Lintro レビュー 

174
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Received the waterless diffuser as a present and I will be buying another it’s beautiful. The scents are amazing not too strong just perfect. The diffuser itself is a quality product that looks nice i... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I've been hesitant about buying a similar product but after reading the reviews and watching a YT video I chose the Lintro waterless diffuser and I'm really pleased. I bought the wooden box of oils so... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I had heard great things about Lintro, how their fragrances rivalled Neom but with much more reasonable price tags, I actually didn’t like the Neom oil I tried, so I was concerned when I placed my f... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Very happy with the Lintro waterless diffuser. Unlike another brand on the market, this is very quiet when running so ideal for the bedroom where I use a blend of blissful essential oils to send me o... もっと見る

企業情報

  1. 健康・美容製品店
  2. ・
  3. アロマセラピー用品店
  4. フィットネス用品卸業者
  5. マッサージ用品店

当該企業による記述

Lintro began in early 2022, with one main goal in mind, To provide people with the best innovative therapy tools.We believe therapeutic tools should be accessible to everyone,regardless of their socioeconomic background. That’s why we tailored high quality specialist tools, at a fraction of the cost. Our products have been intensely tested to high standards in our UK based factory.


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

174件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(174)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Recommended

My Lintro order arrived very quickly and was really well packaged, so no chance of any damage to goods. The waterless diffuser & boxed oils were given as Xmas gifts which the recipient was thrilled to receive. Overall a very impressive gift.

2023年12月20日
Lintro ロゴ

Lintro からの回答

Dear L Scott,

Thank you for the fantastic review! We're delighted that our waterless diffuser and essential oils have met your expectations.

Your satisfaction is our top priority. Enjoy the aromatic experience!

Kind regards,
Noah
Lintro Online Team

5つ星のうち5の評価

Great waterless diffuser set

Love the waterless diffuser and the essential oils box set. Convenient cordless design and lightweight makes it really portable, the charge lasts a while, has colour changing light to suit mood. The essential oils set was purchased in a cute wooden box quite rustic, fragrances are relaxing and strong, makes a healthier alternative to synthetic room sprays. Would highly recommend.

2023年12月16日
Lintro ロゴ

Lintro からの回答

Dear Rp,

Thank you so much for your wonderful 5-star review!

We're delighted you love our waterless diffuser and essential oils. It's fantastic to know that they're positively impacting your space.

Your support means the world to us, and we’re committed to providing you with the best products and services.

Thanks again for choosing us!

Kind regards,
Amelia,
Lintro Online Team

5つ星のうち5の評価

Fantastic company

Fantastic company. I bought a diffuser for my son's bedroom and was so impressed I bought myself one shortly afterwards!
Great products, competitively priced and shipping was really fast too.
Wouldn't shop anywhere else for these type of products now having tried other (more expensive and arguably well known) brands before and finding them inferior to Lintro products.

2023年12月17日
Lintro ロゴ

Lintro からの回答

Dear K. Harrison,

Thank you for the fantastic review! We're delighted that our waterless diffuser has met your expectations.

Your satisfaction is our top priority. Enjoy the aromatic experience!

Kind regards,
Noah
Lintro Online Team

5つ星のうち5の評価

Excellent units

Really quick delivery! I bought one of the waterless diffusers about a year ago and now have 4 - they work really well, much quieter than others I've tried, no mess and charge lasts well. Added to which, every purchase helps charity and you can choose which of the charities your purchase helps.

2023年12月22日
Lintro ロゴ

Lintro からの回答

Dear Jane,

We appreciate your 5-star review! It's great to hear that you're loving our waterless diffuser.

We're committed to providing high-quality products for your enjoyment.

Thank you for choosing us!

Kind regards,
Noah,
Lintro Online Team

5つ星のうち3の評価

Scratches on The Wooden Box !

I have ordered twice from your websites. The first order was "Essential Oil Blends Wooden Box & Waterless Diffuser", five months ago, and I really liked the product and its packaging. So I decided to buy the same set for my sisters, two weeks ago, but unfortunately one of the wooden boxes was closed with a extremely tight glue and we couldn't open it. So, we had to use a knife to open it which causes the wooden box to be scratched. My sister was really upset because of the scratches because she liked the box too much as it firs with her room theme (colors).

