レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I have been bringing my daughter to swimming lessons at Downham Leisure Centre for 3 years, making myself a regular visitor. However, the showers and changing rooms areas are consistently unclean; the... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I just wanted to say a big thank you to Yannic for the induction class today. It was such a great introduction to the gym! You explained everything so clearly and made me feel really comfortable and... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Yannic at the reception was really helpful in getting my two girls signed up for swimming lessons. He was really patient with me while my kids were running wild. Thank you your great service and kindn... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Sara Rawlinson's customer service was excellent. I would rate the leisure staff a 1 star if it's not for Sara. After realising my teenage kid sign up an on going membership which wasn't used for a... もっず芋る

䌁業情報


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

188件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

VERY POOR HYGIENE

I have been bringing my daughter to swimming lessons at Downham Leisure Centre for 3 years, making myself a regular visitor. However, the showers and changing rooms areas are consistently unclean; the facility emits a strong urine odour, and debris is frequently found on the floor. I have only witnessed staff members cleaning on a single occasion. The hygiene standards are severely lacking. There have been instances where a parent have removed their children after discovering a maggot in the shower area. I believe management must address these issues promptly. Notably, there have been times when the showers were out of service, yet the facility remained open to the public. The only reason I continue to bring my daughter there is for convenience; however, I am now considering withdrawing my children due to the unsanitary conditions.

2026幎5月12日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you for sharing your feedback regarding your recent visits to Downham Leisure Centre. Please accept our sincerest apologies for the poor hygiene standards you experienced.

We take your concerns very seriously and have raised them directly with our cleaning team. As an immediate step to improve the cleanliness of the changing rooms, we have moved a staff member to the 4–7 p.m. shift to provide additional support during those hours. If you would like a manager to contact you directly. Please email leisure.escalations@parkwood-leisure.co.uk with your prefered contact details.

We appreciate your long-term patronage and are committed to ensuring a cleaner and more comfortable environment for you and your daughter.

5぀星のうち5の評䟡

Yannic

Yannic
He was very attentive and helped us with everything we needed. Very kind and professional.

2026幎4月13日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you so much for taking the time to leave a 5-star review.

We are thrilled to hear about your positive experience with Yannic. It is wonderful to know that he provided professional and patient support while answering your enquiries. I will be sure to share your kind words with him and the rest of the team.

Thank you for choosing us.

5぀星のうち5の評䟡

It’s very good with me and explained


It’s very good with me and explained everything @yannic thank you for supporting

2026幎4月10日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review.

We are delighted to hear that you had a positive experience and that everything was explained clearly to you. I will be sure to pass your kind words along to Yannic for the excellent support provided.

We appreciate your feedback and look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Yannick is absolutely amazing

Yannick is absolutely amazing, really helpful and patient member of staff. Brilliant gatekeeper for the company

2026幎3月30日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful 5-star review.

We are thrilled to hear about your positive experience with Yannick. It is great to know that his patience and helpfulness made such a brilliant impression. We will be sure to share your kind words with him and the rest of our team.

We look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Yannic and Tasain ,very helpful and


Yannic and Tasain ,very helpful and understanding well done

2026幎3月30日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you so much for your 5-star review.

We are delighted to hear that Yannic and Tasain were helpful and understanding during your visit. We will be sure to share your kind words with them and the rest of the team.

We appreciate your feedback and look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Very welcome and lots of activities


Very welcome and lots of activities supported by the staff members. Well supported by Matthew and Brad

2026幎3月28日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you for your 5-star review and for sharing your experience with us.

I am delighted to hear that you felt welcome and enjoyed the variety of activities available. I will be sure to pass your kind words along to Matthew and Brad, as they will be very pleased to know their support made a positive impact on your visit.

We look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち4の評䟡

Thanks Yannick for a good induction and


Thanks Yannick for a good induction and orientation.

2026幎3月25日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you for sharing your 4-star review.

We are pleased to hear that you had a good experience with Yannick during your induction and orientation. I will be sure to pass your kind words along to Yannick and the rest of the team.

We look forward to seeing you at the centre again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Yannic was very helpful

Yannic was very helpful

2026幎3月25日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you for taking the time to leave such a wonderful 5-star review.

We are delighted to hear that Yannic was very helpful during your visit. We will be sure to pass your kind words along to him and the rest of the team.

We look forward to welcoming you back to the leisure centre again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Yannic

Yannic, amazing service customer. Good to deal with very helpful and respectful to everyone.

2026幎3月25日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you for taking the time to leave such a positive review.

We are delighted to hear about the amazing service you received. It is great to know that Yannic was helpful and respectful during your interaction. I will be sure to share your kind words with Yannic and the rest of the team.

Thank you for choosing us.

5぀星のうち5の評䟡

Great initial trial and we’re now


Great initial trial and we’re now signed up members. Big thanks to Yannic for all his help and getting everything sorted.

2026幎3月23日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you so much for the 5-star review!

We are delighted to hear that you had a great initial trial and have decided to join us as members. I will be sure to pass your kind words along to Yannic, who will be very pleased to know he was able to help get everything sorted for you.

Welcome to the centre, and please let us know if there is anything else we can assist you with.

5぀星のうち5の評䟡

Very helpful and supportive Yannic

Very helpful and supportive Yannic

2026幎3月21日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you so much for taking the time to leave a 5-star review.

We are delighted to hear that you found Yannic to be very helpful and supportive during your experience with us. We will be sure to share your kind words with Yannic and the rest of the team.

