Lalals レビュー 

44
•
TrustScore 5段階評価の3

3.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

Paid for their basic membership, after payment nothing in my account changed. Tried uploading a 1 minute, 3MB clip to the Ariana Grande model but kept getting the warning "filesize is too large" e... もっと見る

5つ星のうち5の評価

The site actually works. The admins had to manually fix my account, but once they did, the core functionality seems to work well. I apologize for assuming the site was a scam at first. I thin... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I make content for my online business and I don't always have time to record myself talking, someone told me about voice cloning so I gave it a try and it was really easy with Lalals. It saved me a... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Habe meine Subscription erneuert. Zahlung wurde eingezogen, aber es hat nicht funktioniert. Die Funktionen der Webseite machen den Eindruck als seien sie von Amateuren programmiert worden. Ich würde m... もっと見る

企業情報

  1. ソフトウェア企業

当該企業による記述

Lalals is the world's most advanced AI voice transformation platform. You can sound like other people, podcast as if you were Joe Rogan, sing like you're Beyoncé and rap like you're Drake.


連絡先

3.1

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

44件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.1

すべてのレビュー

(44)

過去12か月のレビュー数: 6件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Scam

Scam. I can't cancel my subscription and I KNOW it's all a part of their plan.

2026年9月16日
自発的なレビュー
Lalals ロゴ

Lalals からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for any frustration or difficulty you have experienced. We aim to ensure that managing account preferences and subscriptions is clear and straightforward for all users.

To assist you with your subscription status and ensure your account is reviewed properly, please reach out to our team directly at support@lalals.com. We are available to help address your request.

5つ星のうち5の評価

GREAT I LOVE IT

GREAT I LOVE IT

2026年7月21日
自発的なレビュー
Lalals ロゴ

Lalals からの回答

Thank you for your feedback. We are thrilled to know, you are enjoying lalals.

We truly appreciate your feedback as we work to make your experience even smoother. If you encounter any issue feel free to each us at support@lalals.com

5つ星のうち5の評価

Helpful customer service

Customer service representative was helpful and accommodating to my request. She was responsive to my emails.

2026年6月23日
自発的なレビュー
Lalals ロゴ

Lalals からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We are thrilled to hear that our customer service representative was helpful, accommodating, and responsive to your emails.

We truly appreciate your feedback as we work to make your experience even smoother. If you encounter any issues, please feel free to reach out to us at support@lalals.com.

5つ星のうち5の評価

I make content for my online business…

I make content for my online business and I don't always have time to record myself talking, someone told me about voice cloning so I gave it a try and it was really easy with Lalals.
It saved me a ton of time and I recommend it for that!!

2026年3月25日
自発的なレビュー
Lalals ロゴ

Lalals からの回答

Thank you for your feedback. We are thrilled to know, you are enjoying lalals.

We truly appreciate your feedback as we work to make your experience even smoother. If you encounter any issue feel free to each us at support@lalals.com

5つ星のうち5の評価

Best stem splitter i've heard!

Really great service, some of the best AI tools i've used. I use them all the time for splitting stems, better than any other service i've tried to be honest.

2026年3月25日
自発的なレビュー
Lalals ロゴ

Lalals からの回答

Thank you for your feedback. We are thrilled to know, you are enjoying lalals.

We truly appreciate your feedback as we work to make your experience even smoother. If you encounter any issue feel free to each us at support@lalals.com

5つ星のうち1の評価

Frustrating from start to finish

Frustrating from start to finish — the whole thing is nearly unusable, the quality is nowhere near what’s advertised, and it’s ridiculously overpriced for what you actually get. Overall, a genuinely bad experience that I wouldn’t recommend to anyone.

2025年11月30日
自発的なレビュー
Lalals ロゴ

Lalals からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re genuinely sorry to hear that your experience with lalals was frustrating and didn’t meet your expectations.

This is not the experience we aim to provide. Feedback like yours is important to us, as it helps for improvements. If you’re open to it, we’d appreciate the opportunity understand what specifically didn’t work for you so we can look into it further.

Feel free to contact us support@lalals.com, we will be happy to assist you. Thank you again for your feedback

5つ星のうち5の評価

I am a producer and I used a vocal…

I am a producer and I used a vocal cloning for a song using lalals. I bough conversion credits and found it nice. I ran into a problem while creating and I reached out to support. I found the support really helpful. The support reached out and my issue was fixed in a couple of hours.