2023年12月10日
Lintro ロゴ

Lintro からの回答

Good Afternoon Bo Mahdi,

Thank you for your feedback.

I am sorry to hear that your wooden box arrived damaged. This is definitely not the product or service we strive to achieve.

Please kindly provide me with your order number and delivery address via our support email, and I will swiftly send a replacement wooden box.

I look forward to hearing from you,

Kind regards,
Amelia,
Lintro Online Team

5つ星のうち5の評価

This is the second one I’ve bought now…

This is the second one I’ve bought now and so happy with it. Second one was for my mum and she loves it.Will buy again

2023年12月18日
Lintro ロゴ

Lintro からの回答

Dear Iain,

We appreciate your 5-star review! It's great to hear that you're loving our waterless diffuser.

We're committed to providing high-quality products for your enjoyment.

Thank you for choosing us!

Kind regards,
Noah,
Lintro Online Team

5つ星のうち5の評価

Goods received promptly

Goods received promptly, extremely well packaged, exactly as ordered. Thank you.

2023年12月6日
Lintro ロゴ

Lintro からの回答

Dear Mrs Stone,

Thank you so much for your 5* review! 🌟 We're thrilled to hear that you love our aromatic products. Your satisfaction is our top priority, and we're delighted that we've helped enhance your wellness journey.

Looking forward to serving you again soon!

Kind regards,
Noah
Lintro Online Team

5つ星のうち5の評価

So good that I’ve bought two more.

So good is the first diffuser that I bought - used by my daughter, who loves it - that I’ve bought two more to give as Christmas presents to other members of the family.

The quality of the products and the speed of delivery, deserve the 5 Stars that I’ve awarded. Thank you Lintro.

2023年12月6日
Lintro ロゴ

Lintro からの回答

Dear R Wemyss,

Thank you so much for your wonderful 5-star review!

We're delighted you love our waterless diffuser. It's fantastic to know that they're positively impacting your space.

Your support means the world to us, and we’re committed to providing you with the best products and services.

Thanks again for choosing us!

Kind regards,
Noah
Lintro Online Team

5つ星のうち5の評価

Excelllent simple effective nebuliser

Excelllent simple nebuliser which is also elegant to look at, works efficiently and uses up the precious and expensive essential oils (my own) very slowly. I bought one for my bedroom initially and have now bought one for each floor of our 3 floor terrace house so I can detoxify the whole environment and make it smell nice too!

2023年12月10日
Lintro ロゴ

Lintro からの回答

Dear Kate,

Thank you so much for your wonderful 5-star review! 🌟

We are thrilled to hear that you are enjoying your waterless diffuser. Your satisfaction is our top priority, and it’s fantastic to know that our product has met your expectations.

Thanks again for your kind words and for choosing our diffuser. We look forward to serving you again in the future.

Best regards,
Noah
Lintro Online Team

5つ星のうち1の評価

I trying return the parcel because I'm…not happy with this product

I trying return the parcel because I'm not happy with this product.
I Tray to contact with company but no body can help me
Tray sent them email ring them and no answer.
No idea what I can do now.

2023年12月3日
Lintro ロゴ

Lintro からの回答

Hi Daria

We're really sorry to hear that you're not happy with your order. I can see that you sent us a message on Wednesday at 16:40 which we responded to within 1 hour providing return instructions, however we're yet to receive a reply from yourself.

Please reply to the response from our team so we may assist you in returning your order, thank you.

Kind Regards
Lintro-uk

5つ星のうち5の評価

Would recommend

Arrived within 24 hrs. It’s a smart well packaged unit, just slightly larger than a can of pop. It’s silent unit. It’s in a large room so has to be on 2nd or 3rd setting. It’s been running for 4 days now since fully charged. Uses any type of bottle oils,and disperses them well. Would recommend.

2023年10月21日
Lintro ロゴ

Lintro からの回答

Dear Mr Newcastle,

Thank you so much for your 5* review! 🌟 We're thrilled to hear that you love our aromatic wellness products. Your satisfaction is our top priority, and we're delighted that we've helped enhance your wellness journey.

Looking forward to serving you again soon!

