レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち3の評䟡

I was a bit disappointed with the petticoat i received. After losing an eye when I took the hoop out of the packet (you really should tie that hoop so it doesn't spring open when it comes out of the p... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I ordered 2 veils from Lacey Bell, they are both amazing good quality and very pretty. unfortunately I had to return them as didn't match with my dress which has difficult colour not white and not ivo... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

I didn't receive my order confirmation email so I contacted the team, they investigated and called back when they said they would. The product arrived on time and was great quality, but wasn't suitabl... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

The chiffon bridal cape was an elegant finish to my A -line wedding dress. After weeks of searching for something comfortable and classy to cover my arms, I came across this cape. Ordering and deliver... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. ブラむダル ショップ

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

Weddings are expensive. When everybody in the wedding industry is charging a little extra, that can make a huge dent in your wedding budget. Lacey Bell can bring you the same bridal shop quality at much lower prices. For the past 5 years we have been supplying our beautiful products to bridal shops in the UK. Now we're cutting out the expensive bridal shops and selling directly to you, saving you money. In July 2019, Fashinary.com changed to LaceyBellShop.com


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

199件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.6

すべおのレビュヌ

(199)

過去12か月のレビュヌ数: 0ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Very good experience

Was very nervous about ordering communion dress online. Had swift reply to all of my queries, and very fast delivery to Ireland. Delighted with quality of dress and fits lovely. Looking forward to my daughter wearing it. Thank you

2020幎1月29日
自発的なレビュヌ
Lacey Bell Shop ロゎ

Lacey Bell Shop からの回答

Dear Customer

Thank you so much for the lovely review, I'm glad you recommend our service. Enjoy her Holy Communion Day, such a special day 😊

5぀星のうち5の評䟡

Fast delivery

Fast delivery. Very good quality vail.

2020幎1月28日
自発的なレビュヌ
Lacey Bell Shop ロゎ

Lacey Bell Shop からの回答

Hi Kirsty

Thanks for fantastic feedback

5぀星のうち4の評䟡

Fast delivery

Fast delivery. Items exactly as ordered

2020幎1月27日
自発的なレビュヌ
Lacey Bell Shop ロゎ

Lacey Bell Shop からの回答

Hi Tara

Thanks for the great review 😊

5぀星のうち5の評䟡

Satin Edge Communion Veil

Just received my daughter's Communion veil. It's fabulous quality and arrived beautifully packed and well before the expected delivery date. Would highly recommend Lacey Bell Shop!

2020幎1月26日
自発的なレビュヌ
Lacey Bell Shop ロゎ

Lacey Bell Shop からの回答

Hi Jo

Thanks for the great review 😊

5぀星のうち3の評䟡

Poor quality, poor sizing.

Size guide measurements are not accurate and product is a disappointing quality. Sent back

2020幎1月26日
自発的なレビュヌ
Lacey Bell Shop ロゎ

Lacey Bell Shop からの回答

Hi Lauren

Thanks for the feedback, I will pass your feedback onto the product team to check the size guide for the product your bought.

5぀星のうち5の評䟡

Beautiful faux fur shrug!

Beautiful shrug, perfect for wearing as a bridesmaid. Having read reviews, I decided to go two sizes up when ordering for myself and my daughter. Glad I did as they fit perfectly, with some room for movement. Like so many others, I recommend going up a size or two. The quality is good for the price, you get what you pay for. The shrugs are nicely lined and feel very comfortable to wear. Delivery was quick. Very happy with product and service.

2020幎1月26日
自発的なレビュヌ
Lacey Bell Shop ロゎ

Lacey Bell Shop からの回答

Hi Tara

Thanks for the positive review, I will pass your feedback regarding sizing onto the product team

5぀星のうち3の評䟡

I was a bit disappointed with the


I was a bit disappointed with the petticoat i received. After losing an eye when I took the hoop out of the packet (you really should tie that hoop so it doesn't spring open when it comes out of the packaging!), I spent a good few minutes trying to understand the instructions on how to insert it into the petticoat. Even after 20 minutes of trying to get it in, the end was still sticking out so it showed beneath the dress. I tried it on anyway, but didn't like how restrictive it felt with the hoop so close to my legs. I decided to return it, but not before nearly losing the other eye trying to get the hoop back into the packet!

2020幎1月25日
自発的なレビュヌ
Lacey Bell Shop ロゎ

Lacey Bell Shop からの回答

Hi Victoria

I hope your eye is okay! I'm sorry you were disappointed with the petticoat, I will pass your feedback onto the product team regarding the instructions and how the hoop is packaged.

5぀星のうち1の評䟡

Until I recieve my order

Until I recieved my order, I am unwilling to raise this to more than 1 star.
You sent me a tracking number and it doesn't work - royal mail appear to have no record of this.

2020幎1月21日
自発的なレビュヌ
Lacey Bell Shop ロゎ

Lacey Bell Shop からの回答

Hi Michele

The estimated delivery date for your order is 3rd February due to the item not being in stock, this would have been shown as you checked out. When we get the item in stock, we will ship it to you via Royal Mail with a tracking ID you can use to track the item.

Unfortunately a delivery label was created by mistake for your order, which generated a tracking ID that Royal Mail was not able to track, because we deleted the tracking when we realised we did not need it.

Trustpilot automatically asks for a review a few days after we notify it that we have shipped the order, which is why you got an email from Trustpilot even though we haven't sent the order yet.

I'm very sorry for the mix-up and confusion. To summarise, we have not shipped your order yet. We will still deliver your order by the estimated delivery date of 3rd February and there is no problem with your order. The tracking ID does not work, because we made a delivery label for your order by mistake and then cancelled it. When we actually ship your order, you will get a new tracking ID.

I see you have also emailed customer services, I will also reply to that email with this explanation. If you have any questions please reply to our email.

I hope you will update your review when you receive you order.

Kind regards
Customer Services

5぀星のうち5の評䟡

Great service

Great service, quick to answer emails and help with and problems. Would buy from here again.

2020幎1月18日
自発的なレビュヌ
Lacey Bell Shop ロゎ

Lacey Bell Shop からの回答

Hi Lisa

Thanks for the great review 😊

5぀星のうち5の評䟡

Prompt service and easy returns

Prompt delivery even over the Christmas period , lovely item but the colour didn’t quite match ( my issue not the product ! )
Easy returns and very prompt refund via PayPal - can’t ask for more !

2020幎1月14日
自発的なレビュヌ
Lacey Bell Shop ロゎ

Lacey Bell Shop からの回答

Hi Louise

What a shame the item didn't match! I'm glad you found the returns easy, hope you find what you're looking for 😊

5぀星のうち3の評䟡

prompt but a bit tatty

Arrived promptly but threads all over the veil and from the trimming coming out

2020幎1月11日
自発的なレビュヌ
Lacey Bell Shop ロゎ

Lacey Bell Shop からの回答

Hi Anne

I'm sorry to hear about your order, please contact info@laceybellshop.com to arrange a refund with a free returns label or follow the instructions here: https://laceybellshop.com/returns-policy

5぀星のうち5の評䟡

Excellent value for money

Excellent value for money. Loved the veil and hoop i bought for my wedding. Easy to order and good delivery time.

2020幎1月7日
自発的なレビュヌ
Lacey Bell Shop ロゎ

Lacey Bell Shop からの回答

Hi Rebecca

Fab review, I'm pleased you found it easy to order and your order arrived quickly. Have fun on your wedding day!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報