2025年10月30日
自発的なレビュー
Lalals ロゴ

Lalals からの回答

Thank you for your feedback. We are thrilled to know, you are enjoying lalals.

We truly appreciate your feedback as we work to make your experience even smoother. If you encounter any issue feel free to each us at support@lalals.com

5つ星のうち5の評価

Review text

I am a curious user and I used AI voice cloning and found it really amazing. I used the Robbie McDade 2.0 AI Clone and found it similar to the original. Although sometimes the voice breaks, it is simply the best among other apps I tried.

2025年10月17日
自発的なレビュー
Lalals ロゴ

Lalals からの回答

Thank you for your feedback. We are thrilled to know, you are enjoying lalals.

We truly appreciate your understanding as we work to make your experience even smoother. If you encounter any issue feel free to each us at support@lalals.com

5つ星のうち1の評価

Was a good page

Was a good page. then prices exploded for the most used voices. also I mean they already steal voices... not also my money

it's even worse. If you have been a member before, they hide the voices you used most behind a massive paywall.

2025年10月23日
自発的なレビュー
Lalals ロゴ

Lalals からの回答

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that the recent changes left you feeling disappointed.

We understand how frustrating it can be when pricing or feature availability changes, especially if you’ve previously relied on specific voices or tools.

Our pricing structure is based on usage intensity and licensing costs, which means some voices and features may move into higher tiers over time. That said, we know this can feel unexpected, and we’re actively working on improving transparency around plan features and pricing.

If you’d like to discuss your account or available options further, please feel free to reach out to us at support@lalals.com, we’re happy to help.

5つ星のうち2の評価

Product wouldn’t cancel when requested unuseful

I couldn’t get the product to work then I tried to cancel and it’s giving me an error code that says “ event must be a valid enum valuefeedback must json string. I just want my account cancelled and refunded. Username fukutoob1

Full name on account : I’m back

2025年10月21日
自発的なレビュー
Lalals ロゴ

Lalals からの回答

We’re very sorry for the confusion and inconvenience you experienced. Our team has already reached out and resolved the issue. The full amount has been refunded to your account.

Please don’t hesitate to contact us at support@lalals.com if you have any further questions or need additional assistance.

5つ星のうち1の評価

support only offline and late.. does not work..

support only offline and late..
many many dropouts on the software..
do not!! do not Buy!!!!!

2025年10月15日
自発的なレビュー
Lalals ロゴ

Lalals からの回答

We’re very sorry for the confusion and inconvenience you experienced. Our team has already reached out and resolved the issue. The full amount has been refunded to your account.

Please don’t hesitate to contact us at support@lalals.com if you have any further questions or need additional assistance.

5つ星のうち1の評価

They won't let me cancel my subscription

2025年10月8日
自発的なレビュー
Lalals ロゴ

Lalals からの回答

We’re very sorry for the confusion and inconvenience you experienced. Our team has already reached out and resolved the issue. The full amount has been refunded to your account.

Please don’t hesitate to contact us at support@lalals.com if you have any further questions or need additional assistance.

5つ星のうち1の評価

Scam

Scam! they don't give you test credits. 1 credit costs 3 dollars but it doesn't cost you anything. Voice cloning is there, but you can't test it, so it's susceptible to fraud and they don't say how much you need for a clone. plus I found out that LALALA.com is a fake Germany company and not hosted by Germans because it is hosted in the U.S. Not in Germany, which also explains why it is a dollar currency and not a euro. Their digital office is in Germany to make fraud and scams difficult to find. stay away from them because they are dirty scammers. but they are stupid. their service runs on a digatl office and germany rented server. so they fall under the DSA and GDPR law and I am going to sue them for fraud

2025年9月4日
自発的なレビュー
Lalals ロゴ

Lalals からの回答

Hi Stefan,
We’re sorry to hear about your negative experience and highly apologize for the inconvenience.
We’d like to clarify a few points:

Test Credits – We provide test functionality so users can try the service before committing to a paid plan. If you encountered an issue, please reach out to our support team so we can investigate and assist you directly.

Pricing & Currency – Our pricing is listed in USD to simplify transactions for our global customer base. This does not indicate fraud; it is a standard practice for many international Service providers.

Company Location – LALALS operates internationally, with hosting and business operations in multiple regions to ensure stability and performance. While our company is registered in Germany, servers may be hosted in other countries, which is also common for online services.