Kind regards,
Noah
Lintro Online Team

5つ星のうち1の評価

I bought a Lintro waterless diffuser…

I bought a Lintro waterless diffuser approx 4 weeks ago and it doesn't work. As other comments below, I have reached out to the Lintro company but have had no response. No mist diffuses and more importantly ABSOLUTELY NO ESSENTIAL OIL SCENT. I have four other different and cheaper diffusers in the house all working nicely. This product, is terrible, unless the company can come back to me and tell me if I'm not using it correctly?

2023年10月29日
自発的なレビュー
Lintro ロゴ

Lintro からの回答

Dear Ms Knowles,

Thank you for your feedback.

I am sorry to hear about your experience. Please provide me with your order number in order to investigate your complaint, or alternately, contact us via email.

Please note that all our products offer a 90 day money back guarantee and a return policy upon user dissatisfaction. Please kindly refer to our website linked below:

https://lintro.co.uk/policies/refund-policy

Your satisfaction is of utmost importance to us, and we look to resolving your issue swiftly.

Looking forward to your response,

Kind regards,
Noah,
Lintro Online Team

5つ星のうち1の評価

Delivery Failure

I would love to be able to review the product I bought but sadly Amazon failed to deliver to me, I don’t know where they delivered my purchase. I was then just given a refund when I actually wanted to receive my goods. I was unable to ring Lintro as there is no telephone number listed so I had to communicate via a chat line which was not really satisfactory.

2023年10月9日
Lintro ロゴ

Lintro からの回答

Hi Caroline,

We're really sorry to hear that you did not receive your goods.

I have checked the tracking for your order and it was marked as successfully delivered by the courier. Please check tracking no: QB0330667108 courier: Amazon Logistics

After raising a complaint that you did not receive your order despite the tracking confirming delivery, you were immediately issued a full refund within 7 days of confirming your order.

Kind Regards
Lintro-uk

5つ星のうち5の評価

Lovely products and fast delivery

Lovely products and fast delivery

2023年10月11日
Lintro ロゴ

Lintro からの回答

Dear Ms Radford,

We appreciate your 5-star review! It's great to hear that you're loving our products.

We're committed to providing high-quality products and services for your enjoyment.

Thank you for choosing us!

Kind regards,
Noah,
Lintro Online Team

5つ星のうち2の評価

Item does not work as described sadly

Item does not work as described sadly - battery only lasts a day before having to recharge and not got it on all the time. Reached out by messenger but got stock reply and no offer of a replacement - have sent it back

2023年9月30日
Lintro ロゴ

Lintro からの回答

Hi Jo,

I am really sorry to hear that your order was not as expected.

Upon checking your order 1766, you only ordered x1 Good morning essential oil Blend 10ml. I am assuming that you bought our waterless diffuser from another online marketplace.

If that is the case then please email support@lintro.co.uk providing the details of your order and we will be more than happy to assist.

Kind Regards
Andrea

5つ星のうち1の評価

Not what i ordered!I…

I received a top but not the one I ordered. Disappointed but lesson learned

2023年9月27日
自発的なレビュー
Lintro ロゴ

Lintro からの回答

Dear Ms Ryan,

Thank you for your feedback.

I am sorry to hear about your experience. Please kindly provide your order number to investigate your complaint further?

Looking forward to your response,

Kind regards,
Noah,
Lintro Online Team

5つ星のうち5の評価

Great little device

After deliberation I chose to give this brand a go as I wasn't happy with my faulty Neom. So far I am not disappointed. Superb little device, simpler (which is good) but also has changeable lights.
There was a slight delivery issue but this was resolved over and above my expectations.
Bought two, one for me and one as a gift!

2023年9月16日
Lintro ロゴ

Lintro からの回答

Dear Steve,

Thank you so much for your wonderful 5-star review! 🌟

We are thrilled to hear that you are enjoying your waterless diffuser. Your satisfaction is our top priority, and it’s fantastic to know that our product has met your expectations.

We look forward to serving you again in the future.

Best regards,
Amelia
Lintro Online Team

5つ星のうち5の評価

Fantastic product

Fantastic product, always excellent service from an amazing small business

2023年9月8日
Lintro ロゴ

Lintro からの回答

Dear Rita & Phil,

Thank you so much for your wonderful 5-star review! 🌟

We are thrilled to hear that you are enjoying our products. Your satisfaction is our top priority, and it’s fantastic to know that our product has met your expectations.

We look forward to serving you again in the future.

Best regards,
Noah
Lintro Online Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報