Thank you for choosing us.

5぀星のうち5の評䟡

Reception have been extremely helpful &


Reception have been extremely helpful & accommodating when we needed to move my autistic son to different class days/times so he could enjoy them, really made a difference being able to sort everything in person

2026幎3月13日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you so much for your kind 5-star review.

We are delighted to hear that our reception team was able to provide the support and flexibility needed to accommodate your son's classes. It is wonderful to know that being able to handle these arrangements in person made a positive difference for your family.

We look forward to seeing you both at the centre again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service and well taken care of

I was served by Yanick Clarke. He was very attentive, polite and ensured that he understood all my needs. He served me very well and his customer service is second to none. All other staff around were polite. I did a walk around and happy with how the Leisure Centre is maintained. Looking forward to more

2026幎3月13日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful 5-star review.

We are thrilled to hear that you had a great experience and that Yanick provided such attentive and polite service. It is also fantastic to know that you found the rest of our team welcoming and were pleased with the maintenance of the Leisure Centre.

We look forward to welcoming you back soon.

5぀星のうち5の評䟡

Yannic was very helpful and informative


Yannic was very helpful and informative friendly and great customer service

2026幎3月12日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you so much for the 5-star review!

We are thrilled to hear that Yannic provided such helpful and friendly service. We will be sure to pass your kind words along to him and the rest of the team.

We appreciate your feedback and look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service!

Great customer service!! Yannic helped us a lot with everything.

2026幎3月11日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you so much for taking the time to leave a 5-star review.

We are thrilled to hear that you had such a positive experience with our customer service. I will be sure to pass your kind words along to Yannic, who will be delighted to know they were able to help you so much.

We appreciate your support and look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち1の評䟡

Misleading "Day Pass" policy and unprofessional service


I am writing this to express my deep dissatisfaction with the service at Bicester Leisure Centre following an incident on March 8th, around 9:30 AM.
I visited the gym as a guest of a member. I was informed that I had to purchase a "day pass" for £12.50, which was processed by a staff member named Paula. At no point during this transaction was I informed of any terms and conditions, specifically regarding re-entry or facility limitations.
The experience was marked by a series of unprofessional interactions:
Misinformation: When asked what the pass included, Paula incorrectly stated it was for the "gym only." She was later corrected by her colleague, Tammy, who confirmed other facilities were included.
Restrictive Re-entry: After an hour, I had to leave for 20 minutes to drop my wife at work. I notified reception that I was returning shortly to finish my session with my friend. I was then told by Tammy that if I stepped out, I would be charged another £12.50 to re-enter.
Deceptive Naming: Calling a product a "day pass" while only allowing a single entry without prior notice is highly misleading.
The attitude of both Paula and Tammy was dismissive and unprofessional. I was forced to cut my workout short and leave my friend behind, feeling completely exploited by the lack of transparency. I strongly advise potential visitors to be wary of the hidden rules and the poor customer service at this facility.

2026幎3月8日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you for sharing your feedback regarding your visit to Bicester Leisure Centre on March 8th. I am very sorry to hear about the negative experience you had with our guest pass policy and the service provided by our team.

It is clear that the information provided regarding the inclusions of the pass and our re-entry policy was inconsistent and frustrating. We aim to be transparent with our pricing and terms, and I apologise that this was not your experience. I will be addressing your comments with Paula, Tammy, and the rest of the site management team to ensure our staff are fully trained on our "day pass" terms and that we are communicating with our guests more professionally.

To compensate for the frustration you experienced and to provide a better customer experience, I would like to offer you a complimentary 3-day pass.Please contact me directly at leisure.escalations@parkwood-leisure.co.uk so that I can arrange this for you.
I look forward to hearing from you. Sara

5぀星のうち5の評䟡

Yannic is brilliant

Yannic is brilliant
Explained everything and has brilliant
Customer service with a smile and very polite

2026幎3月6日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review.

We are thrilled to hear about your positive experience with Yannic. Providing polite and helpful service with a smile is exactly what we strive for, and I will be sure to share your kind words with Yannic and the rest of the team.

We look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Yannic

Yannic , very understanding and very helpful!!! Thank you so much

2026幎3月5日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review.

We are thrilled to hear that Yannic was understanding and helpful during your experience with us. I will be sure to pass your kind words along to Yannic and the rest of the team.

We look forward to seeing you again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Yannic is great he help me with my


Yannic is great he help me with my daughter swimming lesson thank you

2026幎3月5日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you so much for taking the time to leave a 5-star review.

We are delighted to hear that Yannic was able to assist you with your daughter's swimming lessons. I will be sure to pass your kind words along to him and the rest of the team.

We look forward to seeing you and your daughter again soon.

5぀星のうち5の評䟡

Yannic at the reception was really


Yannic at the reception was really helpful in getting my two girls signed up for swimming lessons. He was really patient with me while my kids were running wild. Thank you your great service and kindness. Great team member for Downham leisure centre

2026幎3月5日
自発的なレビュヌ
Leisure Centre ロゎ

Leisure Centre からの回答

Thank you so much for your kind review and for sharing your experience at Downham Leisure Centre.

We are delighted to hear that Yannic provided such patient and helpful service while assisting with your daughters' swimming lesson registrations. We will be sure to pass your wonderful feedback along to him and the rest of the team.

Thank you for choosing us, and we look forward to seeing you and your girls at the pool soon.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報