I know this because I've got people to email them and they have replied to them but ignored me but I am taking further action to now ensure I get my money which is disgusting really.

As a young person and someone who is already low on money feel like I've been scammed it took me ages to travel to the venue and cost me loads of money everyday and it's disgusting really that they won't pay me after being promised in the contract.
Stay far away don't work for them loads of reviews saying they haven't been paid either disgusting that they're allowed to get away with this as long as they have.

2026年2月6日
自発的なレビュー
Koala klubs Multi Activity Camps ロゴ

Koala klubs Multi Activity Camps からの回答

Hi Faith

I know nothing about this. Can you please reach out to me at neil@koalaklubs.net and I will get this matter resolved

5つ星のうち1の評価

Worked for them once never again

Loved working with the children it was great and we had a great time.

However the work environment there is literally no time to take a break ever. The facilities too small not suitable for children tbh. Management is awful
The Pay is never ontime or they dont pay properly
Just don't work for them they're awful.

2026年2月1日
自発的なレビュー
Koala klubs Multi Activity Camps ロゴ

Koala klubs Multi Activity Camps からの回答

Thank you for taking the time to leave feedback.
We take comments about staff welfare, pay, and working conditions very seriously. However, after reviewing our staffing records, we do not recognise the name associated with this review as having been employed by Koala Klubs. In addition, we have not received any formal complaints or raised issues regarding late or incorrect pay relating to this matter.
For that reason, we are concerned that this review may not be based on a genuine employment experience.
That said, if you believe this has been posted in error or you are able to provide further details — such as your full name, the venue you worked at, and dates of employment — we would be more than happy to investigate this thoroughly and address any concerns directly.
We remain committed to providing a positive, supportive working environment and welcome constructive feedback when it can be verified and discussed openly.
Please contact us directly at [insert contact neil@koalaklubs.net so we can look into this properly.

5つ星のうち1の評価

These people refused to give refund for…

These people refused to give refund for October 2025 holidays. They said I should send email which has been ignored. Followed up and they still ignored. The neil mail address doesn't respond. Don't ever expect customer service from them. They don't respond. I'd you don't have need customer service help, then it may be good. I probably will take this in with my bank.

Update: so I emailed the email address they shared here, and no response at all. They say I cancelled, yet I did not... They refused to offer my daughter the service! This is a holiday club, what peak period are they talking about now that there's no holiday?
I suppose I will take it with my bank and complain there. So frustrating that there's completely no customer support. Had to take me writing this review to get their attention. If you know you will need customer support in any way, don't book them. All they do is take the cash and no care at all after. Or pray after you book, you would not need them.

2025年10月30日
自発的なレビュー
Koala klubs Multi Activity Camps ロゴ

Koala klubs Multi Activity Camps からの回答

Dear Yvonne,

Thank you for your message. I’m sorry to hear that you’ve been disappointed with your recent experience.

After reviewing your booking, I can confirm that unfortunately, a refund was not eligible in this case, as the cancellation fell outside of our refund policy terms for the October 2025 holiday period. We completely understand this can be frustrating, but we do have to apply our cancellation policy consistently to all bookings to ensure fairness.

We always aim to respond to all emails as quickly as possible, though at peak periods this can sometimes take longer than usual. I’m sorry if you felt your follow-up messages were not acknowledged in a timely manner.

If you would like us to recheck the details of your booking, please email us at koalaklubs@koalaklubs.net, and we will be happy to review the case again.

Kind regards,
Neil Vanderwalt

5つ星のうち1の評価

I would not recommend Koala Club…

I would not recommend Koala Club Towcester. Several of the sessions over summer camp I booked were cancelled, and despite repeated attempts, I never received a refund. I have sent multiple emails and tried calling numerous times, but all have been ignored. Very poor service and a complete lack of communication.

2025年9月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

If I could give 0 star I really would.

If I could give 0 star I really would.

I paid for my son to attend this club and wish I didnt bother. Upon arrival for his first day, it was immediately apparent that none of the staff were aware of my sons additional needs or the support he would require — despite this being clearly communicated when I registered him. I personally reiterated this information to staff upon drop-off. However, despite this, no assistance was given when he needed it before or after his swimming session. It was only by chance that his aunt, who was present at the time, stepped in to help him. This incident also raised a safeguarding concern, as staff were unaware of her relationship to him or who she was in general meaning an unknown adult was effectively allowed to assist my child without verification or permission.

Despite our concerns, we decided to give the club another opportunity in the hope that the situation would improve. Once again, I reminded staff of my son's specific needs and emphasized that he should not be pressured into activities he was uncomfortable with.

Unfortunately, further issues arose. On the second day, an employee escorting children to the soft play area failed to ensure the group stayed together. Rather than waiting at the bottom of the stairs for the children to catch up, the staff member walked ahead, which is deeply concerning given the proximity of the exit. This posed a serious safety risk, as a child could easily have left the premises unnoticed. I reported this incident to the woman managing registration, who assured me it would be addressed.

Finally, I was informed that my sons water bottle had remained empty from lunchtime until I collected him at 4 p.m. Despite him asking multiple times for water, he was repeatedly told to wait, and his bottle was never refilled. The lack of basic care was unacceptable.
I removed my child from the camp after two days, contacted the man Neil who was running the Erith and Sidcup club we agreed on a refund baring the 2 days my son attended however since then I have NOT received a refund and am now continuing to be ignored by Neil

2025年7月28日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報