Voice Cloning – The voice cloning feature is available, but as outlined in our documentation, certain requirements (e.g., minimum audio samples) are needed for optimal performance. Our support team can provide guidance on this.

We take customer service very seriously and are focused in improving overall user experience. Please contact us at support@lalals.com so we can review your case in detail and resolve any misunderstandings.

Thank you for sharing your feedback.

5つ星のうち4の評価

Slow to respond but otherwise good

EDIT: Support finally reached out and reviewed the entire exchange and refunded my money.

I needed the Ke$ha AI for a fun work parody at an event we were having July 22, so I paid the $24 in order to use the feature. I uploaded my mp3 on July 18 and nothing happened. I tried 3 times, and it showed it uploading but there was nothing there. So I reached out to Support. They said try using the remix feature. I replied with a screencap of the menu they guided me to that there was no remix feature in my menu. Nobody ever replied. Their terms of refund say if they are unable to fix your issue within a week, they will refund you. So on July 30 I replied again that it had been over a week without resolution and I would like a refund. They replied that the voice cloning feature is now working. I uploaded again and it is indeed working now, however I still went 10 days without a response and only needed it for the work thing on the 22nd. They responded it was only down a couple of days, but Support never told me it was up, so I could never use the service.

2025年7月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Long time supporter to frustrated and disillusioned customer

Man, I'm at my wits end now. I've been a supporter of this service since the beginning. They have just let me down over and over again. My credits keep disappearing. Then they'll restore it. Then they disappear. Then they restore it, but not quite right, etc. It's just a maddening back n' forth.

I can never trust them to get things working right and to honor our deal and arrangement. The performance of the site is frustratingly unpredictable as well. If you guys are reading this, please fix this, or I just have to be done.

2025年3月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Does work - it's getting veeery scammy

For months now, I had issues with my subscription. They claimed, they are moving to a new system 2 months ago. Still the pro features I payed for for the last couple of months do not work. AND! I can't cancel my subscription, because I am led to an old version of the website. Which does not work anymore.

I tried a free model to at least do something - got an error - the model does not work anymore at.

I think they just abandoned the project and still take the money.

2024年11月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Inability to accomplish the bare minimum of business fundamentals.

I paid for a 1 year Pro Plan in July. (Over 200$) Then they updated their website about 2 months later and I lost all pro features, seems my plan was not transferred to the new website. Their site says “round the clock customer service” but no one will respond to my emails. All I want is what I paid for and a response from customer service. These are the basics of business that every business needs to be able to accomplish. This is a business that can’t even accomplish the bare minimum. The incompetence obviously flows fluidly through this business because If they had just been able to give me what I paid for I wouldn’t to have to be contacting customer service. It’s not like there is a physical product to get to me or there is a service call at my house, no one has to leave the office, all we gotta do is get someone to do their job at the job they are already at and give someone access to the plan they already paid for.
If there is anyone there with even a shred of basic, day 1, bare minimum skills can you please have them respond to 1 of my many emails. Just 1 of the emails, not all of em. We’ll keep it as simple as possible for you. I’ve seen on The Internet that this has happened to multiple people so you are familiar with it. Should be an easy fix by now…that’s giving you the benefit of the doubt you even fixed the problem for anyone else.

2024年11月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Can't remove my account

Good Ai models for doing music. But now when I have to remove my payment methods it's almost impossible. Their account management site isn't working

2024年8月31日
自発的なレビュー
Lalals ロゴ

Lalals からの回答

Sorry you're having trouble removing your payment method. If the account management page isn’t working, please let me know what issue you're seeing, and I can help you directly or escalate it to our billing team.

5つ星のうち1の評価

Don't take out a subscription

Hands off, the page looks good and maybe works for 5 conversions, after that it just hangs and nothing works for me. I have tested this twice in 6 months on Pro. The support always says they are working on the site. The fact is, you're being taken for a ride here! Looks good, but is unusable.

2024年8月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I paid for Pro Plan

I paid for Pro Plan. The Custom Voice didn't work. The Music AI didn't work either. I reached out to customer service; they replied I had an old account; they were going to upgrade their website; this would solve all problems. They replaced their website, but my prescription plan was not transferred to the new website. I can't use any Pro voices anymore. All this has been going on for about a month.

2024年8月1日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報